Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • No to będzie bardzo alternatywna i kusząca propozycja.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez ukuk
      IMO, Octavia (i Golf) przestaja miec racje bytu.
      Oby tylko jezdzilo cywilizowanie i nie walilo na dziurach.
      Poniewaz jezdzilem Leonem Cupra z DCC pare dni temu, moje wrazenia sa takie ze DCC jest pewnym lekarstwem na twardo ustawione VAGi, wierzcie mi lub nie, ale Cupra z DCC ustawiona w trybie comfort, mimo 19cali, pokonywala nierownosci ciszej i wydala sie bardziej miekka niz moja zwykla O3 na 16tkach, co mnie mocno zdziwilo bo Cupra to juz auto o charakterze sportowym, no napewno bardziej niz moja O3 1.4

      Do salonu Seata podjechalem swoja O3 wiec jechalem po tej samej trasie w krotkim odstepie czasu.

      To tylko mala sugestia dla zainteresowanych Superbem, aby wzieli pod uwage (i przestestowali) DCC jesli bedzie dostepne jako opcja, bo wedlug mnie dziala to bardzo przyjemnie i wyraznie poprawia wrazenia z jazdy.

      Bylem naprawde pozytywnie zaskoczony, a naleze do grupy osob bardzo wyczulonych na tym punkcie i uwazajacych ze takie twarde nastawy tych aut to jedno z glupszych posuniec VAGa, bo psuja i to mocno, dobre calosciowe wrazenie.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez antek
        Dobra dziewczyny... poniżej wrzucam krótką broszurkę z cenami i wyposażeniem nowego superba (nie jest to pełny cennik)

        Dropbox - 404

        Zaczynam się konkretnie zastanawiać czy jest sens zamawiania dobrze wyposażonej octavii... :roll:
        To, a nawet i więcej, bo bardziej szczegółowy opis wyposażenia był już na stronie Skody.
        Teraz, po wejściu w cennik, wyskakuje błąd 404.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez feels3
          To tylko mala sugestia dla zainteresowanych Superbem, aby wzieli pod uwage (i przestestowali) DCC jesli bedzie dostepne jako opcja, bo wedlug mnie dziala to bardzo przyjemnie i wyraznie poprawia wrazenia z jazdy.
          Moje odczucie z jazdy cuprą jest takie, że zawieszenie faktycznie nie jest przesadnie twarde na 19", ale między ustawieniami dcc jakiejś wielkiej różnicy nie ma (przy czym ja jeździłem głównie na cuprze i na chwilę przełączałem na sport i komfort, więc może to być mylne wrażenie). Ale zaprosili mnie na jazdy cuprą ST jak sprowadzą do salonu, to porównam bardziej.

          Przy czym ja należę do tej grupy użytkowników O3, która zawieszenie z RS jeszcze troszkę by utwardziła, bo jednak na ostrych zakrętach auto się przechyla.
          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

          Komentarz


          • Mam poważny zgryz czy odbierać swoją Octavię Elegance + amazing + kilka bajerów (już wyprodukowana, w drodze do PL), czy iść w Superba Ambition (ksenon) + Fresh... :roll: "tylko" kilka tysi różnicy od ceny wyjściowej, ciekawe jak duże rabaty będą na superba, czy da się zejść do takiego poziomu % jak przy O3.

            Komentarz


            • antek, pytanie retoryczne mam rozumieć? :twisted:
              Ja bym zrezygnował z obecnego zamówienia i poczekał na SIII.
              A co do droższego diesla o 5tys.-nic tylko sie cieszyć ze tylko tyle.
              Nawiasem mówiąc za ile bedzie na wyprzedaży SIII 2.0tdi ambition z fresh.
              Kondziu

              OCP

              Komentarz


              • Zamieszczone przez maro rs

                Przy czym ja należę do tej grupy użytkowników O3, która zawieszenie z RS jeszcze troszkę by utwardziła, bo jednak na ostrych zakrętach auto się przechyla.
                Amortyzatory jak wiemy mozna ustawic na wiele sposobow, przy czym niektore sportowe amortyzatory mozna regulowac rowniez siedzac w aucie, ale wieszkosc zwyklych wyjezdza z fabryki juz z charakterystyka ktorej zmienic sie nie da.

                Amortyzator moze byc miekki, twardy, ale moze tez miec tlumienie o roznej charakterystyce, zarowno tlumienie ugiecia, jak i odbicia, w obu przypadkach dla szybkich i wolnych drgan.

                Mozna wiec ustawic niektore amortyzatory tak aby szybko pracowaly na drobnych nierownosciach, jednoczesnie nie nurkowaly przy gwaltownych zmianach kierunku, hamowaniu ect.

                Moim zdaniem O3 (odnosze oczywiscie do mojej 1.4, ale po postach uzytkownikow, widze ze to raczej globalna cecha O3) nie jest zbyt sztywno ustawiona jesli chodzi wybieranie dlugich, plynnych nierownosci, potrafi zanurkowac przy hamowaniu, czy przehylic sie w zakrecie (dla rodzinnego auto to raczej OK), ale ma malo komfortowe nastawy dla szybkiego tlumienia i przez to wszelkie poprzeczne nierownosci sa bardzo odczuwalne, a jednoczesnie auto potrafi ugiac sie przy dynamicznej jezdzie.

                W Cuprzez zmiana tlumienia dzieki DCC po moim krotkim tescie, wydaje sie zmieniac wlasnie ten parametr odpowiadajacy za szybkie tlumienie, stad mialem wrazenie wiekszego komfortu niz w zwyklej O3.

                Nie wiem czy Cupra nurkuje jak Twoja RS, oraz czy przechyla sie na zakretach, na drodze po miescie, ciezko bylo to sprawdzic.

                Sorrki za OT.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez feels3
                  Moim zdaniem O3 (odnosze oczywiscie do mojej 1.4, ale po postach uzytkownikow, widze ze to raczej globalna cecha O3) nie jest zbyt sztywno ustawiona jesli chodzi wybieranie dlugich, plynnych nierownosci, potrafi zanurkowac przy hamowaniu, czy przehylic sie w zakrecie (dla rodzinnego auto to raczej OK), ale ma malo komfortowe nastawy dla szybkiego tlumienia i przez to wszelkie poprzeczne nierownosci sa bardzo odczuwalne, a jednoczesnie auto potrafi ugiac sie przy dynamicznej jezdzie.
                  Jakbym o swoim Golfie czytal - analiza na 5-ke! Samochod z jednej strony potrafi sie wychylic czy bujnac... ale z 2-giej dziury czy wypuklosci daja taki efekt jakby amortyzator w momencie sie usztywnil. Nie podoba mi sie ta charakterystyka.


                  Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez ukuk
                    Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                    Tak. A samoloty zostawiają chemtrails.

                    Zwykli użytkownicy nie zwrócą uwagi na różnice. Miałem OII, mam OIII, jechałem B8, często jeżdżę innymi VW i nie widzę większych różnic między charakterystyką tych zawieszeń.
                    A co dopiero statystyczny Polak, który raz na 10 lat kupuje nowe auto.

                    Komentarz


                    • maro rs, załóż sobie grubsze stabilizatory to wtedy octa mie będzie sie przechylać :wink:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez ukuk
                        Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                        Jakkolwiek to moze sie smieszne wydawac, uwazam ze charakterystyka amorow to czesc polityki koncernu VW, i im wyzej pozycjonowany model/marka w VAG tym wieksza szansa ze bedzie lepiej, w koncu cos ma nas pchac posiadaczy Skody w kierunku VW a ich do Audi, komfort zawieszenia to jeden z powodow zapewne

                        DCC jest dopiero od pewnych modeli dostepne, jeszcze wyzej jest pneumatyk.

                        Ale wracajac do tego co napisalem wczesniej, polecam samemu sprawdzic DCC, ciekawa sprawa, mnie sie podoba.

                        Komentarz


                        • piramida, póki co mam plan do końca gwarancji prawie nic nie dłubać (poza jedną modyfikacją plug&play), a po tych 4 latach, jeśli nie zmienię auta, chciałbym dopiero jakoś grubo pomodzić - wtedy już kompleksowo.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez ukuk
                            Zamieszczone przez feels3
                            Moim zdaniem O3 (odnosze oczywiscie do mojej 1.4, ale po postach uzytkownikow, widze ze to raczej globalna cecha O3) nie jest zbyt sztywno ustawiona jesli chodzi wybieranie dlugich, plynnych nierownosci, potrafi zanurkowac przy hamowaniu, czy przehylic sie w zakrecie (dla rodzinnego auto to raczej OK), ale ma malo komfortowe nastawy dla szybkiego tlumienia i przez to wszelkie poprzeczne nierownosci sa bardzo odczuwalne, a jednoczesnie auto potrafi ugiac sie przy dynamicznej jezdzie.
                            Jakbym o swoim Golfie czytal - analiza na 5-ke! Samochod z jednej strony potrafi sie wychylic czy bujnac... ale z 2-giej dziury czy wypuklosci daja taki efekt jakby amortyzator w momencie sie usztywnil. Nie podoba mi sie ta charakterystyka.


                            Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                            w sumie mnie to dziwi co piszesz, bo na briskodzie chyba już 2 osoby zmieniły amorki na te od Gofra i meldują, że auto stało się wygodniejsze
                            Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • Dla osób, które są zainteresowane tematem aktywnego tempomatu, oficjalna odpowiedź Skoda Polska:


                              Szanowny Panie!

