Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • U mnie wszystko do przeglądu już czeka,a że tomek evo ma już Eurola od pewnego czasu u siebie to zakupy poszły kompleksowo.
    Olejowo mistrzowskiego składu się nie zmienia czyli 5 zmiana chyba

    20180623_114020v1.jpg

    Komentarz


    • do dwóch aut kupowałeś? bo widzę, że masz sporo litrów zakupione, a do 1.4 tsi wchodzi chyba z 4 max
      Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

      Komentarz


      • Z tej piątki zostało lekko ponad litr z marcowej zmiany także jak się dobrze wypłucze i zleje stary olej bedzie ok.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
          U mnie wszystko do przeglądu już czeka,a że tomek evo ma już Eurola od pewnego czasu u siebie to zakupy poszły kompleksowo.
          Olejowo mistrzowskiego składu się nie zmienia czyli 5 zmiana chyba

          20180623_114020v1.jpg
          Ja również bezpiecznie czuje się z zapasem:

          B787CFC9-8DBE-4157-8744-D8D3B7C4140B.jpeg

          Komentarz


          • Ładny zapas nie ma co

            Komentarz


            • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
              Ładny zapas nie ma co
              Trzeba gromadzić ..bo receptura zmieni się i będzie kicha

              Komentarz


              • Póki co nic nie słychać o zmianie....składowe VOA "efesa" już było...ale jak pisałem to był dopiero początek....i....już za chwileczkę...już za momencik....

                Komentarz


                • Po latach doświadczeń został mi już mistrzowski składzik:

                  EA4129FC-9099-4BA3-92A1-9988CA8F69C1.jpeg

                  Komentarz


                  • Też mam jakieś leżaki typu ok. 1L AV-L 0w30 i ok. 0,5 litra Specola 0w30.....ale mam także coś specjalnego, kiedyś Tomek mi załatwiał, ale planuję go w końcu wykorzystać przy następnej zmianie bo plan jest na coś zupełnie nowego choć cały czas z tej samej stajni.

                    20180623_202437v1.jpg
                    Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                    Komentarz


                    • Np Millers XF Longlife z 504 507 bez EE. Mimo ze bezPAOwiec jest fenomenalny.
                      Ten z prawej to oczywiście AVL 0W30.
                      Majac na uwadze atrakcyjna cenę (moza poza Millersem) jak można niewymienialne oleju przez 30kkm

                      Komentarz


                      • Tez o tej Commie myślałem -na Nissanzone jest to podstawowy środek przywracania czystości.

                        jak miałem więcej aut do przepłukania to wybrałem zwykły najtańszy półsyntetyk Venola ( 26 netto 4 litry) plus płukanka - działa

                        co prawda skrzepy nie leciały bo i flota nieskrzepiala ale w dieslu długo było czysto po wymianie.

                        Komentarz


                        • cytrynowiec coś czuje ze w LV uderzasz od Eurola choć nie weryfikowałem czy fura łyknie 508.00

                          Komentarz


                          • Ten Millers XF Millers Oils XF Longlife C3 5W-30 свежее - Лабораторные анализы - Свежие - Форум oil-club.ru - Выбор моторных масел, трансмиссионных жидкостей, антифризов, топлива, смазок. Форум экспертов и любителей. znajomy ma w CDTI 150 bardzo zadowolony, druga zmiana już jest i nic innego nie chce.
                            Co do Commy, to po zdjęciach widać tam było że finisher z niego niezły

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                              cytrynowiec coś czuje ze w LV uderzasz od Eurola choć nie weryfikowałem czy fura łyknie 508.00
                              Nie potwierdzam nie zaprzeczam

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                Ten Millers XF Link znajomy ma w CDTI 150 bardzo zadowolony, druga zmiana już jest i nic innego nie chce.
                                Co do Commy, to po zdjęciach widać tam było że finisher z niego niezły
                                Sa 3wersje tego Millers’a 5W30

                                1. XF longlife C3
                                2. XF longlife z 504 507
                                3. Jw z dopiskiem EE czyli z modyfikatorem tarcia

                                to tak na przyszłość jakby ktoś chciał potestować - mi osobiście pasuje wersja zwykła czyli 2 -bogatsza w dodatki stając się grubym mid sapsem (trochę przekracza )

                                wesja 1 to C3 czyli low saps ale raz polecony koledze do Opla Benz - jeździ do dzisiaj na interwale co 20kkm i nic nie bierze oleju -fenomenalny parametr Noack’a


                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis

                                  Nie potwierdzam nie zaprzeczam
                                  A zrobisz test w zamrażarce ?

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

                                    A zrobisz test w zamrażarce ?
                                    Może nie wystarczyć dla niego minusów

                                    Komentarz


                                    • Silnik Ci się rozszczelni od tego syntetyka przecież to same PAO ....


