Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do 1.6 MPi

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG do 1.6 MPi

    Cześć

    Będę zakładał lpg do auta. Zaprzyjaźniony gazownik zrobi mi to w dobrej cenie.

    Proponuje instalacjękme z wtryskami baracuda.

    Pytanie o wasze opinie na temat tej instalacji?

    Ale ważniejsze pytanie i prośba to: Jak powinny być poprawnie założone wtryskiwacze? Czytałem i słyszałem jużróżne rzeczy przed wszystkim o odległości wtrysku od dyszy. Jeśli możęcie podrzućcie zdjęcia waszych lpg z 1.6 mpi które są wykonane prawidłowo.

    Jeden mówi, żeby jak najbliżęj się da, inny że spokojnie na listwie i z 15 cm odległości, a ja głupieje

  • #2
    Jeśli instalację ma Tobie zakładać zaprzyjaźniony gazownik to chyba będzie wiedział co robi .... Odległość będzie wynikała z konstrukcyjnych możliwości umiejscowienia listwy . W BFQ nie ma zbyt wiele miejsca więc wężyki będą dość długie . U mnie siedzi Landi Renzo z wtryskami med. . Wężyki mają powyżej 15 cm a jednak żadnego dyskomfortu przez to nie odczuwam .

    Komentarz


    • #3
      W zasadzie masz rację, nie jest to mój stricte przyjaciel Ale człowiek który zakładał mi do poprzedniego auta i robił przeglądy. No i jakoś tak wyszło, że jesteśmy na Ty. Oczywiście z nim jeszcze pogadam na temat szczegółów. A pytanie moje zrodziło się z tego, że ktoś zwrócił mi uwagę na teoretyczne błędy przy instalacji w poprzednim. Nie biorę tego jako wykładnię. Nie podważam fachowości mojego gazownika. Auto 60 tys na lpg przejechało bez większych problemów. Ze 2 razy się sterownik zawiesił. Ale zacząłem czytać. I chciałbym wiedzieć jak być powinno, żeby mi to potwierdził mój gazownik, że tak właśnie założy.

      P.S.

      W tym silniku koniecznie trzeba zdjąć kolektor do wiercenia? Bo o to też go jeszcze nie pytałem.
      Ostatnio edytowany przez mwitek; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Coś dodałem.

      Komentarz


      • #4
        Bezwzględnie , inaczej nie powiercisz . Jest okazja aby nabyć i wymienić uszczelki kolektora ( tak przy okazji ) oraz świece zapłonowe .

        Komentarz


        • #5
          Kolektor zawsze powinno się zdejmować - uniknie się ryzyka wiórów w dolocie.

          Generalnie auta jeżdżą nawet na instalacji z metrami węży pod maską Przyjęło się, że im krócej, tym lepiej - kwestia, jak się uda wtryskiwacz wpasować. U siebie w BSE mam osadzone bezpośrednio osadzone, bez wężyków i listwy.
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            Ok, coś już więcej wiem, tam nie da się chyba powiercić bez zdjęcia bo nie ma dojścia

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Kot72 Zobacz posta
              Bezwzględnie , inaczej nie powiercisz . Jest okazja aby nabyć i wymienić uszczelki kolektora ( tak przy okazji ) oraz świece zapłonowe .
              Bardzo dobra rada. Jeśli jeszcze tego nie robiłeś. Unikniesz na przyszłość problemów z nieszczelnością i przypadłościami z nią związanymi.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez mwitek Zobacz posta
                tam nie da się chyba powiercić bez zdjęcia bo nie ma dojścia
                Wierz mi że się da

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #9
                  co do listwy to u mnie w 1,6 AVU zakład LPG (polecany na lpg forum) w ogóle jej nie zamontował, powiedzieli że tak będzie lepiej, ja z tym nie dyskutowałem bo się nie znam, śmigam ponad rok i jest ok
                  Ostatnio edytowany przez czupakabra; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • #10
                    BSE spełnia normę Euro5. Co niesie za sobą dokładność sterowania LPG . Wtrysk bez listwy to dobry pomysł kilka-klinaście cm wężyka opóźnia dostanie się dawki gazu do kolektora. O ile na wysokich czasach otwarcia nie ma wielkiego wpływy na wolnych obrotach już tak. Druga sprawa to w miarę szybkie wtryskiwacze i reduktor który trzyma ładnie ciśnienie do tego sterownik z korektą po ODB i mamy spokój i tanią jazdę. W BSE jak piszą wyżej opłaca się wymienić wszystkie uszczelki kolektora i poprawić wtyczkę przepustnicy jeśli była odłączana (poodginać piny sprawdzić przewody- najlepiej kupić nową i założyć).

