Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Toyota Camry hybryda

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Toyota Camry hybryda

    Toyota Camry 2019 - cennik. Mocna hybryda za 139 900 z³

    Fajnie , że wraca.
    Tylko szkoda, że jak na taką limuzyne parametry napędu sa delikatnie mówiąc nieporywające.
    Przy tej cenie wydaje mi się, że klient chciałby mieć chyba wybór wiekszy niż przeciętne osiągi i cvt.....
    Target to chyba bardziej taksówkarze.

  • #2
    Hmm. chyba zle czytasz. W dobie euro gowna, Toyota wklada do modelu ktory zastapi Avensis pewnie na rynku UE podstawowy silnik o pojemnosci 2.5l, a Ty mowisz ze slabo. Konkurencja, no wlasnie tylko kto to jest w tej chwili, ma do zaoferowania silniki 1.5T ewentualnie 2.0T z hybdryda. A tu mamy idealny zestaw jak sie domyslam 2.5 MPI hybryda ktora jeszcze mozna pogodzic z gazem.

    Passat GTE kosztowal od 173tys w gore, ale mial opcje ladowania z gniazdka
    C350e - 220 w gore
    Mondeo 2.0 hybryda - od 140tys
    BMW 330e 2.0 hybryda z wtyczka tez okolice 200tys
    Lexus IS 300 hybryda silnik 2.5l 181KM + 143KM elektryk - ale to musi byc drozsze niz Toyota od 174tys czyzby to bylo dokladnie to samo ??

    Jesli w Lexusie taki zestaw jezdzi, to bedzie tez jezdzic w Toyocie i miec predkosc maksymalna wieksza niz 165km/h Zlosliwie pewnie zamontuja zbiornik paliwa ktory bedzie mial z 60-70l, a nie 40l jak inne hybrydy.
    Ostatnio edytowany przez Maicroft; [ARG:4 UNDEFINED].
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Małe sprostowanie. Miałem na myśli brak innego napędu .
      Bo ten który mamy jest wg mnie przeciętny osiągami (ogólnie nie na tle innych hybryd) do tego tylko z jedną, niekoniecznie przez wszystkich lubianą i tolerowaną "skrzynią".
      Choć - być moze taki zestaw w takim aucie już bedzie dawał przyjemnośc z jazdy.
      Wiekszośc marek ma (na szczęście) jeszcze wersje spalinowe. Wydając takie pieniądze jednak klient juz patrzy co kupuje i ma oczekiwania czesto wyższcze niż niż tylko dojechac z A do B, znaczy patrzy też na to co pod maską i ma przy tym swoje preferencje.
      Poza tym jedyna forma nadwozia - bedąca w odwrocie.
      Wydaje mi się (moge się mylić oczywiście) że chyba nowa corolla bardziej ma zastąpić avensisa bo jest wymiarami bliksa staremu i ma wersje kombi.
      Tu cena mówi że to raczej nie jest substytut avensisa tylko po prostu camry.
      Swoją drogą mi sie podoba, z zewnątrz jak i wewnątrz. Czego o wielu toyotach ostatnio nie mogłem powiedzieć.
      Wydaje mi się że taki okrojony wybór (żaden znaczy) zaspokoi u nas niezbyt szerokie rzesze klinetów.
      Z drugiej strony chyba trzeba zauważyć, że wczesniejsze wersje Camry też nie były skierowane do każdego a bardziej do konkretnego klineta. Czyli jest kontynuacja.
      Nowy niekoniecznie ale jako używka dość młoda...hmmmm jakby to fajnie jeżdziło to czemu nie. Może to auto też dla mnie za kilka lat.
      Jesli mówimy tylko o hybrydach to nie dyskutuje
      Chyba przyznam Ci rację Maicroft
      Ostatnio edytowany przez Alonzo_; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz posta
        Bo ten który mamy jest wg mnie przeciętny osiągami (ogólnie nie na tle innych hybryd) do tego tylko z jedną, niekoniecznie przez wszystkich lubianą i tolerowaną "skrzynią".
        Nie ma hybdryd z manualem. Toyota ma CVT i taka skrzynie montuje. VW ma DSG i laczy je z hybdrydami. W wzdlucnych silnikach V6 Audi laczy to z tiptronikiem od ZF-a. Japonce maja jakis cel w pchaniu tych skrzyn. W koncu Priusy przejezdzaja po pol miliona do miliona km i dalej to dziala. A multitronic z Audi do 100kkm nie dojezdzal

        Cena tego auta bedzie tez wyzsza bo u nas trzeba zaplacic wyzsza akcyce od pojemnosci powyzej 2l, bo nikt nie wpadl, zeby preferowac hybrydy i obnizyc im akcyze np zamiast tych 18% do 8% dla pojemnosci powyzej 2l.

