Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Fiat 500 1.2 Lounge

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Fiat 500 1.2 Lounge

    Zamieszczone przez kazik4x4
    Od zgłoszenia jesteś chroniony prawem pierwszeństwa masz rok czasu na analizę gdzie i na których rynkach chcesz to chronić.
    Eliminujesz rynki nie perspektywiczne (np. nie będziesz chronił konstrukcji rynien czy kotła CO w Arabii Saudyjskiej), decydujesz skąd chcesz czesać.
    Sam wiesz, ze najpierw troche tych dukatow trzeba polozyc :diabelski_usmiech , a bywa tak ze sam pomysl jest ok, ale to jeszcze nie ten czas.

  • #2
    Fiat 500 1.2 Lounge

    Zapraszam na mój test Fiata 500 1.2 Lounge.
    Link do testu: Link
    Czarny Elegance

    Komentarz


    • #3
      Fiat z cena tego modelu przesadzil o dobre 10tys. I to jest jedyna wersja 500-tki w tym Abarth na jakiej moge zawiesic oko mimo ze w srodku to taka Panda w gruncie rzeczy.

      Silniki, no coz stare pancerne 1.2, ktore ma Panda, diesel lekko wzmocniony (stary mial 75KM) z ktorym to auto calkiem fajnie jezdzi, no i kosiarka 0,9turbo :twisted:

      Za to kazda kolejna rozdmuchna 500L czy nowosc 500X do mnie nie przemawia :|

      Cos blizniak w postaci Forda Ka zaczyna sie od 31tys z tym samym i jedynym w opcji silnikiem 1.2 Wersja Titanium+, ktora ma juz naprawde dobre wyposazenie 37tys plus kilka dodatkow i mamy 43tys za wszystko co mozna zamowic do Forda Ka przed rabatem oczywiscie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Maicroft, Ka, to zupełnie inna bajka. Ka to po prostu zwykły samochód klasy A. Fiat 500 to taki gadżecik. Samochód z nostalgią w tle dla ludzi którzy chcą się wyróżnić z tłumu. Nie porównuj więc Ka do 500,choć budowane są w tej samej fabryce na tej samej płycie podłogowej.
        U Fiata rolę Ka pełni plebejska Panda i jej ceny zaczynają się podobnie jak u Ka i również za 43 tys zł będziesz miał wypasiona Pandę w dodatku z pięciorgiem drzwi (w przeciwieństwie do 3-drzwiowego Ka).
        Fiata 500, możesz porównać do VW Beetle, Mini, czy Smarta, a nie do popularnego toczydła w stylu Ka, Picanto czy Twingo.
        Czarny Elegance

        Komentarz


        • #5
          Ten gadzet na polskie realia jest za drogi w takiej podstawowej wersji. Gadzetem bedzie 500 Abarth ktora cos soba reprezentuje i duzo blizej jej do roli takiej malej zabawki niz "nasza" Fabia RS.

          Sama Panda wygrywala od zawsze z wieloma autami, tym ze ma 5 drzwi. Swoja droga Panda 2, a w zasadzie 3 stracila duzo faktem, ze produkcja pojechala do Wloch, oraz tym, ze cena wzgledem poprzedniczki wzrosla, a auto samo w sobie dalej jest Panda znana z Tych z wiekszymi zaokragleniami.

          Zamieszczone przez Big
          Fiata 500, możesz porównać do VW Beetle, Mini, czy Smarta,
          I tu 500-ka wypadnie slabo, bardzo slabo, bo Beetle to przeciez Golf 7, Mini ma duzo z BMW, a 500-tka z plebejskiej Pandy :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Ten gadzet na polskie realia jest za drogi w takiej podstawowej wersji
            Jak to gadżet. To auto nie ma być tanie, ono ma się wyróżniać. A Mini jest tanie? A Beelte jest Tani? A Smart jest tani? Poza tym tanie/drogie to pojęcia względne. To co dla jednych jest drogie, dla innych jest tanie.
            Zamieszczone przez Maicroft
            I tu 500-ka wypadnie slabo, bardzo slabo, bo Beetle to przeciez Golf 7, Mini ma duzo z BMW, a 500-tka z plebejskiej Pandy
            Nie chodzi tu o klasę, a o sens powstania i istnienia tych aut. To nie są auta dla mas. To są gadżety i reklamówki producentów nawiązujące do dawnych popularnych modeli. Auta takie jak 500 nie mają sprzedawać się w milionach egz. one maja po prostu być.
            Czarny Elegance

            Komentarz


            • #7
              Jeżeli faktycznie rozważymy go w kategorii gadżetu dla pani gadżet oraz określimy grupę docelową jak opisywana przez Maćka mama oraz oczywiście segment aut do poruszania się po warszawce to auto ma szanse jako wizytówka zaistnieć na rynku.

