Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.0 tsi - pijak bez energii?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Mowa o 1.0TSI jest w tytule tematu a nie o jakichś gównolitach na kokpitach...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
      Chińskie plastiki to mają niektóre koreańczyki, ale nie fordy.
      Fakt, nie potrzebny offtop.
      Ps. Dla mnie plastiki w Fordach są nieakceptowalne ale wiem, że użytkownik forda tego zdania nie podziela, to naturalne. Na samej desce rozdzielczej to jak cię mogę ale cała reszta zakrawa na marny żart.
      Pozdrawiam
      perfex

      Octavia HTP

      Komentarz


      • #28
        no nie dlatego, że mam forda, bo jak coś jest felerne to śmiało o tym pisze. Ja nie z tych ludzi. Nie przywiązuje się do czegoś i nie chwale tylko dlatego bo coś mam.
        Co do deski - dziś specjalnie macałem, da się ją wcisnąć jak w vagu, jej struktura jet bardziej chropowata, ma takie wypusty. Ale nie jest jakościowo gorsza niż w golfie według mnie. Co do drzwi całe są z plastiku bez materiału, mi to nie przeszkadza, te plastiki nie rzężą na wybojach wcale. Lepiej to utrzymać w czystości. Uważam, że jakość wykończenia jest porównywalna z vagami z tego okresu, a że jest więcej plastików niż w vagu....to nic. Marne (mimo, ze przyzwoicie wyglądajęce) to miałem np. w Renówce Lagunie 2, bo trzaski były z pod dechy, czasem ze środka drzwi...etc...

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
          Mowa o 1.0TSI jest w tytule tematu a nie o jakichś gównolitach na kokpitach...
          zaraz ktoś wejdzie na temat wad lakieru i temat 1,0 TSI pogrzebany
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz


          • #30
            prawda jest taka, że ktoś musi to mieć w ręku - OIII z tym motorem, żeby coś obiektywnie stwierdzić - jak spalanie etc.
            Tym gazetkom bym nie wierzył, aczkolwiek też nie jestem entuzjastą takich motorów w takich gabarytach. litr to albo w mniejszych autach, albo na stole, czegokolwiek do spożycia używamy - od mleka, przez sok, na flaszce kończąc

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
              ktoś musi to mieć w ręku - OIII z tym motorem, żeby coś obiektywnie stwierdzić
              ło to to.... inaczej to pisanie w stylu "mnie się wydaje..."

              Ja mam 1,2 TSI 105 kucy i mogę pisać co mi się wydaje!!! o 1,2 TSI 85 kucy - jak nigdy nim nie jechałem.

              Mogę tylko napisać, że 3 kartony terkoczą w porównaniu do 4 kartonów mleka , bo mam porównanie O III vs Citigo. Ale mnie to nie przeszkadza w Citi, bo jeździ po wiosce. A w trasę np. 1700 km, to nie wiem, bo nie jechałem, więc nie wypowiadam się
              Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz


              • #32
                pierwsze awarie 1.0 tsi. Info z zaprzyjaźnionego forum :

                Znalazłem juz 6 przypadkow podanych na necie na forach niemieckich awarii silnika 1.0 tsi w Golfie 7 po przebiegach ok 15-20 tys km, objaw ten sam uszkodzony cylinder, naprawa w aso ok 1900 euro lub wymiana bloku za 4500 euro jak podrapana jest gładz. Czyli jak zwykle problem w 3 cylindrowkach w dokladnym dawkowaniu paliwa przy nieparzystej liczbie cylindrow, juz kiedys 1.2 HTP 3 cylindry mialy tez z tym problem i robiły sie dziury na 3 cylindrze. Zobaczymy czy to jednostkowe przypadki, bo na razie w Skodzie ten silnik co dopiero sie pokazał. Czekam na pierwszych co pokonaja 20 tys km, znajac polskie realia -a to nowosc to tak 2 lata. Nie ma co panikować, a może nie bedzie zle, bardziej bym sie martwił przy 3 cylindrach pow 100 tys km o osiowosc wału co jest norma dla 3 cylindrowcow, ale ten silnik zostal zrobiony na przebieg 150-200 tys km wiec moze to wytrzyma. Handlowcy polscy powinni szybko ujawnic wady silnika czesty gaz do deski ujawni czy jakis cylinder sie nie przegrzewa z uwagi na zabuzona dawke paliwa i stad chyba czestrze awarie w De i autostradoqe odcinki, auto uzytkowane normalnie powinno latac, choc takich problemow nie powinno wogole byc- ale sa to choroby wieku młodzienczego i u nas nikt swoim kosztem nie chce teatowac na własnej skórze tego silnika. Np 1.5 tsi mimo ze nowosc zrobil na mnie dobre wrazenie i bym sie na to skusił, 1.0 tsi mieszane bardziej na minus uczucia.

