Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reklamacja po remoncie silnika

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Temat olejowy przestudiowałem, ale tak jak mówisz szkoda przepłacać, że względu na branie oleju. Mos2 od LM lałem przed remontem w nadzieji, że coś się poprawi... złudne nadzieję. Jestem ciekaw czy teraz coś da bo tani nie jest - pół banki MaxLife'a 5w40

    Komentarz


    • #27
      Jeśli nie było robionego szlifu cylindrów + nowe nad wymiarowe tłoki, bądź tulejowania bloku + nowe tłoki z pierścieniami tylko nowe same pierścienie to branie oleju będzie na zasadzie loterii w jednym silniku spadnie prawie do zera, w drugim jakieś tam zawsze będzie.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
        oolsztyniak, wątpie, że pracodawca się nie przejmuje, bo to jednak klientów odstrasza takie partactwo na dłuższą metę, jak za dużo tego, a nawet samą ubezpieczalnie również = poliska drożeje
        nie napisałem , że "błędy w sztuce" są normą ale, że się zdarzają. tylko w tym przypadku nikt nie umywa rąk i nie udaje, że coś albo tak było albo czegoś nie było.
        RS 190 km / 436 Nm
        CanAm Outlander 1000 XT-P
        Turystyczne wyprawy quadowe
        www.atvmoto.pl

        Komentarz


        • #29
          Spala więcej o 1,5l oleju od innych na 10 tyś km. Przy cenach 12-15 zł / litr 5W-40 to wyniesie 18 zł więcej na 10 tyś km. Jest to zabójcza inwestycja w pojazd.
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz posta
            Spala więcej o 1,5l oleju od innych na 10 tyś km. Przy cenach 12-15 zł / litr 5W-40 to wyniesie 18 zł więcej na 10 tyś km. Jest to zabójcza inwestycja w pojazd.
            To jakaś ironia czy mądrości ?? Nie chodzi o cenę oleju, tylko kwestię spalania po remoncie. Szkoda dalszego komentarza.

            Komentarz


            • #31
              poobserwuj to co będzie po wymianie i następnym razem zalej 10w/40 (proponuje z MoS2), pewnie wcześniej sam dodatek zalałeś MoS2 do 5w/40.
              możesz też dać Visco Stabil od LM do 5w/40,
              LIQUI MOLY STABILIZATOR LEPKOŚCI VISCO STABIL 300ML 2672 - LIQUI MOLY - Stabilizatory oleju - Chemia - Petrostar - Warszawa
              ale to...półśrodki, pomoże na chwile, ale lepiej zalać 10w/40 według mnie.

              Komentarz


              • #32
                Myślałem o tym Visco Stabil, wszystkie produkty od LM obiecują różne korzyści po zastosowaniu. Boje się tylko, że to zadziała jak Motodoktor i zbytnio zagęści olej. A co do 10w40, to mimo tego brania oleju , szkoda mi przechodzić na półsyntetyk. Wiem, że może to w jakimś stopniu, jeśli w ogóle, ograniczyć branie oleju, jednak syntetyk to syntetyk.

                Komentarz


                • #33
                  dlatego LM bym sobie darował chyba. To nie motodoktor - jakość zdecydowanie lepsza, ale rzeczywiście półśrodek. 10w/40 z MoS2, to nie byle co, tymbardziej, że jest dopuszczalny do motoru Twojego bezproblemowo półsyntetyk. Lałem taki olej do nie biorącego 1.6 16v w Renówce i nic złego się nie działo z motorem, chodził dobrze, nie palił oleju. Wiadomo, że lepszy 5w/40, ale w wypadku brania oleju i z możliwością lania 10w/40 z normą do Twojego auta, nie zastanawiałbym się w Twojej sytuacji. Bo rozbierać silnika drugi raz nie ma sensu, coś tam zawsze weźmie teraz. 10w/40 myślę, że mniej. Też kiedyś miałem różne dylematy tego typu, bo auto mi brało też. Dodatki, 5w/50 próbowałem, ale dziś bym się nie zastanawiał nad 10w/40 do Niego - był to też prosty wolnossak 2.0.
                  Przejedź do następnej wymiany na tym co masz i obserwuj, jak będzie za bardzo wkurzało dolewanie 5w/40, to wróci się do tematu i tyle

                  Komentarz


                  • #34
                    Jak już jest temat dodatków typu motodoctor czy innych lepików to brakuje jeszcze żeby ktoś napisał że 10 czy 15W-40 jest gęstszy od 0W-40. Te silniki już w 1997 wyjeżdżały fabrycznie na 0w40, ale później janusze lali smoły typu 10 czy 15W.
                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                    Komentarz


                    • #35
                      To powiedzcie mi jeszcze czy jest sens zalać mu płukankę przed wymianą oleju czy dać sobie spokoj i wymienić sam olej i filtr ? Myślę, że temat reklamacji możemy zamknąć, także dzieki za wszelkie sugestie i podpowiedzi.

                      Komentarz


                      • #36
                        Zawsze przy płukance więcej brudu zleci także warto, jakąś tanią bo i tak 99,9% w nich to nafta. Ważniejsze jest żeby korek miski był odkręcony na 10-15 minut.
                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                        Komentarz


                        • #37
                          Ja robiłem wyminę oleju po ponad 2 tys. od remontu i po zalaniu płukanki LM pro-line olej był czarny, we filtrze też sporo syfu było. Ty już przejechałeś trochę kilometrów ale mimo to zalałbym płukankę i potrzymał ją nieco dłużej.

                          Komentarz


                          • #38
                            Tak też zrobię

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X