Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

    Millers
    Teraz widzę, że są 2 Millersy z normą VW 504 do wyboru:


    Millers Oils EE Longlife 5W30 5L
    Millers Oils XF Longlife 5W30 5L

    który lepszy?

    Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis

    A po co ma lecieć? Tu w PL można zrobić analizę UOA, pomogę Ci w tym. Parę dni i będzie wynik. To jak?



    Losuj
    No właśnie nie chce losować, żeby potem nie żałować

    Komentarz


    • Zamieszczone przez ichris Zobacz wpis

      Teraz widzę, że są 2 Millersy z normą VW 504 do wyboru:


      Millers Oils EE Longlife 5W30 5L
      Millers Oils XF Longlife 5W30 5L

      który lepszy?



      No właśnie nie chce losować, żeby potem nie żałować
      Moim zdaniem xf.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • U mnie silnik (Bmw 320d) lepiej pracuje na EUROL( a powinien na MILLERSIE bo przeważnie na HC ciszej) .EE u mnie "skończył" sie po ok 8000tys więc też jeśli już to XF

        Komentarz


        • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
          Tu w PL można zrobić analizę UOA
          Tak wiem, ale już chyba raczej nie poślę do lab oleju bo go badałem wiele razy, teraz to by było raczej badanie AR, chociaż kto to wie co będzie za 15tyskm
          Osobiście uważam, że AR ma za drogie te dodatki.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpis
            U mnie silnik (Bmw 320d) lepiej pracuje na EUROL( a powinien na MILLERSIE bo przeważnie na HC ciszej) .EE u mnie "skończył" sie po ok 8000tys więc też jeśli już to XF
            Eurol Syntence FS 0W30?

            Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

            Moim zdaniem xf.
            Dzięki, przynajmniej jeden odpadł.


            Ogólnie jestem w kropce. Faktycznie chyba zrobię losowanie jak cytrynowiec radzi, pomiędzy:

            1. Millers XF 5W30
            2. Eurol Syntence FS 0W30
            3. Shell A-VL 0W30

            Komentarz


            • Zamieszczone przez ichris Zobacz wpis

              Teraz widzę, że są 2 Millersy z normą VW 504 do wyboru:


              Millers Oils EE Longlife 5W30 5L
              Millers Oils XF Longlife 5W30 5L

              który lepszy?
              To jak wybór między ospą a odrą.

              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz


              • Zamieszczone przez ichris Zobacz wpis

                Eurol Syntence FS 0W30?



                Dzięki, przynajmniej jeden odpadł.


                Ogólnie jestem w kropce. Faktycznie chyba zrobię losowanie jak cytrynowiec radzi, pomiędzy:

                1. Millers XF 5W30
                2. Eurol Syntence FS 0W30
                3. Shell A-VL 0W30
                Tak Od 5 tys jest Eurol Syntence Fs 0w30 i jest ok (a nawet lepiej niz ok)

                Komentarz


                • Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpis
                  U mnie silnik (Bmw 320d) lepiej pracuje na EUROL( a powinien na MILLERSIE bo przeważnie na HC ciszej) .EE u mnie "skończył" sie po ok 8000tys więc też jeśli już to XF
                  Po czym wnioskujesz ze sie skonczył?
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

                    Po czym wnioskujesz ze sie skonczył?
                    Po odglosach silnika Zarowno w Vw 2.0tdi jak i w Bmw 320d po 8-9 tys silnik zaczal pracowac wg. "bardzo nieprzyjemnie" Na XF i na C3 tego nie odczulem

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpis

                      Po odglosach silnika Zarowno w Vw 2.0tdi jak i w Bmw 320d po 8-9 tys silnik zaczal pracowac wg. "bardzo nieprzyjemnie" Na XF i na C3 tego nie odczulem
                      Jak Ty słyszysz inna prace w dieslu to szacun
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpis
                        Tak Od 5 tys jest Eurol Syntence Fs 0w30 i jest ok (a nawet lepiej niz ok)
                        Jaki interwał stosujesz?

                        Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                        Osobiście uważam, że AR ma za drogie te dodatki.
                        Nie wiem, o których piszesz....na to są sposoby aby mieć taniej - warunek, pewny i sprawdzony sprzedawca. Z drugiej strony profity są wyraźnie zauważalne i nie tylko subiektywnie ale i w analizach.

                        Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                        Jak Ty słyszysz inna prace w dieslu to szacun
                        Nic w tym szczególnego, znasz silnik, auto - to wychwytujesz takie różnice.

                        Na marginesie, myślisz że to wypadek przy pracy? Millers Oils XF Longlife C3 5W-30 свежее - Лабораторные анализы - Свежие - Форум oil-club.ru - Выбор моторных масел, трансмиссионных жидкостей, антифризов, топлива, смазок. Форум экспертов и любителей.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis

                          Jaki interwał stosujesz?



                          Nie wiem, o których piszesz....na to są sposoby aby mieć taniej - warunek, pewny i sprawdzony sprzedawca. Z drugiej strony profity są wyraźnie zauważalne i nie tylko subiektywnie ale i w analizach.



