Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przesiadka na jednoślad....

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez perfex
    Zamieszczone przez bishop
    Zamieszczone przez perfex
    Mnie właśnie ciekawi, który producent (honda, kymco itd) może być tuningowalny do parametrów x za kwotę y
    Za cenę tych tuningów robisz A i wybierasz normalny motocykl.
    Popatrzyłem w necie. Tuning 125 to cena w granicach 1 tys. Majątek to nie jest a ze 20km powinno być. I już mnie to jakoś wprawi w ruch (mały nie jestem).
    Motocykla nie chcę i kat A nigdy nie zrobię bo.... znam siebie, kupiłbym coś nie słabszego niż 150KM a raczej 200KM, a niestety muszę jeszcze pożyć i wychować potomstwo :szeroki_usmiech (mam nieco zaburzone poczucie prędkości i ryzyka, jak wsiadłem na motocykl 100KM to wielkiego wrażenia to na mnie nie zrobiło mimo gazu regularnie odkręconego na full....)
    Takie cos kiedys uslyszalem od swojego kolegi. Zabralem go na tor i jak pokazal swoją "technike jazdy" ............... tego sie nie dalo opisac. Teraz ganiamy sie po lasach

    Komentarz


    • Zamieszczone przez perfex
      Chyba teraz wszystkie 125tki skutery są 4 suwowe i dobrze bo nie trzeba się chrzanić z dolewkami oleju do paliwa....
      Już dawno są 2 zbiorniki na pb i olej /ok 2l/ , miesza się samo, przynajmniej w skuterach inne niż chińskie.

      Pozostaje Ci wskoczyć na fora skuterowców, małolaci cuda robią z nimi, tylko musisz odfiltrować treśc prawdziwą od kosmicznej. :szeroki_usmiech

      Komentarz


      • Kolego, nie wszystkie 125 -ki to 4-suwy .
        Miałem jeszcze niedawno 2 suwa , peugeota .
        Ale lepsze są 4 suwy . Jesli chcesz mało płacić za paliwo, tanie części to proponuję tanie skuterki do 125 cm3

        Komentarz


        • Wybiera się ktoś z szanownego grona w najbliższy weekend na Tabunadę do Mierek??
          LWG

          филип
          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Majki891
            Kolego, nie wszystkie 125 -ki to 4-suwy .
            Miałem jeszcze niedawno 2 suwa , peugeota .
            Ale lepsze są 4 suwy . Jesli chcesz mało płacić za paliwo, tanie części to proponuję tanie skuterki do 125 cm3
            Tanie skuterki= tanie części. Ale co z tego, że tanie jak sypią się 10x cześciej niż skutery droższych marek?
            Chinola to można kupić pocketbikea dla dziecka, bo wiadomo, że za rok i tak wyrośnie.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez kazik4x4
              Zamieszczone przez Majki891
              Kolego, nie wszystkie 125 -ki to 4-suwy .
              Miałem jeszcze niedawno 2 suwa , peugeota .
              Ale lepsze są 4 suwy . Jesli chcesz mało płacić za paliwo, tanie części to proponuję tanie skuterki do 125 cm3
              Tanie skuterki= tanie części. Ale co z tego, że tanie jak sypią się 10x cześciej niż skutery droższych marek?
              Chinola to można kupić pocketbikea dla dziecka, bo wiadomo, że za rok i tak wyrośnie.
              Dzięki "chinolowi" za 1600zł złapałem bakcyla 2 kółek (była to używka o przebiegu ok. 60km, bo właścicielowi nie przydał się). Od przebiegu ok. 1000km ma cylinder 80ccm (a pewnie rzeczywiste "chińskie" 72ccm). I uwierzcie albo nie - ale jeździ bezawaryjnie od 4 lat. Tym bardziej, że "pałowałem" go ile się da. Nie wiem jaka jest rzeczywista prędkość skuterka ale na prostych licznika pokazywał ok. 90 km/h (licznik o tyle wychodził po za skalę). Obecnie mam większą pojemność i inną markę (na kat. A), ale to "chińskie badziewie" zostało, abym synka nauczył nim śmigać (jeździ już od roku po garażu, a ma 7 lat).

              Tak więc - co z Chin - nie jest aż takie złe - albo mi się trafił taki wyjątkowy egzemplarz

              Tak więc "chińczyki" nie są aż takie złe
              Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

              https://www.facebook.com/Freshtimers

              Komentarz


              • gsx.jpg


                Odgrzewam kotleta


                To moja Suzi

                GSX 11100F

                Już nikt na OCP nie przesiada się na dwa kółka?

                Od 13.07 do 11.11 machłem tylko 1200km na dwóch kółkach

                Komentarz


                • Zamieszczone przez leonn Zobacz posta
                  GSX 11100F
                  jak z ciężarówki silnik
                  190 km / 436 Nm

                  Komentarz


                  • oolsztyniak jedna jedynka się pykła za dużo Oczywiście ma być 1100

                    Komentarz


                    • Temat motocyklowy



                      Wcześniej było też 929rr i 600F4i.
                      Obecnie czekam na 1000rr sc57b
                      Ostatnio edytowany przez gacek1; [ARG:4 UNDEFINED].

                      Komentarz


                      • Moim zdaniem, bardzo dobrze, zrobili, że wprowadzili tą ustawę w której motocyklami o pojemności silnika do 125 ccm, można jeździć na prawko kat. B. Jak widać, potrafimy jeździć, a ewentulne wypadki są zwykle przyczyną kiepskiej infrastruktury drogowej.
                        To co jest podstawą, to bezpieczny i atestowany kask.
                        Dobrze pod względem ceny do jakości wypada sprzęt od Schuberth... tutaj specyfikacja poszczególnych modeli: Kaski motocyklowe Schuberth Warszawa - sklep

                        Komentarz


                        • o jaki fajny temat, to moja Honda Shadow Spirit VT750C2

                          przed zimowankiem 2018.jpg
                          Ostatnio edytowany przez krzynol; [ARG:4 UNDEFINED].
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->O2FL DSG Elegance+
                          ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                          Komentarz


                          • Fajna, zastanawiałem się nad szadołkom, ale trafiła mi się Suzuki od kolegi z Gdyni

                            Komentarz


                            • jak wprowadzili zmianę o możliwości jazdy 125 na kat.B to się napaliłem na takiego malucha, ale znający mnie kumple szybko mi to wybili z głowy twierdząc, ze będzie za małe. Połsuchałem, a będąc już "zarażony" zrobiłem kat. A i nabyłem 700 (Yamaha MT07). Mojej dziewczynie sie tak spodobała jazda jako plecak, ze zmieniłem po 2 sezonach na coś większego (wygodniejszego) - Yamaha MT09 Tracer ;-) LWG!
                              Załączone pliki
                              Garret

                              -----------
                              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                              Komentarz


                              • No to i ja pochwalę się swoimi osiołkami

                                Mam 3 sztuki tak na co dzień w zależności czym się zechce jeździć i kilka z PRLu

                                Lubię 2 kółka

                                Czerwony skuter Yamaha Neos 50ccm kupiony za 500PLN, po podwyżkach OC sprzedałem dziada





                                Najstarsza Helenka, pochodzi z 1964r ma małe serduszko 175ccm i całe 9KM i chyba najbardziej lubię ujeżdżać ją (poza żoną)






                                Ten niebieski ma 41 lat Palone 650ccm, 4 cylindry z kopajki i z rozrusznika Stary ale wariat

                                ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl




                                Honda Varadero XL1000 ABS + 3 kufry, pakowny jak KOMBI . 2 cylindrowa V-ka 1000 ccm, prawie 100KM i prawie 100Nm momentu z ładnym pierdyknięciem od dołu (na mokrym asfalcie na 3cim nawet 4 biegu ze słabą oponą, tylne koło przy około 80 - 90 km/h potrafi pójść "bokiem" i można się niemiło zaskoczyć). Bardzo wygodny, ładowny i sprytny motorek do dalszych wojaż, bardzo komfortowo połyka kilometry. Pancerny i jeździ po czarnym jak i po szutrach Zloty środek





                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez KrzysiekVRS Zobacz posta
                                  po podwyżkach OC
                                  Apropo OC, gdzie ubezpieczacie te staruszki zabytkowe bez żółtych tablic? W PZU była opcja dodatkowych 70% dla pojazdów powyżej 25lat jeśli posiadasz karte członkowstwa w PZM, ale w tym roku już tego nie ma.