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz


                • #33
                  Nigdy w życiu 3 cylindrów
                  Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                  Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                  Komentarz


                  • #34
                    ja mialem corse b 3 cylindrowa, też 1.0 ale tam było 54 kucapy tylko. choć ludzie narzekają na rozrząd w niej czasem, ja nie miałem żadnych problemów z autem. mało paliło, jechało i nawet cicho pracowało jak 4 prawie.
                    ale nowego 3 cylidrowca za ciężkie pieniądze też....nigdy w życiu. takie motory to własnie tylko w starej corsie czy swifcie wtedy były inne 1.0, cytat o swifcie 1.0:
                    "Motor 1.0 potrafi pokonać 200 tys. km bez oznak zużycia." a nowe 1.0 tsi nie potrafi nawet 20 pokonać......

                    Komentarz


                    • #35
                      Czyli pewnie trójka bez turbo będzie trwalsza, a z turbo się nie sprawdza bo za bardzo wysilona. Muszą zmienić materiały.
                      pozdrawiam - Darek

                      Komentarz


                      • #36
                        no tak, ale trójka bez turbo o takiej pojemności .....to nie te czasy, nigdzie takiego czegoś nie włożą.....no na pewno nie do auta typu Octavia. bo to byłoby gorzej niż kiedyś w sdi jazda....

                        Komentarz


                        • #37
                          to moze przez te awarie juz wycofali ten 1.0 z Audi A3.... bo zniknal i teraz jest tylko jeden silnik benzynowy - 1.5 tfsi.
                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz


                          • #38
                            Silnik idealny dla kogoś, kto kupuje auto, żeby głównie stało przed domem/blokiem/w garażu. A wielu jest takich klientów. Wtedy pojemność nie ma wielkiego znaczenia
                            Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                            a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                            Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                            O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                            Komentarz


                            • #39
                              coraz gorsza jakość nie ma co, jak wspomniałem konstrukcje z lat 80/90 tych nawet 1.0 (fakt, że bez turbo) nie były zrobione z gównolitu i przejeżdzały bez problemu pod 300tkm nawet, dziś silnik tego typu kończy się przy 100.....powróćmy do dwusuwów zatem z gpf/dpf najlepiej, bo trwałość podobna
                              moja corsa b 1.0 3 garnki miała na blacie 130 tkm niby, ale była sprowadzona z De przez poprzednią właścicielkę, to możliwe, ze te kilkadziesiąt tysi kręcony był blat, bo tak praktyka wiadomo "handlarska". a silnik był w bdb stanie, zero palenia oleju, stuków i jakiś dupereli.....a tu nowe auta i ......
                              Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

                              Komentarz


                              • #40
                                Dawno nikt tu nic nie pisał a ja czytam te Wasze wywody i śmiać mi się chce z haseł typu karton mleka... "Nie jeździłem ale powiem bo mi się wydaje że wiem" - takie macie podejście. Nie powiem miałem podobne :-D ale poszedłem się przejechać i się przekonałem , kupiłem . Samochód bardzo fajnie śmiga. Niestety nie mam spalań tak niskich jak koledzy z Niemiec , samochodem jeżdżę miasto/pod miastem 50/50 , średnie zima 6 latem 4,5-5. W pełnym obciążeniu samochód dalej fajnie momyka, tak więc osobiście polecam :-)

                                Komentarz


                                • #41
                                  Ważne, aby być szczęśliwym
                                  2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X