                                      jestem ciekaw wrażeń.
                                      bo skład jego jest fenomenalny - naprawdę nowoczesna formuła.

                                      Komentarz


                                      • Panowie pomóżcie bo im więcej czytam tym mniej wiem
                                        Pacjent: Octavia II 1,8 TSI 2008 rok, silnik BZB - przebieg 210000 km.
                                        Olej zmieniam co roku (przebieg roczny ok 10k km) - powiedzmy 50% miasto i 50% trasa (raczej niezbyt długie)

                                        Do tej pory - od kilku lat lałem Neste CP 0W40. Teraz zastanawiam się czy by czegoś nie zmienić - nie żebym nie był zadowolony, ale może w końcu trzeba wypróbować coś innego.
                                        (wydaje mi się, że auto nieco więcej pali i głośniej chodzi niż dawniej, ale to być może złudzenie czy choćby nawet efekt normalnego zużycia w ciągu tych kilku lat)
                                        Myślałem o Fuchs Titan Race Pro S 5W30, ale okazuje się, że to nie jest już ten sam olej co kiedyś polecany Silkolene i nie raczej nie wart swojej ceny.
                                        Zatem może coś innego ? Zostać przy 0W40 czy coś kombinować? Zostać przy Neste i dalej się zastanawiać jakby to było na innym czy w końcu coś zmienić ? Millers? Motul? Fuchs?
                                        Doradźcie coś proszę.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez miki1979 Zobacz wpis
                                          Panowie pomóżcie bo im więcej czytam tym mniej wiem
                                          Pacjent: Octavia II 1,8 TSI 2008 rok, silnik BZB - przebieg 210000 km.
                                          Olej zmieniam co roku (przebieg roczny ok 10k km) - powiedzmy 50% miasto i 50% trasa (raczej niezbyt długie)

                                          Do tej pory - od kilku lat lałem Neste CP 0W40. Teraz zastanawiam się czy by czegoś nie zmienić - nie żebym nie był zadowolony, ale może w końcu trzeba wypróbować coś innego.
                                          (wydaje mi się, że auto nieco więcej pali i głośniej chodzi niż dawniej, ale to być może złudzenie czy choćby nawet efekt normalnego zużycia w ciągu tych kilku lat)
                                          Myślałem o Fuchs Titan Race Pro S 5W30, ale okazuje się, że to nie jest już ten sam olej co kiedyś polecany Silkolene i nie raczej nie wart swojej ceny.
                                          Zatem może coś innego ? Zostać przy 0W40 czy coś kombinować? Zostać przy Neste i dalej się zastanawiać jakby to było na innym czy w końcu coś zmienić ? Millers? Motul? Fuchs?
                                          Doradźcie coś proszę.
                                          Zostać przy 0W40. Jak chcesz coś poprawić to do Neste możesz dodać AR9100 - to bardzo dobre połączanie. Z innych olejów w klasie 0W40 w TSI bardzo dobrze sprawdza się Millers XF longlife 0W40. Olej sprawdzony w TSI o mocach nawet 400KM+ oraz np. Focusa RS-ach po modyfikacjach. Z 0W40 masz jeszcze np. dobry i niedrogi Meguin Leichtlauf Driver 0W40 czy Ravenol SSL 0W40. Motul x-max 0W40 też w sumie dobry olej ale albo zostałbym przy Neste (+ewentualnie AR9100/AR9200) lub spróbował tego Millers-a.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez miki1979 Zobacz wpis
                                            Panowie pomóżcie bo im więcej czytam tym mniej wiem
                                            Pacjent: Octavia II 1,8 TSI 2008 rok, silnik BZB - przebieg 210000 km.
                                            Olej zmieniam co roku (przebieg roczny ok 10k km) - powiedzmy 50% miasto i 50% trasa (raczej niezbyt długie)

                                            Do tej pory - od kilku lat lałem Neste CP 0W40. Teraz zastanawiam się czy by czegoś nie zmienić - nie żebym nie był zadowolony, ale może w końcu trzeba wypróbować coś innego.
                                            (wydaje mi się, że auto nieco więcej pali i głośniej chodzi niż dawniej, ale to być może złudzenie czy choćby nawet efekt normalnego zużycia w ciągu tych kilku lat)
                                            Myślałem o Fuchs Titan Race Pro S 5W30, ale okazuje się, że to nie jest już ten sam olej co kiedyś polecany Silkolene i nie raczej nie wart swojej ceny.
                                            Zatem może coś innego ? Zostać przy 0W40 czy coś kombinować? Zostać przy Neste i dalej się zastanawiać jakby to było na innym czy w końcu coś zmienić ? Millers? Motul? Fuchs?
                                            Doradźcie coś proszę.
                                            1. Pozostać przy 0W40.
                                            2. Zmienic Neste np na Ravenol'a SSL 0W40, cenowo będzie podobnie, za to odczujesz różnice "in plus".
                                            3. możesz ewentualnie "dokoksować" olej bazowy dodatkami Archoila AR9100 lub AR9200 lub mix obu wymienionych.
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez miki1979 Zobacz wpis
                                              Panowie pomóżcie bo im więcej czytam tym mniej wiem
                                              Pacjent: Octavia II 1,8 TSI 2008 rok, silnik BZB - przebieg 210000 km.
                                              Olej zmieniam co roku (przebieg roczny ok 10k km) - powiedzmy 50% miasto i 50% trasa (raczej niezbyt długie)