        Z tym nadwoziem to fakt, ale nigdy w historii nie bylo tez modelu Camry w wersji kombi.

        Z uzywkami bedzie to samo co z Priusem, brzydki nikt go nie chcial nowego, nikt niby nie kupuje dalej nowych, a uzywka 5-6 letnia minimum 50tys stoi(1/3 wartosci nowej), gdzie mozna sobie kupic 2 Octavie MPI w tej cenie

        Ja bym chetnie przesiadl sie na taka hybryde z LPG, tylko malo jest takich z 4x4, a jak sie juz z tym rodzajem napedu polubilem to niechetnie z niego chcialbym zrezygnowac.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft Zobacz posta

          Nie ma hybdryd z manualem.
          To to sie wie.
          Ale "biegowy" automat bardziej do mnie przemawia niż to co oferuje toyota.

          Ale właśnie niezawodność tej konstrukcji plus lepsze parametry zespołu w stosunku to aurisa/c-hrki może mnie przekonają kiedyś do tego rozwiązania.
          Ostatnio edytowany przez Alonzo_; [ARG:4 UNDEFINED].

          Komentarz


          • #6
            O wlasnie, w kwestii konkurencji. Kia i Hyundai

            IONIQ Hybrid 1.6 turbo - zaledwie 99tys, ale mamy dwusprzeglowa skrzynie.

            Koreanczycy wlasnie nie poszli w CVT, zrobili swoje wlasne DSG.

            Ida za to w elektryki Kona i Niro w pelni EV - nawet do 480km na jednym ladowaniu, gdzie szybkie ladowanie trwa godzine. Niech robi 300-350km to dla wiekszosci ludzi to ladowanie co weekend w domu. Na jakas trase na sam weekend tez starczy
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Dokładnie jak piszesz.
              W moim przypadku czy dla mnie czy małżonki zasięg 350-400 km/ tydzień na baterii wystarczyłby.
              Jednak i tak jedno auto zostałoby w mieszanym/spalinowym napędzie.
              Próbowałem te ich skrzynie min w NIro hybrydzie, Tucsonie, Optimie i fanie to chodzi.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Maicroft Zobacz posta
                Z tym nadwoziem to fakt, ale nigdy w historii nie bylo tez modelu Camry w wersji kombi.
                Było! aż do chyba 1997 roku można było mieć Camry Kombi (nie wiem czy pierwsza, ale 2 i 3 seria miały takie nadwozie). Ostatnia seria kombi miała prześmieszne dwie wycieraczki tylnej szyby.
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz


                • #9
                  Faktycznie google pokazuje takie smieszne kombi
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Takie cóś było faktycznie.
                    Załączone pliki

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz posta
                      Toyota Camry 2019 - cennik. Mocna hybryda za 139 900 z³

                      Fajnie , że wraca.
                      Tylko szkoda, że jak na taką limuzyne parametry napędu sa delikatnie mówiąc nieporywające.
                      Przy tej cenie wydaje mi się, że klient chciałby mieć chyba wybór wiekszy niż przeciętne osiągi i cvt.....
                      A ja myślę że będą mieli cholernie dobrą sprzedaż. Z wiekiem człowiekowi rośnie popyt na święty spokój. A jestem pewien, że ta Camry nigdy się nie zepsuje (wiecie, że Lexusy się Nie Psują? ). To cholernie fajne. Mama kumpla miała ze 20 lat temu Camry z silnikiem 2.4 i automatem. Jeździła tym i jeździła bo w tym aucie Nigdy Nic, Nic się nie popsuło. To przyjemne jednak...

                      Pozdrawiam
                      perfex

                      Octavia HTP

                      Komentarz


                      • #12
                        Masz rację.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez perfex Zobacz posta
                          Mama kumpla miała ze 20 lat temu Camry z silnikiem 2.4 i automatem. Jeździła tym i jeździła bo w tym aucie Nigdy Nic, Nic się nie popsuło. To przyjemne jednak...

                          Pytanie tylko czy to nie jest juz na zasadzie: to se ne vrati

                          Koncerny ida z duchem czasu i robia wozy ktore sa coraz czesciej jednorazowkami.

                          Ale cos w tej magii lexa jest. Hybryda nawet ponad 10letnia to dalej ponad 40tys, a wiekszosc tych aut jest sprowadzona z USA, wiec realatywnie tansze powinny byc.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X