Podłokietnik na pewno będzie do dokupienia za jakieś kilkaset złotych (pewnie koło 600zł). Multikiera fajna, ale za 12tysi to ja bym bez niej przeżył. Poza tym, specyfikacja wersji Active nie wygląda najgorzej.
Inna sprawa, że w biedzie to na pewno będzie tylko silnik 1.0.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
O4
Zwiń
X
-
Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.
Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.
Zostaw komentarz:
-
A jaki tam goła klima jest radio dotykowe jest pewnie szyby elektryczne też no i centralny zamek też pewnie. Nic więcej do życia nie potrzeba przecież
Zostaw komentarz:
-
Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?
Kierownica bez multi.
Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.
Zostaw komentarz:
-
chciałem uspokoić osoby które zostały "dotknięte" wysokimi cenami O4 a także osoby które tęsknią za wersją O2 Tour , będzie coś budżetowego
Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedZamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
to jest stary cennik, aktualny to 404 - Not Found
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpisCennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedCennik superba dostępny na stronie skoda.auto.plZałączone pliki
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Ja nie znam sie na rabatach i cenach. Ale za 100tys i więcej nie wchodzimy już cenowo w Superba?
Zostaw komentarz:
-
Robiłem konfigurację sedana 1.5 manual style z tym pakietem . Jest dobrze Panowie . Na start kosztuje 110tys A po rabacie 102.900 może nie jest jakiś największy ale jak na pierwszego w sumie klienta to myślę że nie tak złe. A wyposażenie jak dla mnie bajka
Zostaw komentarz:
-
No u nas w Danii Scala to też rzadki widok, masz rację, chyba im nie wyszło.
Zostaw komentarz:
-
Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdęOstatnio edytowany przez PiotrekDK; 1814.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez mac_aaron Zobacz wpis"Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisAle tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).
- Polubień 3
Zostaw komentarz:
-
No macie racje. Krzysztof Hołowczyc też tak uważa dlatego upala Dustera
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpisWszystko rozumiem, że zarabia się więcej niż "kiedyś", choć tak jak kolega wyżej pisał te średnie zarobki to między bajki można włożyć. Statystyczny "Kowalski" o takiej kasie może pomarzyć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że Octavia dla przeciętnego Polaka jest po prostu za droga. Jeżeli ktoś zarabia miesięcznie 10k to nie kupi Octavii tylko pewnie Volvo, lub inne auto wyższej klasy.
Nawet zarabiając na rękę 4000 pln (odlicz od tego opłaty, jakaś rata kredytu, jedzenie itp) to zostaje całe "g". Mimo wszystko uważam, że Octavia za 100k to dla "Kowalskiego" kwota z sufitu, ale zapewne flota będzie robić ilość.
Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
Wiem, że tamto nie miało "wodotrysków", ale jaki % osób ich tak naprawdę potrzebuje?Zamieszczone przez shok Zobacz wpisAle tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
- Polubień 2
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpisPozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
Dzisiaj takim samochodem jest Astra J z silnikiem 1.4, którą można było jeszcze niedawno kupić za 61-62k nową a jak się trafiła jakaś z 2018 to dobrze poniżej 60.
Podejrzewam, że większości z nas zarobki wzrosły przez te 8/9 lat o nie mniej % niż cena takiego samochodu "dla ludu".
- Polubień 2
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpisPozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
Wiem, że tamto nie miało "wodotrysków", ale jaki % osób ich tak naprawdę potrzebuje?
Zarobki aż tak bardzo nie "urosły", a cena dla "Kowalskiego" nie powinna być większa nić 70k - tak uważam. Te samochody nie są tyle warte.
Myślę, że Skoda próbuje na siłę zrobić się marką "premium", a S(z)koda.
Pozdrawiam
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisElektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisDla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
Zostaw komentarz:
-
Czemu mówicie 200kkm i koniec ? Chyba z 10aut z 1.6mpi robiłem i poszły kapitalki silnikow przy 200kkm bo świata nie było widać albo na panewce stukalo. I co 1.6 takie super?
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpisWszystko rozumiem, że zarabia się więcej niż "kiedyś", choć tak jak kolega wyżej pisał te średnie zarobki to między bajki można włożyć. Statystyczny "Kowalski" o takiej kasie może pomarzyć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że Octavia dla przeciętnego Polaka jest po prostu za droga. Jeżeli ktoś zarabia miesięcznie 10k to nie kupi Octavii tylko pewnie Volvo, lub inne auto wyższej klasy.
Pozdrawiam
Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpisPozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
PozdrawiamOstatnio edytowany przez paryzanin; 38865.
Zostaw komentarz:
-
Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: