Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zmiany w skrzyniach DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Tomek000 Mieszasz.... OBA auta to 4x4 !!! NIGDY nie bylo suchego DSG do takiego napedu.

    Ta z padziernika 2018 to musi byc ostatni wypust MY2018. Ta odbierana teraz to juz MY2019 i zaszly wlasnie takie zmiany jak zmiana skrzyni DQ250 (6 biegow) na DQ381 (7 biegow).
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
      Tomek000 Mieszasz.... OBA auta to 4x4 !!! NIGDY nie bylo suchego DSG do takiego napedu.

      Ta z padziernika 2018 to musi byc ostatni wypust MY2018. Ta odbierana teraz to juz MY2019 i zaszly wlasnie takie zmiany jak zmiana skrzyni DQ250 (6 biegow) na DQ381 (7 biegow).
      gdzie napisałem że było suche DSG do 4x4?
      Kodiaq 1.5 DSG Style

      Komentarz


      • #28
        Tomek000 Sorry, inaczej to zrozumialem.

        VW generalnie widze rezygnuje calkowicie z DQ250. 15 lat produkcji widocznie wystarczy.

        fario1969 Ty masz wersje 184KM CUNA, a ta nowa odnosze wrazenie ze ten bedzie 184KM, ale z kodem silnika DJGA. Nowe skrzynie, nowe silniki.

        RSy benzynowe i nie tylko tez juz maja kody zaczynajace sie od Dxxx
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #29
          powinni dawno zrezygnować z tego badziewia jakim jest dq-200 i przyznać się do błędu, a nie latami to tłuc. z innych potrafią, z tego nie.

          Komentarz


          • #30
            Bo oni twierdza ze to wina uzytkownikow. Za duzo stoja w korkach, nie korzystaja z s/s, za mocno wciskaja gaz, maja za mocne auta. Jak ta skrzynia ma raz dziennie wrzucic D i rozpedzic sie do 7 biegu i tak sobie pyrkac 110km/h przez 500km to faktycznie nic jej nie bedzie. Ale jak dziennie robi 100km i zmienia biegi po 2000 razy to faktycznie mamy problem, do tego sumarycznie z godzine albo dwie dziennie dziala w trybie pelzania na 1 biegu przy prekoscia 0-4km/h to ja wykancza.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              Bardzo Wam Koledzy dziękuję za pomoc. W moim (co prawda subiektywnym odczuciu), ta DSG7 ma wyższą kulturę pracy od DSG6. Ale jak mówię: to moja opinia.

              Komentarz


              • #32
                Może komuś się przyda.
                "Po montażu dsg dq250 miałem problem z szarpaniem podczas ruszania (kangurek), ale problem zniknął po wymianie sprzęgieł na custom które sam zbudowałem (6+7 tarcz, fabrycznie było 4+5) Skrzynia bez problemów przenosiła 700Nm"

                źródło: Seat Toledo II 3.6 Turbo - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

                Komentarz


                • #33
                  Pojechałem po wątku...jak ja bym chciał mieć czas..i fundusze - GIT
                  Mój czarnuch
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...h-musampa-2018

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                    Bo oni twierdza ze to wina uzytkownikow. Za duzo stoja w korkach, nie korzystaja z s/s, za mocno wciskaja gaz, maja za mocne auta. Jak ta skrzynia ma raz dziennie wrzucic D i rozpedzic sie do 7 biegu i tak sobie pyrkac 110km/h przez 500km to faktycznie nic jej nie bedzie. Ale jak dziennie robi 100km i zmienia biegi po 2000 razy to faktycznie mamy problem, do tego sumarycznie z godzine albo dwie dziennie dziala w trybie pelzania na 1 biegu przy prekoscia 0-4km/h to ja wykancza.
                    Czyli nie ma co kupić w Skodzie, bo jak chce się DSG i do tego w miarę normalny silnik ( 1.5TSI, a nie 1.0TSI) to mamy jasną odpowiedź. Chciałbym móc skorzystać z ACC do 0 km/h, ale to tylko w automacie, a jak widać nie da się. Bo miastem wykończę skrzynie. Trzeba będzie uderzyć do Forda, bo ma A8 hydrokinetyczne.

                    Maicroft pozdrawiam
                    Była O1 jest F2.

                    Komentarz


                    • #35
                      Witajcie,
                      potwierdzcie mi prosze, czy O3 rok 2019 1.5tsi ma skrzynie dq200 a 2.0tsi 190km ma dq381? Pytam bo rozne rzeczy czytam na ten temat a i w salonie uslyszalem, ze w tych autach jest ta sama skrzynia. Dzieki z gory za rozwianie moich watpliwosci

                      Komentarz


                      • #36
                        Im chodzi o ilość biegów w salonach ^^

                        Komentarz


                        • #37
                          niekoniecznie uzywali zwrotu "ta sama skrzynia" albo to nieswiadomosc albo lekka kombinatoryka.
                          Czyli konczac temat, 1.5 tsi ma dq200 tak?

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez wojciech_ Zobacz wpis
                            potwierdzcie mi prosze, czy O3 rok 2019 1.5tsi ma skrzynie dq200 a 2.0tsi 190km ma dq381? Pytam bo rozne rzeczy czytam na ten temat a i w salonie uslyszalem, ze w tych autach jest ta sama skrzynia.
                            Podpinam się pod to pytanie.

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                              Im chodzi o ilość biegów w salonach ^^
                              potwierdzam !!!

                              Odbierałem Passata w salonie "Plichta" Link 2.0 TSI 190 KM + DSG 7 Biegów
                              Oznaczenie silnika - DKZA oznaczenie skrzyni - UBA
                              Przy odbiorze zapytałem się pana czy to jest DSG na suchych czy mokrych sprzęgłach , pobiegł się zapytać na dział części , potem na warsztat.
                              Po powrocie oznajmił mi , że "Mistrz serwisu" mówi tak " jak to jest ten słaby 190 koni to tam są suche sprzęgła" wróciłem więc do domu i postanowiłem to sprawdzić w programie "ETKA"
                              Tam jest wyraźnie napisane że skrzynia biegów UBA to DQ381 jak wszyscy dobrze wiemy na mokrych sprzęgłach ....
                              "Mistrz serwisu" widać tytuł dostał .... ale nie za wiedzę ....
                              Wiec tak jak kolega stwierdził , jak mają napisane 7- biegów DSG to jest ta sama skrzynia :P

                              Komentarz


                              • #40
                                Jeśli ktoś jeszcze wierzy, że w ASO pracują fachowcy to ma w sobie duże pokłady optymizmu.
                                A zadawanie ich pracownikom jakichkolwiek pytań fachowych mija się kompletnie z celem.
                                Jedyną przewagą ASO jest to, że mają dokładne instrukcje krok po kroku co mają robić wraz z potrzebnymi narzędziami... Tylko dzięki temu nie pier...ą roboty jeszcze bardziej.

                                Komentarz


                                • #41
                                  Po prostu najnowsze bryki jeszcze nie były na serwisie i tyle. Oni są mistrzami w tym co znają a nie w tym co nowe. Myślicie że jak wypuszczają nowy model to serwisanci mają nowe szkolenia? Wtedy wiecej by sie uczyli niz pracowali ))

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis
                                    Oni są mistrzami w tym co znają a nie w tym co nowe.
                                    Nie... W tych autach też nie są nawet średniakami.

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X