Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cud na A1, BMW kontra Octavia

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Cud na A1, BMW kontra Octavia

    Kierowca BMW dal popis wyprzedzania na A1. Cudem nikt nie zginął.
    Cud na A1 BMW kontra Octavia - artykuł

    ___________________________________________
    Czarnulka O2 by dieselinside1900

    Kodowanie, kasowanie błędów VAG

  • #2
    BMW pojawia się znikąd i uderza w skodę. Chmura części na autostradzie, auto w rowie - TVN24

    Żaden to humor niestety i nie bronię typa z BMW ale autorka nagrania też umiejętnościami się nie popisała.
    W takim tempie wyprzedziłaby skodę za 30 minut.
    Gorzej niż ciężarówka. I teraz pytanie kto stwarza realne zagrożenie?
    CanAm Outlander 1000 XT-P
    Turystyczne wyprawy quadowe
    www.quadzik.pl
    www.atvmoto.pl

    Komentarz


    • #3
      Ona wyprzedzała, wolno, bo wolno, ale miała prawo. A gościa z BMW poniosła fantazja na całego.
      pozdrawiam, ruwado
      _______________________________________
      OCTAVIA III
      CITIGO

      Komentarz


      • #4
        To, że ta Pani wykonywała ten manewr w taki, a nie w inny sposób mógł wynikać choćby z tego, że bała się panujących na drodze warunków i zrobiła to bardzo, ale to bardzo ostrożnie, co nie zawsze znaczy bezpiecznie. Ja tam swoją połówkę po kursie nauki jazdy uczyłem jak ma wykonywać takie manewry, żeby było bezpieczniej, czasami nawet naginając przepisy ruchu drogowego dot. limitów prędkości. Zresztą swój pierwszy egzamin oblała min dlatego, że nie było w jej jeździe oprócz kilku błędów zdecydowania i dynamiki.
        ___________________________________________
        Czarnulka O2 by dieselinside1900

        Kodowanie, kasowanie błędów VAG

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz posta

          I teraz pytanie kto stwarza realne zagrożenie?
          No ja mam nadzieję, że nie masz wątpliwości co do tego? Klient w BMW idzie pełną dzidą, ale w momencie pojawienia się zagrożenia (auto z kamerą na lewym pasie) podejmuje kompletnie błędne decyzje. Nie panuje nad autem i prędkością, z którą jedzie. Ewidentnie widać, że postanowił wyprzedzić auto z prawej i wrócić na lewy pas, ale źle wyliczył odległości... Gdyby zamiast cwaniakować depnął w heble, prawdopodobnie nie doszłoby do żadnej kolizji. Ale do podejmowania takich decyzji w ułamku sekund trzeba być skoncentrowanym na jeździe i mieć trochę doświadczenia i dojrzałości emocjonalnej. Niestety na naszych drogach z tym kiepsko. Wpuścić kogoś przed siebie, bez udowadniania czegokolwiek to nie u nas... Klient wolał zaryzykować życie swoje i niewinnej rodziny (w octavi jechała spokojnie rodzina z dwójką dzieci), niż wyhamować i zabluzgać pod nosem... Jak sobie jeszcze czytam, że klient dostał 500 mandatu i po sprawie, to zupełnie ręce opadają. Jeśli faktycznie zależy nam na podniesieniu bezpieczeństwa na drogach, po prostu nie możemy tolerować takich zachowań.. Daleko nam jeszcze do europy....
          OCTAVIA '01

          Komentarz


          • #6
            No wiecie mogło być też tak te kobitka patrzyła w lusterko, pach nic nie ma albo bmw było bardzo daleko. No to zaczęła wyprzedzać a że bmw jechało pewnie nie ma co ukrywać koło nawet 250km/h trochę wyhamowalo a przy uderzeniu miało nie wiem ile ale też bardzo dużo, no to już inna historia.

