Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoro producenci olejów 504 i producenci silników zalecają wymianę super oleju 504 co 2 lata lub 30tys kompletnie nie rozumiem ignorancję zaleceń producentów?

    Mam 502 i wymiany co 15tys to ja się stosuję.

    Masz super 504 przewyższający 502 to wymieniaj co 30tys i stosuj się do zaleceń




    Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
    Na pewno?
    Tak napewno, ile jest 0W-30 z 504?
    0W-30 to inny temat.
    99% 504 to 5W-30, a ile 5W30 jest godnych polecenia trzy? No max cztery




    Zamieszczone przez algi Zobacz wpis
    Poza tym tam powyżej to oba są Diesle. Mnie interesuje benzyna (w końcu taki jest wątek).
    Nic nie szkodzi żebyś to właśnie Ty zrobił na tym super 504, 5W30 na Twojej benzynie kilka razy 30tys i posłał kilka razy olej do analizy.
    Wklej na forum porównamy.
    W tedy będziesz miał argument, a tak .. to wiesz.... masz.....





    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
    Generalnie LL w prawdziwych warunkach (wiele zimnych startów ) to żart ale to nie z tylko powodu jakości samego oleju.



    mając DPF wpuszczamy ropke do oleju wiec idea LL leży i kwiczy
    Nie mów tego głośno bo Castrol , VW, Lubrizol i inni zwolennicy którzy są nawet tutaj się obrażą na Ciebie

    Komentarz


    • Uno - mam 504 0W30 a nie 5W30 - wymieniam co 15000 a nawet jakbym wg zmiennych wymieniał to tam jest _DO_ 30000 km. Komuś tu na forum komp kazał zmienić już po 17000 bo taki miał styl jazdy. Większości tu na forum przy 22000-25000 kompy wskazywały. Tak więc założenie że "LL i wymiana co 30000km" jest definicji błędne bo i tak komp w większości wypadków zadecyduje wcześniej.

      Akurat mój styl jazdy jest bardzo spokojny, czekam aż olej się rozgrzeje, jeżdżę prawie zgodnie z przepisami, nie wkręcam silnika "niewiadomopoco" skoro realny zakres użyteczny w 1.4 TSI CHPA to 2000-4000 RPM - potem moment spada..... Widzę takich co to odpalają silnik i dobrze palca z przycisku start jeszcze nie zdjęli a oni już ruszają i to w dieslach. W czasie sekundy żaden olej nie zostanie dostarczony wszędzie gdzie być powinien. A potem narzekania że olej bierze, że się coś psuje.... "jak dbasz tak masz"...

      W firmie mamy flotę Octavii 3 (czerwone ale nie Hilti więc marley108 nie jesteś jedyny ;-), wszystkie 1.4 CHPA, na razie porobione tylko >100000km jak na razie i jeszcze nic nie wybuchło - a u mnie w firmie jeździ się ile się da a nie że 2 lata leasing i następne.
      Octavie 2 i Fabie 1 i 2 nadal żyją Myślę że Octavie 3 też dadzą radę
      Problemy to były z flotą ciężarówek w zimę - paliwo diesel z Statoil... zatkane filtry... taka jakość paliwa

      Duo - jeszcze raz sprawdzę czy w dobrym wątku piszę bo znowu tu coś o DPFach i oleju napędowym .... no a jednak "Jaki olej do ____________benzyniaka____________"
      algi
      O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

      Komentarz


      • Sprawdź, sprawdź tylko nie zapomnij wymienić po 30-50 tys



        Eech.. nie chcę mi się już gadać.


        Komentarz


        • Odnośnie 0w-30 504/507 C3 to mała ciekawostka

          Link
          Eurol B.V. | Powering performance

          ciekawe czy i kiedy pojawi się w Polsce, bo inne produkty ich już są w jakiejś tam skali, natomiast tego na razie nie widzę, jednak sieć dystrybucji się rozwija powoli i gdyby był w ciekawej cenie, to kto wie?

          Komentarz


          • Piszą że jest Vollsynthetische
            Link
            Nawet ma aktualną aprobatę VW
            Captcha

            Komentarz


            • A w składzie :
              • Your local dealer

                Prager Sp. z o.o.
                Ul. Ursynowska 72
                02-605 Warszawa
                Tel.: + 48 512 753 555
                Email: [email protected]
              • Magazyn produktów Eurol
                Firma Logmaster
                ul.Wiejska 5
                05-250 Radzymin

              Ostatnio edytowany przez micrusec; 27232.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                Piszą że jest Vollsynthetische
                Link
                Nawet ma aktualną aprobatę VW
                Captcha
                No właśnie, wsio w komplecie

                Komentarz


                • Zamieszczone przez micrusec Zobacz wpis
                  A w składzie:
                  I to jest dobry skład.

