Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polerka samochodowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    bo86bo , polerowanie kloszy ręcznie sobie odpuść, szkoda zdrowia.

    Filc polerski na wkrętarkę - tego się używa np do polerowania metalu.

    Wosk Soft99 Fusso - to jest typowy, całkowicie syntetyczny wosk ochronny. Nie wygląda rewelacyjnie bo nie takie jego zadanie. On ma być trwały i odporny na chemię i warunki atmosferyczne. I z tego wywiązuje się świetnie. Ma bardzo przyzwoite właściwości hydrofobowe i samooczyszczanie. I właściwości te wykazuje naprawdę długo. Nie jest najłatwiejszy w aplikacji, np potrafi zostawić takie charakterystyczne przebarwienia jaśniej/ciemniej. Ale na to są patenty i można tego uniknąć
    Trwałość 12 miesięcy oczywiście można włożyć między bajki ale 3-4 miesiące w polskich warunkach są jak najbardziej do uzyskania, nawet przy dużych przebiegach.
    O ile więc na konkurs to się raczej nie nadaje, o tyle na zimę powinien być dobrym wyborem.
    DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
    https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez jareckib Zobacz wpis
      Zastanawiam się nad zakupem polerki do samochodu. Taki na prywatny użytek aby móc od czasu do czasu doprowadzić auto do porządku Jak się jedzie do kościoła, aby nie było wstyd ;p
      Co powiecie o czymś takim Polerka samochodowa 1400W KD1517 - KRAFTDELE BESTCRAFT sprzęt budżetowy, ale tak jak piszę do domowego użytku. Poza tym to chyba nie jest jakaś skomplikowana technologia?
      Po pierwsze w tym zestawie masz dużą i ciężką maszynę - do samego odświeżenia poszukał bym mniejszej/lżejszej.
      Po drugie w tym zestawie jest BP (talerz oporowy) o śr. 180mm - to bardzo duży talerz, na samochodzie osobowym zrobisz dach, może maskę i moooże część drzwi. Wybierz maszynę z talerzem np 125mm, będzie ci łatwiej.
      Po trzecie w tym zestawie jest futro, i to chyba takie ze sznurkiem, tzw beret. Jeśli chcesz poprawić kondycję lakieru samemu i nie chcesz nic zniszczyć ani się zniechęcić to futro sobie odpuść. Zacznij od średnio agresywnych i wykończeniowych gąbek polerskich. Na początek w zupełności Ci to wystarczy.
      Po czwarte - to nie jest maszyna nawet średniej jakości, zastanów się dwa razy czy warto... Będziesz też musiał kupić pastę/pasty polerskie. Takie dobrej jakości to wydatek od ok 40zł w górę, za najmniejsze opakowania.

      A może na początek prostsze rzeczy? Glinka , wosk, może do tego cleaner i samochód już będzie wyglądał dużo lepiej
      DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
      https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
      http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez DetailerShopP-ń Zobacz wpis
        O ile więc na konkurs to się raczej nie nadaje, o tyle na zimę powinien być dobrym wyborem.
        To co polecasz na wiosnę/lato tak aby się świeciło

        Champ20ns!

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
          To co polecasz na wiosnę/lato tak aby się świeciło
          Godnych polecenia wosków jest bardzo dużo pytanie ile chcesz na to przeznaczyć funduszy
          http://carsdetailing.blogspot.com/

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez gusiak11 Zobacz wpis

            Godnych polecenia wosków jest bardzo dużo pytanie ile chcesz na to przeznaczyć funduszy
            Coś w przedziale Fusso, czyli 100+ ale na bank nie więcej jak 150zł. A jeżeli nie będzie widać mocno różnicy to mogę wydać mniej lakier mój to czarny 9910
            Champ20ns!