            Komentarz


            • #7
              żeby jechać tyle co to bmw w takich warunkach pogodowych, to trzeba mieć nierówno pod kopułą. Kary za takie kolizje powinny być wyższe.
              Może gdyby było sucho by udalo mu się ominąć, jak wpadł już na "cudowny" pomysł ominięcia prawym pasem tej z lewej....ale ludzie, nie w takich warunkach....choć oczywiście sam pomysł też mocno marny, tymbardziej, że kompletnie nie zna się możliwości swojego auta jak widać i swoich umięjetności.....tzw."mistrz prostej" w dużym suvie....
              były m.in.:
              Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
              Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
              Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
              jest:
              Foka 2 turnier - niedługo opis

              Komentarz


              • #8
                Zdania są bardzo podzielone... Wina kierowcy BMW bezsprzeczna i ewidentna... ale spokojnie nagrywający kierowca/kierowniczka ładująca się na lewy pas i wyprzedzająca w tempie gorszym niż tir, prowokując tym niebezpieczne sytuacje... Eh...
                Maciek
                Był roomster 1,4 zwany Romkiem
                Jest octavia scout 1,8 tsi zwana Zochą 208 KM 304 Nm

                Komentarz


                • #9
                  tak na marginesie....ten "fachowiec" z beemki to jakaś drogowa ciotka...zamiast próbować wepchnąć się przed przód tej babki co nagrywała jak już leciał kolizyjnym prawym pasem i widział, że nie da rady, powinien odbić sobie na awaryjny pas bez hamowania i nim wyprzedzić tą octavie.....nic by się nie stało....co najwyżej lekkie przytarcie..może. ale na moje by się zmieścił...a tu widać...że panika i po heblach ze skręconymi w lewo kołami....
                  dać takim asom mocne auto,. nie za sterowne do tego....
                  pomijam dziwne manewry tej pani co nagrywała...raz prawy, raz lewy...pas...
                  były m.in.:
                  Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                  Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                  Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                  jest:
                  Foka 2 turnier - niedługo opis

