Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam nadzieje ze dokonales reklamy, firmy ktora mimo wszystko cieszy sie srednim poziomem (jakoscia) montazy. Marketing to nie wszystko :idea:

    Za taki montaz wlewu lal bym batem az by zrozumial, co wykonal

    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • Rzeczywiście trochę musiałem z autem pojeździć do GZW ale koniec końców po zmianie sterownika na Zenith auto jezdzi bardzo dobrze....aha jeszcze ciekawostka eksploatacyjna: dawka benzyny została obcięta do ok 0,8 l/100 km z zachowaniem gwarancji na wtryski benzynowe.Wczoraj tankowalem benzynę i gaz do pełna....Zuzycie gazu 6,5 litra przy normalnej jeździe...bez ciśnięcia i bez kapelusza.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Tomcio
        dawka benzyny została obcięta do ok 0,8 l/100 km z zachowaniem gwarancji na wtryski benzynowe.
        Jak tyle czy nawet 1l bedzie wychodzic z kazdego tankowania benzyny to jest to rewelacja, bo zwykla instalacja sekwencyjna min 0,3l latem bierze, a zima to spokojnie nawet 1l bo dluzej sie rozgrzewa.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Maicroft
          Mam nadzieje ze dokonales reklamy, firmy ktora mimo wszystko cieszy sie srednim poziomem (jakoscia) montazy. Marketing to nie wszystko :idea:

          Za taki montaz wlewu lal bym batem az by zrozumial, co wykonal

          Obrazek
          No żesz chyba naprawdę muszę zmienić gazownika. Jeszcze firmują logo swoim. Dopiero po zbliżeniu widać o co kaman :P

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Maicroft
            Zamieszczone przez Tomcio
            dawka benzyny została obcięta do ok 0,8 l/100 km z zachowaniem gwarancji na wtryski benzynowe.
            Jak tyle czy nawet 1l bedzie wychodzic z kazdego tankowania benzyny to jest to rewelacja, bo zwykla instalacja sekwencyjna min 0,3l latem bierze, a zima to spokojnie nawet 1l bo dluzej sie rozgrzewa.
            Dokladnie....tym bardziej , że ustawilismy przełączanie na 60 stopni.Ponizej wystepowaly jakieś dziwne wahania obrotow ktore powyzej 60 stopni zupelnie ustają i nie było sensu z tym walczyć.
            Generalnie moge polecić GZW do montażu w CHPA jesli ktoś dużo jezdzi i zastanawia sie nad LPG.
            Ja bylem byłem krolikiem doswiadczalnym ....wlasciwie to nadal jestem ????

            Komentarz


            • No to przelaczania w sumie bardzo wysoko, ale jak Ty odpalasz rano i potem caly dzien jezdzisz na cieplym silniku to dramatu nie ma. Zenit nie ma tej fukncji zimny vag, co jest zaimplementowane w stagu?
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • Nie wiem....musialbys zapytac SS.
                Trochę pewnie jestes przyzwyczajony do TDI i dlatego mówisz,ze te60 stopni to wysoko.
                W praktyce to 3-4 minuty jazdy przy temp. zewn. 0 st C.

                Komentarz


                • Tomcio, Ja mam dwa gazowniki. I w V6 28'C na reduktorze przy zerze na zewnatrz mam po okolo 1km dopiero, dlatego na zime czasem zmieniam na 20-22'C przelaczenie. W malej benzynce wystarcza 500-600m. Stad ja wiem, po jakim czasie byloby 60'C i dlatego uwazam, ze to duzo.

                  Tak wiec nie odnosze tego do nagrzewania TDI
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Maicroft
                    Mam nadzieje ze dokonales reklamy, firmy ktora mimo wszystko cieszy sie srednim poziomem (jakoscia) montazy. Marketing to nie wszystko :idea:

                    Za taki montaz wlewu lal bym batem az by zrozumial, co wykonal

                    Obrazek
                    Wybacz, ale nie do końca rozumiem co napisałeś. Wlew może nie jest najlepiej zamontowany, ale akurat w moich autach jest ok. Zresztą nie sądzę że oni mają opinię średniego montażysty, ale za to mają nowe instalacje o których jest temat, więc dałem linki, może komuś się przyda.

                    Komentarz


                    • Ja sie ciesze, ze Tobie zamontowali fajnie - chetnie zobacze fotki spod maski...

