Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tyle to wiem. Nigdy nie uważałem Motula za jakiś bdb olej. Poprzedni właściciel na nim jeździł. Polecicie jakiś zaufany sklep w którym kupię Ravenola? Na lejolej nie znalazłem nic z tej firmy. oryginalneoleje.pl to dobre źródło?
    Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.

    Komentarz


    • Prochoice
      Motostacja
      Filtrytotu
      3 pewne źrodła

      Komentarz


      • Zamieszczone przez gruto Zobacz wpis
        Ktoś tu napisał „ Eurola gdzie byś nie kupił będzie oryginalny „
        Why ?
        Pytam bo ja niewierny Tomasz
        Olej w dalszym ciągu mocno niszowy, niewiele znany nawet u naszych zachodnich sąsiadów w Polsce sprzedaż raczkuje (wąskie grono sprzedających wszyscy biorą towar z jednego żródła w Polsce)nie mówiąc o zainteresowaniu nikt o zdrowych zmysłach nie podrabia towaru którego nie można sprzedać z racji braku zainteresowania/popularności.
        Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.
        Silnik smaruje dobry HC & AR9100

        Komentarz


        • rOBERTO795
          Ano właśnie, parę fajnych olejów z VW 503.01 (HTHS min.3,5) na dobrych bazach w tych uturbionych VAG-ach robiło dobrą robotę,ale przy wydłużonych przebiegach wiadomo do czego to prowadziło...

          Komentarz


          • U mnie w hurtowni namierzyłem olej MILLERS Motorsport CFS 5w40 NT+. Gość powiedział mi ,że ma dwie bańki po 5l. Niby nikt się tym nie interesuje i stoją u niego już od dłuższego czasu. Powiedział, że jeśli kupie dwie sztuki odda mi go po 250zł/szt. Sklep raczej pewny. Warto to lać do 1.8t? Z tego co widzę na allegro ten olej chodzi w granicach 290-320zł + kw. Niby dużo taniej niż normalnie ale jeśli Ravenol vst nie będzie w niczym gorszy przy cywilnej jeździe to chyba nie ma po co dopłacać.
            Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
              U mnie w hurtowni namierzyłem olej MILLERS Motorsport CFS 5w40 NT+. Gość powiedział mi ,że ma dwie bańki po 5l. Niby nikt się tym nie interesuje i stoją u niego już od dłuższego czasu. Powiedział, że jeśli kupie dwie sztuki odda mi go po 250zł/szt. Sklep raczej pewny. Warto to lać do 1.8t? Z tego co widzę na allegro ten olej chodzi w granicach 290-320zł + kw. Niby dużo taniej niż normalnie ale jeśli Ravenol vst nie będzie w niczym gorszy przy cywilnej jeździe to chyba nie ma po co dopłacać.
              to najlepszy olej 5w40 na rynku!!!! Moim zdaniem I swietnie spisuje sie w 1,8t ale trzeba go zmieniac co 5-6 tys km
              Ostatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • Kurczę. To trochę często. Bez konkretnego upalania nie można przeciągnąć wymian do tych 7500km? Chyba bezsensu to lać w moim przypadku. Chcę maksymalnej ochrony (częste krótkie odcinki i niedogrzany motor) ale z drugiej strony auta często nie katuje. Ten Millers ma fajną lepkość na zimno. Większość 5w40 ma sporo wyższą.
                Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
                  Kurczę. To trochę często. Bez konkretnego upalania nie można przeciągnąć wymian do tych 7500km? Chyba bezsensu to lać w moim przypadku. Chcę maksymalnej ochrony (częste krótkie odcinki i niedogrzany motor) ale z drugiej strony auta często nie katuje. Ten Millers ma fajną lepkość na zimno. Większość 5w40 ma sporo wyższą.
                  Wlej Millersa Tridenta 5w40. Ja to leje do wszystkich 1,8t do 300KM
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • To już chyba wolę Ravenola vst. Cena podobna a na papierze wygląda deko lepiej.

                    Komentarz


                    • Ja znów do Tridenta sie zraziłem.Raz zalałem i motor dziwnie na nich chodził. Od dłuższego czasu leje Helixa Ultra i jestem zadowolony.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
                        To już chyba wolę Ravenola vst. Cena podobna a na papierze wygląda deko lepiej.
                        Bo papier jest cierpliwy. Millers nigdy na papierze dobrze nie wyglada- a rzeczywistosc to co innego.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • Jeżeli wstępnie idzie BG109, a potem do drugiej fazy czyszczenia AR 2300 (długi dystans) to po co lać drogi a tym bardziej racingowy olej? Zwykły HC na bogatym pakiecie z tym AR i po zmianie dopiero coś lepszego. Ten Millers z całej linii jest najlepszy ale to olej sportowy więc składniki są obliczone na wysoką ochronę ale na krótki dystans.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
                            Jaką przewagę w trochę zjeżdżonym 1.8t ma 5w40 nad 0w40? Pytam bo jestem zielony w temacie. Jeśli mam lać koniecznie ten pierwszy to jakiej firmy oliwę wybrać, Meguin? W poprzedniej 2.8 30v po przejściu z 5w (LM Synthoil) na 0w (Penrite) doświadczyłem chyba samych plusów. Konsumpcja oleju nie wzrosła. Szczególnie napinacze łańcucha szybciej cichły po nocnym rozruchu. Taki Penrite ma praktycznie taką samą lepkość jak 5w40, bodaj 85 i 14,9.
                            Jeśli masz już własne doświadczenia z przesiadki 5W na 0W, a potwierdzają one się z wszystkimi innymi wskazaniami, badaniami o doświadczeniami
                            To nie daj się wyprowadzić z właściwie obranej drogi Dobrze kombinujesz