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez dieselinside1900 Zobacz posta
                    To, że ta Pani wykonywała ten manewr w taki, a nie w inny sposób mógł wynikać choćby z tego, że bała się panujących na drodze warunków i zrobiła to bardzo, ale to bardzo ostrożnie
                    Mogła w takiej sytuacji jeśli nie była pewna warunków manewru zaniechać.
                    Zamieszczone przez maciek Zobacz posta
                    Klient w BMW idzie pełną dzidą, ale w momencie pojawienia się zagrożenia (auto z kamerą na lewym pasie) podejmuje kompletnie błędne decyzje. Nie panuje nad autem i prędkością, z którą jedzie. Ewidentnie widać, że postanowił wyprzedzić auto z prawej i wrócić na lewy pas, ale źle wyliczył odległości..
                    widać, że gość leci lewym pasem bo przy wyprzedzaniu auta z kamerą auto pochylone jest na prawą stronę (szybki manewr prawa-lewa) - niestety nie zdołał wrócić na pas lewy.
                    Albo się zagapił, pisał sms, albo mrugał długimi, żeby nagrywająca na swój pas wróciła.
                    Niestety swoje zrobiła tu też prędkość - mimo, że nie wiemy jaka była wygląda na dość znaczną.
                    Ale czy żaden z Was nigdy nie zrobił takiego manewru?
                    Ładuje się Wam ktoś na lewy pas, redukcja, prawy pas i dzida, wyprzedzamy prawym i wskakujemy na lewy.
                    Jeżdżę 80% swoich kilometrów na drogach szybkiego ruchu czy autostradach, wielokrotnie ratowałem się z opresji uciekając na pas prawy i wracając szybko na lewy.
                    Oczywiście ktoś powie - było jechać wolniej - ale ilu z Was jest przepisowymi kierowcami w 100%?
                    Po co Wam fury po 2xx/3xx/400 km ? Żeby się turlać? Nie sądzę.
                    Moim zdaniem zawiódł tu zdrowy rozsądek i brak doświadczenia bo manewr ten szło zakończyć bez większych ceregieli.
                    Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
                    żeby jechać tyle co to bmw w takich warunkach pogodowych, to trzeba mieć nierówno pod kopułą.
                    ale w jakich warunkach? to że śnieg leży na trawniku to już złe warunki? asfalt jest suchy wg mnie więc bezpieczniej niż po mokrym jechać.
                    Zamieszczone przez klarus Zobacz posta
                    Zdania są bardzo podzielone... Wina kierowcy BMW bezsprzeczna i ewidentna... ale spokojnie nagrywający kierowca/kierowniczka ładująca się na lewy pas i wyprzedzająca w tempie gorszym niż tir, prowokując tym niebezpieczne sytuacje... Eh...
                    Dokładnie mam takie samo zdanie w tym temacie.
                    Gość z BMW winny ale jak się nie ogarnia wyprzedzania to się do niego nie zabiera bo to również stwarzanie realnego zagrożenia.
                    CanAm Outlander 1000 XT-P
                    Turystyczne wyprawy quadowe
                    www.quadzik.pl
                    www.atvmoto.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Widzę mamy tu zawodników co w każdej sytuacji potrafią się zachować, zimna krew i w ułamku sekundy prawidłowa reakcja.
                      Brawo, zazdroszczę, naprawdę.
                      Dla mnie tej kobicie powinno się zabrać prawko.
                      Na kamerze widać, że ona zjechała sobie na lewy pas a NIE zaczęła w ogóle manewru wyprzedzania. PO prostu zjechała sobie i się nadal kula z tą samo niebezpiecznie niską jak na lewy pas autostrady prędkością. Przynajmniej do momentu wypadku (o ....pardą kolizji) odległość jej do skody praktycznie się nie zmienia. Jedzie z prędkością 80-90, max 100 i robi takie coś. Masakra.
                      Wyprzedzanie robi się bezpiecznie czyli wyjeżdza sie na lewy pas mozliwie na najkrótszy czas niezbędny dla sprawnego wyprzedzenia. Ale to trzeba dać w but i wyprzedzać.
                      Beemka nawet jak leciała 160-170 to wg mnie dostosowała prędkość do warunków atmosferycznych. Widoczność wystarczająca a jak widac po zachwoaniu auta w slalomie przyczepność tez dobra bo nie wpadł w poślizg na prawym a po uderzeniu nawet jej nie ruszyło- ślisko nie było.
                      To jest autostrada a nie jakaś dwu czy trzycyfrówka przez wypiździejewo z ograniczeniami.
                      To po co je budowano? Żeby wszyscy 90 jechali?
                      Polacy nie umieją jeździć po autostradach i ta kobita jest przykładem który powinno się wałkować adeptom w szkółkach jak nie wolno jeździć. Myślała że sama jest?
                      Beemka miała prawo być na lewym bo wyprzedzała tira i jechała szybciej (zapewne za szybko niż przepisy) ale to nie jej prędkość a bezmyślne zachwoanie kobitki z kamerką jest dla mnie powodem sytuacji. Wg przepisów winny jest z tyłu...nawet jak jest niewinny (albo mniej wynny) niż ten co mu zajechał/wywołał zagrożenie. Tyle w teorii a praktyka jest taka jak widac na filmie.
                      Pytanie czy wiemy co działo się z tyłu? Czy beemka miała widocznośc i się kierowca zagapił (co wydaje mi się bardzo prawdopodobne)? Czy może ktoś z tyłu leciał na lewym z podobną predkością kulawą zabierał sie za tira, który zapewne jest zaraz za tą kobitką i moze jak mu z beemki mrugnął światłami się jednak schował tuż za naczepę i przed bmka wtedy stanęła ta kobita? Teoretycznie oczywiście ale nie wiemy co z tyłu się działo. Nie przeszkadza brak takiej wiedzy niektórym pojechać po kierowcy bmw.
                      A ta melepeta jeśli bała się o przyczepność, bała się warunków nie powinna podejmować takiego manewru tylko jechac tak samo spokojnie jak Ci tą skodą. Bo to nie było wyprzedzanie , to było [email protected] się na lewy i zajechanie drogi.
                      Szkoda że w nią nie zapakował tylko w niewinną skodzinkę. Najważniejsze, że podobno nikomu się nic nie stało.
                      Moze jestem w mniejszości ale ja na autostradzie boje się bardziej takich kobitek co się tam z przypadku dostały bo potrafiłu nacisnąć guzik na szlabanie niż tych "miszczów prostej" jak o nich piszecie. Autostrada jest dla mnie do szubkiej jazdy o ile warunki atmosferyczne pozwalają. Na autostradzie trzeba umieć się zachować, jak nie umiesz to jeździj dalej swoją szutrówką
                      Ostatnio edytowany przez Alonzo_; [ARG:4 UNDEFINED].

