Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez perfex
    Najdroższe Audi RS mają podobne więc chyba to nie najgorszy wzorzec 8) Mi się bardzo podoba, jakby jeszcze była wysuwana podpórka pod uda byłoby idealnie! Ciekawe czy drogie będą takie krzesełka :lol:
    To żaden argument że Audi tak ma ... dla mnie to przypomina pikowanego jaśka.
    Pewnie w Audi materiał jest lepszej jakości bo tutaj taki jakiś papierowy ...


    PS
    W piątek dałem Superbowi drugą szansę i skorzystałem z jazdy połączonej z darmowym przeglądem Octavii.
    Jechałem dokładnie tym samym egzemplarzem auta co ostatnio czyli 2.0 TDI 190 km , DSG w wersji Laurin & Klement.
    Tym razem pojechałem dużo bardziej dynamicznie i była to głównie jazda autostradą.
    Wrażenia lepsze niż ostatnio, generalnie auto spoko, można się szybko przyzwyczaić i
    "poczuć" auto pomimo jego rozmiarów. Wrażenia z 1.8 TSI muszą być dużo lepsze ale na taką jazdę wg . dealera poczekam do stycznia 2016 ...
    W moim przypadku wszystko rozbije się o cenę a dokładnie ujmując musi być znacząco niższa od ceny Passata bym to auto rozważył.
    Musi też upłynąć trochę czasu i rok od początku produkcji to minimum.
    Auto ma sporo niedoróbek. To co dotychczas zauważyłem to kiepski montaż , wytłumienie drzwi w niektórych egzemplarzach a w piątek na salonie stał nowiutki L&K w którym nie otwierał się prawidłowo schowek po stronie pasażera (po naciśnięciu przycisku otwierał się jedynie na 1-2 cm i coś haczyło po prawej stronie, można było ten opór pokonać ciągnąc dodatkowo ręką za krawędź schowka)


    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

    Komentarz


    • voltar teraz taka moda na pikowane rzeczy. do dwóch lat modne sa pikowane jesienne kurtki nie zauważyłeś ??? :P
      BYŁA o1 rs
      BYŁA o2 1.6
      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

      Komentarz


      • Zamieszczone przez blackrs
        voltar teraz taka moda na pikowane rzeczy. do dwóch lat modne sa pikowane jesienne kurtki nie zauważyłeś ??? :P
        Nie zauważyłem bo ja nie jestem modny ... jestem klasyczny ...


        O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

        Komentarz


        • to l&k sa klasyczne pasy
          BYŁA o1 rs
          BYŁA o2 1.6
          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

          Komentarz


          • znajomy zakupił 2.0 tdi z dsg 190 ps. tylko nie wiem czy ma style czy doposażony ambition, w każdym razie 18 na pokładzie. na razie krótko siedziałem w środku. Kawałek maszyny. we czwartek ma u mnie być, obmacam auto i się karne
            Silnik 2.0 tdi 190 ps ma oznaczenie "DFCA" (wysłał mi fotę wlepy) - czyli nowa linia na "D", mało opisane w necie na razie (w zasadzie nic)...wiecie czy ktoś robi już chiptuning tego?. Chce jechać na hamownie serią, zobaczymy jakie gifty generuje 190 tka....dam też znać. tak samo o skrzyni ("GRT" oznaczenie z wlepy) nic nie wiem i też w zasadzie nic w sieci, tylko wiem, że ma 6 biegów, to mokre dsg prawda?
            Czy ten DFCA ma coś wspólnego z tym silnikiem z OIII 184 ps CUPA? bo oznaczenie z goła inne...
            CFCA miał oznaczenie silnik 2.0 Biturbo o mocy 180 ps np. z T5 czy Amaroka.... :roll:

            to teraz tunerzy będą mieli kolejne rozminy, my zresztą też :szeroki_usmiech

            [ Dodano: Pon 28 Wrz, 15 21:42 ]
            na papierze wygląda całkiem przyzwoicie seria z dsg:
            7,7s do 100, 233 km/h maks... i 400 Nm.
            o doznaniach z przejażdzki napiszę :wink: i jak hamownie odwiedzi jak kreski wyglądają

            Komentarz


            • To sa nowe sterowniki, ktore sa pod EURO 6 i tych nie boja sie jeszcze sprzedawac w zwiazku z afera w USA.

              Skrzynia jest 6 biegowa. Tylko Passat z dieslem biturbo ma mokra 7 biegowa.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • Zamieszczone przez sew1981
                na papierze wygląda całkiem przyzwoicie seria z dsg:
                7,7s do 100, 233 km/h maks... i 400 Nm.
                powinno w zupełności wystarczać..
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz


                • Zamieszczone przez leszekmw
                  Zamieszczone przez sew1981
                  na papierze wygląda całkiem przyzwoicie seria z dsg:
                  7,7s do 100, 233 km/h maks... i 400 Nm.
                  powinno w zupełności wystarczać..
                  Na youtubie sa filmy z jazdy. Jakos to idzie, ale naprawde 240KM a jezdzi jak taka Octavia majaca 170KM :? Powyzej 200 tego nie mozna nazwac juz przyspieszeniem.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • Moja O3 140KM idzie nie wiele gorzej

                    Mierzone kilka razy od 8,2 do 8,5 do 100. To tylka kilka dziesiatych
                    Na niemieckim autobanie, przy odrobinie cierpliwosci i sprzyjajacym wietrze ponad 220 poleci.

