Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowy GOLF VIII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowy GOLF VIII

    Link
    Volkswagen Golf 8 oficiálně. Design, interiér, technika a motory nové generace | auto.cz
    2020 VW Golf: Here Are All The Details, From Design To Engines And Tech, Plus 88 Images | Carscoops

    Ciekawe czy środek O4 będzie podobny.... na przód nie mogę patrzeć jak na światła w O3 FL
    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
    OII 1,4 TSI Elegance

    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30


  • #2
    W Niemczech VW udostępnił konfigurator...
    Środkowa wersja Life z 1,5 TSI 130 KM ponad 27 k Euro.
    Niestety ceny nie będąniskie jak widać.

    Komentarz


    • #3
      Nie bardzo jest się co sugerować cenami niemieckimi, bo według nich to Golf 7 kosztuje ponad 100k zł. Bardziej porównałbym różnice cenową pomiędzy 7. a 8. i tu wychodzi 3tys. euro różnicy, czyli jakieś 12%.

      Gdyby to prostolinijnie przełożyć na Polskę, to dzisiejszy Golf z ceną na poziomie 79300zł podrożałby o jakieś 10%, czyli Golf 8. kosztowałby jakieś 87500zł.

      I może to być realna oferta biorąc pod uwagę, że Octavia też pewnie będzie startowała z poziomu ok. 90tys. zł.

      Komentarz


      • #4
        czyli może się potwierdzić to co słyszałem w salonie Skody i VW ze ceny pójdą w górę o 8 - 10 %
        OII 1,4 TSI Elegance

        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

        Komentarz


        • #5
          Możesz wykreślić "może".
          Volkswagen już jakiś czas temu zapowiedział 10% podwyżkę.

          Komentarz


          • #6
            Link
            OII 1,4 TSI Elegance

            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

            Komentarz


            • #7
              w ostanim AutoSwiat jest porównanie nowego Golfa z Kią Ceed, Astrą , BMW 1, Mercem A. Wygląda na to, że VW z cenami celuje w premium
              około 20k wiecej niż za Ceed'a to .. odważne posunięcie
              Garret

              -----------
              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

              Komentarz


              • #8
                jakie silniki były porównywane?
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis
                  około 20k wiecej niż za Ceed'a to .. odważne posunięcie
                  Tyle, że Ceed jest starszym modelem, z mniejszą ilością nowinek, więc i cena musi być niższa.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
                    jakie silniki były porównywane?
                    benzyna 140-150KM
                    Garret

                    -----------
                    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
                      Tyle, że Ceed jest starszym modelem, z mniejszą ilością nowinek, więc i cena musi być niższa.
                      masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet? dzięki z atakie nowinki, wolę regulowac klimę fizycznymi pokrętłami/przyciskami ;-) w tym teście 150KM golf, fakt, że dobrze wyposazony przebił 130k zł
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis

                        masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet?
                        Ja jestem ciekaw kiedy ta idiotyczna moda się odwróci? Wiadomo, że tablety są tańsze dla producenta a jeszcze może za nie brać dopłatę... ale o ile zegary z tableta mogę przełknąć (choć nie dopłaciłbym złotówki) to pełne sterowanie radiem z tableta jest po prostu nie wygodne a klimatyzacją kretyńskie.
                        Pewnie jak już pełna tabletoza zawita do klasy Fiata Pandy to zaczną się słone dopłaty za "klasyczne ekskluzywne elementy sterowania pojazdem" czyli wskazówki i pokrętła :-)

                        Pozdrawiam
                        perfex

                        Octavia HTP

                        Komentarz


                        • #13
                          Ciekawe, który z Was równie ochoczo wróciłby do telefonu z fizycznymi przyciskami rezygnując ze swojego superdupersrajfona?
                          I tak samo jest z samochodami - pokolenie szajsfonów już się ślini na tego Golfa.

                          Takie czasy...

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                            Ciekawe, który z Was równie ochoczo wróciłby do telefonu z fizycznymi przyciskami rezygnując ze swojego superdupersrajfona?
                            I tak samo jest z samochodami - pokolenie szajsfonów już się ślini na tego Golfa.

                            Takie czasy...
                            tylko na telefonie to nie przeszkadza a w aucie tak, każdą czynność którą robiłeś jednym przyciskiem / pokretłem teraz będziesz musiał zastąpić kilkukrotnym klikaniem w ekran.
                            w O3FL RM2020 też mam sterowanie klimą z radia a jak myślisz steruję z radia czy pokręteł?

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis

                              masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet?
                              Akurat to w tym aucie bardzo, ale to bardzo mi się nie podoba. Nie z tego Golf słynął przez lata, tylko z logiki, ergonomii i prostoty.

                              Komentarz


                              • #16
                                Oglądałem wczoraj w salonie Golfa VIII i muszę powiedzieć, że jeśli ktoś ma Golfa VII to nie wiem, czy jest sens zamiany go na nowy model.
                                Część z tapicerek wewnętrznych, przyciski otwierania szyb, część konsoli środkowej wygląda na przejęte jeden do jeden ze starego modelu.
                                Schowek w konsoli środkowej nie ma już roletki.
                                Schowek w desce rozdzielczej to już dla mnie skandal - w Golfie VII wyłożony miękkim materiałem z kieszonkami na monety i kartę, a w nowym modelu plastik jak w najtańszej Fabii. Jest też chyba mniejszy.
                                Na plus to bardzo wygodne (miękkie) fotele jak na te kilka chwil obcowania. Wydają się "mięsiste".

                                Jak kogoś kręcą bajery elektroniczne i fakt, że jest to nowy model to pewnie i warto zmieniać, ale czy za te pieniądze?

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X