Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [QUOTE=bo86bo;n2501285]Polatałem już trochę na Ravenolu, którego polecił cytrynowiec do O1 1.8T 180km i powiem chodzi ciszej
    A dokładniej o którym Ravenolu mowa ?

    Komentarz


    • co sądzicie o Eurol Synergy 0w40, Eurol Synergy 0W-40 свежее - Лабораторные анализы - Свежие - Форум oil-club.ru - Выбор моторных масел, трансмиссионных жидкостей, антифризов, топлива, смазок. Форум экспертов и любителей.
      w konfrontacji z tym nowym M1 FS 0w40 i M1 ESP0w40 do mojego TSI. Czy ten duży noack to nie jest problem w Eurolu? Który wybrać ?
      blade232

      Komentarz


      • bo86bo

        Sony Ravenol VST

        blade232 ....ciężka sprawa

        Komentarz


        • To już wiadomo gdzie można kupić 5L Eurol Synergy?
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz


          • Póki co zadałem pytanie do Prager Sp. z o.o. i dostałem cenę za 1 i 5 L i terminie realizacji 14 dni. Ani słowa o sprzedaży hurtowej więc nie wiem jak to mam rozumieć.
            blade232

            Komentarz


            • Sebastian_M26 jakiś czas temu dostałeś ode mnie ofertę z Pragera na olej Eurola w opakowaniach 1L lub 5L do wyboru. Zapomniałeś?

              blade232, normalnie, możesz kupić albo 1x4 albo 1x5L, tak jak u mnie to było. Nie ma w tym nic dziwnego.

              Komentarz


              • Cytrynowiec, czyli fajnie że eurol można kupić w detalicznych ilościach. A co z moją trójką ? W eurolu ten noack duży, w M1 FS to popioły jak widzę 1,34% a M1 ESP0w40 to na jakiej bazie, zresztą M1 FS też na jakiej ? Co będzie naj.. dla caxa ?
                blade232

                Komentarz


                • Zamieszczone przez blade232 Zobacz wpis
                  Cytrynowiec, czyli fajnie że eurol można kupić w detalicznych ilościach.
                  Ja już od dawna pisałem, że Prager może sprzedawać olej klientom detalicznym, tylko do niektórych to nie dociera

                  Zamieszczone przez blade232 Zobacz wpis
                  A co z moją trójką ? W eurolu ten noack duży, w M1 FS to popioły jak widzę 1,34% a M1 ESP0w40 to na jakiej bazie, zresztą M1 FS też na jakiej ? Co będzie naj.. dla caxa ?
                  Jaki styl i warunki jazdy? 502.00 czy 504.00?

                  Komentarz


                  • Generalnie krótkie odcinki po mieście, czasem trochę dłuższe kręcenie się ale przewaga miasta. Samochód garażowany. Od 1,5 roku 2 wymiany total quartz energy 9000 0w30 502. Wymiana co roku.
                    blade232

                    Komentarz


                    • Z CAXA temat już był rozwijany kiedyś a propos CCS i MRV czyli istotnych parametrów flow oleju. Jeżeli miałeś 0w30...to pomyśl nad uzupełnieniem stawki...Eurol 0w30 Synergy.Też jestem uczulony na wysoki NOACK, ale na Twoim miejscu tego bym się nie obawiał, no chyba że ciśniesz auto na maxa.

                      Komentarz


                      • tylko czy te moje kręcenie się po mieście przeżyje 0w30, niby jeżdziłem na 30tce i silnik "żyje", chce też rozrządowi ulżyć.
                        blade232

                        Komentarz


                        • Xado 0W-30 też ma noack 10,5%, nie ma to żadnego znaczenia.
                          Seria 188KM/270Nm na 95RON

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez blade232 Zobacz wpis
                            tylko czy te moje kręcenie się po mieście przeżyje 0w30, niby jeżdziłem na 30tce i silnik "żyje", chce też rozrządowi ulżyć.
                            Shell Av-L 0w30 przeżył u mnie 90% miasta bez problemu (ubytek może 300ml) więc bez przejmowania.

                            Komentarz


                            • a co z potencjalnym rozrzedzaniem paliwem czy przy moich przebiegach 6kkm/rok to sobie głowy tym nie zawracać? Te trzy 0w40 co podałem to takie "mniej lepkie" 40ki i kombinowałem jako alternatywę do 0w30 ?Jakoś mi ciężko zalać taką "pełną" 0w40.
                              blade232

                              Komentarz


                              • Dla tsi łańcuchowego jest najważniejszy jak najniższy css - 35C. Unikać skompo dodatkowych eko olejów typu 504. Norma A3 zapewni wystarczający hths a W-30 zapewni dobre chłodzenie w czasie katowania.
                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                Komentarz


