Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zmiany w skrzyniach DSG

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Tomek000 Mieszasz.... OBA auta to 4x4 !!! NIGDY nie bylo suchego DSG do takiego napedu.

    Ta z padziernika 2018 to musi byc ostatni wypust MY2018. Ta odbierana teraz to juz MY2019 i zaszly wlasnie takie zmiany jak zmiana skrzyni DQ250 (6 biegow) na DQ381 (7 biegow).
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Maicroft Zobacz posta
      Tomek000 Mieszasz.... OBA auta to 4x4 !!! NIGDY nie bylo suchego DSG do takiego napedu.

      Ta z padziernika 2018 to musi byc ostatni wypust MY2018. Ta odbierana teraz to juz MY2019 i zaszly wlasnie takie zmiany jak zmiana skrzyni DQ250 (6 biegow) na DQ381 (7 biegow).
      gdzie napisałem że było suche DSG do 4x4?

      Komentarz


      • #28
        Tomek000 Sorry, inaczej to zrozumialem.

        VW generalnie widze rezygnuje calkowicie z DQ250. 15 lat produkcji widocznie wystarczy.

        fario1969 Ty masz wersje 184KM CUNA, a ta nowa odnosze wrazenie ze ten bedzie 184KM, ale z kodem silnika DJGA. Nowe skrzynie, nowe silniki.

        RSy benzynowe i nie tylko tez juz maja kody zaczynajace sie od Dxxx
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #29
          powinni dawno zrezygnować z tego badziewia jakim jest dq-200 i przyznać się do błędu, a nie latami to tłuc. z innych potrafią, z tego nie.

          Komentarz


          • #30
            Bo oni twierdza ze to wina uzytkownikow. Za duzo stoja w korkach, nie korzystaja z s/s, za mocno wciskaja gaz, maja za mocne auta. Jak ta skrzynia ma raz dziennie wrzucic D i rozpedzic sie do 7 biegu i tak sobie pyrkac 110km/h przez 500km to faktycznie nic jej nie bedzie. Ale jak dziennie robi 100km i zmienia biegi po 2000 razy to faktycznie mamy problem, do tego sumarycznie z godzine albo dwie dziennie dziala w trybie pelzania na 1 biegu przy prekoscia 0-4km/h to ja wykancza.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              Bardzo Wam Koledzy dziękuję za pomoc. W moim (co prawda subiektywnym odczuciu), ta DSG7 ma wyższą kulturę pracy od DSG6. Ale jak mówię: to moja opinia.

              Komentarz


              • #32
                Może komuś się przyda.
                "Po montażu dsg dq250 miałem problem z szarpaniem podczas ruszania (kangurek), ale problem zniknął po wymianie sprzęgieł na custom które sam zbudowałem (6+7 tarcz, fabrycznie było 4+5) Skrzynia bez problemów przenosiła 700Nm"

                źródło: Seat Toledo II 3.6 Turbo - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

                Komentarz


                • #33
                  Pojechałem po wątku...jak ja bym chciał mieć czas..i fundusze - GIT
                  Mój czarnuch
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...h-musampa-2018

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X