              Tak jak piszecie, nie będzie to auto sprzedawane w milionach egzemplarzy ale swoją grupę docelową na pewno znajdzie.

              Mimo ceny. Gadżet go gadżet.

              It's nice to be important but more important is to be nice

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Big
                gadżety i reklamówki producentów nawiązujące do dawnych popularnych modeli. Auta takie jak 500 nie mają sprzedawać się w milionach egz. one maja po prostu być.
                Biorac poprawke na sytuacje finansowa Fiata, to maja sie przede wszystkim sprzedawac.

                Komentarz


                • #9
                  500 bardzo dobrze sie sprzedaje ale za granicą. A produkcja w Polsce to dobrze. We Wrocławiu jest f 500 coraz więcej. Jak patrzeć na cenę to tylko 1.2 idealny motor do miasta i eksploatacji. Tani prosty rozrząd i bezkolizyjny.
                  Cena zakupu niższa niż 0.9 . Wchodzi ok 3.5 litra oleju , którego silnik nie pije. Można zawsze w kryzysie gaz wrzucić. Dobrze się grzeje. Zawsze to bardziej ciekawe i powiedzmy chciane auto z jakąś historią niż KA.
                  Cena wysoka ? We Wrocku byly 3 za 36 tyś nowe wyprzedaż rocznika.
                  Wyposażenie jednak wpływa na cenę; 7 poduszek każda wersja . Zapaliczka , składna i dziel kanapa 6x głośników radio, komputer oba fotele z system składasz przesuwasz. Zielone szyby. Kluczyk składany. Zwracam na to uwagę bo w skodzie różnie z tym wyposażeniem było w KA też brak tego wyposażenia w tańszych opcjach. Minus za plastiki , które są średnie( sama deska boczki raczej powyżej śred) i jak ktoś się trochę
                  przy patrzy słabo spasowane na szczęście w mniej widocznych miejscach i trochę poskrzypują.
                  Przy lampach też jest szczelina
                  Silnik ładnie mruczy na wolnych obrotach biegi odziwo jak na Fiata wchodzą ok. Wygłuszenie maski w cenie w silniku 1.2 . Plastikowe osłony nadkoli są w Seacie i bliźniaku Skodzie Citago brak. Dużo lepszy podnośnik jak w skodzie a przy wymianie koła pomagają szpilki , które nie pozwalają spaść kołu . A i klapa bagażnika nie tylko się otwiera a odskakuje. Pomocne w zimie.
                  nowy cSIMC od Aliego
                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                  Komentarz


                  • #10
                    Minęło trochę czasu - czy ktoś z towarzystwa ma jakieś doświadczenia z "pińcetką" 1.2 ?
                    www.SPAmobile.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Mamy od dwóch miesięcy 1.2. Zrobione tylko 1500km. Średnie spalanie pokazuje 6,5l. Jak masz jakieś pytania to odpowiem.

                      Komentarz


                      • #12
                        Silnik 1.2 jest już kolizyjny, zmiany wprowadzili chyba już przed 2010 r. Jeździlem Pandą 3 z tym silnikiem, praca sprzęgla tragedia, trzeba się z nim obchodzić jak z jajkiem, bo cos puka (pewnie poduszki), samochod nowy - ja bym tym nie mogl jezdzic po miescie. Za to Pande 2 1.1 (samochod w rodzinie, z 20 usterek do naprawy we wlasnym zakresie za ok. 1000 zl) i Punto 1 1.2 (nauka jazdy) wspominam dobrze. 500 ma chyba tylko 3 zalety - prosty, trwaly i tani w naprawie silnik (choc w zimie w miescie spokojnie wciagnie 7l/100), jest ladny i robiony w Polsce. Zona go chce a ja namawiam na VW up, raczej da sie przekonac .

                        Komentarz


                        • #13
                          Z awaryjnością zobaczymy. Po 1500 km na razie nic nie stuka :-) Średnie spalanie spadło do 6,4l.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X