            Komentarz


            • #31
              bo86bo Jest dużo ładnie wyglądających, tzw letnich wosków w tym przedziale cenowym, np: Poorboy's World Natty's Paste Wax Red (104zł) lub Black (120zł), Soft99 Authentic (150zł), AutoFinesse Temptation (125zł). Wszystkie będą łatwiejsze w aplikacji niż Fusso
              Możesz też kupić tańszy wosk, np Soft99 Kiwami (90zł) a resztę przeznaczyć na cleaner, np tego samego producenta za 60zł. I to może jeszcze lepiej wyglądać.
              DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
              https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
              http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

              Komentarz


              • #32
                Właśnie zastanawiam się czy cleaner nie poprawi mi zadowalająco stanu lakieru, bez korekty. Wiem,że korekta to korekta ale do tego muszę zabrać się od odpowiedniej strony. Graty, studiowanie i akcja
                Champ20ns!

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                  Właśnie zastanawiam się czy cleaner nie poprawi mi zadowalająco stanu lakieru, bez korekty.
                  Przyjąć można że trochę oczyści, trochę zamaskuje, trochę zintensyfikuje kolor i moooże troszeczkę tych najdrobniejszych defektów usunie, bo jeśli nawet dany cleaner ma właściwości ścierne to raczej bardzo delikatne i głównie po to żeby lepiej oczyścić powierzchnię. Stanu lakieru więc w rzeczywistości zbytnio nie poprawi ale efekt wizualny powinien być wyraźnie lepszy

                  DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
                  https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
                  http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

                  Komentarz


                  • #34
                    WP_20171101_021.jpgMam takie oto fanty fajnie byłoby jakbyś ktoś kto się na tym zna powiedział co do czego. Czy kolory padów mają znacznie?
                    Champ20ns!

                    Komentarz


                    • #35
                      Gusiak, piszesz, ze w DA nie da się wymienić BP? Przewalając kosmetykeaut prawie każdy używa do niej także BP 75mm, nawet na showcarshine sprzedają Kraussa 5800 z dodatkowym BP w zestawie.

                      W związku z powyższym zaciekawiła mnie trochę Twoja opinia na ten temat. Wiadomo, że po zmianie maszyna może bardziej bić bo wyważona jest pod 125mm, ale czy dla kogoś kto robi korektę raz na dłuższy czas to chyba i 125 wystarczy, bo i wyciąć coś można odpowiednim padem, a że więcej czasu trzeba poświęcić? No cóż, czas to pieniądz, jeśli oszczędzamy na maszynie to analogicznie musimy poświęcić i stracić więcej czasu.

                      Ja osobiście jako amator zdecydowałem się na Kraussa DA, bo o nowych Lare jest mało opinii, czekam jednak na dostawę u forumowego kolegi
                      Moje 1.6 MPI BSE

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez naver Zobacz wpis
                        Gusiak, piszesz, ze w DA nie da się wymienić BP? Przewalając kosmetykeaut prawie każdy używa do niej także BP 75mm, nawet na showcarshine sprzedają Kraussa 5800 z dodatkowym BP w zestawie.

                        W związku z powyższym zaciekawiła mnie trochę Twoja opinia na ten temat. Wiadomo, że po zmianie maszyna może bardziej bić bo wyważona jest pod 125mm, ale czy dla kogoś kto robi korektę raz na dłuższy czas to chyba i 125 wystarczy, bo i wyciąć coś można odpowiednim padem, a że więcej czasu trzeba poświęcić? No cóż, czas to pieniądz, jeśli oszczędzamy na maszynie to analogicznie musimy poświęcić i stracić więcej czasu.

