Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • shok
    odpowiedział(a)
    Dzieki poczytam.
    Leaf z tego co wyczytałem to realnie po 80km ma 20% baterii i wyłańcza zbędne dodatki pobierające prąd... hm czytam dalej
    Ostatnio edytowany przez shok; 5726.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Dla osób fizycznych już w sumie są. Ciekawe czy dla firm wejdą i w jakiej postaci? Jak będzie podobnie jak dla osób fizycznych to kto wie, może i ja się skusze na jakiegoś id3 w zamian za wysłużoną jedynkę.

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ciekawe co się stanie jak te dopłaty nie wejdą? Jestem prawie pewny , że zaliczkowane są te auta na export przez handlarzy.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis

    Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
    Podobno w dwa, ale są spekulacje że sciągną zapasy z innych krajów.
    A ta sprzedaż to na zasadzie zaliczki i rezezerwacji.
    Czyli fizycznie sprzedane będą po uruchomieniu dopłat.

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ale te dopłaty na elektryki maja być dopiero od 2020 roku.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
    Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
    Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.
    Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied


    Ambition:
    • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 900 koron (ok. 107,5 tys. zł)
    • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 899 koron (ok. 107,5 tys. zł)
    • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 731 900 koron (ok. 123,5 tys. zł)

    Style:
    • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
    • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
    • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 782 900 koron (132,1 tys. zł)

    Dla porównania, aktualnie w Polsce Octavia kombi startuje wprawdzie od 81 300 zł, ale mowa tu o wersji Active 1.0 115 KM. Za Ambition z 1.5 TSI 150 KM zapłacimy już ponad 92 tys. zł. Style z 1.5 TSI 150 KM to z kolei 98 tys. zł.

    Pytanie, czy w Polsce ceny będą zbliżone do tych z Czech, czy też będą odrobinę dostosowane do naszego rynku. Jeśli to pierwsze, to w ofercie zrobi się – przynajmniej na początku – trochę ciasno. Na 115 350 zł jest bowiem wyceniony już… Superb Ambition z 1.5 150 KM. Nowa Skoda Octavia – wyposażenie standardowe dla wersji Ambition i Style



    Tak, Active na razie nie ma, podobnie jak 1.0 TSI, ale spokojnie – w końcu pewnie się pojawią, żeby zasilić wygłodniałe floty. Póki co jednak do wyboru jest Style i Ambtion, z pakietami Ambition Plus i Style Plus. Co w nich znajdziemy?

    Ambition:
    • felgi 16″ (aluminiowe)
    • podłokietnik przedni
    • 2 porty USB-C
    • dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
    • chłodzony schowek
    • asystent utrzymania pasa ruchu
    • tempomat
    • system awaryjnego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
    • cyfrowe zegary
    • tylne światła LED
    • radio Swing 8″
    • SmartLink+

    Pakiet Ambition Plus dodaje do tego:
    • podgrzewane przednie fotele
    • tylne czujniki parkingowe
    • światła przeciwmgłowe
    • fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

    Style:
    • 17-calowe felgi aluminiowe
    • przyciemniane lusterko wsteczne
    • schowek pod fotelem pasażera
    • gniazdko 230 V i dwa gniazda USB-C dla pasażerów z tyłu
    • radio Columbus z nawigacją
    • bezprzewodowy SmartLink+
    • oświetlenie ambientowe wnętrza LED
    • zewnętrzny pakiet chrom
    • dostęp bezkluczykowy
    • podgrzewana przednia szyba
    • elektryczne, składane, przyciemniane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem

    Style Plus:
    • matrycowe reflektory LED
    • tylne światła TOP LED
    • kamera parkowania
    • światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów
    • adaptacyjny tempomat do 210 km/h
    • wybór trybów jazdy
    • czujniki parkowania z przodu i z tyłu

    Pakiet Ambition Plus kosztuje przy tym równowartość 2,5 tys. zł, natomiast Style Plus – 3,4 tys. zł. Nowa Skoda Octabia kombi – opcje