                            Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
                            U mnie w hurtowni namierzyłem olej MILLERS Motorsport CFS 5w40 NT+. Gość powiedział mi ,że ma dwie bańki po 5l. Niby nikt się tym nie interesuje i stoją u niego już od dłuższego czasu. Powiedział, że jeśli kupie dwie sztuki odda mi go po 250zł/szt. Sklep raczej pewny. Warto to lać do 1.8t? Z tego co widzę na allegro ten olej chodzi w granicach 290-320zł + kw. Niby dużo taniej niż normalnie ale jeśli Ravenol vst nie będzie w niczym gorszy przy cywilnej jeździe to chyba nie ma po co dopłacać.
                            Za przeterminowany reicingowy HC olej wydać 300zł za 5L do starego silnika używanego cywilnie z LPG, to trzeba mieć fantazje
                            Idź w strone Ravenol, Meguin 0W40 Za 300zł kupisz 10L świeżego

                            Ja za 108€ kupuję 20L 0W40
                            Ostatnio edytowany przez leonn; 17008.

                            Komentarz


                            • A cóż to za olej w tej cenie?

                              Komentarz


                              • megol Motorenoel Super Leichtlauf Driver 0W-40, 20 Liter
                                Trzecią bańke zaczynam w tym roku

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                                  Za przeterminowany reicingowy HC olej wydać 300zł za 5L
                                  A skąd wiesz że przeterminowany? Większość olejów zamkniętych fabrycznie ma 5 lat przydatności. O bajaniu że CFS NT+ to HC nie wspomnę....
                                  Tu masz VOA poprzednika:
                                  Millers Oils CFS 5W-40 NT свежее - Лабораторные анализы - Свежие - Форум oil-club.ru - Выбор моторных масел, трансмиссионных жидкостей, антифризов, топлива, смазок. Форум экспертов и любителей.

                                  Komentarz


                                  • Zawsze możesz kupić i sprawdzić ilu letni jest
                                    I posłać do badania, które wykaże 100% PAO/Estry

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                                      Zawsze możesz kupić i sprawdzić ilu letni jest
                                      Batch number i karta bezpieczeństwa od importera i nie trzeba kupować aby to wiedzieć

                                      Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                                      I posłać do badania, które wykaże 100% PAO/Estry
                                      Badanie poprzednika wstawiłem, opis jest jasny i wyraźny. Wątpię aby "nowszy model" był gorszy CFS NT+ to ich najwyższa linia.




                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                        Wątpię aby "nowszy model" był gorszy
                                        Wiara czyni cuda

                                        Komentarz


                                        • Znalazłem Meguin'a w super cenie. Spytałem jaka jest data produkcji tego oleju. Jeśli do 2 lat to bym wziął ze dwie bańki. Może jutro odpiszą.

                                          Link

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                            Bo papier jest cierpliwy. Millers nigdy na papierze dobrze nie wyglada- a rzeczywistosc to co innego.
                                            Nie zapominajmy o wahaniach w produkcji oraz rozne metody pomiaru. Np. Meguin Super Leichlauf 5W-40, wedlug danych producenta nie rzuca sie tak w oczy. A jak zostal przebadany w niezaleznym laboratorium, wyszedl rewelacyjnie np. temperatura plyniecia -59 °C czy zaplonu 259 °C. Ale wedlug mnie to "moze" byc celowa akcja Meguina, bo chcac sie pozbyc pelno syntetycznego oleju z programu, nie moze sie tak bardzo roznic od swojego odpowiednika HC.

                                            Apropo Meguina 0W-40, moge potwierdzic, ze ilosc Zn jest w okolicach 1150-1200 ppm oraz jak w przypadku 5W-40 olej bazowy 100 % PAO. Lecz mimo wszystko jestem w trakcje organizacji analizy tego oleju, oprocz mnie jest jeszcze 6 userow z niemieckiego forum, aktualnie ustalamy formalnosci. Zostanie przebadany w tym samym laboratorium co 5W-40.

                                            Komentarz


                                            • Samsung89 jeżeli się to potwierdzi to patrząc na ceny tego Meguina, w tej cenie?
                                              Link
                                              Brać póki jest, bo jest okazyjna
                                              Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                                              Komentarz


                                              • Meguin Megol Super Leichtlauf Driver 0W40 5L

                                                tutaj alternatywa.

                                                Pozostaje kwestia czy ten olej posiada Mo w pakiecie. Okaze, jak bedzie analiza, to ja przetlumacze i udostepnie na: Link

                                                Komentarz


                                                • Randor na formu masz;
                                                  Nowe części do Skody - Octavia Club Polska
                                                  OIL SPA - oleje, filtry, akumulatory, części + oryginalne - Octavia Club Polska
                                                  Zapytaj czy mają w ofercie i za ile

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpis
                                                    tutaj alternatywa.
                                                    Wolę Argę, ale ten olej i tak nie dla mnie. Takie "tłuściochy" nie są wskazane dla nowoczesnych układów katalitycznych, a dla silników benzynowych DI tym bardziej.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X