Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

opony letnie - co myślicie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez bodd Zobacz wpis

    Szybko znikają .Goodyear excellence mają 5,5 mm po około 80 tyś km. Jeżdżę raczej spokojnie bez szaleństw .
    U mnie dunlopy bluresponse mają mniej więcej tyle po niecałych 40 tysiącach. Mają treadwear 340.
    Na rainexpertach 2 zrobiłem trochę ponad 60 tysięcy i zeszły do około 3mm. ( treadwear 280 ).
    Ciekawe ile maja te goodyeary że tyle wytrzymują.

    Komentarz


    • Imperial Ecosport2 jakieś opinie?

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
        Imperial Ecosport2 jakieś opinie?
        A co tu opiniować, parę stron wcześniej jest droga hamowania, od opon średnich o 5 a od najlepszych o 10m dłuższa droga hamowania i to już przy 80kmh
        Seria 188KM/270Nm na 95RON

        Komentarz


        • Wg tamtego testu to powinienem sobie kupić goodride za 750 zł zamiast uniroyala za 1500 bo różnica była 0.1 metra. I może bym kupił tylko w innym teście te same goodride na mokrym hamowały prawie 67 metrów ze 100 i były najgorsze... No i któremu testowi wierzyć?

          Komentarz


          • Dokładnie jak pisze Kylo125. Co test to wychodzi inaczej. Jazda 99% miasto. Wiec nie widze sensu kupowac opon za 1500jak za polowe moge miec opony ktore wystarcza. Moze ktoś miał styczność z oponami Imperial

            Komentarz


            • Są różne sytuacje w życiu, ja bym wybrał Firemax FM601. Sam kupiłem 1 sezonowe używane opony w cenie 1/4. Także im szybciej chińczyki jak linglong czy goodride zbliżają się do dobrych konstrukcji tym lepiej dla nas klientów.
              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                Imperial Ecosport2 jakieś opinie?
                krótkie doświadczenia, bo zrobiłem z nimi 3k na przedniej osi przed zimą (z takimi kupiłem auto), teraz trafiły na tył, rozmiar 235/45/17
                W zasadzie gdybym nie wiedział, że mam jakieś nołnejmy, to bym żył w przekonaniu (w sumie dalej żyję, tylko: WIEM, że to no-name), że tak mają spisywać się jakieś opony ze średniej półki. Na autobanie do vmax paska 7gen 1.6TDI jadą bez niespodzianek, skręcają, nie piszczą, zatrzymują auto. Po zimie trafiły na tył i - też bez żadnych wrażeń +/-, po prostu są
                ps. jak zobaczyłem test sprzed kilku stron, to się zdziwiłem - w moim prywatnym przeświadczeniu nie są aż tak słabe

                Komentarz


                • Kto płaci ten wymaga. Takie są testy niestety. Po drugie test powinien być przeprowadzony gdy opona straci conajmniej 1mm. No i najważniejsze opony powinny być kupione na wolnym rynku a nie dostarczane przez producenta.

                  Komentarz


                  • Witam, mam pytanie czy ktos z Was posiada opony w rozmiarze 225/45/R17 zalozone na felge 7" ? Czy lepiej pozostac z konfiguracja 205/50/R17 .. dodam iz zastanawiam sie nad konfiguracja rozmiaru opony.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis

                      Goodyear Exellence kupowałem w 2006 do O1, już wtedy była taka sobie a co dopiero jak mamy 2019, teraz stanowi to jak współczesny chińczyk i +5m do hamowania? Ale plastik to i dużo przebiegu zrobi.
                      Czy na pewno w 2006 roku i te opony, które są aktualnie dostępne?
                      Goodyear EfficientGrip Performance - Wulkanista.pl

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez rodro Zobacz wpis

                        Czy na pewno w 2006 roku i te opony, które są aktualnie dostępne?
                        Goodyear EfficientGrip Performance - Wulkanista.pl
                        Proszę 3 razy przeczytać całość i się zastanowić
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz


                        • Mój błąd, pomyliłem nazwy opon.
                          Ostatnio edytowany przez rodro; 13022.

                          Komentarz


                          • Cześć,
                            czeka mnie kupno nowych opon letnich, niestety te które kupiłem razem z samochodem nie nadają się do użytku. Aktualnie mam Dunlop Sport Maxx RT2 225/45 R18 92 Y i zastanawiam się czy kupić te same oponki lub zastanawiam się nad:
                            - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
                            - Michelin PRIMACY 3
                            - Nokian Powerproof
                            Może ktoś miał okazję jeździć na tych oponach lub polecicie coś lepszego?

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez kowalski91 Zobacz wpis
                              Cześć,
                              czeka mnie kupno nowych opon letnich, niestety te które kupiłem razem z samochodem nie nadają się do użytku. Aktualnie mam Dunlop Sport Maxx RT2 225/45 R18 92 Y i zastanawiam się czy kupić te same oponki lub zastanawiam się nad:
                              - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
                              - Michelin PRIMACY 3
                              - Nokian Powerproof
                              Może ktoś miał okazję jeździć na tych oponach lub polecicie coś lepszego?
                              W skrócie:
                              RT2 dobra już parę lat ma, powinna być już RT3...
                              F1A3 po co jak jest... lider F1A5 brać wyśmienita
                              Powerprof nowa na testach świetna nic ino brac
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                                Zatem bądź pionierem i kup cztery opony tego samego modelu z rożnymi indeksami. I będziesz mógł sam sobie odpowiedzieć. A doświadczenie z pierwszej ręki cenniejsze niż z kolejnej. :-)
                                Z racji nadwyżki mocy właśnie zmieniam 2 na przedzie z indeksu 94Y na 97Y XL - szlag mnie trafia jak koła nie słuchają kierownika (Uniroyale RainSporty3 -tak miękkie faje ze muszę ciśnieniem ratować się co również wpływa na trwałość)
                                Tyl zostaje w 94Y.

