Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Filtr cząstek stałych GPF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Filtr cząstek stałych GPF

    Macie może informację , od kiedy skoda i w jakich modelach będzie montowała filtr cząstek stałych GPF w silnikach benzynowych ?

  • #2
    znalazłem takie coś ....kurde jak to rozumiecie
    "...Nowe przepisy będą miały zastosowanie do wszystkich nowych modeli pojazdów homologowanych począwszy od września 2017
    i do wszystkich nowych samochodów sprzedawanych od września 2018 ..."

    Pytam bo .....najprawdopodobniej było by do odbioru nowe auto octavia 1,4 koniec września , pierwszy tydzień października

    Komentarz


    • #3
      Kolego, z tego co sie orientuje nie masz co sie martwic.

      ten filtr ma byc w autach poddanych homologacji od IX 2017 czyli wszystkich "nowych" wchodzacych na rynek (ewentualnie wersji FL jesli musza od tego wrzesnia przechodzic na nowo homologacje z uwagi na zmiany techniczne).

      Skoro masz miec Octavie 1.4 to jestem na 99% pewny ze zadnego filtra miec nie bedziesz.

      Ps. za to podejrzewam, ze w pewnym mozmencie moze wypasc 1.4 na rzecz 1.5, no chyba ze stanie sie to dopiero w 2019 r. w raz z premiera Octavii IV.

      Pozdrawiam :-)
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #4
        marlej ....powiedz czy przy odbiorze papierów jest to gdzieś napisane że samochód jest wyposażony w dpf lub gpf

        Komentarz


        • #5
          Jeżeli chodzi o montaż filtra cząstek stałych do benzyn to prawdopodobnie będzie on dotyczył wszystkich samochodów z rocznika modelowego 2018

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez gruto Zobacz wpis
            marlej ....powiedz czy przy odbiorze papierów jest to gdzieś napisane że samochód jest wyposażony w dpf lub gpf
            nie wiem - ja mam oczywiscie bez tej "nowosci".

            podejrzewam, ze jak usuna z oferty O3 1.4 tsi, 1.2 tsi i 1.8 tsi to nowy 1.5 tsi i 2.0 tsi beda mialy ten gpf, moze tez doloza go do 1.0 tsi???

            Oczywiscie gdyby te filtry dzialaly jak powinny - to swietnie, ale podejrzewam, ze moze byc podobnie (a moze sie myle?) jak z dpf... czyli zamiast solidnego elementu dzialajacego niezauwazalnie - drogi problem...
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz


            • #7
              bo o to chodzi, żeby to był drogi problem, psujący się i psujący silnik, żeby kupować zaraz nowsze auto z jeszcze bardziej debilnymi urządzeniami

              Komentarz


              • #8
                Czy odbierana teraz nowa Octavia 1,4 Tsi wyprodukowana prawdopodobnie w październiku może już mieć GPF, czy też jeszcze nie zdążyli mnie nim "uszczęśliwić"?

                Komentarz


                • #9
                  zapytaj sprzedawcę, bardzo prawdopodobne.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                    zapytaj sprzedawcę, bardzo prawdopodobne.
                    No to mnie zmartwiłeś, choć wydaje mi się że instrukcja powinna o tym wspominać, a ta ze strony mówi tylko o dpf. Jutro zapytam

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Marro Zobacz wpis
                      Czy odbierana teraz nowa Octavia 1,4 Tsi wyprodukowana prawdopodobnie w październiku może już mieć GPF, czy też jeszcze nie zdążyli mnie nim "uszczęśliwić"?
                      spokojnie, żadnego GPF'a nie będzie miała
                      Kodiaq 1.5 DSG Style

                      Komentarz


                      • #12
                        A auta z 2018? Jak z tym gpf?

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez cihens Zobacz wpis
                          A auta z 2018? Jak z tym gpf?
                          1.5TSI ma GPF, inne nie mają
                          Kodiaq 1.5 DSG Style

                          Komentarz


                          • #14
                            Uff ;-) to w spokoju czekam na produkcje 1.4 dzięki

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Zyga263
                              No firma XXX zajmuje się czymś takim. Myśle, że pomogą Wam rozwiązać ten problem.
                              I tak bez przywitania czy tu czy w odpowiednim do tego miejscu i od razu pierwszy post z reklamą?
                              Mocno zastanawiające
                              Ostatnio edytowany przez spj; 5971.
                              Pozdrawiam,


                              Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                              Komentarz


                              • #16
                                oczywiście, że spam reklamowy, w spadowisku.
                                w kolejnym temacie dziś ktoś z białegostoku się reklamuje, rejestrując się tylko po to. tym razem inny nick.

                                Komentarz


                                • #17
                                  A kiedy wycofają 2.0 TSI 280 KM? Spełnia EURO 6, a nie spełnia EURO 6.2. OD 01.09.2018 będzie można sprzedawać samochody tylko z EURO 6.2, a do tego przetestowane co do spalania wg nowej metody, tzw. cyklu WLTP (który owocuje zauważalnie wyższą zarejestrowaną emisją związków szkodliwych).

                                  No i właśnie - do września 2018 - ale co? Sprzedawać czy rejestrować? Bo spotkałem się także z hasłem "nie będzie możliwa rejestracja nowego pojazdu nie spełniającego tej normy".

                                  Ale jeśli np. zamówiłbym takie auto w marcu-kwietniu (przed wycofaniem z oferty), a ono produkowałoby się 6 miesięcy (co przecież jest możliwe), to odbiór przypadłby już po tej dacie. I co wówczas?

                                  M.
                                  666 4U

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    faktycznie ciekawy problem, ale to chyba Ci powinien go wyjasnic dealer...?

                                    A gdzie mozna poczytac o tej normie Euro 6.2 o ktorej piszesz?
                                    Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      @Marlej108,
                                      Pozwól, że odeślę na inne forum (zresztą mój wątek, tyle że tam mam inny nick):
                                      Silnik B20NFT 260 KM w Insignii B - norma EURO - Insignia Club Polska
                                      EURO 6.2 = EURO 6c
                                      W jednym z postów cytuję zagadnienie opisane na stronie BMW. Praktycznie na stronie każdego producenta możesz znaleźć informacje o przechodzeniu na testowanie spalania/emisji wg WLTP. Tyle że - w odniesieniu do daty granicznej - jedni piszą o "sprzedaży", inni o "rejestracji".
                                      Kończy mi się leasing/wynajem w październiku i na spokojnie chciałem podejść do zagadnienia wymiany auta (wybór między Insignią a Superbem), a tu wyskoczyły komplikacje. Odnośnie Skody słyszałem zapowiedzi o zastąpieniu 280 KM silnikiem 272 KM, więc zapewne ten drugi będzie miał GPF. Natomiast dealer Opla nie ma jeszcze wytycznych z centrali, ale potwierdza, że należy spodziewać się zmian z wyprzedzeniem, bo od września silniki muszą spełniać EURO 6.2 (6c).

                                      M.
                                      666 4U

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X