                        Ja osobiście jako amator zdecydowałem się na Kraussa DA, bo o nowych Lare jest mało opinii, czekam jednak na dostawę u forumowego kolegi
                        To już tłumacze na ile mi wiedza pozwala co miałem na myśli, otóż jak wyglada maszyna polerska mniej wiecej każdy wie ale dla przypomnienia

                        posiada gwint m14 i na to można założyć talerz oporowy 125mm



                        lub 75mm


                        i nie ma w tym nic dziwnego, bo gwint odstaje od maszyny na tyle duzo ze praca tymi padami nie jest w żaden sposób utrudniona
                        natomiast maszyna DA przynajmniej te które ja znam nie mają możliwości ogołocenia do samego gwintu



                        dla jeszcze bardziej uzmysłowienia jak to wygląda udało mi sie przypadkiem znaleźć takie zdjęcia



                        tu porównanie Kraussa z VRG i Rupessem i jak widać dalej się tego rozebrać nie da wiec jak tu przykręcić taki pad



                        gołym okiem widać że jest stanowczo za mały...
                        ok wszystko sie da ale czy da się tym pracować ??? mam spore obawy
                        1) kompletnie nie widać co sie dzieje z padem, jak sie układa, w która stronę idzie itd..
                        2) jak chcesz cos polerować jak nie mozesz dojść do krawędzi bo przeszkadza ci to czego nie da sie zdemontować, zaleta maszyny 75mm jest to że da sie nią pracować w zakamarach, wnekach itp... więc co Ci da zmiana pada na mniejszy?? Nie wiem nie rozbierałem Kraussa i jego ''braci'' blizniaków ale jeżeli nie da sie zdemontować tego żółtego kielicha a nie daj co jest on równy lub szerszy od pada 75mm to ja pracy takiej nie widzę i nie chodzi tu o czas itp... poprostu jest to nie wykonalne wg mnie.
                        Z własnego doświadczenia, kiedyś sie rypłem i kupiłem pady 130 i to był duży błąd bo padami się bardzo ciężko pracowało, maszyna skakała, podwijały sie pady, niszczyly sie bardzo szybko ... poprostu nie były do tej maszyny, tak samo jak sie kupi za duże pady 6 cala, błyskawicznie odcina je na krawędzi styku rzepa z gąbką bo ''filc'' ma 125 a pad jest szerszy i odcina go.
                        Odkręcenie pada też nie jest proste bo hamulec blokuje ruch obrotowy natomiast nie blokuje ruchu orbitalnego ... ale to juz tak poza tematem, pomijajac fakt ze rupes nawet nie robi hamulca do blokowania talerza
                        Co do wymienionego przez Ciebie forum ... tak kiedyś można było tam podyskutować coś się dowiedzieć, dzis... no coż... może na tym zakończę wypowiedź

                        http://carsdetailing.blogspot.com/

                        Komentarz


                        • #37
                          Nie na temat ale chciałbym zaznaczyć,że czasem mam problem z obejrzeniem zdjęć które dodajecie. Tak jest np. w poście gusiak11, wiecie co może być przyczyną. Historię wyczyściłem

                          Ps. Widzicie zdjęcie z postu 34?
                          WP_20171101_021.jpg
                          Ostatnio edytowany przez bo86bo; 39487.
                          Champ20ns!

                          Komentarz


                          • #38
                            Ja zdjęcie widzę, czemu moich nie widać nie mam pojęcia u mnie jest ok
                            http://carsdetailing.blogspot.com/

                            Komentarz


                            • #39
                              To jak widzisz to te pady są w ogóle coś warte? I orinetujesz się który do czego... ja u Ciebie widzę tylko kafelki
                              Champ20ns!

                              Komentarz


                              • #40
                                Nie znam produktu ale obstawiam że niebieska twarda, żółta średnia i zielona miekka ale to mowie obstawiam nie pracowałem. Co do samej pracy mi osobiście takie grube pady nie leżą nie pracuje sie nimi dobrze, wole klasyczne pady do polerki, szczególnie że praktycznie 90% spędzam na MF-ach które mają moze 10-15mm
                                Widze też futro.. fajny temat ale trzeba uważać bo bardzo grzeje lakier, ostro tnie i zostawia duży bałagan na lakierze dość trudny do wyprowadzenia potem.
                                po lewej obstawiam pady do past 3M, odpowiednio do koloru korka, co do pozostałych produktów... papier 1500, gabka do matowienia 3M itd....
                                http://carsdetailing.blogspot.com/

