Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpis
    teraz wyszla super rakieta od rave z norma 507 Ravenol VSW wiec przejscie na 502 troche teraz sie mija z celem no ale juz przeszedlem to trzymam sie 502. mozliwe ze z ciekawosci przetestuje 0w30 SSO
    Serio? A ta rakieta to w czym?

    Komentarz


    • -60 krzepniecie? musi byc to pao ester . inne takiej temp nie wytrzyma. vi prawie 200

      Komentarz


      • Co innego mnie zaskoczyło, że rozważasz 504/507 i to 0w30, ale przecież to że zalałeś 502.00 nic nie szkodzi aby potem zalać 504.00, kwestia interwału bo komp pewnie standardowo był ustawiony na 30 kkm. Kwestia wtórna to ten VSW bo moga być bazy podobne jak w VMP, ale VI i temp płynięcia taki Shell GTL ECT C2/C3 ma -54 i VI 197, TBN prawie 9 - za to cena dużo mniejsza że jak dobrze poszukać to można za jednego VSW kupić 2xShella, Eurol odstaje temp, ale VI i TBN już zbliżone, a bazy PAO są. Rakieta to może cena własnie?

        Komentarz


        • Czy w ASO do auta na gwarancji (bez jej utraty) zaleją mi Penrite 0w40? Czy on ma oficjalną aprobatę VW502?

          Komentarz


          • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
            Co innego mnie zaskoczyło, że rozważasz 504/507 i to 0w30, ale przecież to że zalałeś 502.00 nic nie szkodzi aby potem zalać 504.00, kwestia interwału bo komp pewnie standardowo był ustawiony na 30 kkm. Kwestia wtórna to ten VSW bo moga być bazy podobne jak w VMP, ale VI i temp płynięcia taki Shell GTL ECT C2/C3 ma -54 i VI 197, TBN prawie 9 - za to cena dużo mniejsza że jak dobrze poszukać to można za jednego VSW kupić 2xShella, Eurol odstaje temp, ale VI i TBN już zbliżone, a bazy PAO są. Rakieta to może cena własnie?
            komp i aso mam co 15 k ustawione. zebym na legalu mogl lac 502.
            nie rozważam lania 507. bo mam bardzo dobre alternatywy 502. chocby to co teraz ewnetualnie 0w30

            Komentarz


            • Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpis
              komp i aso mam co 15 k ustawione. zebym na legalu mogl lac 502.
              nie rozważam lania 507. bo mam bardzo dobre alternatywy 502. chocby to co teraz ewnetualnie 0w30
              Dlatego właśnie nie zmianiałem na gwarancji ustawień kompa i przeglądów.


              dimpas Captcha

              Komentarz


              • nie bardzo rozumiem dlaczego?

                Komentarz


                • W moim po pierwsze koszty, po drugie interwały - akurat 10 kkm, po trzecie mogłem testować czy 502.00 czy 504.00. A były i takie i takie...

                  Komentarz


                  • Dzięki cytrynowiec za link do listy. Wychodzi na to, że Penrite 0w40 nie nadaje się do stosowania na gwarancji i należy go porównywać raczej do produktów Redline, Fuchs Race Pro, czy Millers CFS, a to już poważni konkurenci.

                    Komentarz


                    • A tak mimo wszystko, w kwestii 5W30 z normą VW 504.00/507.00 :
                      Jaką recenzję co do rzeczywistego sprawdzania się, właściwości fizyko-chem., lepkości i przydatności dla TSI posiada ORLEN V (Skoda, VW,...) 5W30 (504.00/507.00) ?
                      Jak ten silnikowy ORLEN wypada w stosunku do Fuchs Titan GT1 PRO C3 5W30 (który lepszy) ?
                      Jak ten FUCHS wypada w stosunku do Mobil 1 ESP 5W30 (który lepszy) ?

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez dimpas Zobacz wpis
                        Dzięki cytrynowiec za link do listy. Wychodzi na to, że Penrite 0w40 nie nadaje się do stosowania na gwarancji i należy go porównywać raczej do produktów Redline, Fuchs Race Pro, czy Millers CFS, a to już poważni konkurenci.
                        Tam jest chyba 70% bazy PAO-estrowej więc to jest olej możne nie wyczynowy ale bliżej mu do takiego niż typowego cywilnego oleju na HC. Dla mnie seria 10tenths premium to świetne oleje bo świetnie się sprawdzają w cywilnych silnikach w normalnej eksploatacji ale na tor tez można jechać bez obaw, że olej nie wytrzyma upalania. wymiana oczywiście co 10 max 12 tys.