                  Zamieszczone przez micrusec Zobacz wpis
                  [*]Your local dealer

                  Prager Sp. z o.o.
                  Ul. Ursynowska 72
                  02-605 Warszawa
                  Tel.: + 48 512 753 555
                  Email: [email protected][*]Magazyn produktów Eurol
                  Firma Logmaster
                  ul.Wiejska 5
                  05-250 Radzymin[/LIST]
                  Wysłałem zapytanie, ale.....nie oczekuję rewelacji, bo detalista jestem.


                  Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                  Komentarz


                  • Ale się podziel informacją za ile i w jakich ilościach

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez algi Zobacz wpis
                      .........

                      Duo - jeszcze raz sprawdzę czy w dobrym wątku piszę bo znowu tu coś o DPFach i oleju napędowym .... no a jednak "Jaki olej do ____________benzyniaka____________"
                      Kwestia czasu jak będą na sile wprowadzane GPF do aut benzynowych.
                      poza tym paliwo zawsze przedostaje się do układu smarowania (zawsze), benzyna wbrew pozorom nie odparuje nawet po długim gotowaniu.

                      Komentarz


                      • No i jest nasz ulubieniec "przysmażany" przez Piotra Testera

                        w skrócie: oleje są doprowadzane do skrajnie wysokich temperatur po to by pokazać zmianę koloru oraz pozostawienie osadów.
                        Niestety nie ma powtarzalności testów (pomiar temperatury i długość podgrzewania za każdym razem jest minimalnie inna) ale daje pojęcie o zachowaniu się oleju.

                        Shell 5W30 ECT C3




                        Komentarz


                        • gowno nie testowanie. nie wiadomo do ilu podgrzał bo nijak nie mierzy .a punktowo to mogl go zagotowac co z reszta zrobił.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                            No i jest nasz ulubieniec "przysmażany" przez Piotra Testera

                            w skrócie: oleje są doprowadzane do skrajnie wysokich temperatur po to by pokazać zmianę koloru oraz pozostawienie osadów.
                            Niestety nie ma powtarzalności testów (pomiar temperatury i długość podgrzewania za każdym razem jest minimalnie inna) ale daje pojęcie o zachowaniu się oleju.

                            Shell 5W30 ECT
                            Ten ulubieniec (juz nie mój ;-) )to był chyba 0W30

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpis
                              gowno nie testowanie. nie wiadomo do ilu podgrzał bo nijak nie mierzy .a punktowo to mogl go zagotowac co z reszta zrobił.
                              No przeca pisze właśnie
                              co z tego ze czarny a może lepiej smarować niż żółty

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez prezes73 Zobacz wpis

                                Ten ulubieniec (juz nie mój ;-) )to był chyba 0W30
                                Mam na myśli GTL w wydaniu Shella

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

                                  No przeca pisze właśnie
                                  co z tego ze czarny a może lepiej smarować niż żółty
                                  Napisał coś innego, że temperatura palnika to jedno, a na szkle lub w próbce może być inna. Nie zrobiło to na mnie wrażenia, mógłbym sobie coś takiego w pracy "przygrzać", wynik nie jest powtarzalny, nie "spalił" to tak jak rosjanie robią.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

                                    Mam na myśli GTL w wydaniu Shella
                                    GTL .. te fotki na pewno znacie ;-)














                                    Komentarz


                                    • I "jak żyć?" bo ja jestem userem technologii GTL a po za tym

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                        I "jak żyć?" bo ja jestem userem technologii GTL a po za tym
                                        Napisałem że znacie ;-)

                                        Komentarz


                                        • No nie dramatyzujmy. .. w silniku olej cyrkuluje wiec takie przypalanie występuje niezwykle rzadko (przecież Castrol brudzi mniej jak jest tutaj przypalany a jednak gnuj zostawia )

                                          generalnie wszystko da się spalić jeśli zapewnimy odpowiednie warunki.

                                          My na szczęście "analizujemy" oleje praktycznie w użytkowych realnych warunkach.

                                          Komentarz


                                          • Te 0W- też fajnie się prezentują ;

                                            castrol-edge-0w30.jpg

                                            original-bmw-0w40-ll-04.jpg

                                            mercedes-benz-229.jpg

                                            Komentarz


                                            • @cPAOLO ESCO, jak się mogę z Toba skontaktować ? PW nie działa, bardzo pilna sprawa.

                                              Komentarz


                                              • yunior81 - zablokowałem przesyłanie do mnie wiadomości. Mam mnóstwo pracy i nie mam czasu na odpisywanie na PW. Jak już to pisz w wątku.
                                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                Komentarz


                                                • Ale sprawa dotyczy "twojej" byłej Octavii II , podrzuć chociaż jakiś mail ....

                                                  Komentarz


                                                  • Ok. Na PW.
                                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X