                                              Do tej pory - od kilku lat lałem Neste CP 0W40. Teraz zastanawiam się czy by czegoś nie zmienić - nie żebym nie był zadowolony, ale może w końcu trzeba wypróbować coś innego.
                                              (wydaje mi się, że auto nieco więcej pali i głośniej chodzi niż dawniej, ale to być może złudzenie czy choćby nawet efekt normalnego zużycia w ciągu tych kilku lat)
                                              Myślałem o Fuchs Titan Race Pro S 5W30, ale okazuje się, że to nie jest już ten sam olej co kiedyś polecany Silkolene i nie raczej nie wart swojej ceny.
                                              Zatem może coś innego ? Zostać przy 0W40 czy coś kombinować? Zostać przy Neste i dalej się zastanawiać jakby to było na innym czy w końcu coś zmienić ? Millers? Motul? Fuchs?
                                              Doradźcie coś proszę.
                                              Rozwiń temat Fuchsa Race Pro...

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez miki1979 Zobacz wpis
                                                Panowie pomóżcie bo im więcej czytam tym mniej wiem
                                                Pacjent: Octavia II 1,8 TSI 2008 rok, silnik BZB - przebieg 210000 km.
                                                Olej zmieniam co roku (przebieg roczny ok 10k km) - powiedzmy 50% miasto i 50% trasa (raczej niezbyt długie)

                                                Do tej pory - od kilku lat lałem Neste CP 0W40. Teraz zastanawiam się czy by czegoś nie zmienić - nie żebym nie był zadowolony, ale może w końcu trzeba wypróbować coś innego.
                                                (wydaje mi się, że auto nieco więcej pali i głośniej chodzi niż dawniej, ale to być może złudzenie czy choćby nawet efekt normalnego zużycia w ciągu tych kilku lat)
                                                Myślałem o Fuchs Titan Race Pro S 5W30, ale okazuje się, że to nie jest już ten sam olej co kiedyś polecany Silkolene i nie raczej nie wart swojej ceny.
                                                Zatem może coś innego ? Zostać przy 0W40 czy coś kombinować? Zostać przy Neste i dalej się zastanawiać jakby to było na innym czy w końcu coś zmienić ? Millers? Motul? Fuchs?
                                                Doradźcie coś proszę.
                                                Jeżeli auto do normalnej jazdy to wystarczy Specol 0W40 i wychodzi najtaniej, ewentualnie dodatek Ar9100

                                                Komentarz


                                                • Coś pamiętam że tomek evo pisał o Race Pro C3 że to nic szczególnego ale Race Pro S nie słyszałem żeby się pogorszył.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Addi Zobacz wpis
                                                    Jeżeli auto do normalnej jazdy to wystarczy Specol 0W40 i wychodzi najtaniej, ewentualnie dodatek Ar9100
                                                    Cena nie gra większej roli więc chciałbym testowo kupić coś nawet droższego a robiącego różnicę ..


                                                    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                                                    Rozwiń temat Fuchsa Race Pro...
                                                    Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                                    Coś pamiętam że tomek evo pisał o Race Pro C3 że to nic szczególnego ale Race Pro S nie słyszałem żeby się pogorszył.
                                                    Faktycznie pomyliłem - nie jestem biegły w temacie i myślałem, że chodzi o jedno i to samo a tymczasem rzecz dotyczy Fuchsa Race Pro S C3 5W30. Przepraszam i mam nadzieję, że nie wprowadzę tym w błąd kogoś czytającego wątek wybiórczo ...

                                                    Może zatem kupić na próbę Fuchsa Race Pro S 5W30 ? Zawsze mnie korcił, ale wiecznie albo nie było czasu na zamówienie (lokalnie u siebie nie znalazłem) albo po prostu szkoda mi było kasy. Teraz powiedzmy, że cena nie gra większej roli (przy zmianie raz w roku dołożyć parędziesiąt zł też zresztą nie jest wielkim problemem).
                                                    Co myślicie ? A może ten Ravenol SSL 0W40 ?
                                                    Ostatnio edytowany przez miki1979; 31077.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X