Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tarcze i klocki

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tarcze i klocki

    Witam, czy te zdjecia pozwolą Wam ocenic co jest do zrobienia?
    Bede wdzieczny za opinie.

    [Kura Yeti 1.4 TSI CAXA, 2012, (82 tys. km).]

  • #2
    Zaciski kpl i tarcze do pomalowania
    Seria 188KM/270Nm na 95RON

    Komentarz


    • #3
      Bardziej mi chodzilo o o to czy powinienem pomyslec o wymianie tarcz (i kloców).


      Tarcze do pomalowania?

      Komentarz


      • #4
        Mierzy się grubość tarcz i okładzin klocków, a nie ocenia po zdjęciach (na których okładzin właściwie nie widać).

        Ogólnie to widać, że nic nigdy nie ruszane, czyli zaniedbane. I pewnie to straszy poprzez alufelgi. ;-)
        Ostatnio edytowany przez unicestwiacz_wszechrzeczy; [ARG:4 UNDEFINED].
        Zbierałem informacje przed świadomym zakupem o2 z końca produkcji. Jednak używane tsi nie nadaje się do zakupu. Szkoda, bo buda mi się podoba. :-(

        Komentarz


        • #5

          Oczywiscie masz racje co do pomiarów. Zastanawialem sie czy bedzie widac na zdjeciach czy z tylnymi tarczami jest cos nie halo (wg. mnie).
          Jakby byly zwichrowane - przy hamowaniu czuję lekkie pulsowanie pod pedałem. I jakos dziwnie sa starte- jakby klocki łapały tylko srodkowa czesc tarczy a brzegi sa nieruszone

          A co do straszenia to taaak- okropnie straszy Dlatego chcę inne felgi

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez mechanicznacebula Zobacz posta
            Oczywiscie masz racje co do pomiarów. Zastanawialem sie czy bedzie widac na zdjeciach czy z tylnymi tarczami jest cos nie halo (wg. mnie).
            Jakby byly zwichrowane - przy hamowaniu czuję lekkie pulsowanie pod pedałem. I jakos dziwnie sa starte- jakby klocki łapały tylko srodkowa czesc tarczy a brzegi sa nieruszone

            A co do straszenia to taaak- okropnie straszy Dlatego chcę inne felgi
            Wszystkiemu winna jest korozja tarcz. Auto musi mniej stać a wiecej jeździć i hamować a wtedy problemów z korozją nie bedzie.
            Te tarcze ciężko bedzie shamować aby przestały bić ale można próbować, jazda dynamiczna i mocniejsze hamowana z wiekszych predkosci są potrzebne.
            A jeśli nie pomoże to gdy klocki sie zużyją to kpl z tarczami do wymiany.

            Komentarz


            • #7
              Przednie tarcze to widac ze juz rant maja spory, wiec tu nie ma co mierzyc. Dojezdzic klocki do konca i zmienic komplet.

              Tyl ujdzie, kwestia jak klocek pracuje od drugiej strony, bo z tego to czesto jest ok, a po drugiej juz lipa.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez elemenateur Zobacz posta

                Wszystkiemu winna jest korozja tarcz. Auto musi mniej stać a wiecej jeździć i hamować a wtedy problemów z korozją nie bedzie.
                Te tarcze ciężko bedzie shamować aby przestały bić ale można próbować, jazda dynamiczna i mocniejsze hamowana z wiekszych predkosci są potrzebne.
                A jeśli nie pomoże to gdy klocki sie zużyją to kpl z tarczami do wymiany.
                Juz nowe zrobione Panowie.
                W kazdym razie dziękuję Wam za informacje i porady.

                Komentarz

                Pracuję...
                X