Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik 1.4 TSI 150km EA211 - konstrukcja, problemy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Leszek Zobacz wpis

    Ja składałem zamówienie pod koniec listopada i nikt nic o wersji FL nie wspominał. Jestem zaskoczony tym co piszecie, przecież nawet nie ma w Polsce oficjalnych cenników O3FL.
    U mnie wyglądało to tak. złożyłem zamówienie + zaliczka 10 listopada. 14 listopada zadzwonili z innego salonu w którym prowadziłem negocjacje ze dostali dziś pismo ze mogą już tylko robić zamówienie na FL (około 3k doplaty). Podziękowałem za info i zadzwoniłem do swojego sprzedawcy. Potwierdził to pismo jednak powiedział mi ze skoro zamówienie poszlo 10 to jest bez FL. nie wiem ile w tym wszystkim prawdy. okaże się w pod koniec stycznia jak będę odbierać

    Komentarz


    • #27
      Tutaj chyba chodziło o to że. Zamawiając zażyczyłem sobie by to była produkcja 2017. Skoro 2017 to stwierdziłem ze 3 tygodnie temu że można jeszcze zamówienie zmodyfikować i zapytałem o to dostając odpowiedź że nie ma problemu. Od razu i mocno zastrzegałem że chcę auto przed liftem bo takie pytanie przy zmianie też dostałem. Oczywiście prosiłem o potwierdzenie tego faktu choćby emailem. Czekałem coś długo aż dostałem ten telefon że jest problem bo zmiana w systemie wyrzuciła całe zamówienie a może nawet wszystkie tego dealera - to już nie pamiętam ale wszyscy dostali ofertę poliftowych. Zmiana była mała bo zrezygnowałem ze srebrnych relingów a domówiłem gniazdko 230V. Ale ogólnie mi sprzedawca powiedział że pepiki se w klipy lecą i tak zrobią co chcą i jak im pasuje nawet gdyby się mieli klienci wykruszyć bo i tak im się auta sprzedają. Daleko tak nie zajadą ;-)
      Ostatnio edytowany przez turbogostek; 42304.

      Komentarz


      • #28
        Czy w tych nowych 1.4 TSI także występuje problem z nadmiernym poborem oleju ? Odnośnie dwumasy to w salonie VW zarzekali się, że w wersjach bez ACT nie ma.


        OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

        Komentarz


        • #29
          choć tylko jedna to odp. masz w poście 2

          Komentarz


          • #30
            Przebieg ok. 40 kkm, zużycie w interwale 10 kkm 0,3-05l max.

            Komentarz


            • #31
              Zastanawiam się nad drugim autem. Oglądałem VW sportswan i najbardziej mi odpowiada 1.4 125KM. Nowe silniki 1.5 tsi mają być jeszcze bardziej skomplikowane i turbo ze zmienna geometrią, dlatego chce się załapać jeszcze na 1.4. Wygląda, że EA211 zostały poprawione, bo brak info aby nadmiernie zużywały olej.


              OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

              Komentarz


              • #32
                W ostatnim AŚ jest test długodystansowy tego silnika w Golfie po przebiegu 200 tys. km, porównują z Mercedesem A180.
                Ogólnie jest ok, silnik bez żadnych awarii, profilaktycznie w ASO po 100 tys. wymieniono czujnik zaworu wastegate "”. Mechanicy VW wiedzą, że ten element lubi płatać figle i chcieli oszczędzić Golfowi (kolejnej!) nieplanowanej wizyty w ASO.". Po 200 tys. silnik ma lepsze osiągi niż na początku testu. Jedyny poważny problem to sprzęgła w DSG - wymiana po 150 tys., koszt 6000 zł. Jak już DSG to wg mnie ze sprzęgłem mokrym wielotarczowym, ale to tylko w 1.8 i 2.0 TSI chyba.
                Co do świateł to tutaj macie bardzo ładne porównanie xenonów i halogenów w kilku samochodach, są xenony w Golfie (niestety, te droższe - AFL) i H7.
                Error 404
                Podejrzewam, że w Octavii są te same moduły xenonów.
                Ostatnio edytowany przez mmor; 35418.

                Komentarz


                • #33
                  Dzieki, ale chodzi właśnie o to że chodzi o LEDy a nie Xenony bo własnie LED'y będą w nowej Octavce ;-) Ale widzę że jest czemu xenony żałować, w Gulfie choć nie znam plugawego języka ale po gwiazdkach patrząc okazały się najlepszym oświetleniem. Szkoda.

                  Komentarz


                  • #34
                    Škoda Auto Česká republika | Oficiální web‎ Škoda Auto a.s.

                    Mozna na tej stronie skonfikurowac sobie wyglad skody po FL

                    Komentarz


                    • #35
                      1.jpg
                      Octavia III FL

                      Komentarz


                      • #36
                        No super, wlazłem sobie na ten pepicki konfigurator, patrzę, szukam i nie ma benzynowego 1.4 w Ambition, Style i L&K - jest tylko wersja CNG a sama benzyna 1.4 tylko w Fresh i Active. Czy to jakaś lokalna oferta czy już mam się bać i po prostu podziękować Skodzie za auto bo ja zamówiłem Style z konkretnym pakietem i nie chcę niczego innego choć i tak juz mam się godzić na zmiany.
                        Ostatnio edytowany przez turbogostek; 42304.

                        Komentarz


                        • #37
                          Orientujecie się, czy nowe 1,4 TSI z oznaczeniem CZC mają dwumasy lub np egr?
                          Ostatnio edytowany przez himi; 31983.

                          Komentarz


                          • #38
                            Nie mogłem już edytować, sam znalazłem 1,4 TSI 125 km CZC nie ma dwumasy
                            Załączone pliki

                            Komentarz


                            • #39
                              Witam.
                              Użytkuje octawie po lifcie z silnikiem 1.4 tsi 150 km. Przebieg 30 tysięcy juz po pierwszym serwisie.
                              Moje spostrzeżenia :
                              Silnik głośno pracuje na jałowym obrotach. Słychać to szczegolnie na zewnątrz. Takie cykanie, czy ktoś ma tak samo ?
                              Pozdrawiam

                              Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

                              Komentarz


                              • #40
                                Wojbag, może nagraj i udostępnij dźwięk o którym piszesz
                                Pozdrawiam,


                                Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                Komentarz


                                • #41


                                  Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Hmmm, straszny dźwięk. Jeżeli masz gwarancję, to zgłaszaj. Nie ma co czekać. Podeślij im ten film z pytaniem czy to normalne.
                                    Pozdrawiam,


                                    Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Niedawno miałem przegląd i zgłosiłem problem. Serwis twierdzi ze wszystko jest w normie. Czekam do następnego przeglądu jeżeli dojedzie
                                      Powinien, ponieważ ten dźwięk jest od nowości.

                                      Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Mój 1.4 TSI w Octavii 3fl brzmi podobnie. Mam go od miesiąca z hakiem i przejechane 2025 km. W instrukcji jest informacja, że zimny silnik może pracować głośniej i jest to normalne.

                                        Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

                                        Moja "córeczka"
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X