Dzieki poczytam.
Leaf z tego co wyczytałem to realnie po 80km ma 20% baterii i wyłańcza zbędne dodatki pobierające prąd... hm czytam dalej
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
O4
Zwiń
X
-
Dla osób fizycznych już w sumie są. Ciekawe czy dla firm wejdą i w jakiej postaci? Jak będzie podobnie jak dla osób fizycznych to kto wie, może i ja się skusze na jakiegoś id3 w zamian za wysłużoną jedynkę.
Zostaw komentarz:
-
Ciekawe co się stanie jak te dopłaty nie wejdą? Jestem prawie pewny , że zaliczkowane są te auta na export przez handlarzy.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
A ta sprzedaż to na zasadzie zaliczki i rezezerwacji.
Czyli fizycznie sprzedane będą po uruchomieniu dopłat.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpisNie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.
Zostaw komentarz:
-
Guest replied
Ambition:- 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 900 koron (ok. 107,5 tys. zł)
- 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 899 koron (ok. 107,5 tys. zł)
- 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 731 900 koron (ok. 123,5 tys. zł)
Style:- 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
- 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
- 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 782 900 koron (132,1 tys. zł)
Dla porównania, aktualnie w Polsce Octavia kombi startuje wprawdzie od 81 300 zł, ale mowa tu o wersji Active 1.0 115 KM. Za Ambition z 1.5 TSI 150 KM zapłacimy już ponad 92 tys. zł. Style z 1.5 TSI 150 KM to z kolei 98 tys. zł.
Pytanie, czy w Polsce ceny będą zbliżone do tych z Czech, czy też będą odrobinę dostosowane do naszego rynku. Jeśli to pierwsze, to w ofercie zrobi się – przynajmniej na początku – trochę ciasno. Na 115 350 zł jest bowiem wyceniony już… Superb Ambition z 1.5 150 KM. Nowa Skoda Octavia – wyposażenie standardowe dla wersji Ambition i Style
Tak, Active na razie nie ma, podobnie jak 1.0 TSI, ale spokojnie – w końcu pewnie się pojawią, żeby zasilić wygłodniałe floty. Póki co jednak do wyboru jest Style i Ambtion, z pakietami Ambition Plus i Style Plus. Co w nich znajdziemy?
Ambition:- felgi 16″ (aluminiowe)
- podłokietnik przedni
- 2 porty USB-C
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
- chłodzony schowek
- asystent utrzymania pasa ruchu
- tempomat
- system awaryjnego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
- cyfrowe zegary
- tylne światła LED
- radio Swing 8″
- SmartLink+
Pakiet Ambition Plus dodaje do tego:- podgrzewane przednie fotele
- tylne czujniki parkingowe
- światła przeciwmgłowe
- fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
Style:- 17-calowe felgi aluminiowe
- przyciemniane lusterko wsteczne
- schowek pod fotelem pasażera
- gniazdko 230 V i dwa gniazda USB-C dla pasażerów z tyłu
- radio Columbus z nawigacją
- bezprzewodowy SmartLink+
- oświetlenie ambientowe wnętrza LED
- zewnętrzny pakiet chrom
- dostęp bezkluczykowy
- podgrzewana przednia szyba
- elektryczne, składane, przyciemniane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem
Style Plus:- matrycowe reflektory LED
- tylne światła TOP LED
- kamera parkowania
- światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów
- adaptacyjny tempomat do 210 km/h
- wybór trybów jazdy
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Pakiet Ambition Plus kosztuje przy tym równowartość 2,5 tys. zł, natomiast Style Plus – 3,4 tys. zł. Nowa Skoda Octabia kombi – opcje
Jest tego oczywiście od groma, do tego wszystko po czesku, więc skupmy się tylko na tych najciekawszych, ewentualnie najdroższych dodatkach, takich jak:- wyświetlacz HUD – tylko dla wersji Style, ok. 2300 zł
- pakiet LIGHT – reflektory matrycowe z przodu, światła Top LED z tyłu, ok. 4,8 tys. zł
- kamera parkowania ze światłami tylnymi Top LED – ok 2 tys. zł
- lakier metalizowany – 2,7 tys. zł
- skórzana tapicerka – od 4,2 tys. zł
- felgi 18″ – 1,6 tys. zł, tylko dla Style
- adaptacyjny tempomat do 210 km/h – ok. 1,8 tys. zł
- okno panoramiczne – tylko dla wersji Style, ok. 5 tys. zł
- elektrycznie sterowana klapa bagażnika – ok. 2,3 tys. zł
Zostaw komentarz:
-
Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.
