Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Unconfigured PHP Module

Zwiń

Tarcze + klocki Ate czy Zimmermann

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tarcze + klocki Ate czy Zimmermann

    Witam, nadszedł czas wymiany tarcz i klockow i wybór padł na zestaw Ate standard albo Zimmermann standard. Z Ate miałem już styczność ale z Zimmermann nigdy. Pytanie to, którego producenta byście wybrali i dlaczego?

  • #2
    U mnie siedzi taki komplet:
    600.3234.20 TARCZE HAMULCOWE ZIMMERMANN STANDARD CoatZ
    23131.195.1 KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN
    600.3233.20 TARCZE HAMULCOWE ZIMMERMANN STANDARD CoatZ
    23554.170.1 KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN

    Latem 2017 tył, wiosną 2020 przód - montaż we własnym zakresie.

    Czemu to - analiza cen, przejrzenie kilku tematów o hamulcach i kupiłem j/w.

    Co do hamowania, to nie mam zastrzeżeń.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz


    • #3
      No wlasnie w 2 sklepach za komplet ate standard wyszlo ok 770zl gdzie zimmerman standard ok 600. Dlatego jak nie ma roznicy to moze sprobowac zimmermanny warto

      Komentarz


      • #4
        Osobiście tej próby nie żałuję. Nie mogę porównać do ATE; jedynie do tego, co miałem wcześniej - co było na pierwszy montaż - swoją drogą ciekawe, jakiej firmy to były tarcze (ciekawe, czy gdzieś ostały się oznaczenia pod warstwą rdzy ). Ogólnie rzecz biorąc to jestem zadowolony z tych hampli w OII (a mam "tylko" 280tki ).
        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

        Komentarz


        • #5
          No ja mam tez podobno 280, ate w innym aucie mialem i bylem zadowolony, brat zalozyl ze 40kkm temu i tez tez zadowolony.

          Komentarz


          • #6
            Ostatecznie wybrałem sprawdzone przez mnie i brata Ate. Niestety zmartwilo mnie to, że Ate produkuje już po świecie ale udało mi się wsadzić europe:
            TP: Germany 280mm
            KP: Czechy (może Ate kupiło jakąś fabrykę aby było blisko z dowozem do fabrych SKODA? )
            TT: Italy (kolega, który kilkanaście lat siedzi w częściach powiedział, że nie ma co się bać bo jest to dawna fabryka dużej firmy od klocków coś na "b") 253mm
            KT: Italy (to samo co wyżej)
            Unikałem tylko made in PRC, ale myślę, że jakość byłaby utrzymana.

            Już po 100km auto hamuje jak za czasów nowości, więc nie żałuję wyboru.

            Komentarz


            • #7
              Ja założyłem komplet ATE z klockami ceramicznymi i mega żałuję. Hamuje dużo gorzej niż poprzednio na Boschu. Zimmenrmana jeszcze nie miałem, ale planuję jako kolejne.

              GARAŻ

              Komentarz


              • #8
                cianek A klocki już się ułożyły do starej tarczy?

                Komentarz


                • #9
                  smajler nie miało się co układać bo to był komplet, czyli klocki + tarcze. Tak czy inaczej to dość popularna opinia patrząc na grupę na fb.

                  GARAŻ

                  Komentarz


                  • #10
                    Zawsze nawet nowy komplet potrzebuje 500-1000km aby sie dotrzec normalnej jazdy

                    Rozumiem, ze to masz gladkie ATE i ceramiki, bo do nacinanych klockow ceramicznych ATE mowi, aby nie zakladac.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      cianek ja Moje Ate jak założyłem to pierwsze 500m to wcale nie hamowały. Dopiero jak przejechałem trasę około 150km w trybie mieszanym z hamowaniem zwyczajnym, żadnego gwałtownego deptania po pedale to ułożyło się wszystko i teraz hamuje super. A zwróciłeś może uwagę gdzie była produkcja?

                      Komentarz


                      • #12
                        a tarcze Polskiego producenta Produkty polecane ktoś montował ?

                        Komentarz


                        • #13
                          W Octavii nie.
                          Mikody miałem we Favoritce - byłem zadowolony z tych tarcz (w komplecie z klockami Ferodo); aktualnie mam Mikody w Polonezie (nacinane i nawiercane - czyli wersja GT - kupione okazyjnie z wyprzedaży) - też jest OK.
                          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja mialem kiedys Mikody GT w O2 z klockami TRW. Bylo, jakie bylo, Jakos nie czuc bylo, ze jest duzo lepiej. Moze przy dlugim hamowaniu bylo ciut lepiej. Jednak zmiana wymiaru tarczy na wiekszy powoduje wg. mnie lepsze odczucie
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              smajler Klocki zawsze muszą się ułożyć do tarczy po wymianie. Tak jest z produktami każdej firmy. Mimo przejechania wielu tysięcy km nadal jestem mega niezadowolony ze skuteczności hamowania. Jedyny plus, że mniej pylą (oczywiście do tarczy gładkiej założone). Poprzednio miałem Bosch i były żyleta, nawet TRW były lepsze. Następne na bank Zimmerman patrząc jak się spisują u kolegi w O3.

                              GARAŻ

                              Komentarz


                              • #16
                                cianek No ja pewnie przy następnej wymianie tarcz- to już pewnie inne auto będzie to pewnie przetestuje Zimmermanna A tak z ciekawości nie wiesz gdzie były produkowane twoje graty Ate?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Od wielu lat zakładam do O2 Zimmermany ale wersja Sport do tego klocki DS Performance, Ate na tył + Ferodo Premier i taki zestaw sprawdza się rewelacyjnie, auto staje w miejscu.
                                  Ostatnio edytowany przez loru; [ARG:4 UNDEFINED].
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X