Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uciekające powietrze przez wentyl

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Uciekające powietrze przez wentyl

    Panowie mam problem z ciągle uciekającym powietrzem przez kominki wentyla.
    Felga Alu 16 skody rocznik 2010. Rok temu zmieniłem opony z letnich na zimowe i po 2 dniach wróciłem do wulkanizacji wymienić wszystkie wentyle bo zaczęło uciekać powietrze z wszystkich 4 opon. Przez sezon było ok. Następnie wymieniłem opony na letnie (ta sama wulkanizacja) i po 2 dniach wróciłem na wymianę wentyli bo powietrze uciekało z opon. Miesiąc może 2 było całkiem spoko, ale od jakiś 2 miesięcy muszę co 2-4 dni pompować koła bo ciśnienie schodzi do ok 1,5 bara (pompuje 2,8)
    Czy jest możliwość że jest to wina felgi czy wulkanizator ma słabe kominki i z tego powodu jest u mnie problem?

  • #2
    Zamieszczone przez Koszał Zobacz wpis
    pompuje 2,8
    Czemu tak dużo? Fabryka mówi od 2.0-2,3 w zależności od obciążenia.
    Zmień wulkanizatora na innego i sprawdź czy problem będzie nadal. Może słabo je wklejają i ucieka
    Mój szatan

    Paweł

    Komentarz


    • #3
      Kolego może też być tak że nie wkręcają CI dokładnie zaworów po wymianie opon a sam wentyl wklejony w felgę jest ok. sprawdź u innego i poproś niech dokręci.

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        Pompuje 2,8 bo wiem że za dzień lub 2 będzie już sporo mniej. Samochód ciężki (skoda superb combi) często z całą rodziną wiec 2,3 to minimum.
        Przez zaworki nie ucieka. Jak poleje płynem do szyb widać wyraźnie jak powietrze robi bombelki. Czy kominki się wkleja? Miałem wrażenie że tylko wkładali, nie pamiętam nawet czy dawali smar.

        Komentarz


        • #5
          Wentle nie sa wklejane. Ranty felg musz byc oczyszczone no szczotka druciana. Tu gdzie wskakuje opona przy pompowaniu zalozonej opony. Miejsce na wentle tez ma byc oczyszczone. Przed wlozeniem niwego wentla trzeba przesmarowac wentyl ale zadnym smarem ale specjalnym mydlem do opon. Pracowalem jako gumiarz wiec wiem co mowie. Mialem przypadki ze same wentle mimo ze nowe byly juz wiekowe i pekaly ale to raczej nie czesty przypadek.
          sama felge sie zaklada na wywazarke maszyna kteci felga a my szczotka druciana jedziemy po rantach. Potem zakladamy nowy wentyl oczewiscie nasmarowany. Nastepnie najlepiej nasmarowac i felge i opone nowa mydlem i zakladamy. Pompujemy, wkrecamy zaworek w wentyl i pompujemy do wlasciwego cisnienia. Chyba ze felga szeroka a opona nie chce wskoczyc na rant to tzw bomba pompujemy kolo.
          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X