Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia III Face Lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia III Face Lifting

    Zamieszczone przez leszekmw
    wie , wie..ona też lubi... :lol: :wink:
    ops:

  • #2
    Octavia III Face Lifting

    Witam,
    Czy ktoś wie może coś kiedy ma wyjść odświeżona OIII? Na necie są spy fotki ale kiedy ma się pojawić w salonach to nie znalazłem.

    Komentarz


    • #3
      Sadze ze jakos za rok moze, bo dopiero co wczoraj byla premiera Superba, wiec koncern pewnie bedzie wolal wahajacych sie klientow skusic Superbem, a lift O3 zrobic pozniej..

      Moja O3 RS

      Komentarz


      • #4
        Od czerwca produkcja QIII z euro6 ! - ceny nieco wyższe od 1000 do 2000 zł w zależności od wersji silnikowej.

        Komentarz


        • #5
          Paddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?

          Moja O3 RS

          Komentarz


          • #6
            Pewnie danymi na papierze bo Euro 6 dla benzyn nic nie zmienia.
            A że wszystkie TSI maja dodatek mocy od fabryki to pewnie to zalegalizowali.
            W dieslach może pojawić się wersja z dodatkiem "Ad-blue"
            jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
            była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
            była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez krzyzakp
              Paddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?
              Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII. Przyznam, że nie pytałem a jedynie przyjąłem informacje, że pewne zmiany będą i wpłynie to na cenę ? Faktycznie dopytam o konkrety o ile w salonie znane są bliższe dane - zmiany.

              Komentarz


              • #8
                ja mam euro6 od czerwca zeszlego roku takze w 1.8 tsi to chyba zadnej zmiany nie bedzie

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez jerol
                  ja mam euro6 od czerwca zeszlego roku takze w 1.8 tsi to chyba zadnej zmiany nie bedzie
                  Euro6 masz w homologacji ? Aktualnie w katalogu skody dla wszystkich wersji jest euro5.

                  Komentarz


                  • #10
                    Paddington, tez widzialem gdzies info ze TSI maja juz EURO6... W TDI wyprodukowanym grudzien '14 w homologacji jak wol stoi jeszcze EURO5.. Ale to diesel, wiec sie nie dziwie.

                    Moja O3 RS

                    Komentarz


                    • #11
                      Paddington, tak mam Euro6 w homologacji, a w wydziale komunikacji troche sie zdziwili

                      Komentarz


                      • #12
                        Widocznie 1.8 tak mają. Ja mam z lutego autko i w TSI 1.2 CJZA (105 KM) - Euro 5 J w homologacji.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.

                          Komentarz


                          • #14
                            Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania, wiec auto ktore ma w tej chwili euro 5, za chwile bedzie mialo euro 6. Jako ze w naszym kraju nikomu na tym nie zalezy, to importer ma czas i stosownej modyfikacji dokona w ostatnim momencie.

                            Tak jest od dawna, gdzie przykladowo takie samo BKD w DE mialo euro 4, a w PL euro 3.



                            Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez jerol
                              Tak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.
                              Kolega ma rację. W konfiguratorze 1.8 (4x4 DSG nie wiem czy pozostałe również) ma euro6. Wynika z tego, że błąd pozostaje w katalogu. Zapytajcie przedstawicieli z salonów co w związku z wprowadzeniem euro6. Chyba jednomyślnie powiedzą, że będzie łączyć się z podwyżką. Ciekawa polityka ? Czy faktycznie będą jeszcze jakieś zmiany konstrukcyjne silnika lub/i wydechu warto to ustalić ?

                              Komentarz


                              • #16
                                Maicroft, podnieta zaczyna sie w niemczech, bo placisz mniejszy podatek im wyzsza norma emisji spalin

                                Co do BKD - czesc byla z DPFem a czesc bez, stad mogly byc te roznice.. Choc nie majac DPF, 2lata temu dali mi zielona naklejke ekologiczna (czyli minimum EURO4)

                                Moja O3 RS

                                Komentarz


                                • #17
                                  krzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa

                                  Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.

                                  Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016

                                  Zamieszczone przez Paddington
                                  Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
                                  Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Czy to oznacza że do TDI z Euro6 trzeba dolewać AdBlue ? W instrukcji nie ma o tym mowy

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Maicroft, moj byl z 2008, pierwsza rejestracja koniec maja, a DPF tez nie bylo - ani w kompie ani w VINie ani fizycznie w aucie

                                      macq, czas pokaze, bo obecnie nie ma jeszcze TDI z EURO6.. Ale patrzac na normy emisji to obecne silniki tez spelniaja EURO6.. Diabeł pewnie tkwi w jakims szczegole, ale to juz trzeba by pokopac w dokumentacji

                                      Moja O3 RS

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
                                        Qry
                                        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          krzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa

                                          Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.

                                          Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016

                                          Zamieszczone przez Paddington
                                          Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
                                          Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
                                          Jestem fanem rzetelnych informacji, których powinna dostarczać na swoich stronach www Skoda.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
                                            No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje :diabelski_usmiech
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
                                              No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje :diabelski_usmiech
                                              Cząstki stałe nie są nowością jako produkt uboczny spalania w silnikach. Kolega "Maicroft" chciał napisać, że nowością jest zainteresowanie tym szczególnie niezdrowym odpadem spalania, natomiast wyszło mu w pisowni nieco inaczej.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania
                                                pewności nie mam ale kiedyś czytałem, że w przypadku Euro 5 sterownik mógł pozwalać na pracę z pełną mocą nawet pomimo przekroczenia normy (np. kontrolka Check na desce)

                                                w Euro 6 takiej możliwości nie ma i w żadnym wypadku sterownik nie może pozwolić na wyjście poza normę, żeby to zrobić musi ograniczyć osiągi

                                                np. aktywne wypalanie DPF dawniej mogło emitować więcej w Euro 6 nie może

                                                Zamieszczone przez Northeusz
                                                No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje
                                                już są

                                                gasoline particulate filter (GPF)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez ketivv
                                                  gasoline particulate filter (GPF)
                                                  Mercedes już testuje GPF

                                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                  Fotki
                                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                  Fotki

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X