Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Kodiaq

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez himi Zobacz wpis
    Ciekawa propozycja, trzeba się będzie na jazdę umówić. Ale silnika 1,4 w nim nie widzę. Mam Jettę 2016 z tym motorwem ( tak to pasek CZCA i zmodyfikowany układ rozrządu) i wydaje mi się, że jej ciężar to max co może jechać na 125 koniach jeśli chodzi o masę auta. Wiem, że superby się też spotyka z tym motorem, ale tu już bym się obawiał o dynamikę. Teść ma nowego sportsvana i tak jak moja jetta - fajnie daje to radę z 1,4 TSI 125 km. Ale Kodiaq? Oj nie.
    Ja mialem 125 koni w S2 i co? 10,5 sekundy do setki to wolno? Nie przesadzaj... Nie masz co sie o dynamike obawiac - na pewno i w S3 i w Kodiaqu ten silnik starczy do normalnej sprawnej jazdy. Bardziej mnie interesuje ile bedzie spalal taki 125 konny motor w praktyce w pudelkowatym nadwoziu bo w dane producenta nie uwierze :-)
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • #77
      Zamieszczone przez feels3 Zobacz wpis
      Warszawa Ursynów, jakby ktoś szukał, będą mieli za tydzień.
      Na Modlinskiej stoi biały 190tdi Style. Obejrzałem, fajne auto, bardzo dużo miejsca wewnątrz (za kierowcą o wzroście 192cm siada spokojnie taki sam pasażer ), po lekkim przesunięciu drugiego rzędu siedzeń do przodu sądzę, że w trzecim można wozić nie za wielkich ludzi. Jedyne wady jak na teraz to faktycznie parapety na tylnych drzwiach są twarde jak w fabii a tapicerka siedzeń w aucie za 187tys zł jest gówniana: brzydka i nie miła w dotyku. Ale ogólnie: Duży plus!
      Pozdrawiam
      perfex

      Octavia HTP

      Komentarz


      • #78
        10.5s do 100 to wolno, bo to jest najlepszy mozliwy czas uzyskany z gazem w podłodze, kręcony pod czerwone pole i oczywiście na pusto.

        Załaduj tam rodzinkę, bagaże, pełny bak i wykorzystuj średni zakres obrotów, typowy dla codziennej jazdy a wtedy 125KM okaże się b. słabe.

        Nie tylko ze startu z pod świateł, bu umówmy się nie o te 10s do 100 chodzi, ale trafisz na dłuższy podjazd przy prędkości autostradowej, to mając taki opór czołowy, mając całą rodzinę na pokładze, może się okazać że po dodaniu gazu auto będzie miało problem żeby w ogóle zwiększyć prędkość, i bez konkretnej redukcji i gazie w podłodze się nie obędzie.

        Sam mimo wszystko nie skreślał bym takiego silnika, jeśli tylko cena dzięki temu może być niższa to na pewno znajdą się chętni, tylko trzeba jasno powiedzieć, auto będzie wolne.

        Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis

        Na Modlinskiej stoi biały 190tdi Style. Obejrzałem, fajne auto, bardzo dużo miejsca wewnątrz (za kierowcą o wzroście 192cm siada spokojnie taki sam pasażer ), po lekkim przesunięciu drugiego rzędu siedzeń do przodu sądzę, że w trzecim można wozić nie za wielkich ludzi. Jedyne wady jak na teraz to faktycznie parapety na tylnych drzwiach są twarde jak w fabii a tapicerka siedzeń w aucie za 187tys zł jest gówniana: brzydka i nie miła w dotyku. Ale ogólnie: Duży plus!
        Dzieki za info!
        Ostatnio edytowany przez feels3; 32248.

        Komentarz


        • #79
          Bzdura.

          jesli dla Ciebie 10 sekund do setki to bardzo slabo to trudno mi znalezc z Toba pole do merytorycznej dyskusji, bo w Polsce obowiazuje przepisy ruchu drogowego. Nawet na autostradzie.
          I nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie twierdzil ze 10,5 sekundy do setki to zolw ktorym nie da sie jezdzic... bo niby jak jezdzic? Jak wariat? 200 na godzine na S7 (tzw. droga smierci)? Albo wyprzedzanie na 3-go, albo wpychanie sie w kazde miejsce wolne przed nami na chama zeby byc o te 3 metry dalej... - nie dziekuje. Takich "mistrzow kierownicy" mamy za duzo - i potem same trupy na drogach. Zreszta jest tutaj watek nawet o gosciu z Octavii RS co to wyprzedza jak debil po poboczu, zajezdza droge itd.

          Oczywiscie nikt tez przy zdrowych zmyslach nie bedzie twierdzil, ze owe 1.4 125 kucy sluzy do rajdow, ale bez przesady - ten S2 czy Kodiaq ma lepsze osiagi niz jeszcze do niedawna auta klasy wyzszej sredniej typu Mercedes E klasa czy BMW 5 z podstawowymi silnikami, ktore w Niemczech znajdowaly calkiem sporo nabywcow.

          Mam tez wrazenie, ze sporo osob chyba po prostu nie potrafi jezdzic, skoro nie wyobrazaja sobie jazdy bez np. quattro czy minimum 180 koni pod maska... a ja sie pytam PO CO? Mieszkasz w Alpach przez pol roku osniezonych? Albo scigasz sie na torze wyscigowym? Bo w normalnych warunkach cywilizowanego kraju, gdzie w miescie mozesz jechac 50 albo czasami i 70 km/h a na trasie te 90km/h + autostrada i 140km/h to gdzie Ci niby te konie sa tak bardzo potrzebne? No gdzie? Prawda jest taka, ze wiecej koni oznacza MOZLIWOSC szybszej jazdy jak mamy ochote i koniec. Ale koniecznosc? Nie widze merytorycznego uzasadnienia. Moze jak ktos musi zawodowo pedziec autostradami z jednego konca na drugi Polski czy Europy, ale do normalnej codziennej jazdy i raz czy dwa razy w roku na wakacje?

          A co do bezpieczenstwa to jak widzisz tira i ze z przeciwka cos jedzie to kuzwa nie wyprzedasz go na chama tylko grzecznie czekasz az auto z naprzeciwka Cie minie i wtedy wyprzedasz. A nie na chama wbijasz sie i wyprzedasz bo masz 200-konne auto to dasz rade... i potem sie okazuje, ze jednak nie dales rady i ktos bedzie ranny albo nie daj Boze umrze, bo mysmy sobie chcieli przygazowac...

          ale na koniec z przekory napisze - ze oprocz wariatow drogowych - spotkac tez mozna zolwie drogowe - i ci czesto sam tak samo bardziej niebezpieczni, albo nawet bardziej niz ci wariaci. Czemu? Bo po wariacie mozna sie spodziewac tego ze chce jechac jak najszybciej, natomiast po zolwiu spodziewac sie mozna wszysktiego, np. tego ze bedzie jechal lewym pasem w tempie zolwia zmuszajac wszystkich do wyprzedzania go z prawej, bo on za 15 kilometrow bedzie skrecal w lewo... albo ze wlaczy kierunkowskaz do skretu w lewo a ostatecznie skreci w prawo...Wiec ostatecznie - ani zolw drogowy, ani wariat. Trzeba wybrac buddyjska droge srodka - ;-) czyli 1.4 tsi 150 kucy + dsg (zeby bylo wygodnie).

          ps. ciekawe kto bedzie pierwszy na forum z Kodiaqiem?
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • #80
            marlej108 nie chodzi o szybką jazdę, tylko elastyczność na wyższych biegach.
            Idąc Twoim tokiem myślenia, to nawet Kodiaqiem z silnikiem 1.4 TSI/92 kW (125 KM) którego katalogowa prędkość maksymalna to 190 km/h (ostatnia strona w link) można przekraczać dozwoloną w Polsce prędkość, więc dla Ciebie silniczek powinien być jeszcze mniejszy. Ale nie, tu się rozchodzi o Nm w tych silnikach, który jest najsłabszy w tym silniku i po prostu temu silnikowi będzie ciężko z tym autem.
            Pozdrawiam,


            Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

            Komentarz


            • #81
              Mylisz sie.

              Przeczytaj dokladnie co napisalem. A napisalem to w odpowiedzi na tekst kolegi feels3, ktory napisal (cytuje): "10.5s do 100 to wolno, bo to jest najlepszy mozliwy czas uzyskany z gazem w podłodze, kręcony pod czerwone pole i oczywiście na pusto. Załaduj tam rodzinkę, bagaże, pełny bak i wykorzystuj średni zakres obrotów, typowy dla codziennej jazdy a wtedy 125KM okaże się b. słabe."

              No wiec reasumujac moj tekst - nie zgadzam sie z twierdzeniem kolegi bo jest calkowicie bezpodstawne. Silnik 1.4 125 koni JEST CALKOWICIE WYSTARCZAJACY DO NORMALNEJ JAZDY ZGODNIE Z PRZEPISAMI (a nawet troszke szybciej jak ktos koniecznie musi) I TO BEZPIECZNEJ JAZDY bo jak nie masz jak wyprzedzic to nie wyprzedzasz. A wlasnie czesto osoby z autami o mocnych osiagach slepo wierza w te osiagi i na drogach wyczyniaja zupelnie bezsensowne sceny typu wbijanie sie przed auto przed nami, wyprzedzanie jak z naprzeciwka cos jedzie "bo zdaze bo mam 200 kucy pod maska"... za to ktos kto zna swoje ograniczenia po prostu takiego manewru nie wykona, nawet nie zacznie bo wie ze nie zdazy. I tyle. Jezdzac autem myslmy o innych bo chwila nieuwagi moze kosztowac kogos zycie...
              Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #82
                Zgadzam się że 10 sekund do setki to bardzo dużo, zwłaszcza że dotyczy pustego samochodu. Jeżdziłem zastepczym S2FL z tym silnikiem i było na trasie kiepsko.
                Wg mnie dla normalnego kierowcy który nie wlecze się, czasem potrzebuje pocisnąć a jednocześnie nie chce miec wiru w baku idealnym silnikiem jest 1.4 140km.

                Komentarz


                • #83
                  Przyspieszenie od 0 to 100 km/h jest jako takim wyznacznikiem elastyczności, który co nieco mówi jak to będzie jeździło.
                  Pozdrawiam,


                  Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                  Komentarz


                  • #84
                    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
                    a tapicerka siedzeń w aucie za 187tys zł jest gówniana: brzydka i nie miła w dotyku.
                    Ale to mowisz o skorzanej tapicerce i jaki kolor miala ???

                    Komentarz


                    • #85
                      Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
                      Bzdura.

                      jesli dla Ciebie 10 sekund do setki to bardzo slabo to trudno mi znalezc z Toba pole do merytorycznej dyskusji,
                      Ty w ogóle wiesz co to merytoryczna dyskusja? Dopuszczasz w ogóle to że ktoś ma inne zdanie? Zacznijmy może od tego, a później możemy rozmawiać.

                      Dla mnie i dla wielu 10s. na pusto, to słaby wynik, bo w praktyce w sytuacjach które opisałem będzie autem b. wolnym i nie dającym poczucia bezpieczeństwa. A to że dowiezie nas do pkt A z pkt B, cóż Fiat 126p z 20 KM też to zrobi, więc to żaden argument.



                      ps. @ Perfex, byłem, macałem , jestem pod wrażeniem prawdę mówiąc, również jeśli chodzi o wnętrze, min b. fajne fotele z dobrym podparciem ud, mimo że nie były to najlepsze dostępne.
                      Do pełni szczęścia brakowało trochę alu wstawek bo było trochę szaro-buro, ale ogólnie b. pozytywnie, czekam na jazdę próbną.