                              Obie informacje są prawdziwe. Na liście opcji znajdują się dwa urządzenia: adaptacyjny tempomat działający do prędkości 160 km/h oraz adaptacyjny tempomat działający do prędkości 210 km/h.

                              Z wyrazami szacunku,
                              Zespół ©koda INFO

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez bob_best
                                Zamieszczone przez ukuk
                                Zamieszczone przez feels3
                                Moim zdaniem O3 (odnosze oczywiscie do mojej 1.4, ale po postach uzytkownikow, widze ze to raczej globalna cecha O3) nie jest zbyt sztywno ustawiona jesli chodzi wybieranie dlugich, plynnych nierownosci, potrafi zanurkowac przy hamowaniu, czy przehylic sie w zakrecie (dla rodzinnego auto to raczej OK), ale ma malo komfortowe nastawy dla szybkiego tlumienia i przez to wszelkie poprzeczne nierownosci sa bardzo odczuwalne, a jednoczesnie auto potrafi ugiac sie przy dynamicznej jezdzie.
                                Jakbym o swoim Golfie czytal - analiza na 5-ke! Samochod z jednej strony potrafi sie wychylic czy bujnac... ale z 2-giej dziury czy wypuklosci daja taki efekt jakby amortyzator w momencie sie usztywnil. Nie podoba mi sie ta charakterystyka.


                                Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                                w sumie mnie to dziwi co piszesz, bo na briskodzie chyba już 2 osoby zmieniły amorki na te od Gofra i meldują, że auto stało się wygodniejsze
                                Na jezdzie probnej jezdzilem O3 1.8 tsi i tamta wydawala mi sie jeszcze troche sztwniejsza... Co nie zmienia faktu, ze Golf jest IMO i tak za sztywny... Tzn. zawieszenie slabo reaguje na ostre i nagle nierownosci. Pamietam ze np. Pastuch B7 byl miekszy - wlasnie te szarpniecia potrafil wygladzic.

                                BTW... wkladaja od kombiaka czy od hatcha? Moze w kombi sa twardsze niz w hatchbacku?

                                Zamieszczone przez feels3
                                Zamieszczone przez ukuk
                                Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                                Jakkolwiek to moze sie smieszne wydawac, uwazam ze charakterystyka amorow to czesc polityki koncernu VW, i im wyzej pozycjonowany model/marka w VAG tym wieksza szansa ze bedzie lepiej, w koncu cos ma nas pchac posiadaczy Skody w kierunku VW a ich do Audi, komfort zawieszenia to jeden z powodow zapewne

                                DCC jest dopiero od pewnych modeli dostepne, jeszcze wyzej jest pneumatyk.

                                Ale wracajac do tego co napisalem wczesniej, polecam samemu sprawdzic DCC, ciekawa sprawa, mnie sie podoba.
                                Co ciekawe ostatnio spotkalem sie z opinia wlasciciela Pastucha B8... ktory wyrazal zal, ze ten jest za twardy... i ze miekkszy G7 (ktorego tez posiada) ma lepsze zawieszenie

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez feels3
                                  Zamieszczone przez ukuk
                                  Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?
                                  Jakkolwiek to moze sie smieszne wydawac, uwazam ze charakterystyka amorow to czesc polityki koncernu VW, i im wyzej pozycjonowany model/marka w VAG tym wieksza szansa ze bedzie lepiej, w koncu cos ma nas pchac posiadaczy Skody w kierunku VW a ich do Audi, komfort zawieszenia to jeden z powodow zapewne

                                  .
                                  Żebyś się nie zdziwił. Moja sistra sprzedaje Audi w głównym salonie w Wawie - Auto Viva (Sama sobie konfiguruje auta służbow które sa jednocześnie autami demonstracyjnymi, które za dwa miesiące pójdą do ludzi i jak przyjechała Q5 3.0 TDI (czasem mocniejsze 2.0 TDI) w pakiecie S-line na czarnych 19 calowych felgach. Wie z doświadczenie, że to idzie jak ciepłe bułeczki ale kiedy przejechałem się z nią po w miarę równym asfalcie (siedziałem z tyłu bo jechała też nasza mama) to myślałem, że mi się nerki oderwą. Zero komfortu ale za to wygląd jaki - cóż - taka moda!
                                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez zepter00
                                    Q5 3.0 TDI (czasem mocniejsze 2.0 TDI) w pakiecie S-line na czarnych 19 calowych felgach. Wie z doświadczenie, że to idzie jak ciepłe bułeczki
                                    Audi Q5 S-line itp. jak ciepłe bułeczki ????