                                Komentarz


                                • #41
                                  DetailerShopP-ń , ustosunkuj się do wypowiedzi Gusiaka jeśli możesz w wielu źródłach czytałem że jest to możliwe, co więcej były osoby które kraussa tylko do 75 później używały bo na większy ład kupiły inna maszynę. Dlatego interesujące są wypowiedzi kolegi wyżej. Może Ty masz z tym doświadczenie?
                                  Moje 1.6 MPI BSE

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    hmy... z jakiegos powodu mi nieznanego w mojej poprzedniej wypowiedzi nie widać zdjęć... co powoduje że sam tekst możę być trudniejszy do zrozumienia
                                    http://carsdetailing.blogspot.com/

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez gusiak11 Zobacz wpis
                                      hmy... z jakiegos powodu mi nieznanego w mojej poprzedniej wypowiedzi nie widać zdjęć... co powoduje że sam tekst możę być trudniejszy do zrozumienia
                                      moze za duże zdjęcia
                                      Champ20ns!

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        To muszę się trochę rozpisać żeby wyjaśnić.

                                        Tak jak gusiak11 powiedział, wymiana talerza oporowego (BP) w maszynie rotacyjnej jest prosta i bezproblemowa. Można sobie zamontować BP o średnicy od 30 do 210mm, w zależności od potrzeb. I najczęściej używa się talerzy 75mm i 125mm.

                                        Natomiast maszyny o orbitalno-rotacyjne, tzw Dual Action bardziej różnią się od siebie pod względem parametrów i konstrukcji.
                                        Teoretycznie prawie w każdej można by odkręcić BP i założyć mniejszy.

                                        Ale są trzy sprawy, które to utrudniają, a często uniemożliwiają.

                                        1. Większość maszyn DA jest zaprojektowana pod kątem użycia konkretnego, jednego rozmiaru BP. BP o różnych średnicach mają różną masę. I tym bardziej różnej średnicy gąbki z "towarem" będą miały różną masę.
                                        Jak od takiej maszyny odkręcimy talerz oporowy to obok miejsca gdzie wkręca się BP zauważymy metalowy element w kształcie nerki czy fasolki. To jest przeciwwaga - ciężarek, który ma zrównoważyć wirującą masę talerza z gąbką - po to żeby maszyna nie drżała podczas pracy.

                                        Jak założymy 4 razy cięższy "zestaw" BP z gąbką to jest duża szansa że maszyna będzie się źle prowadziła i wibrowała.

                                        2. Żeby tą przeciwwagę ukryć (ona musi być jak najbliżej BP) stosuje się takie jakby kołnierze - obudowy wykonane z tworzywa lub metalu. I w zależności od typu maszyny i wielkości ciężarka ta obudowa ma różne rozmiary. Czasem jest tak duża że uniemożliwia efektywną pracę małym BP. Np do większości maszyn zaprojektowanych pod BP 125mm czy 150mm założenie BP 75mm sprawia że on ledwo wystaje spod obudowy. Czasem te obudowy da się jednak zdemontować.

                                        3. Wielkość oscylacji - najczęściej 6-21mm.
                                        Można przyjąć że im mniejsza oscylacja tym spokojniejsza praca maszyny. Jeśli do maszyny o oscylacji 21mm założymy BP 75mm to tym się po prostu nie da pracować. Za to przy 6mm oscylacji dobrze pracuje się zarówno BP 75 jak i np 125mm.


                                        We wspomnianym kilka razy Kraussie DB5800S małe wymiary obudowy przeciwwagi w połączeniu z niewielką oscylacją sprawiają że świetnie się sprawdza z BP o dowolnej średnicy.
                                        Ponadto został tak zaprojektowany żeby wymiana BP była łatwa i szybka.
                                        DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
                                        https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
                                        http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          No i dla mnie 125 i 75 jest wystarczajace, nie potrzebuje wiekszych padow, jesli bedzie trzeba to po prostu poswiece wiecej czasu.

