Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez ccLot
    Tylko cena trochę zniechęca w porównaniu z motulem czy LM x1,5.
    tu masz przykładowe ceny : Forum - Octavia Club Polska a co do ceny faktycznej to zapytaj naszych sprzedawców :
    Forum - Octavia Club Polska
    Forum - Octavia Club Polska
    Forum - Octavia Club Polska
    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

    Komentarz


    • Zamieszczone przez ccLot
      Tylko cena trochę zniechęca w porównaniu z motulem czy LM x1,5.
      :cry:
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • Witam

        wiem ile kosztują oleje, o których rozmawiamy, w linkach nie ma cen tych produktów.

        1. Motul X-Lite 0W-30 5L ~ 170 zł labo i więcej
        2. SYNTHOIL ENERGY 0W-40 5L ~ 170 zł
        3. Millers XFS 0w40 5l ~ 240 zł

        Mając na uwadze powyższe jak również zdanie innych kolegów z postów wyżej chyba zdecyduję się na LM.
        Zobaczymy co z tego wyjdzie.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

        Komentarz


        • Zamieszczone przez ccLot
          Witam

          wiem ile kosztują oleje, o których rozmawiamy, w linkach nie ma cen tych produktów.

          1. Motul X-Lite 0W-30 5L ~ 170 zł labo i więcej
          2. SYNTHOIL ENERGY 0W-40 5L ~ 170 zł
          3. Millers XFS 0w40 5l ~ 240 zł

          Mając na uwadze powyższe jak również zdanie innych kolegów z postów wyżej chyba zdecyduję się na LM.
          Zobaczymy co z tego wyjdzie.
          Jest jeszcze
          Mobil 1
          Pertonas
          Valvoline
          Castrol
          Xado
          Mannol
          Midland
          Wszystkie posiadają oczywiście oleje o lepkościach 0w40.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez rOBERTO795
            Jest jeszcze
            Mobil 1
            Pertonas
            Valvoline
            Castrol
            Xado
            Mannol
            Midland
            Wszystkie posiadają oczywiście oleje o lepkościach 0w40.
            A kolega na czym jeździ w O1?
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

            Komentarz


            • Zamieszczone przez ccLot
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Jest jeszcze
              Mobil 1
              Pertonas
              Valvoline
              Castrol
              Xado
              Mannol
              Midland
              Wszystkie posiadają oczywiście oleje o lepkościach 0w40.
              A kolega na czym jeździ w O1?
              Od 2 wymian czyli od ok 10 tyś km na LM High tech Synthoil-u 5w40
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • Zmieniał ktos z Was w BFQ na olej Lazerway?
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz


                • Zamieszczone przez piotrek_os
                  Zmieniał ktos z Was w BFQ na olej Lazerway?
                  Ja znam kilka osób ale wolą nie pisać to tzw. czytacze.

                  Powiem że nie slyszałem aby ktoś był nie zadowolony po Statoilu zarówno po paliwie jak i oleju :-)
                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                  http://www.zmienolej.pl/
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Pidziek
                    nie slyszałem aby ktoś był nie zadowolony po Statoilu zarówno po paliwie jak i oleju
                    może i cos w tym jest. W sumie mam i olej i paliwo tylko ze Statoila. Na temat benzyny - bo taką tankuję od x lat tylko na jednej stacji tej firmy powiem, że nigdy (odpukać) nie miałem problemów z autem. Poodbnie było w przypadku LPG. Olej dopiero w trakcie sprawdzania ale też wypada pozytywnie.
                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                    Komentarz


                    • nkowałem przed laty bezsiarkowe do starego japonczyka który miał spalanie stukowe i paliwo pomagało...

                      Ponadto w Krakowie jest taniej na Statoil niż w Wieliczce na Orlenie czy Lotosie i na baku można zaoszczedzić z 10zł :shock:
                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                      http://www.zmienolej.pl/
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez rOBERTO795
                        Jest jeszcze
                        Mobil 1
                        Pertonas
                        Valvoline
                        Castrol
                        Xado
                        Mannol
                        Midland
                        Wszystkie posiadają oczywiście oleje o lepkościach 0w40.
                        No i kupiłem Valvoline Synpower 0w-40. W przyszłym tygodniu wymiana, zobaczymy jak się będzie sprawował.
                        Jedno co mnie trochę dziwi to klasyfikacja API tylko SJ :?: , ale reszta parametrów bez zarzutu, co prawda nie podają HTHS, ale chyba powinno być powyżej 3,5? Ktoś może wie?

