Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do 1.6 MPi

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG do 1.6 MPi

    Cześć

    Będę zakładał lpg do auta. Zaprzyjaźniony gazownik zrobi mi to w dobrej cenie.

    Proponuje instalacjękme z wtryskami baracuda.

    Pytanie o wasze opinie na temat tej instalacji?

    Ale ważniejsze pytanie i prośba to: Jak powinny być poprawnie założone wtryskiwacze? Czytałem i słyszałem jużróżne rzeczy przed wszystkim o odległości wtrysku od dyszy. Jeśli możęcie podrzućcie zdjęcia waszych lpg z 1.6 mpi które są wykonane prawidłowo.

    Jeden mówi, żeby jak najbliżęj się da, inny że spokojnie na listwie i z 15 cm odległości, a ja głupieje

  • #2
    Jeśli instalację ma Tobie zakładać zaprzyjaźniony gazownik to chyba będzie wiedział co robi .... Odległość będzie wynikała z konstrukcyjnych możliwości umiejscowienia listwy . W BFQ nie ma zbyt wiele miejsca więc wężyki będą dość długie . U mnie siedzi Landi Renzo z wtryskami med. . Wężyki mają powyżej 15 cm a jednak żadnego dyskomfortu przez to nie odczuwam .

    Komentarz


    • #3
      W zasadzie masz rację, nie jest to mój stricte przyjaciel Ale człowiek który zakładał mi do poprzedniego auta i robił przeglądy. No i jakoś tak wyszło, że jesteśmy na Ty. Oczywiście z nim jeszcze pogadam na temat szczegółów. A pytanie moje zrodziło się z tego, że ktoś zwrócił mi uwagę na teoretyczne błędy przy instalacji w poprzednim. Nie biorę tego jako wykładnię. Nie podważam fachowości mojego gazownika. Auto 60 tys na lpg przejechało bez większych problemów. Ze 2 razy się sterownik zawiesił. Ale zacząłem czytać. I chciałbym wiedzieć jak być powinno, żeby mi to potwierdził mój gazownik, że tak właśnie założy.

      P.S.

      W tym silniku koniecznie trzeba zdjąć kolektor do wiercenia? Bo o to też go jeszcze nie pytałem.
      Ostatnio edytowany przez mwitek; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Coś dodałem.

      Komentarz


      • #4
        Bezwzględnie , inaczej nie powiercisz . Jest okazja aby nabyć i wymienić uszczelki kolektora ( tak przy okazji ) oraz świece zapłonowe .

        Komentarz


        • #5
          Kolektor zawsze powinno się zdejmować - uniknie się ryzyka wiórów w dolocie.

          Generalnie auta jeżdżą nawet na instalacji z metrami węży pod maską Przyjęło się, że im krócej, tym lepiej - kwestia, jak się uda wtryskiwacz wpasować. U siebie w BSE mam osadzone bezpośrednio osadzone, bez wężyków i listwy.
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            Ok, coś już więcej wiem, tam nie da się chyba powiercić bez zdjęcia bo nie ma dojścia

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Kot72 Zobacz posta
              Bezwzględnie , inaczej nie powiercisz . Jest okazja aby nabyć i wymienić uszczelki kolektora ( tak przy okazji ) oraz świece zapłonowe .
              Bardzo dobra rada. Jeśli jeszcze tego nie robiłeś. Unikniesz na przyszłość problemów z nieszczelnością i przypadłościami z nią związanymi.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez mwitek Zobacz posta
                tam nie da się chyba powiercić bez zdjęcia bo nie ma dojścia
                Wierz mi że się da

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #9
                  co do listwy to u mnie w 1,6 AVU zakład LPG (polecany na lpg forum) w ogóle jej nie zamontował, powiedzieli że tak będzie lepiej, ja z tym nie dyskutowałem bo się nie znam, śmigam ponad rok i jest ok
                  Ostatnio edytowany przez czupakabra; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X