                      Komentarz


                      • #12
                        Policzyłem, że średnią prędkość na odcinku 900 m miała około 105 km/h, a z ostatnich 200 m to około 103 km/h, ale tu błąd jest większy, więc można przyjąć, że jechała cały czas 105 km/h i prawdopodobnie na tempomacie.
                        Pozdrawiam, już jest: 'Krecik' w showroomie

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak jak piszesz kolego, tempomat z róznicą chyba 2-3 km/h między nią a skodą. Także faktycznie - "wyprzedzała". Dla mnie to skrajna bezmyślność.
                          Ale wszędzie w telewizji się pisze że zawsze bmw jest winne, nagłowek tu też winnego wskazał... no to bmw jest winne.

                          Komentarz


                          • #14
                            Ale miedzy zjazdem na lewy tej pipy a dzwonem troche czasu minelo.
                            Wiec albo szedl naprawde grubo typu 200 z duzym plusem i to co widzimy jest po ostrym hamowaniu albo jechal rozsadnie tylko olal hamowanie i cwiczyl test losia.
                            obstawiam jednak to drugie.
                            Powered by R-Performance

                            Komentarz


                            • #15
                              Podpisuję się pod postami oolsztyniak i Alonzo_, winny jest kierowca BMW (prędkość i zachowanie w próbie uniknięcia tragedii), ale osoba nagrywająca też nie popisała się zachowaniem. Albo wyprzedzasz, albo sp...adasz z lewego pasa. Wyprzedzanie powinno zająć jak najkrócej czasu i miejsca, chyba, że cały czas upewniamy się czy nic nie jedzie szybciej (tzn. mówię o wyprzedzaniu, w którym mamy dużo miejsca i nie musimy dodawać maksymalnie gazu). Ale tutaj ewidentnie coś zawiodło. Jeżeli ona upewniła się, że naprawdę nic nie jedzie (czy to może było tylko spojrzenie bez ocenienia prędkości auta w lusterku - do tego trzeba poświęcić chwilę uwagi), to gość musiał jechać naprawdę szybko. Jeśli jechał szybko i odwalił takie coś, to:

                              a) jest słaby za kierownicą i nie ogarnął sytuacji/źle ocenił sytuację [zjechał na prawy pas, zobaczył skodę, ,
                              b) dzisiejsze SUVy się tak prowadzą ,
                              c) nie poświęcił uwagi drodze a np. SMSowi, co przy takiej prędkości jest idiotyzmem
                              d) jechał dużo szybciej a wyhamował do tej prędkości z którą uderzył

                              Nie dowiemy się jak było, szkoda ludzi, szkoda przeżyć, a w końcu po prostu szkoda aut. No ale za głupotę i nieuwagę się płaci, często najwyższą cenę.
                              wypadek octavia.png
                              Widać, że gość hamował do ostatniej chwili - niepotrzebnie. BMW już nie zdążyło zareagować. A gość dopiero zaczyna skręcać. Za szybko, za idiotycznie.
                              Załączone pliki
                              Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
                              Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

                              Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
                              Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