                        Komentarz


                        • Najlepsza to jest wymiana co 10tys A nie co 20tys
                          VRS Tdi

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Sony Zobacz wpis
                            A tak mimo wszystko, w kwestii 5W30 z normą VW 504.00/507.00 :
                            Jaką recenzję co do rzeczywistego sprawdzania się, właściwości fizyko-chem., lepkości i przydatności dla TSI posiada ORLEN V (Skoda, VW,...) 5W30 (504.00/507.00) ?
                            Jak ten silnikowy ORLEN wypada w stosunku do Fuchs Titan GT1 PRO C3 5W30 (który lepszy) ?
                            Jak ten FUCHS wypada w stosunku do Mobil 1 ESP 5W30 (który lepszy) ?
                            A nie lepiej 0w40????
                            strazakp

                            Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                            Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis

                              A nie lepiej 0w40????
                              No właśnie, a dlaczego lepiej 0w40?

                              Komentarz


                              • W delikatnie używanym TSI może być 0W-40 ale do katowania to pełny A3 0W-30
                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                  W delikatnie używanym TSI może być 0W-40 ale do katowania to pełny A3 0W-30
                                  Przy normalnej jeździe kluczem są parametry oleju odpowiedzialne za flow w silniku a nie "złota lepkość" 0w40 w TSI bo tak się utarło...zresztą dobre bazy są w stanie dać sobie radę nawet z mocnym obciążeniem i żadne A3 do tego nie jest potrzebne.

                                  Komentarz


                                  • A3 to chodzi o to żeby hths był przynajmniej 3,5 bo niższy niszczy pierscienie na wysokich obr a jest dużo badziewia 0W-30 typu A5 na które można natrafić.
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                      W delikatnie używanym TSI może być 0W-40 ale do katowania to pełny A3 0W-30
                                      przy katowaniu stosuje sie 5-10w40-60 a nie wode.
                                      Ostatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

                                        przy katowaniu stosuje sie 5-10w40-60 a nie wode.
                                        Stary zabobon motoryzacyjny w dzisiejszych silnikach z 3,5bar przy 6tys/min nie mających zastosowania.
                                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                        Komentarz


                                        • nie przesadzajcie 0w40 obecnie i 5w30 przy 100 stopniach maja lepkosc w granicach bledu. pompowalnosc bedzie podobna.

                                          0w30 ma nieco nizsza lepkosc ale tez nie przesadzajmy.

                                          co innego jakby ktos zalal 5w40 badz10w40


                                          dlatego polecam niecprzesadzac. oba oleje z 502 i 0w30 i 0w40 wg mnie w większości sa fenomenalne. 507 0w30 to tez juz niezla technika

                                          przy - 24
                                          -24 2010 0W-40 0W-30 Castrol EDGE ZIC Mobil1 New Life BP Visco Petro-Canada Supreme Duron - YouTube

                                          4 i 6 to interesujace mnie/nas rave

                                          dziekuje postoje ja mam 6
                                          i tak widać ze masakruja reszte


                                          ciekawe ze przy - 34 rave 0w40 wygrywa z 0w30
                                          -34 2011 0W-20 0W-30 0W-40 ZIC Castrol Ravenol Petro-canada Mobil1 Teboil - YouTube
                                          Ostatnio edytowany przez xtremesystems; 13725.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpis
                                            nie przesadzajcie 0w40 obecnie i 5w30 przy 100 stopniach maja lepkosc w granicach bledu. pompowalnosc bedzie podobna... co innego jakby ktos zalal 5w40 badz10w40
                                            CCS / MRV 5W40 kontra 0W40 :

                                            Page not found (404) | RAVENOL

                                            Page not found (404) | RAVENOL

                                            z innej beczki - nowy AR9200V2 dajecie do silnika solo czy robicie mix z AR9100 w podobnych proporcjach jak ze starym AR9200 ? czy AR9200V2 podnosi TBN ?

                                            Leon 1.6 16V 105 KM

                                            Komentarz


                                            • ale co to ma udowodnić? bo nie chwytam

                                              Komentarz


                                              • koka jest jeszcze lepiej:


                                                post-2-0-04543700-1511753426.jpg

                                                Jak silnik czysty lać solo 9200v2 i się nie zastanawiać, rewelacja. Ja niestety już kończę interwał na nim.

                                                Komentarz


                                                • znaczy ze co 5w40 jest lepszy niz 0w40?
                                                  wrzucacie cos i nie komentujecie o co w ogole chodzi
                                                  Ostatnio edytowany przez xtremesystems; 13725.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpis
                                                    znaczy ze co 5w40 jest lepszy niz 0w40?
                                                    wrzucacie cos i nie komentujecie o co w ogole chodzi
                                                    nie wiem, czy lepszy, chodzi raczej o to, że w przedmiotowym zakresie 5W40 potrafi pozytywnie zaskoczyć ...

                                                    Leon 1.6 16V 105 KM

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X