                          Nic w tym szczególnego, znasz silnik, auto - to wychwytujesz takie różnice.

                          Na marginesie, myślisz że to wypadek przy pracy? Millers Oils XF Longlife C3 5W-30 свежее - Лабораторные анализы - Свежие - Форум oil-club.ru - Выбор моторных масел, трансмиссионных жидкостей, антифризов, топлива, смазок. Форум экспертов и любителей.
                          Dla mnie diesel zawsze pracuje chuj...... no chyba że v8 . Nic dziwnego dla mnie w tej analizie nie ma
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • Staram się nie przekroczyć 10tys....ale jak po 8tys. przy przyspieszaniu powyżej 3000 obr silnik "mówi "dość a do pasażera trzeba dzwonić to chyba już coś nie halo
                            Ostatnio edytowany przez MADO60; 33770.

                            Komentarz


                            • Fajną analizę wrzucił Piotr na Błąd 404

                              to wiele mówi.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez mirek_p11 Zobacz wpis
                                U mnie obecnie w moim Golfie 7,5 1.4 TSI CZDA Eurol Syntence FS 0W30 i jest miodzio. Cichutko i zero zużycia oliwy. Następnym razem zaleje 0W40 Eurol Synergy
                                Kolega wciąż zadowolony z oliwy Eurola ? Chyba jednak wybiorę tego FSa...

                                PS. Często wspominacie aby nie jeździć na niskich obrotach, tzn jakich? ja staram się nie schodzić poniżej 1600. Z reguły 1800 jak jazda jest płynna i bez korków. Nigdy nie przyspieszam jednak z takiej wartości tylko zawsze wcześniej redukcja.
                                Ostatnio edytowany przez ichris; 46262. Powód: PS

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                  Nic dziwnego dla mnie w tej analizie nie ma
                                  Przekroczony popiół to jeszcze pół biedy, ale lepkość w 40C czy PP - 36 to trochę nie bardzo.

                                  Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpis
                                  Staram się nie przekroczyć 10tys
                                  Jasne.

                                  Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                  Fajną analizę wrzucił Piotr na Wymiana oleju po czasie - czyli jak czesto wymieniać olej

                                  to wiele mówi.
                                  Zobacz poziom paliwa, tragedia.

                                  Komentarz


                                  • I o tym świadczy ta analiza, że xf jest 3 razy droższy od lepszego mannola 504/507 i dodatkowo, że prawie wszystkie w tej normie to picowane minerały.
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                      I o tym świadczy ta analiza, że xf jest 3 razy droższy od lepszego mannola 504/507 i dodatkowo, że prawie wszystkie w tej normie to picowane minerały.
                                      To świadczy o tym, że powinna być lepsza kontrola jakości - to nie pierwsza taka sytuacja i nie pierwsza firma która miejmy nadzieję miała - bo może już nie ma - z tym problemów.

                                      Komentarz


                                      • Ale da się zrobić dobry produkt przez wiele lat i tym przykładem jest M1 0w40 gdzie teraz to jest FS.
                                        Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                        Komentarz


                                        • Czy olej wpływa na obniżenie hałasu silnika? - MotoFocus.pl

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis

                                            To jak wybór między ospą a odrą.
                                            Lepiej tego określić nie można, nie wybrał bym żadnej/go

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
                                              Tak wiem, ale już chyba raczej nie poślę do lab oleju bo go badałem wiele razy, teraz to by było raczej badanie AR, chociaż kto to wie co będzie za 15tyskm
                                              Osobiście uważam, że AR ma za drogie te dodatki.
                                              A gdzie są te analizy?...

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

                                                Moim zdaniem xf.
                                                Potwierdzam. Stosowałem -ba nawet teraz na wiosnę go wleje (do diesla) bo już długo na półce leży.

                                                EE można sobie zrobić własnymi dodatkami ale ten olej jest napakowany ponadnormatywnie dodatkami stad niektórzy zarzucają niesłuszność zgodności z normami 504/507.

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                                  Fajną analizę wrzucił Piotr na Błąd 404

                                                  to wiele mówi.
                                                  Dlatego częstej wymiany nie zastąpi nawet złoty olej bo jakość oleju to jedno a funkcje jaka pełni to drugie- rezerwuar na niepożądane składniki.

                                                  w innym aucie mam miskę o pojemności 6,5 litra - a i tak po wymianie nawet po 3kkm czuć paliwo.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                                                    I o tym świadczy ta analiza, że xf jest 3 razy droższy od lepszego mannola 504/507 i dodatkowo, że prawie wszystkie w tej normie to picowane minerały.
                                                    Cena jest chora. Już dawno stosuje bdb alternatywy ale do czasu znalezienia solidnych zamienników pozwalających w podobnej cenie na znacznie częste wymiany.

                                                    XF z 504 507 - mam sentyment bo spisywał się znakomicie w moim klekocie -jeden z mniejszych ubytków, fenomenalnie przyjemna miękka praca silnika.

                                                    Ale żeby teraz świadomie kupować - no way!

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X