    Jest tego oczywiście od groma, do tego wszystko po czesku, więc skupmy się tylko na tych najciekawszych, ewentualnie najdroższych dodatkach, takich jak:
    • wyświetlacz HUD – tylko dla wersji Style, ok. 2300 zł
    • pakiet LIGHT – reflektory matrycowe z przodu, światła Top LED z tyłu, ok. 4,8 tys. zł
    • kamera parkowania ze światłami tylnymi Top LED – ok 2 tys. zł
    • lakier metalizowany – 2,7 tys. zł
    • skórzana tapicerka – od 4,2 tys. zł
    • felgi 18″ – 1,6 tys. zł, tylko dla Style
    • adaptacyjny tempomat do 210 km/h – ok. 1,8 tys. zł
    • okno panoramiczne – tylko dla wersji Style, ok. 5 tys. zł
    • elektrycznie sterowana klapa bagażnika – ok. 2,3 tys. zł

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
    Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Wychodzi na to, że jesteśmy czarną Afryką. Od przyszłego roku tylko floty i działalnaści będą kupować nówki. Może czas wziąć przykład z F (żółte kubraczki) bo całkiem nas zaorają.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Już można nawet konfigurować na czeskiej stronie.
    Ja już się poddaje - nie idę w nowe auto z salonu. Ceny zaczynają być kosmiczne...
    Jestem ciekaw, ile za Golfa będą wołali.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    cupra 4x4 po lekkim doposazeniu wychodzi 175, także powodzenia ze sprzedażą RS powyżej 150

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Cenu nowych aut poszły strasznie w góre. Za Octavie ponad 100tys to sporo. Rs to bedzie pod 200 kosztował?

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    gdzie normalne silniki?

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Nowa Skoda Octavia - ceny w Czechach ujawnione. Start od 107 500 zł
    Przeliczając na polskie od 107.5 tys. zł za 1.5 ambition. Tańszych na razie nie ma.

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Ale najnowszy 3 cylindrowy Focus 1.5 182KM jednak jeździ dużo gorzej i pali więcej niż Octavia 1.5TSI.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    czyli da sie zrobić 3 cylindrowy silnik o przyzwoitej kulturze pracy.
    P.S. 125 i 150 koni też przyzwoicie pracują

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
    W Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
    Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.
    Robi tylko dlatego że ma 1.5 200KM/290NM plus efekt dźwiękowy z głośników plus 1283kg.
    Octavia 1.0 115KM/200NM i o dziwo 1150kg.
    Dużo robi moment plus charakterystyka zestopniowania skrzyni.
    Ostatnio edytowany przez ; 38748.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    W Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
    Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Ee tam... Do toczenia się po mieście, a nawet po naszych krajówkach to 1.0 wystarczy. Co nie zmienia faktu, że to śmieszna pojemność.
    1.0 i 4 cylindry to ma mój Mini z 1987 roku.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Tylko pytanie 80 tyś zł za co? Za 1.0 tsi? Śmiech na sali, nikt mnie nie przekona że do tych aut typu Octavia czy superb starcza 3 cylindry. Wiem że teraz są takie czasy itd. ale to się w miarę nadaje do max fabi a nie całej reszty

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    "Tyle lat"? Nie trzeba tak daleko szukać.
    Przypomnę, że jak wchodziła OIII to kosztowała 59500zł. Teraz na dzień dobry jest 78350zł. Blisko 19tys. więcej w niecałe 7lat.
    Superb na wejściu 79900zł, dzisiaj 100200zł. Ponad 20tys. zł.

    I jak wspomniałem wcześniej - od stycznia jeszcze drożej.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zobaczcie jaka różnica przez tyle lat i zmiany wartości pieniądza. W 2000r ojciec kupował Felicie z salonu i siedziałem w O1 L&K i kosztowała w granicach 80/90 tyś zł

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
    cena O4 w podstawie raczej będzie zaczynać się od 88/87tys.zł
    Też mi się tak wydaje.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    cena O4 w podstawie raczej będzie zaczynać się od 88/87tys.zł

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Produkcja ich jest naprawdę bardzo tania ale podatek i akcyza to 1/4 ceny do tego bardzo duży popyt bo za octavia się czeka 2 miesiące więc dadzą cena do góry bo i tak ten co chce to kupi . Zresztą octavia będzie miała teleskopy pod maską co musi podnieść cenę

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X