Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowości w silnikach na 2018 rok.

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowości w silnikach na 2018 rok.

    Będzie się działo

    Skoda Auto zapowiada silnikową rewolucję - Moto

  • #2
    Soryyy ale gdzie te nowości ? Gdyby nie nowa norma Euro i afera z silnikami to VW dalej by dokonywał "liftingu" ... Obecnie ten koncern w gamie silników do Skody nie ma nic ciekawego do zaoferowania ... nie każdy zdecyduje się na 2.0 TSI w najmocniejszej wersji...
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz


    • #3
      Oby nowości w silnikach na 2018 szły w parze z jakością i wytrzymałością eksplatacyjną.
      Tego sobie zyczą obecni i przyszli posiadacze Śkody na długie lata.
      Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Langusta Zobacz posta
        Oby nowości w silnikach na 2018 szły w parze z jakością i wytrzymałością eksplatacyjną


        To se ne vrati
        pozdrawiam, ruwado
        _______________________________________
        OCTAVIA III
        CITIGO

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez ruwado Zobacz posta


          To se ne vrati
          Raczej masz rację
          Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

          Komentarz


          • #6
            Niestety
            pozdrawiam, ruwado
            _______________________________________
            OCTAVIA III
            CITIGO

            Komentarz


            • #7
              Szkoda gadać ... temat do zamknięcia ...

              ...Moje Cappuccino MPi...

              Komentarz


              • #8
                Nie tylko o silnikach. O AGD, o RTV itp.
                pozdrawiam, ruwado
                _______________________________________
                OCTAVIA III
                CITIGO

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez chrzanek Zobacz posta
                  Oznacza to, że dieslem nie da się spełnić Euro 6 (i potem 7) a przynajmniej VAG tego na razie nie umie.
                  Pozdrawiam
                  perfex

                  Octavia HTP

                  Komentarz


                  • #10
                    O ile pamiętam, VAG zapowiadał że docelowo Skoda/Seat/VW w mniejszych i średnich benzyniakach będą 3-4 pojemności max ale z różnymi mocami, i to się powoli dzieje - 1.0 / 1.5 / 2.0. Co do diesli polecam dla tych co nie oglądali odcinek Marka z Pertynem: i wyzbycie się nadziei, że coś pod kątem diesla się zmieni...

                    Komentarz


                    • #11
                      biorąc pod uwagę że ekologie mam gdzieś podobnie jak i wersje z paliwem od traktora to nie widzę znaczących różnic, 1,4 150 ps na 1,5 150 ps i 1,8 180 ps na 2,0 190 ps i dalej brak 4x4 w wersji pod 300 ps tak jak w golfie czy leonie kicha krótko mówiąc
                      O3
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...270360#1270360
                      O2
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454

                      Komentarz


                      • #12
                        Bo pewnie skonczy sie na tym, ze produkt stanie sie znow produktem pozycjonowanym: Audi -> VW -> Skoda -> Seat.

                        A nie tak, ze Skoda dostaje oferte taka ze VW wymieka i goni w pewnych kwestiach Audi

                        Druga sprawa, wszyscy producenci podniesli ceny tak, ze kompakt ponizej 100tys to najczesciej golas z byle jakim silnikiem.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez perfex Zobacz posta

                          Oznacza to, że dieslem nie da się spełnić Euro 6 (i potem 7) a przynajmniej VAG tego na razie nie umie.

                          Raczej umie, tylko przy obecnej cenie za nowoczesnego i oszczędnego benzyniaka - cena za diesla spełniającego coraz ostrzejsze normy będzie zbyt wysoka by sprzedaż była na oczekiwanym poziomie. Sens póki co zostaje przy ciężkich auta, z dużym oporem powietrza, często jeżdżących na długich trasach i robiących duże przebiegi roczne - z mocnym obciążeniem/załadunkiem przy wyższych prędkościach - wtedy póki co diesel ma duży sens.
                          SewerWa

                          Komentarz


                          • #14
                            Ciekawe czy 2.0 190 bedzie w podobnej ceni co 1.8TSI, bo jezeli tak to byloby genialnie.
                            Znajac Skode to pewnie ze 3.000,- doloza.

                            Komentarz


                            • #15
                              Na pewno dołożą, ja z ciekawości na początku stycznia raz jeszcze skonfigurowałem sobie moją Octavię, zamówioną 30 września i cena wzrosła o 4200 zł, szok jednym słowem.

                              Komentarz


                              • #16
                                Tylko zaznacz jeszcze 'marpol' co w nowej jest więcej w cenie w porówaniu do Twojej.
                                Nie mówię, że taka polityka dawania więcej i od razu start z wyższej ceny jest dobra, dla wszystkich ja - bym wolał niższe ceny i niech każdy dobierze co potrzeba - bo kto chce golasa skreśli Skodę.
                                Jednak widać na przykładzie Karoqa, że opinie negatywne na temat 1nej z najwyższych cen w standardzie za dany segment przekładają się odwrotnie proporcjonalnie do ilości zamówień do tego cena startowa jest za Ambition (Active nie ma) a i tak w zamówieniach idą wyłącznie Style praktycznie, wiec po co te negatywne opinie o cenie ?!? Po zrównaniu wyposażenia auta o 10k tańsze bywają o 5-10k droższe.
                                SewerWa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Serwera,
                                  generalnie porównywałem tylko ceny dodatków. No i wyleciała grzana kierownica z tempomatem z ogranicznikiem z pakietu Amazing, czyli 700 zł Skoda zaoszczędziła. Nie to, żebym narzekał, bo i tak nie widzę propozycji wśród konkurencji dla mojego 1.8 TSI, po prostu pojawiły się pewne refleksje o polityce Skody.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Sewerwa - Hehe, właśnie w 'Motor' nr 5/2018 porównywali Kię Sportage, Nissana Qashqaia oraz Skodę Karoq i napisali: "Mimo rozsądnie skalkulowanych cen, żaden z testowanych SUV-ów nie musi się wstydzić ubogiego wyposażenia. [...] W testowanych odmianach nowość z Czech okazuje się wyraźnie gorzej wyposażona od konkurentów z Korei i Japonii. Trudno jednak uznać to za wadę Skody - wszak jest ona przy okazji zdecydowanie najtańsza z całej trójki. I co najważniejsze - pozostaje najtańsza po dokupieniu elementów seryjnych w Kii i Nissanie." Porównywali następujące wersje wyposażenia:
                                    -Kia Sportage 1.6 GDI L (wersja wyposażenia 3. z 5., cena: 93990, podstawowa 75990),
                                    -Nissan Qashqai 1.2 DIG-T N-Connecta (wersja wyposażenia 3. z 7., cena: 98450, podstawowa 79750),
                                    -Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition (wersja wyposażenia 1. z 5., cena podstawowa: 87900)

                                    Aby zrównać wyposażeniem do najlepiej wyposażonego Nissana, na Skodę należy wydać 96000, a na Kię 98990.
                                    Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
                                    Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

                                    Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
                                    Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

                                    Komentarz

                                    Pracuję...
                                    X