Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • AR9100, zgadza się.

    Czytałem o tym i o olejach tutaj i to całkiem dużo, uwierz mi. Rozumiem też irytację z powodu iż po raz kolejny trzeba jakiegoś leniwca odsyłać bo nie chciało się przeczytać wątku.

    W zależności od postu, dobry olej z aprobatą 504.00 to Penrite (ale dostępność różna), Millera (choć podobno nie zawsze do końca wiadomo co w nim siedzi bo nie wszystkie dane i w różny sposób producent podaje, np przedziały wartości dla danego parametru), Ravenol (raz czytam że jest sztos, innym razem że potrafi nie trzymać poziomu, tzn. jedna partia lepsza a inna potrafi byc gorsza) czy Eurol (tutaj chyba najmniej zastrzezeń). A jako że w tematyce olejów, powiedzmy delikatnie, nie jestem mistrzem, proszę szanowne grono forumowiczów o pomoc w temacie. Tylko tyle. I aż tyle.
    Ostatnio edytowany przez el-swistaq; 48318.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
      Do olejów z niskim poziomem ZDDP (504/C3 i podobne) świetnie nadaje się AR9100, mocno uzupełnia pakiet ZDDP i podnosi TBN, prześledź wątek, dużo o tym pisaliśmy.
      Jak dolejesz AR 9100 do C3 to juz nie masz C3 tylko full sapsy
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
        Jak dolejesz AR 9100 do C3 to juz nie masz C3 tylko full sapsy
        Pod kątem TBN pewnie tak, pod kątem składu i właściwości zupełnie co innego.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis

          Pod kątem TBN pewnie tak, pod kątem składu i właściwości zupełnie co innego.
          A siarczany? Przeciez tam tego w ciul.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
            A siarczany? Przeciez tam tego w ciul.
            Chodzi o zawartość popiołów? A skąd ta pewność?

            Komentarz


            • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis

              Chodzi o zawartość popiołów? A skąd ta pewność?
              zrób badanie bedziesz wiedział- albo z Tomkiem pogadaj
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • Przeciez AR9100 nie podnosi popiolow, dlatego jest polecany do DPF

                Komentarz


                • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                  zrób badanie bedziesz wiedział- albo z Tomkiem pogadaj
                  To nie takie popioły o jakich piszesz Jak będziesz potrzebował o tym więcej info to PW albo bezpośrednio pisz do Wojtka. Sprawa już dawno wyjaśniona przez Archoil US, i to dużo bardziej szczegółowo niż na podstawie zwykłego badania z użyciem ASTM. Z Tomkiem kontakt mam, nawet dziś gadaliśmy

                  Komentarz


                  • Panowie, nie mam GPFa ani - z definicji - DPFa, jak już przy popiołach jesteśmy, choć okazuje się że "to nie te popioły".

                    Do pointy - jak zaleję Eurol Synthence FS 0W30 + AR9100 to będzie git? (jak na 504.00 oczywiście...)

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez el-swistaq Zobacz wpis
                      Do pointy - jak zaleję Eurol Synthence FS 0W30 + AR9100 to będzie git? (jak na 504.00 oczywiście...)
                      Będzie git

                      Komentarz


                      • Witam panowie, doradzicie który ostatecznie wybrać, bo nie mogę się zdecydować, który mam zalać do swojej O1 1.8T. Jakbyście mogli, to napiszcie coś więcej o tych olejach. Mianowicie zastanawiam się nad: Millers Oils Trident 5W40, Motul 8100 X-CESS 5W40 oraz Ravenol Turbo VST 5W40.

                        Komentarz


                        • Lepszy od tych wszystkich M1 0w40 i do tego tańszy
                          Seria 188KM/270Nm na 95RON

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Heardalis Zobacz wpis
                            Witam panowie, doradzicie który ostatecznie wybrać, bo nie mogę się zdecydować, który mam zalać do swojej O1 1.8T. Jakbyście mogli, to napiszcie coś więcej o tych olejach. Mianowicie zastanawiam się nad: Millers Oils Trident 5W40, Motul 8100 X-CESS 5W40 oraz Ravenol Turbo VST 5W40.
                            Przerabiałem wszystkie i aktualnie zalaly jest Shell Helix Ultra 5w40. Z tych co wymieniles to Motula bym zalał, Ravenol poszedł cenowo do góry.