                        Pozdrawiam
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez ccLot
                          nie podają HTHS, ale chyba powinno być powyżej 3,5?
                          zgadza się jest nie mniejsze niż 3.5 przewidziane dla ACEA A3,B3/B4. (HTHS ≥ 3,5)

                          Home - Valvoline™ Global Europe - EN + Valvoline Oleje samochodowe Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl
                          Załączone pliki
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz


                          • No to chyba dobry wybór O1 1,8t AUM ~190 km+LPG i codzienna jazda bez szaleństw ko?
                            Co prawda LM był tańszy, ale norma 503.01 w Valvoline mnie przekonała.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez ccLot
                              No to chyba dobry wybór O1 1,8t AUM ~190 km+LPG i codzienna jazda bez szaleństw ko?
                              Co prawda LM był tańszy, ale norma 503.01 w Valvoline mnie przekonała.
                              Się okaże jak pojeździsz troszke czy o to chodzilo. . Wydeje się oki ale to tylko dane papierowe.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • Na pewno zdam relację, ale sądzę że nie zobaczę żadnej różnicy w porównaniu z M1 0w-40, po za oczywiście lepszym samopoczuciem i -50 zeta z portfela.
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                Komentarz


                                • olej cd...

                                  Kiedyś napisalem ze u mnie w Clio Millers XFS 5w40 klepnął przez momencik przy temp ok -4 st C.
                                  Dziś było zdecydowanie zimniej ok -8 i zero klepniec- wiec albo to przypadek albo ucho mnie zawodzi ZWRACAM Honor MILLERSOWI przynajmniej do jutra :P
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                    Dziś było zdecydowanie zimniej ok -8 i zero klepniec- wiec albo to przypadek albo ucho mnie zawodzi ZWRACAM Honor MILLERSOWI
                                    Pewnie klepneło to co jeszcze zostało po starym oleju :-)

                                    A co to wątku TDI juz nie ma ?
                                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                    http://www.zmienolej.pl/
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                    Komentarz


                                    • Była plukanka wiec niebardzo

                                      Admin zamknął i słusznie bo poza wyzwiskami, filozofowaniem i zagłębianiem się w skład atomowy nic na temat dla przeciętnego czytelnika.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Pidziek
                                        wątku TDI juz nie ma ?
                                        nie ma wątku nie ma chamstwa, spokój i cisza.
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        nic na temat dla przeciętnego czytelnika
                                        zgadza się bo przeciętnego "kowalskiego" niewiele obchodzi czy lepkość kinematyczna w 100C wynosi już 9 czy jeszcze 12...

                                        No ale wracając do tematu: od piątku od 14.00 aż do soboty do 10.00 nigdzie nie jeździłem. Temeratura -5 octavka odpaliła jak zawsze.
                                        Dziś 5.20 rano temeratura na termometrze -10 / -11 z ciekawością przekręcam kluczyk w stacyjce - "zaklepie czy nie" ...i nic...nuda. Silnik pracował idealnie.
                                        Miałam "pomysła", by sfilmwać ten moment... :jaja no ale wybaczcie facet o 5.20 rano z kamerką w ręku ...na weekend ma być jeszcze większy mróz to może wtedy, bo takie -10 to "pikuś "dla benzyniaka.

                                        Parametry Techniczne
                                        Fuchs Titan Supersyn 0W/30
                                        API SL/CF Aprobaty: VW 502 00 VW 505 00 Rekomendacje: ACEA A3/B4 VW 503 01
                                        Gęstość w 15 C 0,849
                                        Temperatura zapłonu- 226 C
                                        Lepkość dynamiczna w - 35 (CCS) - 5380
                                        Lepkość kinematyczna w 40 C - 67,6
                                        Lepkość kinematyczna w 100 - 11,9
                                        Lepkość HTHS - 3,5
                                        Wskaźnik Lepkości - 168
                                        Temperatura płynięcia - 63 C
                                        NOACK - 7,0