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez mwitek Zobacz posta
                      ak powinny być poprawnie założone wtryskiwacze?
                      MOże być tak jak w mojej byłej Octavii ONE - Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

                      Prócz samej instalacji najważniejszy jest gazownik, najlepsza instalacja nie zadziała bez prawidłowego montażu i strojenia.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez yunior81 Zobacz posta
                        najlepsza instalacja nie zadziała bez prawidłowego montażu i strojenia.
                        i tu jest 100% racji.
                        Nieważne co się założy - ważne jak i ważne jak się zestroi. 1.6 MPi BSE to prosty silnik i ciężko coś sp...ć a są tacy co potrafią

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja mam u siebie w O2 z silnikiem BSE instalację BRC od 40 tysięcy.
                          Sam montaż to jakiś absurd, warsztat polecony, dobre opinie, a tak zdupcyli montaż, że się w głowie nie mieści. Po nich poprawiałem pól dnia ,zakładałem izolacje, peszle, tritki. Nie omieszkałem wrócić do nich i im nagadać.

                          Chcieli wiercić bez demontażu kolektora !!, ale wybiłem im to z głowy i już wtedy powinna mi się zapalić lampka.
                          Co ciekawe ten warsztat polecił człowiek z BRC.

                          Do teraz jest OK, filterki wymieniam co 10 tysięcy, świece i przewody zapłonowe co 20 i póki co jest OK

                          Komentarz


                          • #14
                            95% montazy BRC tak wyglada, byle jak i za brame. Jedyny plus tej instalacji, ze obojetne jak skopie sie montaz i jak sa wykonane nawierty to i tak te instalacje jezdza- jakis cudowny sterownik ktory potrafi skorygowac kazdego druta.

                            Ale tak to jest jak sie szuka wynalazkow zamiast zainwestowac w rodzime instlacji pokroju Stag, Techa, KME. Kazda z tych firm ma cale zestawy, zalozyc z glowa i jezdzic. Wsziedzie to mozna serwisowac. A BRC malo kto chce dotknac
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Z King'iem też jest ten problem...

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez lackypl Zobacz posta

                                Do teraz jest OK, filterki wymieniam co 10 tysięcy, świece i przewody zapłonowe co 20 i póki co jest OK
                                Bez przesady z tymi świecami i przewodami. Spokojnie mógłbyś pojeździć 3x tyle.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez shanzi Zobacz posta
                                  Bez przesady z tymi świecami i przewodami. Spokojnie mógłbyś pojeździć 3x tyle.
                                  DOkładnie. Nie przesadzaj.
                                  W mojej O1 od 70 000 km śmiga LOVATO smart. Filtry co 15 000 km lotny, co 30 000 ciekły. Świece 1 X po 40 000 km.

                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                  jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zawsze mozna cewke z przewodami wyrzucic i zalozyc pojedyncze cewki i odpada problem kabli zaplonowych i cewki ktora tez robi jakies tam niespodzianki duzo czesciej niz te pojedyncze.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft Zobacz posta
                                      Zawsze mozna cewke z przewodami wyrzucic i zalozyc pojedyncze cewki i odpada problem kabli zaplonowych
                                      Masz może link do przykładu takiego rozwiązania??

                                      ...Moje Cappuccino MPi...

                                      jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Nie mam linku, gdzies widzialem fote gdzie bylo to tak zrobione.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Maicroft Zobacz posta
                                          Nie mam linku, gdzies widzialem fote gdzie bylo to tak zrobione.
                                          Szkoda bo to bardzo Ciekawe rozwiązanie.

                                          ...Moje Cappuccino MPi...

                                          jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Znalazłem coś takiego. Ciekawe czy da się tak przerobić 1.6 MPi bo miejsca jest dość mało

                                            2.8/2.4 V6 układ zapłonowy na pojedynczych cewkach - A4 B5 - Audi A4 Klub Polska
                                            Ostatnio edytowany przez Przemek_i; [ARG:4 UNDEFINED].

                                            ...Moje Cappuccino MPi...

                                            jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                            Komentarz

                                            Pracuję...
                                            X