                                • Po następnej zmianie mam już 3 kkm, a więc mogę się pokusić o trochę dłuższe podsumowanie odnośnie oleju Eurol FS Syntence 0w-30: Link.
                                  Pierwsza zmiana była po Shell AV-L 0w-30 + AR mix 9100/9200, z którego bez witamin byłem zadowlony a z mixem AR byłem nawet bardzo, co wielokrtonie tu pisałem. Przy z zmianie zastosowałem płukankię AR 2820 na której przejechałem ok. 25-30 km nie przekraczając 2 kprm. Olej zleciał można powiedzieć brunatny ale klarowny. Do 4 kkm Eurol był bez mixu. Po pierwsze zaskoczyła mnie praca silnika, bo pamiętam jak silnik pracował na samym Shellu czy na Specolu 0w30 bo też taki był w silnku. Na Eurolu praca była bardziej miękka i cicha, jakbym od razu dodał mix...hmmm to było ciekawe. Następnym zaskoczeniem był kolor oleju, po zmianie ledwo widoczny ale już po ok. 1,5 kkm zaczął ciemnieć i to dość zauważalnie, a po ok. 4 kkm byl już mocno powiedzmy herbaciany, Shell natomiast ciemniał po ok.3 kkm. Pozostałości po Shellu? Może,ale zawsze przy zmianie jest płukanka i nowego oleju wlewam 4,2-4,3L, a może jednak właściwości myjące Eurola? Po trzecie zaskoczył mnie brak ubytków, Z Shellem czy Specolem było to od 200 do 400 ml, a tu.....nic. Po czwarte temperatury, bo Shell absolutnie nie dawał podstaw do wątpliwości, to w Eurolu jest lekko niżej...ale ciekawsze jest to że temperatura oleju spada szybciej niż na Shellu czyli olej lepiej odprowadza ciepło.
                                  Po ok. 4 kkm wlecial mix...i poprawa nastąpiła w pracy silnika, głośności ,temperatur , wchodzenia na obroty, choć już nie tak spektakularnie jak na Shellu. Przy końcu interwału nie było żadnych niepokojących objawów przy rozruchu czy podczas wyższych obrotów. Przy Shellu z mixem po ok. 10 kkm, potrafił zaklepać na zimno , ale też były trudniejsze warunki (zima) Po 10 kkm była zmiana, ale...tym razem z płukanką Eurola Link. przez 15 min. na jałowym biegu. Olej zleciał ciemno brązowy ale klarowny.
                                  Po zmianie jak pisałem jest już ok. 3 kkm i olej jest cały czas mało widoczny na bagnecie, a więc poprzednim razem mimo płukanki AR 2820 olej nadal "sprzątał" w silniku po Shellu, a teraz po plukance Eurola juz jest czysto, a więc właściwości utrzymają się dłużej.
                                  Oceniając w hierarchii miejsce 3 - Specol, miejce 2 - Shell, miejsce pierwsze....no chyba już wiadomo
                                  Cenowo Eurol jest gdzieś między Specolem a Shellem weźmy jednak pod uwagę że Eurol oparty jest na PAO.
                                  Na koniec znowu podziękowania dla firmy Prager dla Pani Anny, która po raz kolejny profesjonalnie zrealizowała zamówienie. Płukanka się sprawdziła, a teraz niedługo pójdzie jeszcze środek do czyszczenia wtrysków, zobaczymy jak sobie da radę. Czekam jeszcze na Texaco Techron
                                  Kolejne dla Tomka Evo....walczył jak lew w pewnej sprawie (ach ten Millers)
                                  Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                                  Komentarz


                                  • Super tylko po co lać syntence jak w eurolu najlepsza linia to synergy
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                      Super tylko po co lać syntence jak w eurolu najlepsza linia to synergy
                                      Lepsza w czym?

                                      Komentarz


                                      • W parametrach i dodatkach przeciwzużyciowych, jak ten 504 może być na pao jak ma temperaturę tylko - 42C a tak wysoki css dobrze nie służy napinaczowi czy górze silnika. To w końcu jest 0W czy 5W a drukarni się pomylili.
                                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                          W parametrach i dodatkach przeciwzużyciowych, jak ten 504 może być na pao jak ma temperaturę tylko - 42C a tak wysoki css dobrze nie służy napinaczowi czy górze silnika. To w końcu jest 0W czy 5W a drukarni się pomylili.
                                          Masz do porównania:

                                          Link

                                          Link

                                          Komentarz


                                          • Pobierz sobie pdfa i w nim jest -48, po drugie CSS przy olejach 0w jest do 6200 przy -35 , więc olej spokojnie mieści się w tym przedziale.

                                            Komentarz


                                            • 5 postów, co to reklama sponsorowany czy marketing szemrany?
                                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                                5 postów, co to reklama sponsorowany czy marketing szemrany?
                                                Już nic innego nie potrafisz wymyślić?

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                                  5 postów, co to reklama sponsorowany czy marketing szemrany?
                                                  Po prostu potrafię czytać ze zrozumieniem :-) a po drugie odpowiedziałem na Twoje wątpliwości, skoro sam ich rozwiać nie potrafisz.

                                                  Komentarz


                                                  • W 1.4 TSI 125KM po dotarciu (1500km) wlałem FUCHS TITAN SUPERSYN LONGLIFE 0W30. Jak myślicie sprawdzi się ?


                                                    OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X