                                          Co do zdjec to najlepiej hostowac je na zewnatrz i uzywać znacznika [ IMG ], wtedy sie ladnie wyswietlaja
                                          Moje 1.6 MPI BSE

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez naver Zobacz wpis
                                            No i dla mnie 125 i 75 jest wystarczajace, nie potrzebuje wiekszych padow, jesli bedzie trzeba to po prostu poswiece wiecej czasu.

                                            Co do zdjec to najlepiej hostowac je na zewnatrz i uzywać znacznika [ IMG ], wtedy sie ladnie wyswietlaja
                                            Tak też było zrobione i pierwszego dnia sie wyświetlało natomiast nastepnego juz zdjęć nie ma, posta edytować sie nie da .....
                                            Cała relacja na Hokus pokus jest tak zbudowana i wszystko działa choć po przebudowie forum nie wiem dla czego pojawia sie komunikat ze jest przekroczona max ilość zdjęć 5szt, jak ktoś pyta czy ta felga pasuje to 5 zdjec wystarczy ale jak sie buduje relacje z przebiegu renowacji lakieru to w 5ciu zdjęciach sie naprawde ciężko wyrobić
                                            http://carsdetailing.blogspot.com/

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Ja ostatnio wrzucałem zdjęcia swojego tematu to też wyskoczyło mi ograniczenie ale do 10 zdjęć.

                                              Polecam na hosting photobucket
                                              Moje 1.6 MPI BSE

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Dzielimy wtedy post na kilka postów i sprawa załatwiona
                                                Warto skopiować to co się pisze np. do pliku tekstowego, żeby nie stracić możliwości edycji po wysłaniu posta, ponieważ nie wszystko da się potem wyedytować
                                                Pozdrawiam,


                                                Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Zamieszczone przez naver Zobacz wpis
                                                  Ja ostatnio wrzucałem zdjęcia swojego tematu to też wyskoczyło mi ograniczenie ale do 10 zdjęć.

                                                  Polecam na hosting photobucket
                                                  Marny serwer bo rejestrując się mamy hosting za free natomiast bardzo szybko okazuje się że się płaci i to nie mało albo wszystkie zdjęcia są ale na serwerze,
                                                  a wszystkie relacje zbudowane na nich wyglądaja tak

                                                  photobucket.jpg
                                                  i odrobina tekstu. Ale z tego co widzę w internecie nie tylko ja mam taki problem
                                                  Niedawno przenosiłem ponad 300 zdjęć na inny serwer i poprawiałem relacje żeby inni mogli coś zobaczyć

                                                  Zamieszczone przez spj Zobacz wpis
                                                  Dzielimy wtedy post na kilka postów i sprawa załatwiona
                                                  Bardzo słuszne spostrzeżenie tylko budowanie takiej relacji nie jest porste a potem oglądanie jeszcze trudniejsze i połapanie sie co autor miał na myśli,
                                                  przed reorganizacją nie było takich problemów, co innego zdjęcia umieszczane na forum, ok serwer nie jest z gumy i to zrozumiałe ale zdjęcia podlinkowane .... na innych forach nie ma problemu z długością relacji i ilością podlinkowanych zdjęć

                                                  Zamieszczone przez spj Zobacz wpis
                                                  Warto skopiować to co się pisze np. do pliku tekstowego, żeby nie stracić możliwości edycji po wysłaniu posta, ponieważ nie wszystko da się potem wyedytować
                                                  Dzięki za radę będę miał na uwadze
                                                  http://carsdetailing.blogspot.com/

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    To dziwne ja nie mam najmniejszych problemów z photobucket. Wszystkie fotki z moje wątku są właśnie tam, nie straciłem póki co nic.
                                                    Moje 1.6 MPI BSE

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X