                    Jak na 240 kucy to tak srednio to idzie.

                    Komentarz


                    • Maicroft, czyli ta dsg 6 "grt" jest sucha?
                      no tak, nowe, żadnych info w sieci ani o silniku, ani o skrzyni jeszcze nie znalazłem :roll:
                      w czwartek się dowiem organoleptycznie jak to jedzie, zdam wam relacje
                      Maicroft, no tak, masa robi swoje na pewno, jednak powinno się ładnie zbierać na dole to 400 Nm nawet w tej 190 tce.
                      feels3, coś optymistycznie dobre czasy ma Twoje 1.4 tsi, poniżej 9 sekund... :P
                      wiadomo, że benzynę możesz pokręcić wyżej, ale za to mocne tdi wbija w fotel przy wyprzedzaniu i odchodzi łatwo bez redukowania, a to zaleta w trasach. Myślę jednak, że tak łatwo byś nie miał w konfrontacji, co innego 1.8 tsi - tutaj bardziej bym się kusił o porównywanie.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez sew1981
                        Maicroft, czyli ta dsg 6 "grt" jest sucha?
                        no tak, nowe, żadnych info w sieci ani o silniku, ani o skrzyni jeszcze nie znalazłem :roll:
                        w czwartek się dowiem organoleptycznie jak to jedzie, zdam wam relacje
                        Maicroft, no tak, masa robi swoje na pewno, jednak powinno się ładnie zbierać na dole to 400 Nm nawet w tej 190 tce.
                        feels3, coś optymistycznie dobre czasy ma Twoje 1.4 tsi, poniżej 9 sekund... :P
                        wiadomo, że benzynę możesz pokręcić wyżej, ale za to mocne tdi wbija w fotel przy wyprzedzaniu i odchodzi łatwo bez redukowania, a to zaleta w trasach. Myślę jednak, że tak łatwo byś nie miał w konfrontacji, co innego 1.8 tsi - tutaj bardziej bym się kusił o porównywanie.
                        No zauważmy, że 1,4 TSI ma 8,4 do setki także nie wiem czemu dziwi Cię wyniki poniżej 9 sekund ?
                        Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190

                        Komentarz


                        • sew1981, Skrzynia DQ250 czyli 6 biegowa, to skrzynia mokra. Stare sprawdzone rozwiazanie, polaczone jedynie z ekologicznym softem, ktory pozwala na żeglowanie auta, jak to VW nazywa. W trybie eko po zdjeciu nogi z gazu wrzuca na wirtualnie na N.

                          Byla jedna sucha skrzynia 7 biegowa DQ200.

                          Ta w Passacie to mokra skrzynia DQ500 o 7 przelozeniach w przod.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • Maicroft, a 7 w B8 z silnikiem 1.8 - to też sucha - ta najmniej trwała.... czy coś zostało poprawione?
                            Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                            VW Jetta 1.2 TSI

                            Komentarz


                            • jakiś czas temu jeździłem białym style 1.4 htb
                              dziś za to obmacałem kombi szary bisnes l&k kombi i szary style htb.
                              laurin wymiana. bardzo mi się podoba ten środek. akurat był w brązowej skórze. w jasnej powinien być jescze ładniejszy.
                              co mnie ździwiło ze po otwarciu klapy w htb i kombi jest takie wrażenie ze bagaznik w htb jest wiekszy niż w kombi. to chyba kwestia tego że sie klapa mocniej otwiera.
                              BYŁA o1 rs
                              BYŁA o2 1.6
                              JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Prim
                                Maicroft, a 7 w B8 z silnikiem 1.8 - to też sucha - ta najmniej trwała.... czy coś zostało poprawione?
                                Jak ma 7 przelozen, to bedzie sucha.
                                A czy bedzie trwalsza... jednak fizyki nie oszukamy. Od zawsze skrzynie automatyczne pracowaly w kapieli olejowej. A tu VW zaszalal :wink:
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Maicroft
                                  Jakos to idzie, ale naprawde 240KM
                                  tzn. co chciałeś mi powiedzieć ? jakie 240KM ?


                                  Zamieszczone przez feels3
                                  Moja O3 140KM idzie nie wiele gorzej

                                  Mierzone kilka razy od 8,2 do 8,5 do 100.
                                  no do setki tak , ale w elastyczności to jakaś masakra pewnie w porównaniu do 400nm
                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                  GVI 1.4TSI
                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez leszekmw
                                    Maicroft napisał/a:
                                    Jakos to idzie, ale naprawde 240KM

                                    tzn. co chciałeś mi powiedzieć ? jakie 240KM ?
                                    Passat z motorem 2.0biturbo TDI, taka moc, a szalu nie ma.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez leszekmw
                                      Zamieszczone przez feels3
                                      Moja O3 140KM idzie nie wiele gorzej

                                      Mierzone kilka razy od 8,2 do 8,5 do 100.
                                      no do setki tak , ale w elastyczności to jakaś masakra pewnie w porównaniu do 400nm
                                      60-100 4bieg ~ 6 - 6.5 sek, czy to taka masakra w O3?

                                      Moim zdaniem dobry wynik. Pare lat temu jak silniki benzynowe z turbo nie byly tak popularne, taki wynik osiagaly naprawde mocne auta z wolnossacymi jednostkami.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez feels3
                                        60-100 4bieg ~ 6 - 6.5 sek, czy to taka masakra w O3?
                                        no nie . to dobry wynik.

                                        faktycznie masa superba zabija..
                                        403 Forbidden

                                        tutaj troszkę inaczej
                                        403 Forbidden
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz


                                        • Jak się ma automat, to się ma w "pompie" elastyczność na poszczególnych biegach
                                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                          Komentarz


                                          • automat automatem , moc mocą ..
                                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                            GVI 1.4TSI
                                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                            Komentarz


                                            • Tak, ale zwykle mówiąc o dieslach wszyscy podkreślają duży moment i elastyczność - a ta elastyczność jest lepsza od beny tylko przy założeniu, że oba auta będą przyspieszać na tym samym biegu. Ale wystarczy że ten w benie zredukuje i papa - a w automacie nawet jakby bardzo nie chciał (żeby dać temu w dieslu fory), to i tak mu skrzynia zredukuje.
                                              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                              Komentarz


                                              • ale offtop się robi....
                                                przewagę benzyny widać w wolnossakach szczególnie (jak postawisz benzyne i diesla obok siebie). to jest najbardziej miarodajne. Postawić np. OI 1.6 75 kucy vs OI 1.9 sdi...wychodzi na papierze 14,7 vs 19,2 do 100, a niby sdi ma tylko 7 koni mniej.

                                                a o uturbionych to można ten temat wlec w nieskończoność, bo i to i to idzie przez to "sprytne" urządzenie :P - suszarkę

                                                [ Dodano: Czw 01 Paź, 15 21:08 ]
                                                przed chwilą macałem dokładnie i jechałem SIII znajomego.
                                                ma ambition z dodatkami - szyber dach, lusterka ściemniające i chowane, 18 stki, system canton z subem, navi, aktywny tempomat (niezły bajer z czujnikiem na przodzie, sam hamuje auto i przyśpiesza do żądanej prędkości), dsg, ksenony skrętne. Lakier czarny metallic, i dodatkowo ma przyciemnione już szybki w zakładzie Miejsca masę - z tyłu więcej niż w SI na pewno. W przestrzeni pomaga na pewno wąska deska rozdzielcza, węższa niż w poprzednich generacjach.
                                                Jechałem po mieście parę km, więc nie było możliwości sprawdzenia w wyższych prędkościach, ale już na "drive" bardzo przyzwoicie przyśpieszał. Taka praca dsg fajna na "d" powoduje, że na "s" jakoś wielkiej różnicy nie zauważasz - poza ciągnięciem obrotów wyżej, bo to diesel i "dołem" pracuje wiadomo bardzo przyzwoicie się odpycha, a jak ktoś chce więcej to trzeba poczekać, bo gwarancje dostał na 4 lata.
                                                Auto bardzo mi przypadło do gustu i powiedziałem, że jak będzie mnie stać, to jak będzie sprzedawał za parę lat, to jestem chętny do kupna. Po nim miałem swoją superbasię I i wiem jak kolega dba o auta, mogę być pewny, że będzie w nienagannym stanie :wink:

                                                Komentarz


                                                • jak do tej pory widziałem superba III w kolorze białym i szarym. szary taki sobie biały rewelacja. Dzis spotkałem w ruchu superba w kolorze czarnym i..... i powiem ze to jest chyba pierwsze auto który w czarnym wygląda słabiej niż w innych kolorach. jakoś giną te przetłoczenia i ostre kanty. aż dziwne. no moim zdaniem nie pasuje mu ten czarny kolor. tzn nie wygląda on w nim tak fajnie jak w innych. ciekawe jak na żywo prezentuje się w rosso brunello, beżu capucccino i brązie?
                                                  narazie biały nr 1. ciekawe jak z trwałoscią tych niemetalizowanych. i czy jest jakaś różnica w połysku między białym metalikiem a białym nie metalikiem
                                                  BYŁA o1 rs
                                                  BYŁA o2 1.6
                                                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                  Komentarz


                                                  • blackrs, Musi być różnica, ja mam biały candy i brakuje mi głębi tego lakieru, mimo, że na aucie jest powłoka kwarcowa ...

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X