                                        Motul X-lite 0W/30
                                        STANDARDY: ACEA A3/B4, API SL/CF
                                        APROBATY: VW 503.01/502.00/505.00 - MB 229.3
                                        Parametry techniczne
                                        Gęstość 20°C 0.853
                                        Lepkość kinematyczna 40C 68.7
                                        Lepkość kinematyczna 100C 11.9
                                        HTHS at 150C 3.6
                                        Wskaźnik lepkości 171
                                        Temperatura płynięcia -54C
                                        Temperatura zapłonu 232C
                                        TBN 11.2

                                        LazerWay V 0W/30
                                        STANDARDY: ACEA A5/B5, API SL/CF
                                        APROBATY: VW 502.00/505.00 - MB 229.3
                                        Parametry techniczne
                                        Gęstość 15°C 0.859
                                        Lepkość kinematyczna 40°C 72
                                        Lepkość kinematyczna 100°C 12,2
                                        HTHS at 150°C nie mniejszy niż ≥ 2,9 nie większy niż ≤ 3,5
                                        Wskaźnik lepkości 170
                                        Lepkość dynamiczna w - 35 (CCS) - 6030
                                        Temperatura płynięcia -51°C
                                        Temperatura zapłonu 230°C
                                        TBN 11.2

                                        Jest jeszcze "coś" co ma:
                                        Lepkość kinematyczna 40C - 54
                                        Lepkość kinematyczna 100C - 9,8
                                        Lepkość dynamiczna w - 35 (CCS) - 4800 mPas
                                        Temperatura płynięcia -57C

                                        Pidziek chyba wiesz co to?

                                        [ Dodano: Wto 31 Sty, 12 06:52 ]
                                        mała aktualizacja: dziś -14 / -15 o 5.20 rano
                                        Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                        "zaklepie czy nie" ...i nic...nuda.
                                        dalej nuda...
                                        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                        Komentarz


                                        • u mnie X-lite przy - 15 nawet nie klepnał - a auto nie najnowsze.
                                          KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                          Komentarz


                                          • U mnie -19st.C ide odpalić starego klekota na 10W40 z rafinerii by Gliwice po wlaniu tydzien wcześniej Fuel plus BAr niebieskie śmierdziadło ale ponoć działa w dieslach rewelacynie ..
                                            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                            http://www.zmienolej.pl/
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                            Komentarz


                                            • Dzis -15 Clio znow nie klepneło. :-(. Octavia tez nie zeby bylo smieszniej :-(

                                              Czyli wszystko ok.


                                              Paolo co to za olej ?
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                co to za olej ?
                                                formulacja oleju Statoila 0W/30 na rynek Rosji. To właśnie LazerWay 0W30 w odróżnieniu do V 0W/30 stąd różnice w kartach. Ładnie go Statoil dopakował by Rosjanom silniki nie pozamarzały :wink:

                                                Z w/w świetne parametry reprezentuje Fuchs Supersyn 0W/30, zreszta całą trójka to oleje na wysokim poziomie.

                                                Zamieszczone przez Seed
                                                X-lite przy - 15 nawet nie klepnał - a auto nie najnowsze.
                                                a jakie auto? Ja muszę sprawdzić jak żony samochodzik na X-lite się sprawuje z rana. Jak się pytałem to mówiła, że odpala bez problemów - ale co ona wie jak siadając do auta pierwsze co robi to uruchamia radio :P
                                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez PAOLO ESCO

                                                  Zamieszczone przez Seed
                                                  X-lite przy - 15 nawet nie klepnał - a auto nie najnowsze.
                                                  a jakie auto? Ja muszę sprawdzić jak żony samochodzik na X-lite się sprawuje z rana. Jak się pytałem to mówiła, że odpala bez problemów - ale co ona wie jak siadając do auta pierwsze co robi to uruchamia radio :P
                                                  1.8T AWT
                                                  KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                  Komentarz


                                                  • Fuchs Titan Supersyn Longlife Plus 0W-30
                                                    Aprobaty: VW 503 00 VW 506 01 Rekomendacje: ACEA A5/B5
                                                    Gęstość w 15 C - 0,858
                                                    Temperatura zapłonu - 220 C
                                                    Lepkość dynamiczna w - 35 (CCS) - 6000
                                                    Lepkość kinematyczna w 40 C ~ 54
                                                    Lepkość kinematyczna w 100 - 9,7

                                                    Interwał deklarowany przez producenta - do 50 000 km
                                                    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                    Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                    _______________________________________

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X