Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Podłokietnik na pewno będzie do dokupienia za jakieś kilkaset złotych (pewnie koło 600zł). Multikiera fajna, ale za 12tysi to ja bym bez niej przeżył. Poza tym, specyfikacja wersji Active nie wygląda najgorzej.
    Inna sprawa, że w biedzie to na pewno będzie tylko silnik 1.0.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.

    Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    A jaki tam goła klima jest radio dotykowe jest pewnie szyby elektryczne też no i centralny zamek też pewnie. Nic więcej do życia nie potrzeba przecież

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?

    Kierownica bez multi.

    Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?
    Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)

    chciałem uspokoić osoby które zostały "dotknięte" wysokimi cenami O4 a także osoby które tęsknią za wersją O2 Tour , będzie coś budżetowego

    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis

    to jest stary cennik, aktualny to 404 - Not Found
    Widzisz mój błąd co nie zmienia faktu że podstawowy Superb kosztuje 96200 w wersji activ a Ambition 107000 więc zakup O4 musi być dobrze przemyślany

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
    Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
    to jest stary cennik, aktualny to 404 - Not Found

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ja nie znam sie na rabatach i cenach. Ale za 100tys i więcej nie wchodzimy już cenowo w Superba?

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Robiłem konfigurację sedana 1.5 manual style z tym pakietem . Jest dobrze Panowie . Na start kosztuje 110tys A po rabacie 102.900 może nie jest jakiś największy ale jak na pierwszego w sumie klienta to myślę że nie tak złe. A wyposażenie jak dla mnie bajka

    Zostaw komentarz:


  • PiotrekDK
    odpowiedział(a)
    No u nas w Danii Scala to też rzadki widok, masz rację, chyba im nie wyszło.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
    Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
    Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.

    Zostaw komentarz:


  • PiotrekDK
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

    Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
    Tak to jest jak się ma auto bez swiecidełek i wodotrysków, to się nie wie o co chodzi.
    Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
    Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
    Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdę
    Ostatnio edytowany przez PiotrekDK; 1814.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mac_aaron Zobacz wpis
    "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
    Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.

    Zostaw komentarz:


  • mac_aaron
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
    Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
    Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
    Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
    Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
    Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
    Ależ mnie wnerwia takie gadanie. Panie, kup pan sobie Golfa II i nie narzekaj na technologię. Jest jakiś przymus kupowania nowych aut? To takie gadanie jak 10 lat temu "A po co komu klima jak okna można otworzyć" albo 20 lat temu "Po co okna elektryczne jak korbką można pokręcić" albo jak w XIX wieku "Po co komu samochód jak dorożką można jeździć".
    Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    No macie racje. Krzysztof Hołowczyc też tak uważa dlatego upala Dustera

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Brawo PiotrekDK

    Zostaw komentarz:


  • PiotrekDK
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Wszystko rozumiem, że zarabia się więcej niż "kiedyś", choć tak jak kolega wyżej pisał te średnie zarobki to między bajki można włożyć. Statystyczny "Kowalski" o takiej kasie może pomarzyć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że Octavia dla przeciętnego Polaka jest po prostu za droga. Jeżeli ktoś zarabia miesięcznie 10k to nie kupi Octavii tylko pewnie Volvo, lub inne auto wyższej klasy.
    Nawet zarabiając na rękę 4000 pln (odlicz od tego opłaty, jakaś rata kredytu, jedzenie itp) to zostaje całe "g". Mimo wszystko uważam, że Octavia za 100k to dla "Kowalskiego" kwota z sufitu, ale zapewne flota będzie robić ilość.
    Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
    Wiem, że tamto nie miało "wodotrysków", ale jaki % osób ich tak naprawdę potrzebuje?
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
    Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
    Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
    Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
    Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
    Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
    Na szczęście jest marka która spełnia wszystkie wasze wymagania , tanio i nie skomplikowanie. Bez wodotrysków Dacia.pl

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
    Tak jak ktoś wyżej pisał - wtedy OIIT była modelem przestarzałym i odchodziła do lamusa, stąd cena była bardzo atrakcyjna.
    Dzisiaj takim samochodem jest Astra J z silnikiem 1.4, którą można było jeszcze niedawno kupić za 61-62k nową a jak się trafiła jakaś z 2018 to dobrze poniżej 60.

    Podejrzewam, że większości z nas zarobki wzrosły przez te 8/9 lat o nie mniej % niż cena takiego samochodu "dla ludu".

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
    Wiem, że tamto nie miało "wodotrysków", ale jaki % osób ich tak naprawdę potrzebuje?
    Zarobki aż tak bardzo nie "urosły", a cena dla "Kowalskiego" nie powinna być większa nić 70k - tak uważam. Te samochody nie są tyle warte.

    Myślę, że Skoda próbuje na siłę zrobić się marką "premium", a S(z)koda.

    Pozdrawiam
    Nic dodać, nic ująć

    Zostaw komentarz:


  • Tatra
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke
    Zgadam się w 100%

    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
    Też tak uważam:]

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Czemu mówicie 200kkm i koniec ? Chyba z 10aut z 1.6mpi robiłem i poszły kapitalki silnikow przy 200kkm bo świata nie było widać albo na panewce stukalo. I co 1.6 takie super?

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    del..

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Wszystko rozumiem, że zarabia się więcej niż "kiedyś", choć tak jak kolega wyżej pisał te średnie zarobki to między bajki można włożyć. Statystyczny "Kowalski" o takiej kasie może pomarzyć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że Octavia dla przeciętnego Polaka jest po prostu za droga. Jeżeli ktoś zarabia miesięcznie 10k to nie kupi Octavii tylko pewnie Volvo, lub inne auto wyższej klasy.
    Pozdrawiam
    Mylisz sie... przyklad z mojej roboty gdzie zarobki sa bardzo dobre (IT) i jakos nikt nie szaleje za autami 100k+ tylko jezdza prywatnymi Octaviami, tylko trzeba miec olej w glowie. Ludzie wola wiecej kasy wydac na mieszkanie / dom niz na auto. Pozatym to nie ma sensu gdy dla wiekszosci z nas mieszkancow wielkich miast auto prywatne robi 10-20k rocznie, glownie w korkach, parkuje glownie na ulicy a auto szybciej straci na wartosci ze wzgledu na wiek niz przebiegi. Dla mnie to bez sensu, mimo ze mnie stac na auto za 200k+ to takiego nie kupuje bo mam inne priorytety.

    Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
    Pozdrawiam
    w 2011 OII byla juz autem przestarzalym i ta cena to chyba jakis golas i cena mocno promocyjna... u mnie w 2008r dwoch kolegow kupowalo Octavie II 1.9 TDI i ceny byly ~50k i nie byly to zadne bogato wyposazone modele. Bez xenonon, radio z wyswietlaczem LCD na 1-2 wiersze tekstu itd...
    Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
    Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
    Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
    Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
    Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
    Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X