                              Komentarz


                              • #16
                                Alonzo nie w każdych warunkach, ale w takich jak tu, większość myślących kierowców by wskoczyła na awaryjny i nie doszłoby do kolizji....jak już szarmancko wleciał na prawy pas zawodowiec, to powinien też wybrnąc.
                                Oczywiście babka co nagrywa dziwnie się zachowuje - choć w teorii może przecież tyle jechać. Z tyłu gośc mógł nie ogarnąć tego co ta kobieta w sumie robi, nie spodziewał się pewnie jej powrotu na lewy, ale tego nie wiemy, jak daleko był, jak to zauważył etc. Za to możnaby jej dofasolić mandat, jeśli w ogóle jest taki przepis, bo nie wiem, jak wprowadzanie w błąd innych uczestników ruchu np. przez zmiany pasa nieuzasadnione ciągłe.
                                Może na drodze śniegu ni ma , racja, nie przyjrzałem się, ale nie wiemy jaka temp. i jak śliska nawierzchnia. po takim filmie tego nie ocenisz, czasem są fragmenty bardzo śliskie, np. szadź się zbiera.
                                Za mało mamy parametrów, żeby ocenić to zdarzenie, bo nie ma choćby filmu z tyłu tego pojazdu (kiedy bmw zleciało na prawy pas etc)
                                Jak jechał 160-170 (choć nie wiem na podstawie czego wyliczacie prędkość tej beemki) to też za szybko, bo na autostradzie w PL obowiązuje 140.
                                Zatem kierownik bmw winny bezsprzecznie, babka nagrywająca za te zmiany pasa/utrudnianie ruchu innym mogłaby dostać mandat (jak jest podstawa prawna)
                                Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].
                                były m.in.:
                                Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                jest:
                                Foka 2 turnier - niedługo opis

                                Komentarz


                                • #17
                                  być może się zagapił ten kolo/kolunia z beemki jak pisze Mat i w ostatniej chwili odbił. Tego dowiedzą się ze zeznać świadków, my nic na ten temat nie mozemy pewnego powiedzieć, bo nie wiemy co działo się na tyle samochodu, który nagrywał to zdarzenie.
                                  były m.in.:
                                  Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                  Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                  Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                  jest:
                                  Foka 2 turnier - niedługo opis

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    a film przypomina ten rodem z rosyjskich dróg, gdzie panicze moskiewscy w Beemkach walą w Łady - takie skojarzenie mi się nasunęło
                                    generalnie nie przyjemna sytuacja....współczuje wszystkim i dobrze, że przeżyli na szczęście
                                    Aczkolwiek uważam, że zapitalać po prostej też trzeba umieć, jak już się to robi i być przygotowanym na takie akcje innych kierowców - takich jak ta babka nagrywająca, tu tego zabrakło ewidetnie, bo nie ma próby wlecenia bez hamulców na awaryjny, tylko hebel i w lewo koła - co dla mnie świadczy o niskich umiejętnościach kierowcy BMW, albo zagapieniu się, za późnym dostrzeżeniu tej Octavii, daniu po heblach.
                                    Zgadzam się z przedmówcami - mamy za mało danych, żeby to ocenić w pełni.
                                    Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].
                                    były m.in.:
                                    Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                    Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                    Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                    jest:
                                    Foka 2 turnier - niedługo opis

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Alonzo ten cytat Twojego autorstwa - "Na autostradzie trzeba umieć się zachować, jak nie umiesz to jeździj dalej swoją szutrówką" zastosowałbym zarówno do Pani z kamerką, jak i do kierownika/kierowniczki BMW
                                      były m.in.:
                                      Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                      Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                      Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                      jest:
                                      Foka 2 turnier - niedługo opis

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
                                        Alonzo nie w każdych warunkach, ale w takich jak tu, większość myślących kierowców by wskoczyła na awaryjny i nie doszłoby do kolizji....jak już szarmancko wleciał na prawy pas zawodowiec, to powinien też wybrnąc.
                                        Teoretycznie tak powinno być. Ale skąd te kolizje/wypadki? Nie wszyscy są myslący niestety i potrafią zachowac się jak trzeba. Tu się dwóch spotkało i ...szczęscie w nieszczęści tylko sobie o tym gadamy, bez trupów.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          .dokładnie, dwóch niemyślących (i prawdopodobnie) nieumiejących się spotkało i mamy co mamy.....
                                          były m.in.:
                                          Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                          Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                          Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                          jest:
                                          Foka 2 turnier - niedługo opis

