Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Euro 6c i i filtry cząstek również w benzynach od 2017

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Euro 6c i i filtry cząstek również w benzynach od 2017

    Eurokraci w osobie znanej nam Bieńkowskiej zdecydowali, że od września 2017 filtry cząstek stałych będą montoawane również w benzynach o ile te nie będą spełniać normy emisji cząstek stałych. Wiadomo, że niektóre silniki z wtryskiem bezpośrednim emitują znaczne ilości w/w cząstek.

    Wykresik wyjaśniający o co chodzi, nota bene nie wszystkie silniki będą wymagały filtrów GPF, paradoksalnie silniki z wtryskiem pośrednim emitują mało cząstek stałych. GPF jest generalnie znacznie prostszy i tańszy od DPF i nie wymaga np. wypalania. Marna to pociecha, bo to kolejne gówienko, co się zepsuć może. Następny paradoks to np. 1.4 TSI BMT spełnia normę bez filtra, a już 1.0 TSI nie.
    Fehlerseite 404
    Ostatnio edytowany przez vesatis; 27641.

  • #2
    Gdzie zaprowadzi nas ta ekologia?
    Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
    Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

    Komentarz


    • #3
      Głupota totalna. Tevwszystkie wynalazki zmniejszą zużycie paliwa o kilpeliszek na każdym baku i jakiś naparstek tych sustancji. A ile w atmosferę pójdzie syfu przy produkcji tych dodatkowych pierdół i potem przy ich utylizacji. Niedługo w samochodzie będzie tylko 10 % samochodu, a reszta to kosmiczne wynalazki.
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz


      • #4
        Zobaczcie do jakiego paradoksu doszliśmy. Najpierw był "downsizing" bo samochody będą mniej palić co przełoży się na ekologię, a teraz okazuje się, że nie dość że mniej nie palą to jeszcze bardziej zanieczyszczają i wprowadza się kolejne systemy oczyszczania spalin, które będą się psuć. Intencja jest prosta jak się zepsuje to kupuj w całości nowe. Nie naprawiaj bo nie warto.

        Komentarz


        • #5
          lampion zgadzam się, +1.
          Jestem zdania, że to nie pojemność a konstrukcja silnika decyduje o jego spalaniu.
          Zresztą, co tu strzępić klawiaturę; przy dzisiejszej technologii wielcy inżynierowie VW spokojnie potrafiliby stworzyć pancerne 1.2, które rzeczywiście mało pali i przejechałoby bez problemu setki tysięcy kilometrów, a nie tworzyli soft, który ma inne parametry w czasie pomiarów diagnostycznych. Tylko... nie ma po co. Więc mamy i badziewny downsizing, i pozorną ekologię.
          Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
          Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

          Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
          Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

          Komentarz


          • #6
            NIe ma co sie podniecac - po prostu samochod ma byc produktem jednorazowego uzytku... ma byc tak skonstruowany, ze po odpowiednim zaprojektowanym przez fabryke przebiegu, ma w nim byc tyle rzeczy do wymiany zeby nie bylo to oplacalne i zeby oplacalne natomiast bylo bardziej kupno nowego auta... i tak w kolko :-)
            I prawde mowiac gdybysmy zarabiali tyle ile na zachod od Odry - to czemu nie? Kto by tam chcial jezdzic 12 lat tym samym autem...
            A prawda jest taka - przyszlosc to auta na prad. I tak sie pewnie stanie w USA. Natomiast w Europie jest ten problem ze ponad 50% ceny paliwa to podatki i nagle gdyby kierowcy masowo przesiedli sie na auta na prad... to kto by finansowal budzety eurosocjalistycznych panstw? Dlatego w Europie kto wie czy przyszlosc nie bedzie nalezala do wodoru... bo takie paliwo mozna opodatkowac podobnie jak benzyne i rope... nawet tankowanie jest podobne....
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz


            • #7
              Nie martw sie. Zmiana stawki akcyzy na prad to jeden podpis. Po drodze mozna zawsze jeszcze ustalic inne stawki VAT dla energii elektrycznej do celow zasilania samochodow

              Z pradem ratuje nas tylko to, ze teoretycznie kazdy moze sobie w domu postawic taki zestaw:

              Link

              Do tego juz za chwile ma byc dostepny caly ich system dachu, ktory bedzie wygladal jak normalny kryty dachowka, a kazda dachowka bedzie mini solarem, ktory bedzie ladowal powerball lub powerpacki gdzies w budyku.

              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Przy obecnej strukturze polskiej energetyki samochody elektryczne na masową skalę nie mają u nas racji bytu. Musielibyśmy mieć ze 3 - 4 atomówki minimum
                Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                Komentarz


                • #9
                  Od dawna zapowiadali wprowadzenie DPF do silników TSI. Miałem już jeden samochód z DPF i drugiego już nie chcę z tym ustrojstwem...
                  Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                  https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                  https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                  https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie jest tak źle jak się nauczy z tym żyć. Póki co 130 000 i nie ma problemów z dpf. Ale dalej uważam że w benzynie to już przesada
                    Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                    Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                    Komentarz


                    • #11
                      odbieram w lutym 2.0 TSI bez dpf-a,
                      dobrze, że się zdecydowałem zamówić

                      Komentarz


                      • #12
                        Będzie RS ?
                        Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                        Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                        Komentarz


                        • #13
                          Superb

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X