Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dwumas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dwumas

    Witam. Czy jak podal bym tutaj komus dane mojego auta podpowie, albo bedzie ktos wiedzial, czy skodzina ma dwumasik czy nie bo mam końcówkę z 1999 i slyszalem, ze juz moge miec...?

  • #2
    Najprawdopodobniej masz już dwumasę.

    Komentarz


    • #3
      No wlasnoe nigdzie nie moge doczytac jedni pisza, ze jest drudzy, ze nie i badz tu madrym...

      Komentarz


      • #4
        Moze jeszcze ktos bardziej bedzie,wiedzial...

        Komentarz


        • #5
          Silnik o oznaczeniu AGR Nie ma koła dwumasowego.Jest jedna 90-ka która ma dwumas ale o oznaczeniu ALH.

          Komentarz


          • #6
            Właśnie, a te oznaczenie silnika gdzie sie sprawdza na tabliczce znamieniowej? Zeby byc pewnyn bo mi powiedziano, ze mam AGR , ale wolalbym sam sie upewnić

            Komentarz


            • #7
              Na pokrywie rozrządu jest napewno i powinno być też w bagażniku koło koła zapasowego po lewej stronie

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez MarcinG123 Zobacz wpis
                Silnik o oznaczeniu AGR Nie ma koła dwumasowego.Jest jedna 90-ka która ma dwumas ale o oznaczeniu ALH.
                AGR ma dwumasę, tylko na początku produkcji nie było dwumasy. Masz klapę gaszącą przy zaworze EGR?

                Komentarz


                • #9
                  najlepiej sprawdzić po vinie w ASO, bo na niektóre rynki nie było, a na niektóre był bodajże. To co pisze Samtech to też prawda na początku chwilę nie było (z 2 lata?), a potem był raczej, tylko nie pamiętam od którego roku.
                  Upewnij się w ASO po vin jak nie potrafisz sam stwierdzić tego co pisze Samtech o tej klapie gaszącej przy egr.

                  Komentarz


                  • #10
                    Jak jest klapa gasząca to będzie dwumas. Jednomas był do któregoś numeru silnika teraz nie pamiętam jakiego. Były też wersje specjalne z jednomasem np. dla korporacji taksówkarskich

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak dla ciekawostki pierwsze AGR oprócz braku dwumasy, klapy gaszącej, rolki jednokierunkowej na altku, miały inne głowice, pokrywki zaworów, miały o jedną rolkę na rozrządzie mniej i miały inne koła zębate na pompie wtryskowej bez tzw. kompensacji drgań. I rozrząd wymieniało się przez to co 60 kkm

                      Komentarz


                      • #12
                        co 60 tysi rozrząd wymienia się też np. w afn - 1.9 tdi vp 110 ps (obecnym m.in. w passacie b5) i tam dwumasa jest.
                        Z tymże w b5 (i pochodnych) silnik montowany był wzdłużnie, a nie poprzecznie.
                        dla pewności lepiej po vinie sprawdzić poprostu.
                        Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

                        Komentarz


                        • #13
                          No właśnie kazdy pisze inaczej. Sprawdze ta tabliczkę... a moze ktoś wysłać zdjęcie tej klapy gaszacej jak ona wyglada...? Moze to banalbe, akw to moj pierwszty silnik Tdi i dopiero go poznaje...

                          Komentarz


                          • #14
                            ]"]Link

                            Komentarz


                            • #15
                              Dzieki. I jak tego nie bedzie to nie man dwunasy tak? A jak zadzwonol bym do aso to by mi to powiedzieli, czy jak za wszystko podwojnie skasowali he he?

                              Komentarz


                              • #16
                                Na zdjęciu masz zawór EGR z klapą gaszącą, jeśli u Ciebie Będzie taki zawór ale bez sterowania klapką czyli bez klapki to na 100% masz jednomas. Podejrzewam, że nawet w ASO nie podadzą dokładnej informacji ponieważ nawet w dokumentacji technicznej jest napisane, aby sprawdzić jakie sprzęgło siedzi przed zakupem.

                                Teoretycznie od numeru silnika AGR035000 będzie już dwumas
                                Ostatnio edytowany przez samtech84; 3140.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Jeśli kogoś wprowadziłem w błąd to przepraszam, myślałem że różnica pomiędzy silnikami AGR a ALH to właśnie ta dwumasa i zmienna geometria łopatek turbiny no i AGR był wcześniej

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Samtech84 sprawdze dzisiaj te oznaczenie silnika u zobaczymy co tam mam. Forum juz nie czytam bo id wczoraj głowa i oczy bola... heh Pozdrawiam później podziele sie wiadomoscia...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Nie znalazłem w jole teh tabliczki, ake zrobiłem zdjęcie egru i chyba jest dwumasa...?
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        samtech mi w ASO forda po vinie powiedzieli że nie mam dwumasy. temat dotyczył Forda akurat, ale też w niektórych była, w niektórych nie - silnik 1.6 tdci 90 ps.
                                        więc teoretycznie po vinie powinni takie informacje mieć w ASO skody. to nic nie kosztuje, mi wydrukował całą specyfikację auta mojego.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A może Ty masz silnik ALH A rzuć okiem jaką masz turbinę ze zmienną geometrią czy możne stałą to też powinno delikatnie podpowiedzieć a łatwo to sprawdzić jak obejrzysz to to będziesz wiedział jakie masz turbo

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X