                      Cos niecos o mechanice i montazu LPG wiem wiec, marketing to nie wszystko. Liczy sie jednak jak cos jest zainstalowane w tym estetyka montazu oraz jak to dziala potem.



                      Z pocietej oslony tez nie bylbym zadowolony u siebie. W tym samym silniku mam zainstalowane tak, ze nic nie widac :lol:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • Fotki gdzieś były na forum, bo zakładałem tu z rok temu wątek z pytaniem gdzie założyć LPG i właśnie z tego forum dowiedziałem się o EGP
                        Dla mnie liczy się przede wszystkim jak działa potem, bo u mnie każdy dzień postoju aut to strata kasy, a na teraz działa dobrze, ale każdy ma swój zdanie, także ja Twojego nie kwestionuje

                        Komentarz


                        • Oprocz tego że działa (narazie) to wazne zeby była zachowana pewna dbałość przy montazu jak w miarę rowne dlugosci węży prowadzacych do wtryskiwaczy czy też zawór w butli zamontowany w przeciwnym kierunku.Jesli płaci się kasę za montaż instalacji to warto zlecić to firmie,ktora zrobi to zgodnie ze sztuką. Oszczędzamy przy dystrybutorze a nie przy montazu.

                          Komentarz


                          • Nie wiem, ile osób zastanawia się nad LPG do TSI, ale na swoim przykładzie mogę Wam polecić VIALLE + uwagę, żeby instalator był wybrany z gatunku rozsądnych i porządnych, bo jakość montażu będzie miała dla Was znaczenie podczas eksploatacji.
                            Ja mam już prawie 100 tys. km. na LPG w mojej Octavii z 1.8TSI (CDAA) i mimo, iż podejmując decyzję o przeróbce czułem się jak tester, teraz mogę powiedzieć, że decyzja była dobra.
                            Instalacja tudzież ogólnie funkcjonowanie LPG w TSI ma swoje niedociągnięcia, ale generalni ilość "plusów dodatnich" jest zdecydowanie większa
                            Moim zdaniem VIALLE powinno poprawić odpalanie silnika po dłuższym postoju. Poza tym nie mam uwag.
                            Spalanie nadal kształtuje się na poziomie 8,8-9,2 l/100km (LPG) przy wskazaniu 7,2 l/100km dla Pb przez komputer pokładowy. Faktycznie komputer zwykle zaniża spalanie o 0,4-0,6 l, więc stosunek LPG:Pb jest na stałym poziomie +20%.
                            Jak się trochę ociepli (pewnie za tydzień) nagram krótki filmik o mojej instalacji - pokażę, jak została zamontowana oraz co oznacza trudne odpalanie, na co warto zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji o montażu

                            Komentarz


                            • *
                              Zamieszczone przez JanuszD
                              Ja mam już prawie 100 tys. km. na LPG w mojej Octavii z 1.8TSI (CDAA) i mimo, iż podejmując decyzję o przeróbce czułem się jak tester, teraz mogę powiedzieć, że decyzja była dobra.
                              Instalacja tudzież ogólnie funkcjonowanie LPG w TSI ma swoje niedociągnięcia, ale generalni ilość "plusów dodatnich" jest zdecydowanie większa
                              Powiedz, czy* nie masz z tym silnikiem problemów technicznych? Chodzi mi o rozrząd, nadmierne zużycie oleju.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez leonn
                                Chodzi mi o rozrząd, nadmierne zużycie oleju.
                                nawet jeśli ma, to przecież LPG nic do tego... Ten typ ma takie wady wrodzone

                                Komentarz


                                • Nie mam żadnych problemów technicznych ani z silnikiem, ani z rozrządem. Może to dlatego, że mój egzemplarz był objęty akcją serwisową Skody w czasie gwarancji i wszystkie elementy rozrządu zostały wymienione na podobno odpowiednie. Na razie wszystko jest ok.
                                  Co do oleju, wymieniam co ok. 20Tkm i dolewam ca. 0,5l przez cały ten przebieg, więc nie ma problemu. Ogólnie silnik bardzo mi pasuje

                                  Komentarz


                                  • Jak uwazasz po 100 tys.km ? Warto inwestowac 10 tys.zl. w taką instalkę?Ja juz prawie 30 tys.km.na protezie z dotryskiem benzyny przelatałem , ale juz 70% kosztu zalozenia instalacji odrobiłem.

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez JanuszD
                                      Co do oleju, wymieniam co ok. 20Tkm i dolewam ca. 0,5l przez cały ten przebieg
                                      Jaki olej zalewasz?