                      Komentarz


                      • #86
                        125KM w takiej lodówce to tragedia, przecież to w Octavii ledwo dycha a co dopiero w Kodiaqu. Nigdy nie rozumiałem dlaczego ludzie kupują takie wersje, to lepiej kupić samochód samochód o klasę niższą ale z jakimiś w miarę silnikiem i wyposażeniem.
                        No ale niektórzy kupują auta dla sąsiadów
                        ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                        mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                        Komentarz


                        • #87
                          Nie chciałem wywołać burzy. Lubię mieć zapas mocy i kupując jettę 1,4 tsi (po kilku latach z 2,0 TDI) mocno sprawdzałem, czy ,,to pojedzie''. Pojechało i da się tym sprawnie poruszać. Nie mam doświadczeń z superbem, a tym bardziej z kodiaq. Mam ze sportsvanem, mamy w rodzinie. Wydaje mi się, jak pisałem, że jetta, golf, octa - to maksimum co może uciągnąć 1,4 - być może też jako tako superba. Ale suva? Z wagą i oporami wysokiej karoserii? Pojechać to pojedzie, ale jak.... Nie potępiam kupowania auta z za małym motorem, kto zabroni? Ja bym brał 1,8 jakby nie jego przypadłości. 1,4 to był kompromis. W niedużym aucie.
                          Ostatnio edytowany przez himi; 31983.

                          Komentarz


                          • #88
                            Zamieszczone przez wojlan Zobacz wpis
                            Ale to mowisz o skorzanej tapicerce i jaki kolor miala ???
                            Tapicerka szmaciana, kolor szaro-bury. Moim zdaniem Gruba pomyłka za taką kasę. Ale siedzenia wygodne.
                            Pozdrawiam
                            perfex

                            Octavia HTP

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez PiotrekDK Zobacz wpis
                              125KM w takiej lodówce to tragedia, przecież to w Octavii ledwo dycha a co dopiero w Kodiaqu.
                              Oj to jest entry version żeby w cenniku ładnie wyglądało 89.900,- Nie ma co się podniecać. Niewielu to kupi ale tym którzy kupią wcale się nie dziwię. I tak to będzie jeździć pod każdym względem lepiej niż miejskie auta o mocach 60-80km których jeżdżą miliony.
                              Pozdrawiam
                              perfex

                              Octavia HTP

                              Komentarz


                              • #90
                                Co do auta ,to jest bardzo możliwe ,że to będzie moje następne ,ale poczekajmy ,jak dopracują choroby wieku dziecięcego ,jak minie szał na auto ,być może wtedy będą lepsze promocje lub pakiety. Co do elastyczności auta ,to tak jak napisał spj i inni ,10,5 s to jak dla mnie tragedia w życiu bym nie kupił (takie mam zdanie i prawo do niego),a to właśnie dla tego że takie auto nie daje poczucia bezpieczeństwa ,jak dla mnie to 2.0 tdi 190KM albo mocna benzyna i to właśnie dla tego ,aby nie być zawalidrogą i nie męczyć się z Tirem ,po to właśnie jest moment i moc ,moje zdanie takie auto musi mieć w okolicy = - 200KM
                                Sebastian
                                Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                Wczasy nad morzem - klik

                                Komentarz


                                • #91
                                  Dzisiaj oglądałem również Kodiaq i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, .Pewien niesmak robią drzwi tylne, które są wykonalne z twardego jak skała plastiku. Boczki drzwiowe drzwi przednich i tylnych również nie są wykonane ze zbyt dobrego materiału. Poza tym mam wielkie oczekiwania przed testem. Obecnie jeżdżę nowym Q5 i ten samochód miażdży wyciszeniem diesla i komfortem jazdy!
                                  Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                                  https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                                  https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                                  https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    No cóż... Widzę ze mamy tu kilku rajdowców... To kupujta sobie te 200 koni i robią co chceta. Tylko jadac po drogach publicznych liczcie sie z tym ze nie jesteście na nich sami. A co do kolegi co mieszka w Danii to tak się sklada ze żyje tam gez moj dobry kolega Duńczyk - nauczyciel akademicki. Co to ja się naslucham o Polakach i ich stylu jazdy... A warto tez zobaczyc gop ten aut sprzedawanych w Danii - jakie to modele i jakie silniki. To ci co tu piszą o konieczności 200 koni chyba by zemdleli. Tyle ze Dania to kraj gdzie śmiertelność na drogach jest dzieki temu bardzo niska. Bo tam Duńczycy jeżdżą jak ludzie a nie domorośli rajdowcy szaleńcy.
                                    dobra dość OT. Nie ma sensu przekonywac przekonanych.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      marlej108 , przykro mi ale zostałeś przegłosowany...
                                      Jeżdżę autem z takim silnikiem jak twoje stare audi i mniej więcej w tym samym wieku, i na tydzień dostałem nówkę seata toledo o przebiegu 400 km 1.2 tsi o mocy 85 km - owszem wystarczający, wiesz bo takiej samej przesiadki dokonałeś. Ale... nie jestem rajdowcem, ale trudno mi opisać z jaką ulgą i radością wróciłem do tego co mam: mocy, elastyczności, przyspieszenia. Skoro tego nie odczuwasz, nie rozumiesz i nie sprawia ci to przyjemności, to nikt i nic już tu nie pomoże... Przecież są i tacy którym seks nie sprawia przyjemności i nie mogą zrozumieć tych "durnych ruchów"... I co poradzisz...?
                                      Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.
                                      Maciek
                                      terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                      Zapraszamy....

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        Zboczeńcy jesteście i tyle. Jak moj 4-latek "Tata a to auto jest szybkie? Tata ale mega szybkie?"
                                        i tak w kółko... To na pewno sie Wam tez bardzo spodoba - YouTube

                                        ps. Jak dozyje do habilitacji to na zlosc kupie nowego Merca E klasę z NAJSLABSZYM dieslem.
                                        pa. Co do porownania seksu do jeżdżenia jak wariat to chyba nie masz na myśli pedofilii?!? Fuj!
                                        Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
                                          No cóż... Widzę ze mamy tu kilku rajdowców... To kupujta sobie te 200 koni i robią co chceta. Tylko jadac po drogach publicznych liczcie sie z tym ze nie jesteście na nich sami. A co do kolegi co mieszka w Danii to tak się sklada ze żyje tam gez moj dobry kolega Duńczyk - nauczyciel akademicki. Co to ja się naslucham o Polakach i ich stylu jazdy... A warto tez zobaczyc gop ten aut sprzedawanych w Danii - jakie to modele i jakie silniki. To ci co tu piszą o konieczności 200 koni chyba by zemdleli. Tyle ze Dania to kraj gdzie śmiertelność na drogach jest dzieki temu bardzo niska. Bo tam Duńczycy jeżdżą jak ludzie a nie domorośli rajdowcy szaleńcy.
                                          dobra dość OT. Nie ma sensu przekonywac przekonanych.
                                          Nie wiem do czego pijesz no ale skoro wiesz lepiej jak jeżdżą w Danii no to ok. Ale widzę że dobrze trafiłem że swoją wypowiedzią skoro wywołałem taką reakcję
                                          ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                                          mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            PiotrekDK jako użytkownik duńskich dróg powinieneś sobie kupic jedno z najpopularniejszych aut w Danii - VW up! a nie O3 RSke... Jeszcze Cie w końcu zamkną za te rakietę (no i jak się okaże ze za często odwiedzasz Christianie, slynna z pewnych względów dzielnice Kopenhagi) ;-)
                                            Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
                                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              marlej108 dla czego Ty chłopie chcesz wszystkich przekonać do swojej racji bo twoja racja jest lepsza jak moja ,mój styl jazdy nie pasuje do słabszego silnika ,i skąd możesz wiedzieć czy jestem piratem ,bo mam 170 KM ? (chciałbym więcej) i nie dla tego bo mam kaprys ,a dla tego bo lubię czuć ,że jak wcisnę gaz to auto jedzie ,a u ciebie ,wciskasz gaz i zastanawiasz się czy wyprzedzisz tego Tira (o którym wcześniej pisałeś) albo będziesz jechał za nim nie wiadomo jak długo. Ja nie krytykuję ,że kupiłeś takie a nie inne auto ,bo takie zapewne Ci pasuje ,ale chłopie nie pisz ,że wszyscy co mają mocne auta są debilami (bo tak to odebrałem) nie możesz wbijać do głowy nam swojej racji ,bo to jest co najmniej niemądre.
                                              PS trochę po świecie jeździłem ,nie pisz mi proszę porównania jednego kolegi z Danii ,który ma pewnie podobne podejście do Twojego z kierowcami i właścicielami aut z Europy. Ciekawe jakbyś porównał to do aut w USA ?
                                              Sebastian
                                              Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                              Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                              Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                              Wczasy nad morzem - klik

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                Co do USA to kolego sposób jazdy Amerykanów bardzo mi odpowiadal - spokojnie i defensywnie a nie jak niektórzy psychiczni w PL - gaz do dechy i na chama.
                                                Nawet nie ma co porównywać. Wiec kolego kiepsko akurat trafiłeś.
                                                mieszkałem tez pól roku w Meksyku i nawet tam styl jazdy byl o wiele spokojniejszy niż u nas.
                                                Amerykanie w ogóle nie korzystają z mocy silników które maja a ich skrzynie biegów sa ospale i zaprojektowane do spokojnej jazdy - nie nadają sie dla ludzi o duszy rajdowcow...
                                                PS co do debili to źle odebrałeś - debil to ten co naraża innych na niebezpieczeństwo przez swój styl jazdy. Nie moc silnika. Niestety często wieksza moc sprzyja dziwnym pomyslom na drodze. Co zreszta widac jeżdżąc po naszych drogach.
                                                ps2. A wracając do tematu Kodiaqa - fajny test. Nie pamiętam czy juz wklejałem lub ktoś inny
                                                Skoda Kodiaq FULL REVIEW test driven all-new SUV neu Style & Ambition 1.4 TSI - Autogefühl - YouTube
                                                Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
                                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                Spalanie - Motostat.pl

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Kolego wiem że mieszkałeś ,bo gdzieś tam kiedyś pisałeś ,właśnie dla tego napisałem o USA itp.,więc widzisz nie duży silnik ,a głowa kierowcy jest ważna ,oraz dobór mocy do auta jaki mu pasuje.Wracając do Kodjaqa ,tak jak napisano ,ciężki samochód plus opory powietrza ,ten silnik nie pasuje do tego samochodu ,myślę że Touareg jest podobnej wielkości ,tam takiego silnika nie znajdziemy ,ciekawe czemu?. Co do kierowców USA hmm ,jest tak ,są wysokie mandaty to i inaczej jeżdżą ,ale czy wszędzie tak jest ? i tu info jakie mam od kuzyna (dwa tyg,temu wrócił z Florydy) to jego spostrzeżenia sa zupełnie inne ,wniosek może nie w każdym miejscu USA i swiata jest tak jak nam się wydaje ,albo jak to opowiadają znajomi ,mam nadzieję ,że wiesz o co mi chodzi ,rozsądek każdy ma i może jeździć czym chce bez zbędnych opinii innych osób ,bez narzucania im swojej racji. Jeden lubi blondynki inny brunetki itp.
                                                  Link fajny
                                                  Sebastian
                                                  Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                                  Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                                  Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                                  Wczasy nad morzem - klik

                                                  Komentarz


                                                  • Heh....marlej108 a Tobie co sie stało?

                                                    Nikt nie mowi ze trzeba wykorzystywac 200KM co chwila ! Jak masz fiuta to tez nie musisz nim sie bawic w pracy !

                                                    Ale jak przyjdzie Ci wyprzedzac Pana s.k.u.r.w.y.s.y.n.a autem ktore nie ma mocy a Pan s.k.u.r.w.y.s.y.n dodaje gazu a z przodu TIR to wtedy zrozumiesz....po co NADMIAR mocy.

                                                    W mysl tego co do czego pijesz...60KM to max co powinno byc. Bo 50km/h w miescie i 140KM/h na trasie osiagnie bez problemów....

                                                    A Dania...nie pisz mi o europfrajerstwie sorry...ludzie zapomnieli ze sa ludzmi a nie robotami ktorym 3ba wszystko a zwłaszcza pokazac jak zyc.

                                                    W szwecji na pustej drodze wyprzedzisz auto i juz dzwoni po policje bos wariat

                                                    Ale dzieci Ci zabiora bo sa smutne w szkole....heh...

                                                    Wracajac do tematu...te male popierdziawki TSI w takiej budzie...ehh juz widze osiagi okupione zywotnoscia


                                                    pozdrawiam

                                                    Diagnostyka i tuning
                                                    hybrydowe wtryski i turbiny
                                                    programy na ulice jak i do sportu

                                                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                                    www.tune-up.pl

                                                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X