                                          Komentarz


                                          • #22

                                            Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz posta
                                            Widzę mamy tu zawodników co w każdej sytuacji potrafią się zachować, zimna krew i w ułamku sekundy prawidłowa reakcja.
                                            Brawo, zazdroszczę, naprawdę.
                                            Alonzo, chodziło mi o to, że koleś miał jednak trochę czasu na hamowanie i ewidentnie tego czasu nie wykorzystał. Postanowił wejść na żyletki między skodę a nagrywającą co wg. mnie jest karygodne.
                                            Bronisz klienta, który sam nie przestrzega przepisów, ale od innych wymaga, aby ich przestrzegali. Jeśli na wysokości wjazdu na autostradzie wyprzedzasz kilka z rzędu wolniejszych aut, w tym tiry, po prostu musisz być przygotowany, że jakaś sierota wyjedzie Ci pod koła. Zjechanie w takim momencie na prawy pas i wjechanie w tył osobówki to najgorsza z możliwych reakcja. Tego nie uczą na kursach, ale jeśli dużo jeździsz po dwupasmówkach, z pewnością wiesz o czym mówię. Dlaczego klient nie hamował/ nie przydzwonił w auto które zajechało mu drogę, tylko ćwiczył test łosia?

                                            Co do szybkiej jazdy - pełna zgoda, ale tylko gdy pozwalają na to warunki - nie tylko atmosferyczne, ale też drogowe. Jednak autostrada to droga publiczna a nie tor wyścigowy. Większości użytkowników chodzi głównie o to aby dojechać bezpiecznie z punktu A do B, a nie sprawdzać możliwości swoje i samochodu...


                                            Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz posta
                                            Na autostradzie trzeba umieć się zachować, jak nie umiesz to jeździj dalej swoją szutrówką
                                            Dokładnie o to mi chodzi - widzę, że sam do tego doszedłeś
                                            OCTAVIA '01

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Gość z bmw powiniem to, powinien tamto. A baba z kamerką nie powinna zrobić tego co zrobila. Gdyby zdjęła na tempo te 2 km/h w dół i została gdzie jej miejsce to jechaliby sobie wszyscy dalej kazde w swoim tempie.
                                              Obydwoje zachowali się źle. A że to autostrada ja bardziej winię babkę z kamerą.
                                              Podobnych zdarzeń jest więcej gdy kierowca na miejscu bmki wychodzi z opresji. O tym sie nie pisze. Konczą się dobrze, świadkowie popukają się w czolo i pojadą dalej.
                                              A ostatnie zdanie pominę bo możemy sobie poskakać i popajacować jak chcesz. Tylko po co?
                                              Ta uwaga moja byla do babki z kamerą także....zluzuj majty ;-)
                                              Ostatnio edytowany przez Alonzo_; [ARG:4 UNDEFINED].

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Też uważam że gość z bmw dał ciała. Od momentu kiedy nagrywająca wjechała na lewy pas miał dość czasu żeby nawet z 2 pak zahamować. Chyba że było ślisko, tylko wtedy 2 paki lecieć koło innych aut to nie bardzo. Tak jak wyżej napisał maciek w takiej sytuacji trzeba być przygotowanym że ktoś może ci wyjechać pod koła.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Kumulacja idiotów ... Idiota w BMW ciśnie, ile bawarska fabryka dała klocem z wysoko umieszczonym punktem ciężkości i zachował się jak piloci z Tupolewa... no niestety fizyki się nie oszuka... Idiotka z Skody natomiast rozpoczyna manewr wyprzedzania 2km przed Octavią na prawym pasie, z załączonym chyba 7-biegiem i overdrive-m,a pod maską zapewne 1,6 BSE, ale przecież wcisnęła gaz do dechy... i nagle zdziwienie...


                                                  Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                                  CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...
                                                  X