Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
    W Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
    Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.
    Robi tylko dlatego że ma 1.5 200KM/290NM plus efekt dźwiękowy z głośników plus 1283kg.
    Octavia 1.0 115KM/200NM i o dziwo 1150kg.
    Dużo robi moment plus charakterystyka zestopniowania skrzyni.
    Ostatnio edytowany przez ; 38748.

    Komentarz


    • czyli da sie zrobić 3 cylindrowy silnik o przyzwoitej kulturze pracy.
      P.S. 125 i 150 koni też przyzwoicie pracują
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • Ale najnowszy 3 cylindrowy Focus 1.5 182KM jednak jeździ dużo gorzej i pali więcej niż Octavia 1.5TSI.

        Komentarz


        • Nowa Skoda Octavia - ceny w Czechach ujawnione. Start od 107 500 zł
          Przeliczając na polskie od 107.5 tys. zł za 1.5 ambition. Tańszych na razie nie ma.

          Komentarz


          • gdzie normalne silniki?
            Powered by R-Performance

            Komentarz


            • Cenu nowych aut poszły strasznie w góre. Za Octavie ponad 100tys to sporo. Rs to bedzie pod 200 kosztował?

              Komentarz


              • cupra 4x4 po lekkim doposazeniu wychodzi 175, także powodzenia ze sprzedażą RS powyżej 150
                Powered by R-Performance

                Komentarz


                • Już można nawet konfigurować na czeskiej stronie.
                  Ja już się poddaje - nie idę w nowe auto z salonu. Ceny zaczynają być kosmiczne...
                  Jestem ciekaw, ile za Golfa będą wołali.

                  Komentarz


                  • Wychodzi na to, że jesteśmy czarną Afryką. Od przyszłego roku tylko floty i działalnaści będą kupować nówki. Może czas wziąć przykład z F (żółte kubraczki) bo całkiem nas zaorają.
                    pozdrawiam - Darek

                    Komentarz


                    • Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
                      Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.

                      Komentarz




                      • Ambition:
                        • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 900 koron (ok. 107,5 tys. zł)
                        • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 899 koron (ok. 107,5 tys. zł)
                        • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 731 900 koron (ok. 123,5 tys. zł)

                        Style:
                        • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
                        • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
                        • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 782 900 koron (132,1 tys. zł)

                        Dla porównania, aktualnie w Polsce Octavia kombi startuje wprawdzie od 81 300 zł, ale mowa tu o wersji Active 1.0 115 KM. Za Ambition z 1.5 TSI 150 KM zapłacimy już ponad 92 tys. zł. Style z 1.5 TSI 150 KM to z kolei 98 tys. zł.

                        Pytanie, czy w Polsce ceny będą zbliżone do tych z Czech, czy też będą odrobinę dostosowane do naszego rynku. Jeśli to pierwsze, to w ofercie zrobi się – przynajmniej na początku – trochę ciasno. Na 115 350 zł jest bowiem wyceniony już… Superb Ambition z 1.5 150 KM. Nowa Skoda Octavia – wyposażenie standardowe dla wersji Ambition i Style



                        Tak, Active na razie nie ma, podobnie jak 1.0 TSI, ale spokojnie – w końcu pewnie się pojawią, żeby zasilić wygłodniałe floty. Póki co jednak do wyboru jest Style i Ambtion, z pakietami Ambition Plus i Style Plus. Co w nich znajdziemy?

                        Ambition:
                        • felgi 16″ (aluminiowe)
                        • podłokietnik przedni
                        • 2 porty USB-C
                        • dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
                        • chłodzony schowek
                        • asystent utrzymania pasa ruchu
                        • tempomat
                        • system awaryjnego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
                        • cyfrowe zegary
                        • tylne światła LED
                        • radio Swing 8″
                        • SmartLink+

                        Pakiet Ambition Plus dodaje do tego:
                        • podgrzewane przednie fotele
                        • tylne czujniki parkingowe
                        • światła przeciwmgłowe
                        • fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

                        Style:
                        • 17-calowe felgi aluminiowe
                        • przyciemniane lusterko wsteczne
                        • schowek pod fotelem pasażera
                        • gniazdko 230 V i dwa gniazda USB-C dla pasażerów z tyłu
                        • radio Columbus z nawigacją
                        • bezprzewodowy SmartLink+
                        • oświetlenie ambientowe wnętrza LED
                        • zewnętrzny pakiet chrom
                        • dostęp bezkluczykowy
                        • podgrzewana przednia szyba
                        • elektryczne, składane, przyciemniane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem

                        Style Plus:
                        • matrycowe reflektory LED
                        • tylne światła TOP LED
                        • kamera parkowania
                        • światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów
                        • adaptacyjny tempomat do 210 km/h
                        • wybór trybów jazdy
                        • czujniki parkowania z przodu i z tyłu

                        Pakiet Ambition Plus kosztuje przy tym równowartość 2,5 tys. zł, natomiast Style Plus – 3,4 tys. zł. Nowa Skoda Octabia kombi – opcje

                        Jest tego oczywiście od groma, do tego wszystko po czesku, więc skupmy się tylko na tych najciekawszych, ewentualnie najdroższych dodatkach, takich jak:
                        • wyświetlacz HUD – tylko dla wersji Style, ok. 2300 zł
                        • pakiet LIGHT – reflektory matrycowe z przodu, światła Top LED z tyłu, ok. 4,8 tys. zł
                        • kamera parkowania ze światłami tylnymi Top LED – ok 2 tys. zł
                        • lakier metalizowany – 2,7 tys. zł
                        • skórzana tapicerka – od 4,2 tys. zł
                        • felgi 18″ – 1,6 tys. zł, tylko dla Style
                        • adaptacyjny tempomat do 210 km/h – ok. 1,8 tys. zł
                        • okno panoramiczne – tylko dla wersji Style, ok. 5 tys. zł
                        • elektrycznie sterowana klapa bagażnika – ok. 2,3 tys. zł

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
                          Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
                          Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.
                          Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
                          OII 1,4 TSI Elegance

                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                          Komentarz


                          • Ale te dopłaty na elektryki maja być dopiero od 2020 roku.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis

                              Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
                              Podobno w dwa, ale są spekulacje że sciągną zapasy z innych krajów.
                              A ta sprzedaż to na zasadzie zaliczki i rezezerwacji.
                              Czyli fizycznie sprzedane będą po uruchomieniu dopłat.

                              Komentarz


                              • Ciekawe co się stanie jak te dopłaty nie wejdą? Jestem prawie pewny , że zaliczkowane są te auta na export przez handlarzy.

                                Komentarz


                                • Dla osób fizycznych już w sumie są. Ciekawe czy dla firm wejdą i w jakiej postaci? Jak będzie podobnie jak dla osób fizycznych to kto wie, może i ja się skusze na jakiegoś id3 w zamian za wysłużoną jedynkę.

                                  Komentarz


                                  • Dzieki poczytam.
                                    Leaf z tego co wyczytałem to realnie po 80km ma 20% baterii i wyłańcza zbędne dodatki pobierające prąd... hm czytam dalej
                                    Ostatnio edytowany przez shok; 5726.

                                    Komentarz


                                    • Tyle to leaf jedynka 24kwh bez pompy ciepła w zimie.
                                      Dwójka 40kwh powinna w zimie blisko 200 zrobić na trasie i ponad 200 w mieście. W lecie w mieście podobno ponad 300.

                                      Autostradowy TEST: zasięg elektrycznego Nissana Leafa przy 90, 120 i 140 km/h [WIDEO] | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl
                                      Tu masz jakiś test zasięgu.
                                      Coś takiego wyszło latem:
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 90-100 km/h zasięg Nissana Leafa powinien wynieść 261 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 120 km/h otrzymaliśmy 187 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 135-140 km/h wyszło nam 170 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 140-150 km/h wyszło 157 km
                                      Vw id3 powinien być tu lepszy bo ma większą baterie i lepszą aerodynamike.

                                      Komentarz


                                      • Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.
                                        pozdrawiam - Darek

                                        Komentarz


                                        • to jest fura na dojazdy do pracy po miescie i ładowanie co noc.
                                          Ciekawe jaki by zasięg wyszedł przy 180 i włączonej klimatyzacji? 50km?
                                          Powered by R-Performance

                                          Komentarz


                                          • Klima mało co zabiera. 180 nie pojedzie bo v max ma niższy. Na jazdy po mieście i okolicach auto ok. W trase niby da się pojechać ale wymaga to wyrzeczeń i dużo czasu.
                                            Np u mnie taki nissan sprawdził by się spokojnie jako pierwsze auto na jazdy codzienne. Do tego diesel w trasę i gra muzyka.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                              Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.
                                              moze to Cię trochę przekona....

                                              OII 1,4 TSI Elegance

                                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                              Komentarz


                                              • Mnie to dokladnie przekonuje do tego ze ten samochod kompletnie sie nie nadaje do trasy na jakiej byl testowany. Nie widze powodu zeby katowac sie predkosciami przelotowymi rodem z czasow malucha.
                                                Albo zeby wydawac 6 stow na tesle.
                                                Jako drugi / trzeci samochod w rodzinie moze i tak. Ale nadal jest to kategoria gadzetu.
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz



                                                • Tu już jechał powiedzmy że normalnie.
                                                  Swoją drogą spory ot się zrobił. Moze mod w wolnej chwili przeniesie do wąrku o autach na prąd?
                                                  Ostatnio edytowany przez kylo125; 5732.

                                                  Komentarz


                                                  • Właśnie pasowało by to przenieść.
                                                    Co do jazdy z max. prędkoscią to nie tak hop siup. Może skończyć to się przegrzaniem baterii. Ale na miasto to wozy idealne tymbardziej jak wejdą zakazy wjazdu dla spalinowych.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X