                                    Komentarz


                                    • Z Audi to Q5 najwięcej sprzedaje. True story. W Warszawie jest sporo bogatych a i "leasingowców" mnóstwo.
                                      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez ukuk
                                        bob_best napisał/a:
                                        ukuk napisał/a:
                                        feels3 napisał/a:
                                        Moim zdaniem O3 (odnosze oczywiscie do mojej 1.4, ale po postach uzytkownikow, widze ze to raczej globalna cecha O3) nie jest zbyt sztywno ustawiona jesli chodzi wybieranie dlugich, plynnych nierownosci, potrafi zanurkowac przy hamowaniu, czy przehylic sie w zakrecie (dla rodzinnego auto to raczej OK), ale ma malo komfortowe nastawy dla szybkiego tlumienia i przez to wszelkie poprzeczne nierownosci sa bardzo odczuwalne, a jednoczesnie auto potrafi ugiac sie przy dynamicznej jezdzie.


                                        Jakbym o swoim Golfie czytal - analiza na 5-ke! Samochod z jednej strony potrafi sie wychylic czy bujnac... ale z 2-giej dziury czy wypuklosci daja taki efekt jakby amortyzator w momencie sie usztywnil. Nie podoba mi sie ta charakterystyka.


                                        Tak mysle, ze moze oni specjalnie zrobili tak slabo wybierajace amortyzatory... zeby ludzie szli w DCC?


                                        w sumie mnie to dziwi co piszesz, bo na briskodzie chyba już 2 osoby zmieniły amorki na te od Gofra i meldują, że auto stało się wygodniejsze


                                        Na jezdzie probnej jezdzilem O3 1.8 tsi i tamta wydawala mi sie jeszcze troche sztwniejsza... Co nie zmienia faktu, ze Golf jest IMO i tak za sztywny... Tzn. zawieszenie slabo reaguje na ostre i nagle nierownosci. Pamietam ze np. Pastuch B7 byl miekszy - wlasnie te szarpniecia potrafil wygladzic.

                                        BTW... wkladaja od kombiaka czy od hatcha? Moze w kombi sa twardsze niz w hatchbacku?
                                        wydaje mi się że z hatcha, ale ew. się skoryguję jak znów natknę się na ten wątek
                                        Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez ukuk
                                          Co ciekawe ostatnio spotkalem sie z opinia wlasciciela Pastucha B8... ktory wyrazal zal, ze ten jest za twardy... i ze miekkszy G7 (ktorego tez posiada) ma lepsze zawieszenie
                                          Zburzyles moja teorie.....

                                          Zamieszczone przez zepter00
                                          Zero komfortu ale za to wygląd jaki - cóż - taka moda!
                                          .....Ale mam nowa, liczy sie wyglad, co da sie rowniez zauwazyc po reakcjach na nowego Superba, nikt nie wie jak jezdzi ale jest ladny wiec kolejki juz po niego sie robia

                                          Zamieszczone przez zepter00
                                          w pakiecie S-line
                                          A tak powaznie, to S-line wszystko tlumaczy, tak samo od np Audi RS6 nie spodziewal bym sie komfortu.

                                          Porownujmy podobne auta. Ja rowniez jechalem Q5, tylko zwykla (+ standardowe zawieszenie bez regulacji tlumienia) i bylo w porzadku.

                                          Komentarz


                                          • feels3 - nie ma latwo

                                            Zamieszczone przez bob_best
                                            wydaje mi się że z hatcha, ale ew. się skoryguję jak znów natknę się na ten wątek
                                            To wrzuc tez linka, chetnie poczytam.

                                            Komentarz


                                            • przyszedł mi mail z zaproszeniem:

                                              ...W Polsce auto będzie dostępne już od 79 500 zł. W lipcu Nowa ©KODA Superb zagości w naszych Salonach i zaprosimy Cię na jazdę próbną. Tymczasem sprawdź jej nowy design i bezkonkurencyjne parametry.

                                              Error 404

                                              Komentarz


                                              • w lipcu?? sie zestarzeje do tego czasu

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez skipper.u
                                                  przyszedł mi mail z zaproszeniem:

                                                  ...W Polsce auto będzie dostępne już od 79 500 zł. W lipcu Nowa ©KODA Superb zagości w naszych Salonach i zaprosimy Cię na jazdę próbną. Tymczasem sprawdź jej nowy design i bezkonkurencyjne parametry.

                                                  Error 404
                                                  A czy gdzieś są szczegółowe wymiary nowego Superba? Bo podobno gdzieś na stronie ktoś widział, ale znaleźć nie mogę...

                                                  Komentarz


                                                  • tutaj jest trochę danych
                                                    Superb - luksusowa wygodna limuzyna - cena, dane techniczne, konfigurator - Škoda
                                                    jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                                                    była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                                                    była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X