Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

opony letnie - co myślicie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
    Czy widzicie korelację pomiędzy indeksem prędkości a twardością opony ?
    Tak. Kupiłem już czwarty komplet w tym samym rozmiarze. Różniły się tylko indeksami prędkości. Po przekładce z V na W (całoroczne na letnie) zawsze jest twardziej. Ale może to kwestia innej gumy. W to Wochenende przekładam z V na Y i jestem ciekaw...

    Komentarz


    • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis

      Tak. Kupiłem już czwarty komplet w tym samym rozmiarze. Różniły się tylko indeksami prędkości. Po przekładce z V na W (całoroczne na letnie) zawsze jest twardziej. Ale może to kwestia innej gumy. W to Wochenende przekładam z V na Y i jestem ciekaw...
      Masz przynajmniej 2 takie same opony z jednakowym dot ale różnym indeksem prędkości aby to porównać bo jak nie to porównanie masła i margaryny.

      ​​​​
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • A kto takie ma? Po kiego czorta miałby z rożnymi indeksami kupować?

        Komentarz


        • Żeby móc napisać i potwierdzić, że ta sama opona ma różnej twardości gumę w zależności od indeksu prędkości.
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz


          • Zatem bądź pionierem i kup cztery opony tego samego modelu z rożnymi indeksami. I będziesz mógł sam sobie odpowiedzieć. A doświadczenie z pierwszej ręki cenniejsze niż z kolejnej. :-)

            Komentarz


            • Dzięki za info -ostatnio miałem Uniroyale tak miękkie ze aby nie miotało jak szatan dobijałem do 2,8 atm.
              teraz jest lepiej ale już zwracam na to uwagę przy zakupie -choć ten parametr ukrywa się gdzieś dalej i często był przeze mnie marginalizowany.

              Komentarz


              • Panowie, napiszcie coś o Dębicy Presto. Warto w to inwestować?
                Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez paweł2 Zobacz wpis
                  Panowie, napiszcie coś o Dębicy Presto. Warto w to inwestować?
                  Chyba na olx bo nie jest produkowana od paru lat.
                  Seria 188KM/270Nm na 95RON

                  Komentarz


                  • Zapewne ma na myśli presto uhp2, czy też presto hp.
                    Ostatnio edytowany przez kylo125; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
                      Zapewne ma na myśli presto uhp2, czy też presto hp.
                      Tak,o te mi chodziło.
                      Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                      Komentarz


                      • Kormoran sie poprawił kiedy michelin go przeja jego dobra cena spowodowana jest niższym bierznikiem niz reszta producentów

                        Komentarz


                        • I dlatego teraz w testach przegrywa z goodridem i linglongiem?



                          Доступ запрещён | Colesa.ru - шины и диски

                          Komentarz


                          • Panowie odnosnie twardosci wzgledem indeksu predkosci jest tak ze im wyszy indeks predkosci tym wiecej oplotu kordu i im wiekszy indeks predkosci zwieksza sie indek nosnosci opony dla tego są twardsze

                            Komentarz


                            • Kupiłem Save UHP, zobaczymy jak się spiszą.
                              Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                              Komentarz


                              • Jezdził ktoś na Vredestein Ultrac Satin? I ogolnie o tej marce? Dobre robi gumy?

                                Komentarz


                                • Dobre. Mam całoroczne quatrac 5 i jestem z nich bardzo zadowolony.

                                  Tylko wykończenie jest słąbe, bo resztki gumy odstają od opony i "cycki" są nieodcięte.

                                  Komentarz


                                  • Zostały mi w piwnicy po niecałych dwóch sezonach i poprzednim aucie Kormorany Gamma b2 205/55 r16, to zapodałem do Fiata. Nie są złe ma moje oko, na poprzednim aucie były głośniejsze..nie wiem dlaczego. Może kwestia masy własnej i innego wytłumienia wnętrza.

                                    Komentarz


                                    • Co ty pitolisz? Przeca nawet zeeteksy z tego samego okresu są lepsze niż gamma b2. To jest najgorsza opona europejskiej marki. I ma dramatycznie wąski bieżnik w stosunku do szerokości opony.



                                      Wygląda jak z węższej opony. I jeszcze są głośne. Michelin obciach sobie robi tymi produktami pod szyldem kormoran. Zimowych w testach w ogóle nie zalecano na śnieg. poza niską ceną, to naprawdę nie ma żadnego innego powodu, żeby kupić kormorany.

                                      Teraz to mi się z klockami samko wszystko układa w logiczną całość. I diesel w okolicach 200 KM na takim dziadostwie jeździł - to nic dziwnego, że w jakimś ogrodzeniu skończył.
                                      Ostatnio edytowany przez unicestwiacz_wszechrzeczy; [ARG:4 UNDEFINED].

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                                        I dlatego teraz w testach przegrywa z goodridem i linglongiem?



                                        Доступ запрещён | Colesa.ru - шины и диски

                                        To pokazuje jak bezsensownie są nadawane etykiety hamowania na mokro z 80. Te plastiki starperformer, sailun mają B, nikt tego nie sprawdza, a to natychmiast powinno wylądować w E.
                                        10 metrów przy 80kmh, a na autostradzie przy 140 kmh oznacza że delikwent na tych plastikach wjedzie w stojące auta z prędkością 50-60 kmh.
                                        Ostatnio edytowany przez Sebastian_M26; [ARG:4 UNDEFINED].
                                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                        Komentarz


                                        • Wyszly ContiEcoContact 6 w klasie AA, nie zebym reklamowal, ale po 3 latach jazdy wersją 5, ktora byla na wyposazeniu seryjnym, zlego slowa nie powiem.

                                          Komentarz


                                          • Troche zaklamane te testy skoro najwieksza tandeta ktora ciezko wywazyc Apollo jest nad uniroyalem czy kleberem

                                            Komentarz


                                            • Apollo i vredestein od kilku lat to jeden koncern. Oczywiście, to ten z Indii kupił tego z Holandii. Do tandety typu zeetex to mu jeszcze sporo brakuje.

                                              Komentarz


                                              • To tak jak bys porornal conti do baruma tez jedna rodzina a jaka przepasc. Zakladalem pare tych apollo i zawsze byl z nimi problem dlatego dziwie sie ze jest tak wysoko w rankingu. Ja jestem zdania ze na hamulcach i oponach nie ma co osczedzac przeciez to nasze bezpieczenstwo!

                                                Komentarz


                                                • Gamma b2 to opona śliska na mokrym i dość głośna. Ale nie przesadzajmy, nie da się na niej jeździć. Jest lepsza od wszystkich china, bieznikowanych oraz dwuletnich Dębica presto. Trzeba na niej po prostu uważać. Jeżeli ktoś takie opony kupił nowe to uważam to za lepszy pomysł niż ładne uzywki z niemieckich aut powypadkowych.
                                                  Co do Conti5 są bardzo dobre na mokrym jak i na suchym. Jedyna wada to szybko znikający bieżnik.
                                                  Skąd taki wielki przeskok cenowy między 15,16 cali a 17 w górę. Opony kosztują 50% więcej a czasem i więcej. Popularność rozmiaru?

                                                  Komentarz


                                                  • Najdroższy komponent opon to kalczuk im go wiecej i wieksza opona tym drozsza. A im wiecej kalczuku w oponie tym lepiej sie klej do drogi ale niestety tez szybciej sie zużywa. I kieszen boli.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X