                                Ostatnia szansa dla nich.

                                Komentarz


                                • A czytacie w ogóle te oznaczenia na boku opony? Pytam, bo oprócz nazwy producenta czy rozmiaru znajduje się na nich zwykle szereg róznego rodzaju innych przydatnych inforamcji takich jak chociażby indeks prędkości który mówi o tym, jaka może być maksymalna dopuszczalna prędkość osiągnięta na danym aucie.
                                  Nie bez znaczenia jest również indeks nośności czyli maksymalne obciążenie w przeliczeniu na oponę.
                                  Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

                                  Komentarz


                                  • I tu się linkownik-spamownik dostał.

                                    Komentarz


                                    • Co do presto uhp2 kupiłem w tym roku komplet w rozmiarze 225/45R17 i jestem bardzo zadowolony. Zrobilem na nich może 5 Kkm w różnych warunkach i póki co jestem bardzo zadowolony i mogę je z czystym sumieniem polecić.

                                      Komentarz


                                      • A tak ogólnie wg Waszego doświadczenia jakie polecacie opony w rozmiarze 195/65R15 ,w stosunku jakości do ceny?
                                        Mam totalny mętlik w głowie.
                                        Pozdrawiam
                                        Pozdrawiam.
                                        Zainteresowany !

                                        Komentarz


                                        • Ostatnie 3 sezony jeździłem na dunlopach bluresponse, więc mogę coś napisać na ich temat.
                                          Kupiłem bo miały być bardzo ciche, ale przy mniejszych prędkościach wyraźnie było słychać takie specyficzne jęczenie. Przy większych prędkościach było ok. Jęczenie znikło gdzieś po półtorej czy dwóch sezonach jazdy także z czasem ucichły. Trakcyjnie bardzo dobrze jak na ten rozmiar na suchym i mokrym. Spalanie zauważalnie mniejsze niż na zimówkach i chyba poprzednich letnich uniroyalach też. Co do trwałości to zrobiłem 50 tysięcy i mają jeszcze 4mm może więcej a nie powiedziałbym że je oszczędzałem. Zmieniłem je teraz bo powyżej 130 czuć było drgania na kierownicy, ale myślę że gdyby nie to to bieżnik jeszcze 10-15 tysięcy by wytrzymał.
                                          Mam teraz hankooki ventus prime 3. Zobaczymy jak wypadną w porównaniu z dunlopem. Pierwsze wrażenie to coś tam je słychać , ale dźwięk bardziej zlewa się z innymi hałasami niż w dunlopie.

                                          Komentarz


                                          • Ja już dokańczam swoje Continental ContiPremiumContact 5. jedna już była naprawiana przed wyjazdem wakacyjnym. Bieżnik już starty. Jak zakładałem już było powiedziane, że to ostatni sezon.

                                            Dla mnie dobre, chociaż nie idealnie ciche. Na następne też pewnie wybiorę. Chyba, że pojawi się coś lepszego w tych samym dukatach. Widzę, że jest wersja 6.
                                            pozdrawiam - Darek

                                            Komentarz


                                            • Update co do hankooka.
                                              Ostatnio na autostradzie złapał mnie konkretny deszcz. Wycieraczki na maks a i tak trzeba było mocno zwolnić bo nic nie widać. No i muszę przyznać że opony dawały sobie radę bardzo dobrze. Nie ma porównania do 3 letniego dunlopa. Co wiecej wydaje mi się że dunlop nawet jak był nowy to na deszczu szybciej gubił trakcję przy przyspieszaniu.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
                                                Update co do hankooka.
                                                Ostatnio na autostradzie złapał mnie konkretny deszcz. Wycieraczki na maks a i tak trzeba było mocno zwolnić bo nic nie widać. No i muszę przyznać że opony dawały sobie radę bardzo dobrze. Nie ma porównania do 3 letniego dunlopa. Co wiecej wydaje mi się że dunlop nawet jak był nowy to na deszczu szybciej gubił trakcję przy przyspieszaniu.
                                                Zastanawiam się właśnie nad kupnem tych Hankooków i znalazłem sporo opinii, że opony dosyć głośno buczą przy prędkościach do 45-50 km/h. Masz może podobne wrażenia?
                                                Rozważam oprócz nich jeszcze Goodyear'y efficientgrip performance, lekko droższe, półka wyżej ale nie mają rantu ochronnego (?). Ktoś może to potwierdzić?

                                                Komentarz


                                                • U mnie właśnie hałas chyba nawet na plus względem poprzednich dunlopów bluresponse które właśnie przy niskich prędkościach wydawały taki lekki jęk. Słychać je coś tam oczywiście ale się nie narzucają. Głośniejsze robią się na zakrętach kiedy opona się kładzie.

                                                  Komentarz


                                                  • Jak ktoś szuka czegoś cichego i z rantem ochronnym miałem w O1 Vredestein Sportrac 5. Ciche i przyzwoite opony do normalnej jazdy.

                                                    Silnik R18A2.
                                                    http://www.dadrl.org.uk
                                                    http://www.lightmare.org

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X