                                  KrzysiekVRS ten niebieski ma 41lat? Jaki to motor?

                                  Komentarz


                                  • Karta PZM od tego roku jest już nic nie warta Zlikwidowano ten przywilej

                                    Jeśli motocykl ma 40 lub więcej lat NIE MA OBOWIĄZKU OPŁACANIA POLISY OC Po prostu np tydzień przed wygaśnięciem aktualnej polisy OC wypowiadasz umowę, nowej nie zawierasz i nie płacisz OC, ale też wyjechać na drogi publiczne nie możesz Sporo ubezpieczycieli o tym fakcie nie chce informować, bo za każdą nową umowę mają profity..... W moje okolicy jest kolekcjoner, który ma przeszło 100 szt odrestaurowanych motocykli, prawie wszystkie są zarejestrowane na białe tablice i OC nie płaci bo wszystkimi nie jeździ. Płaci tylko za kilka, którymi wyjeżdża na drogi.


                                    Tak, ten niebieski ma 41 lat, jest to Kawasaki KZ650B z 1978r Jeszcze ma tarcze nienawiercane (późniejsze już miały)

                                    Przebieg wg licznika wynosi 98 tys km, tylko nie wiem ile razy się obrócił w ciągu 41 lat "życia" Zlicza kilometry do 99 999 i znowu pokazuje 00 000 Przy badaniu technicznym gdy mi się wyzeruje, diagnosta może mi zarzucić cofanie licznika







                                    Kopniak Odpala się łatwiej niż SHL 175 ccm




                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez KrzysiekVRS Zobacz posta
                                      Tak, ten niebieski ma 41 lat, jest to Kawasaki KZ650B z 1978r
                                      Super wygląda, bardzo mi się podobają te klasyczne motocykle z prostym siedzeniem, dwie tarcze z przodu ma oryginalnie?
                                      U nas w 1978 klepali WSKi, a to Kawasaki na tamte czasy wygląda jak z kosmosu, przepaść konstrukcyjna między naszymi motocyklami z tamtych lat.
                                      Jak długo masz ten motor?





                                      Zamieszczone przez KrzysiekVRS Zobacz posta
                                      Jeśli motocykl ma 40 lub więcej lat NIE MA OBOWIĄZKU OPŁACANIA POLISY OC Po prostu np tydzień przed wygaśnięciem aktualnej polisy OC wypowiadasz umowę, nowej nie zawierasz i nie płacisz OC, ale też wyjechać na drogi publiczne nie możesz Sporo ubezpieczycieli o tym fakcie nie chce informować, bo za każdą nową umowę mają profity..... W moje okolicy jest kolekcjoner, który ma przeszło 100 szt odrestaurowanych motocykli, prawie wszystkie są zarejestrowane na białe tablice i OC nie płaci bo wszystkimi nie jeździ. Płaci tylko za kilka, którymi wyjeżdża na drogi.
                                      Obawiam się że jesteś w dużym błędzie co do tego niepłacenia w ogóle OC, nie ma znaczenia czy pojazd stoi 5 lat w garażu i nie wyjeżdża na drogę
                                      Tylko pojazd historyczny który ma co najmniej 40lat nie musi mieć ciągłej kontynuacji OC, ale to dotyczy tylko tych "staruszków"powyżej 40lat
                                      Posiadacz pojazdu historycznego (tj. starszego niż 40 lat) jest obowiązany zawrzeć umowę obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych przed wprowadzeniem takiego pojazdu do ruchu.
                                      Posiadacze pojazdów historycznych mogą również zawierać umowy ubezpieczenia OC na okres krótszy niż 12 miesięcy, ale nie krótszy niż 30 dni. Nie ma też w tym przypadku wymogu zachowania ciągłości ochrony z tytułu ubezpieczenia OC, pomiędzy umowami krótkookresowymi.

                                      Komentarz

                                      Pracuję...
                                      X