                                      Komentarz


                                      • Do 100kkm wiele osob nie zauwazalo zuzycia oleju. Dopiero po tym przebiegu nagle pojawial sie problem.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • Od pierwszej wymiany (poza fabryczną) jeżdżę na Motul Specific 504_00/507_00 5W-30 i na filtrach MANN W 719/45.

                                          Ostatnio miałem małą usterkę instalacji Vialle - uszkodził się czujnik położenia pływaka i nie można było uruchomić LPG. Wymiana + część = 350 PLN.

                                          [ Dodano: Pią 11 Mar, 16 22:50 ]
                                          Zamieszczone przez Tomcio
                                          Jak uwazasz po 100 tys.km ? Warto inwestowac 10 tys.zl. w taką instalkę?Ja juz prawie 30 tys.km.na protezie z dotryskiem benzyny przelatałem , ale juz 70% kosztu zalozenia instalacji odrobiłem.
                                          Jeśli masz już instalkę, nie ma jakiegokolwiek uzasadnienia dla jej wymiany. Trudno, wybrałeś dotrysk i jakoś tam się zwraca, więc też nie ma powodu do narzekania. Przed decyzją o instalacji w moim aucie też zastanawiałem się nad dotryskiem, ale na podstawie info z niemieckich forów oraz na podstawie kalkulacji doszedłem do wniosku, że chyba nie uda mi się uzyskać zwrotu z inwestycji. Gratulacje dla Ciebie, że mimo wszystko instalka się zwraca.

                                          A generalnie jeśli chodzi o decyzję o montażu nie ma znaczenia jaki masz przebieg, tylko jak długo chcesz jeszcze eksploatować auto i jaki przebieg roczny osiągasz. Jeśli przejeżdżasz ok. 20 tkm/rok, instalacja w każdym przypadku jest nieopłacalna.

                                          Komentarz


                                          • Pytałem dziś o instalkę do 1.4 TSI 140 KM. Prins z montażem; 10500 zł :szeroki_usmiech

                                            Komentarz


                                            • Pytanie czy zakup Prinsa jest uzadniony ekonomicznie w tym wypadku, ale z drugiej strony oni chyba maja wieksza ochote na rozwijanie tego wynalazku dla roznych nowych sterownikow i silnikow wzgledem Vialle, do tego o serwis tez jakos prosciej.

                                              7x4,5=31,5
                                              8,4*2=16,8

                                              14,7zl/100km

                                              Czyli 70kkm i do przodu... w cywilizowanych krajach to sa nawet doplaty do montazu takich instalacji :lol:

                                              Chociaz widac ze te 70kkm to nie jest duzo, jesli oplaca sie zagazowac hybrydowa Toyote na taxi


                                              Ciekawiej bedzie gdy plany rzadu pojda tym krokiem co teraz zapowiadaja:
                                              7x4,5=38,5
                                              8,4*3,2=26,8

                                              Ale to tylko 30kkm wiecej aby odrobic inwestycje :twisted:
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • Maicroft, ale tej lepszej zmiany z LPG nie znamy do końca... Może się okazać, że jak im zakwestionowali podatek od handlu to będą szukać, szukać, szukać
                                                Pisał Sebastian

                                                Komentarz


                                                • ryjeks, do 1,8 sa tańsze ? :shock: Link na tym filmie jest mowa o 8,5.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez ryjeks
                                                    Pytałem dziś o instalkę do 1.4 TSI 140 KM. Prins z montażem; 10500 zł :szeroki_usmiech
                                                    Cena iście okazyjna, nic tylko brać :lol:. Ceny VI gen nie spadają od lat, taki marazm, że w sumie nikt już chyba nie czeka, że te instalki potanieją. Ceny są w zasadzie takie same jak w momencie wprowadzania na rynek, a już trochę lat minęło. Na corocznych targach do znudzenia prezentowane są te instalacje jako "nowości" i tylko samochody demo się zmieniają: jakieś GDI, Insignia 2.0 Turbo 4x4 oraz jakieś TSI :lol:. Dynamika zmian prawdziwie piekielna . No i dodając jeszcze plany rządu i możliwą cenę LPG po ich wprowadzeniu - problem będą mieli producenci instalacji dotryskowych, bo tutaj opłacalność będzie mocno dyskusyjna, a VI gen na naszym rynku umrze w butach.
                                                    Pozdrawiam
                                                    Northeusz

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X