Zostaw komentarz:
-
Wychodzi na to, że jesteśmy czarną Afryką. Od przyszłego roku tylko floty i działalnaści będą kupować nówki. Może czas wziąć przykład z F (żółte kubraczki) bo całkiem nas zaorają.
Zostaw komentarz:
-
Już można nawet konfigurować na czeskiej stronie.
Ja już się poddaje - nie idę w nowe auto z salonu. Ceny zaczynają być kosmiczne...
Jestem ciekaw, ile za Golfa będą wołali.
Zostaw komentarz:
-
cupra 4x4 po lekkim doposazeniu wychodzi 175, także powodzenia ze sprzedażą RS powyżej 150
Zostaw komentarz:
-
Cenu nowych aut poszły strasznie w góre. Za Octavie ponad 100tys to sporo. Rs to bedzie pod 200 kosztował?
Zostaw komentarz:
-
Nowa Skoda Octavia - ceny w Czechach ujawnione. Start od 107 500 zł
Przeliczając na polskie od 107.5 tys. zł za 1.5 ambition. Tańszych na razie nie ma.
Zostaw komentarz:
-
Ale najnowszy 3 cylindrowy Focus 1.5 182KM jednak jeździ dużo gorzej i pali więcej niż Octavia 1.5TSI.
Zostaw komentarz:
-
czyli da sie zrobić 3 cylindrowy silnik o przyzwoitej kulturze pracy.
P.S. 125 i 150 koni też przyzwoicie pracują
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedZamieszczone przez Clip Zobacz wpisW Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.
Octavia 1.0 115KM/200NM i o dziwo 1150kg.
Dużo robi moment plus charakterystyka zestopniowania skrzyni.
Zostaw komentarz:
-
W Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Ee tam... Do toczenia się po mieście, a nawet po naszych krajówkach to 1.0 wystarczy. Co nie zmienia faktu, że to śmieszna pojemność.
1.0 i 4 cylindry to ma mój Mini z 1987 roku.
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedTylko pytanie 80 tyś zł za co? Za 1.0 tsi? Śmiech na sali, nikt mnie nie przekona że do tych aut typu Octavia czy superb starcza 3 cylindry. Wiem że teraz są takie czasy itd. ale to się w miarę nadaje do max fabi a nie całej reszty
Zostaw komentarz:
-
"Tyle lat"? Nie trzeba tak daleko szukać.
Przypomnę, że jak wchodziła OIII to kosztowała 59500zł. Teraz na dzień dobry jest 78350zł. Blisko 19tys. więcej w niecałe 7lat.
Superb na wejściu 79900zł, dzisiaj 100200zł. Ponad 20tys. zł.
I jak wspomniałem wcześniej - od stycznia jeszcze drożej.
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedZobaczcie jaka różnica przez tyle lat i zmiany wartości pieniądza. W 2000r ojciec kupował Felicie z salonu i siedziałem w O1 L&K i kosztowała w granicach 80/90 tyś zł
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpiscena O4 w podstawie raczej będzie zaczynać się od 88/87tys.zł
Zostaw komentarz:
-
cena O4 w podstawie raczej będzie zaczynać się od 88/87tys.zł
Zostaw komentarz:
-
Produkcja ich jest naprawdę bardzo tania ale podatek i akcyza to 1/4 ceny do tego bardzo duży popyt bo za octavia się czeka 2 miesiące więc dadzą cena do góry bo i tak ten co chce to kupi . Zresztą octavia będzie miała teleskopy pod maską co musi podnieść cenę
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: