Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tak ci się wydaje. Wsiądź, przejedz, a głównie usłyszysz różnicę. Plus zawieszenie normalne.

    Komentarz


    • Jak zawieszenie normalne ? Rozbieram samochody i dla przykładu octavia 1 i audi a3 8l można sobie przekładać z tego do tego wszystko takie samo . Tutaj napewno przód jest taki sam . Przecież platforma ta sama . A ze ciszej no można dac 70tys więcej aby mieć 5 decybeli ciszej .

      Komentarz


      • 5 decybeli to różnica ogromna, bo to nie jest skala liniowa, jeno logarytmiczna. :-) Pięciu decybeli różnicy to nie idzie wyklejeniem matami i gąbkami uzyskać.

        Takie samo jest rozumienie etykiet opon, czyli słabe.
        Ostatnio edytowany przez ; 44763.

        Komentarz


        • Golf w wersji highline z 1.5 tak 150ps dsg i 17 cali kola zaczyna się od 108tys A scala od 93 wersja style i taki sam napęd . Do tego scala ma dużo większą wyposażenie niż golf. Więc jakieś 20tys skoda jest tańsza .

          Komentarz


          • Skoda przyzwyczaiła nas że robi auta które są sprzedawane z dobrym stosunkiem ceny/jakośc/ wielkość.
            To że ceny nowych modeli rosną i ceny Skody rosną jest normalne i tak jest w przypadku każdego producenta aut a w przypadku marek które budują swoją markę, podnoszą jakość może to być bardziej widoczne. Tak jest dzisiaj w przypadku Skody czy Hyundaia .
            Skoda zrozumiała też że warto robić auta ładne. Skala jest skazana na sukces a Skoda podnosząc cenę na Skalę ma większą skalę możliwości do dawania super upustów.
            Tak więc hit będzie ... i nie cena nawet tu gra rolę tylko jakość , wygląd auta i parametry użytkowe auta.


            O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

            Komentarz


            • Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
              Golf w wersji highline z 1.5 tak 150ps dsg i 17 cali kola zaczyna się od 108tys A scala od 93 wersja style i taki sam napęd . Do tego scala ma dużo większą wyposażenie niż golf. Więc jakieś 20tys skoda jest tańsza .
              SCALA 96k a nie 93k, na golfa z miejsca dostaniesz kilkanaście kpln rabatu (nie wiem jak na scale...) więc z tych 20tys różnicy nie wiele zostanie, albo wyjdzie na 0

              przy DSG przydaje sie elektryczny ręczny, w scali nawet za dopłatą nie dostaniesz, a ma go każdy gofl
              Kodiaq 1.5 DSG Style

              Komentarz


              • No mi wychodzi 93... No i do tego golf jest 7 lat na rynku praktycznie . Model bardzo stary. Elektryczny ręczny jest fajny ale jest przecież hhc czyli to samo co autohold czy się mylę?
                Załączone pliki

                Komentarz


                • Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                  No mi wychodzi 93... No i do tego golf jest 7 lat na rynku praktycznie . Model bardzo stary. Elektryczny ręczny jest fajny ale jest przecież hhc czyli to samo co autohold czy się mylę?
                  W cenniku na stronie widnieje 96 250 zł - 404 - Not Found

                  hhc a autohold to coś innego, hhc działa tylko na wzniesieniach, a autohold umożliwia np nie trzymanie hamulca np na skrzyzowaniu

                  Golf 7 faktycznie już starszy, ale wątpie żeby scala dorównywał choćby wyciszeniem
                  Kodiaq 1.5 DSG Style

                  Komentarz


                  • No i zawieszeniem, bo niech zgadnę, że scala ma najuboższe z możliwych. :-)

                    Komentarz


                    • No musimy poczekać na auto w salonach to wtedy zobaczymy co tam "piszczy"

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                        No i zawieszeniem, bo niech zgadnę, że scala ma najuboższe z możliwych. :-)

                        Ile razy jeszcze tylko w tym temacie powtórzysz to samo, bo to już trochę nudne....?

                        Komentarz


                        • Pewnie wiele razy. Bo ludziska nie wiedzą co kupują. Na nieistotne zabawki kasę wywalają, a na istotnych rzeczach ich robią w bambuko.

                          Komentarz


                          • Dopóki nie będzie możliwości wyboru w trakcie konfiguracji:
                            1.0TSI , zawieszenie wielowahaczowe
                            1.0TSI , belka skrętna
                            dopóty nie widzę sensu tłuczenia tego samego niemal w każdym wątku.

                            Jeśli chcesz być orędownikiem walki o świadomy wybór auta to stań przed salonem i pikietuj, żeby ludzie nie kupowali.

                            Komentarz


                            • Aż taki donkiszotyzm to mi nie grozi. Ale fakt, że kupują coraz mniej za coraz więcej.

                              Komentarz


                              • Dzisiaj podczas wymiany oleum w Mińsku obejrzałem sobie Scalę i to w moim, najlepszym kolorze

                                Wygąda bardzo ładnie. Linia nadwozia świeższa niż obecne modele Skody na rynku. Zwłaszcza tylna klapa z przedłużoną tylną szybą. Ale to nie będzie standard. Środek też ładny, wszystko jak w Skodzie ale też widać, że nowsze. Takie wygładzone, bardziej nowocześniejsze. Przy średnim wzroście kierowcy, z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi!!! Fotele całkiem wygodne. Co na minus? Oczywiście dla mnie w porównaniu do Octavii. Samochód dużo węższy w środku - to się wyraźnie czuje. W O III to jest przestrzeń. No i wyprofilowanie skrajnych miejsc tylnej kanapy - na środku będzie niewygodnie (ale i tak dla 3 osób jest za wąsko na dłuższą trasę), po bokach siedzących "szwy" uwierają w pół...dupki.

                                Ale ogólnie całkiem pozytywnie odbieram nowość Skody. A.... Nawet tez ogromny tablet na środku przypadł mi do gustu, tylko głośniki raczej gorsze od O III.
                                pozdrawiam - Darek

                                Komentarz


                                • Mnie niestety zniesmaczył trochę fakt braku luku do bagażnika w kanapie tylnej. Co więcej dopłata 650zł za podłokietnik też go nie zapewnia. Słabo...

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                                    Mnie niestety zniesmaczył trochę fakt braku luku do bagażnika w kanapie tylnej.
                                    tego nie zauważyłem, to już mało atrakcyjne. Nie miałem też czasu przeanalizować konfiguracji wyposażenia.
                                    pozdrawiam - Darek

                                    Komentarz


                                    • Też długi czas nie zwracałem uwagi na ten luk, ale w przyszłym roku w końcu planuję jechać z nartami i zacząłem się baczniej przyglądać. I nie piszcie, że przecież można na dachu - nie interesuje mnie ta opcja.
                                      Ogólnie, pewne wyposażenie i konieczność (czasami wcale nie niskiej) dopłaty do niego w Scali trochę drażni, jak np.: regulacja wysokości foteli, czy przednie czujniki parkowania.

                                      Komentarz


                                      • Nie wiem też czy jest możliwość mieć zamykany schowek/popielniczkę z przodu przed lewarkiem od biegów ( tak jak w Octavii) - w Scali było odkryte korytko.
                                        pozdrawiam - Darek

                                        Komentarz


                                        • Nie ma opcji zamykanego schowka, ale mnie to obchodzi bokiem, bo i tak z niego nie korzystam... Chyba, że nie mam co z ręką zrobić to się bawię.

                                          Komentarz


                                          • No ale to też dziwna oszczędność.
                                            pozdrawiam - Darek

                                            Komentarz


                                            • A nie jest tak, że w tym schowku będzie indukcyjna ładowarka na telefon? Wtedy oczywistym jest, że łatwiejszy dostęp jest do otwartego.

                                              Komentarz


                                              • A takie Renault Megane grandcoupe (czy jakoś tak) z wg mnie optymalnym wyposażeniem i silnikiem 1.3tce kosztuje 57 tys, oczywiście rocznik 2019....
                                                Pozdrawiam
                                                perfex

                                                Octavia HTP

                                                Komentarz


                                                • Ot ciekawostka z tym Renault. Patrząc na cenę Scali to takie Renault to prawdziwa okazja... Wygląda przyzwoicie i kosztuje (nawet jak dla mnie) przyzwoite pieniądze.
                                                  Adam... Używam:
                                                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                  Passek: B6 175KM/366Nm

                                                  Komentarz


                                                  • Trochę odświeżę.... miesiąc temu odbierałem ze szwagrem Rapid`a we Wrocku, na pytanie o Scalę, usłyszałem: "nie sprzedaje się, jest za drogie i tyle".
                                                    "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X