Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.
    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

    Komentarz


    • Zamieszczone przez zepter00
      Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.
      Jak będzie kosztował pół tego co te a6 to wtedy będzie tak jeździł :lol:
      Respect All,Fear No One!

      Komentarz


      • Zamieszczone przez fan
        Jak będzie kosztował pół tego co te a6 to wtedy będzie tak jeździł
        fan,nie dokońca jest to takie proste
        nawet wtedy nie będzie porównania do tej A6 bo jednak inna jakość wykończenia, inne materiały i zupełnie inne prowadzenie
        - pojeździj haldexem i quatro w trudnych warunkach to może jednak zrozumiesz z czego wynika te 200tys różnicy
        wersja z najmocniejszym silnikiem ma mieć adaptacyjne zawieszenie - może wtedy porównamy co nieco :P
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • Do tego jeden ma silnik wzdluznie, a drugi poprzecznie, a to wlasnie dalej pociaga za soba inne ulozenie skrzyni inne wywazenie auta, inny srodek ciezkosci itd.

          Do tego A6 z tego co sie orientuje w srodku jest szersze niz kazda Skoda czy Passat

          S2 tez pojawil sie w lipcu/sierpniu 2008 roku na pierwsze pokazy i koncem sierpnia poczatkiem wrzesnia mozna bylo odbierac z salonu zamowione auta.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • Ten będzie już w maju na pokazach w salonach, info z ASO

            Audi A6 ma szerokość 1874mm, a nowy Superb 1864mm. Wynika z tego, że na szerokość będzie podobnie, a zakładając grubsze boczki i drzwi w audiku nawet w Skodzie może być szerzej :P
            Marek

            Komentarz


            • Test długodystansowy Audi Q3 - Mała część, wielki kłopot! | Używane | Awarie | Opinie | Osiągi |

              Q3 za 200k a się sypie przed gwarancją...

              Komentarz


              • Zamieszczone przez pstrykacz
                Ten będzie już w maju na pokazach w salonach, info z ASO
                Będzie też na naszym zlocie (znaczy się Superb Club'u).
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz


                • Jakby ktoś był ciekawy, jak wygląda Superb 3 na biednych kołach.. Widziałem 3 sztuki takich w Livigno, gdzie byłem w ostatnim tygodniu na nartach. 16" z kołpakami.



                  BMW 130i - klik
                  kiedyś: Octavia 1.4 TSI - klik
                  BMW E36 '92 na tor

                  Komentarz


                  • Dramatu nie ma... Ale w ciemnym kolorze traci cały urok.

                    Komentarz


                    • Chris11, dramatem (IMO) są te kołpaki jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej
                      رافال
                      Spoty
                      Cause freedom is a lonely road
                      My O2FL

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez rafiki
                        Chris11, dramatem (IMO) są te kołpaki jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej
                        co by było inaczej ? prolfilu opony nie oszuka najpiekniejszy alus
                        OII 1,4 TSI Elegance

                        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                        Komentarz


                        • Może i to bidnie wygląda, ale autko mi się podoba. najwyżej bym jeździł jak bidak :szeroki_usmiech
                          pozdrawiam - Darek

                          Komentarz


                          • Albo jeździc bidą za min.79500 albo dopłacić "zaledwie" kilka razy więcej i macie luxusy...
                            Sprzedam [S] Superb II FL Kombi 2.0TDI 170KM DSG kraj, 2014 345,9kkm

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez OrsonTSI
                              Zamieszczone przez rafiki
                              Chris11, dramatem (IMO) są te kołpaki jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej
                              co by było inaczej ? prolfilu opony nie oszuka najpiekniejszy alus
                              Na alu mogłoby być nawet gorzej - bardzo często kołpak wystaje kilka mm poza obrys felgi i stalówka z kołpakiem daje złudzenie niższego profilu, niż z alu w tym samym rozmiarze.
                              BMW 130i - klik
                              kiedyś: Octavia 1.4 TSI - klik
                              BMW E36 '92 na tor

                              Komentarz


                              • Patrząc na te foty to nawet z 16-ami alu też będzie bida, ihmo min 17" + mniejsze ET, a 18" to już będzie b.dobrze wyglądać.
                                Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
                                MARCIN
                                Mój szkodnik