                            Komentarz


                            • Dziękuję, zakupy zrobione. Wjeżdża Eurol Syntence FS 0W30 + AR9100.

                              Dziękuję raz jeszcze za pomoc i wskazówki, pozdrawiam.

                              Komentarz


                              • Ale dlaczego niby M1 jest lepszy? Chciałbym poznać jakieś argumenty, który wybrać, a czemu nie inne.

                                Komentarz


                                • No ale czego nie rozumiesz? Minerał, HC, PAO Estry?
                                  Mobil zawsze postępował uczciwie, jak przestali stosować syntetyczne bazy IV to napisali, że stosują bazę III+. I oleje zawsze były powtarzalne w stabilną wartość.
                                  Poczytaj trochę o bazach olejowych to Ci się trochę rozjaśni.

                                  Komentarz


                                  • Mobil to jeden z tych olei o których oryginalność jest trudno obok Castrola,Shella .to trzeci olej najbardziej podrabiany.
                                    Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                                    Komentarz


                                    • Tak samo jak Motul, elf, total, valvo. W bańce wlewają agro lub najtańszy 15W-40. Wali to ropą, dodatkowo już w 0C jest już jak smoła. Mechanik lub użytkownik powinien to rozpoznać.
                                      Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpis
                                        Mobil to jeden z tych olei o których oryginalność jest trudno obok Castrola,Shella .to trzeci olej najbardziej podrabiany.
                                        Banie się popularnych marek dlatego, że mogą być podrobione dla mnie jest bez sensu. Jest dużo sprawdzonych sprzedawców, chociażby tu na forum.
                                        Ostatnio edytowany przez aronus; 4183.

                                        Komentarz


                                        • Oglądałem M1 fs 0W-40 w selgrosie, kraj produkcji 542 czyli idzie tak samo jak na zachód i cena normalna 120/4.
                                          Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez aronus Zobacz wpis

                                            Banie się popularnych marek dlatego, że mogą być podrobione dla mnie jest bez sensu. Jest dużo sprawdzonych sprzedawców, chociażby tu na forum.
                                            Bez sensu mam się zastanawiać czy kupiłem oryginał czy nie ,wolę kupić pewniaki np Eurol, Meguin i mieć spokój a silnik i tak będzie miał zalany dobry olej.
                                            Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                                            Komentarz


                                            • A skąd pewność, że to pewniaki ?
                                              Kiedyś na forum pytałem się na temat oryginalności olejów i odpowiedzialności sprzedawcy. Napisane było, że sprzedawca za to nie odpowiada bo on ten produkt kupił. Ma dowód zakupu i tyle. On sam nie wie co w bańkach się znajduje.
                                              Wiadomo, że zmniejsza się prawdopodobieństwo trafienia na podróbe, ale pewnikiem tego bym nie nazwał.

                                              Komentarz


                                              • Te oleje nie są popularne stąd pewność,w dodatku nigdy nie było tych marek w żadnym artykule dotyczącym rozbicia grup podrabiających oleje samochodowe na żadnym zdjęciu ,filmie czy zwykłej wzmiance prasowej.Nikt nie podrabia niszowych tanich produktów ,nie ma to żadnego sensu po prostu na tym nie zarobi i tego nie sprzeda.
                                                Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.
                                                Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                                                Komentarz


                                                • Czy na Ravenola VSW 0W30 jest gdzieś dostępny papier potwierdzający aprobatę VW504, jaki można sobie pobrać w przypadku Eurola Syntence FS 0W30 ?

                                                  Swoją drogą VW "odnowił" Eurolowi w zeszłym tygodniu aprobatę na ten olej - można ściągnąć "świeżego" pdfa. Myślę, że to dobrze świadczy o tym produkcie.

                                                  Wygląda na to, że VW daje taki papier na 3 lata i ciekawe czy Ravenol tez się takim chwali. Póki co niestety nie znalazłem nic podobnego...
                                                  Ostatnio edytowany przez ichris; 46262.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X