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez bzyq_74
                                  Patrząc na te foty to nawet z 16-ami alu też będzie bida, ihmo min 17" + mniejsze ET, a 18" to już będzie b.dobrze wyglądać.
                                  Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
                                  cena była by jeszcze lepsza gdyby nie "magiczne" ACT ( w G7 dopłata 3600 )
                                  OII 1,4 TSI Elegance

                                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez rafiki
                                    Chris11, dramatem (IMO) są te kołpaki jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej

                                    Dramatem to są te bzdury które wypisujesz, chwyciłbyś się jakiejś pracy to może nie będziesz miał czasu na pisanie byle pisać. :P
                                    Marek

                                    Komentarz


                                    • OrsonTSI, to prawda, ale ACT da w Superbie III takie spalania jak teraz w 140 konnej O III, czyli realne średnie 7,0 / 7,5l, bo 4,9 w katalogu to "utopia" :lol:.
                                      MARCIN
                                      Mój szkodnik

                                      Komentarz


                                      • Ja myślę, że oszczędzanie 3600 na ACT to kropla w cenie za auto około 100tys. PLN. :P

                                        Według mnie na zdjęciach SIII na 16 calowych kołach tragedii nie ma. Oczywiście 17', 18' koła będą tylko lepsze :P
                                        Marek

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez bzyq_74
                                          OrsonTSI, to prawda, ale ACT da w Superbie III takie spalania jak teraz w 140 konnej O III, czyli realne średnie 7,0 / 7,5l, bo 4,9 w katalogu to "utopia" :lol:.
                                          dla mnie to zło konieczne, placisz za cos co realnie w okreslonych warunkach przyniesie mniejsze zuzycie moze o 0,4 L no i oczywiscie moze sie psuć i skracać zywotność silnika......

                                          [ Dodano: Nie 19 Kwi, 15 15:21 ]
                                          Zamieszczone przez pstrykacz
                                          Ja myślę, że oszczędzanie 3600 na ACT to kropla w cenie za auto około 100tys. PLN. :P

                                          Według mnie na zdjęciach SIII na 16 calowych kołach tragedii nie ma. Oczywiście 17', 18' koła będą tylko lepsze :P
                                          3600 to prawie DCC a to wydaje sie fajniejsze i bardziej potrzebne na polskich drogach
                                          OII 1,4 TSI Elegance

                                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez bzyq_74
                                            Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
                                            No sorry, ale co ten Ambition ma takiego akceptowalnego w porównaniu do Active?
                                            Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
                                            Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
                                            A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.

                                            IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Chris11
                                              Zamieszczone przez bzyq_74
                                              Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
                                              No sorry, ale co ten Ambition ma takiego akceptowalnego w porównaniu do Active?
                                              Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
                                              Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
                                              A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.

                                              IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".
                                              szczerze mowiac jak pisalem to samo przy S2 - ze active z pakietem fresh wychodzacy taniej o prawie 10.000 zl od ambition ma niewiele mniej poza xenonami to spora czesc osob sie oburzala,ze bluznie...

                                              a tu widze nagle podobna konstatacja...
                                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                              Spalanie - Motostat.pl

                                              Komentarz


                                              • S2 nigdy nie rozważałem, ale teraz na tym dwustronnicowym cenniku widzę, że w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu kupno wersji Ambition.

                                                No chyba, że tapicerka foteli się aż tak różni, że warto dopłacić, bo parasolki w drzwi to ja mogę sobie dokupić, cornerów nie potrzebuję, felgi i tak, jeśli już to wezmę 17., a bez xenonów się obejdę.

                                                Komentarz


                                                • gdzieś widziałem oferte w necie już na sIII i rabat od dilera był 8 tys. na starcie
                                                  BYŁA o1 rs
                                                  BYŁA o2 1.6
                                                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                  Komentarz


                                                  • No wlasnie,10 patoli a dają z ciekawych rzeczy xenony i nic poza tymJuz lepiej ta różnice wydać na lepszy silnik albo dsg.
                                                    Kondziu

                                                    OCP

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X