Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dodatki do paliw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    to tymbardziej nie rozumiem aut z dpf z normą euro4, gdzie równolegle robili te same silniki bez dpfa, które też spełniają euro4.
    jaki tego był sens?

    Komentarz


    • #27
      a co sądzicie o kleen-flo albo skydd black arrow diesel?
      widzę, że tam ten ksylen też jest, aczkolwiek są też inne składniki w nim.
      Chyba nie opłaca się robić własnej mikstury? np. na bazie składu kleena? a może? kupić składniki np. w castoramie, zmieszać i zapakować do piwnicy większą jej ilość?
      czy walnąć butelecznę skydda czy kleena raz na jakiś czas? co lepsze?....

      Komentarz


      • #28
        skydd ma jakiś inny skład jednak.
        ale kleen-flo ma taki:
        "Produkt zawiera: alkohol izopropylowy 60-100 %, ksylen-mieszaninę izomerów 10-30 % i etylobenzen 1-5 %."
        własna mieszaninka nie będzie jednak opłacalna, bo cenowo się nie kalkuluje.

        Lepiej chyba zapodać ten Skydd (teraz stosuje).
        Następnie zakupie (styczeń) ten kleen-flo, jest ciut tańszy widzę, a ma wspomniany ksylen.

        Komentarz


        • #29
          dla porównania skład skydda
          Karta Charakterystyki

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
            to tymbardziej nie rozumiem aut z dpf z normą euro4, gdzie równolegle robili te same silniki bez dpfa, które też spełniają euro4.
            jaki tego był sens?
            Wyłapywanie rakotwórczych cząstek stałych..

            Komentarz


            • #31
              no tak, tylko czemu w jednych to wsadzali, a w innych nie? bezsensu....przy tych samych motorach zaznaczam.
              np, mój 2.0 tdci/hdi wychodził z/bez dpfa w tym samym roczniku 1.6 tdci/hdi 90 ps przeważnie bez dpfa, natomiast ten sam w wersji 109 przeważnie z dpfem
              w Octach pewnie było to samo, bo bxe nie miał, a bls miał.....imo nonsens. Oba też spełniają zapewne euro 4.
              Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                a co sądzicie o kleen-flo albo skydd black arrow diesel?
                widzę, że tam ten ksylen też jest, aczkolwiek są też inne składniki w nim.
                Chyba nie opłaca się robić własnej mikstury? np. na bazie składu kleena? a może? kupić składniki np. w castoramie, zmieszać i zapakować do piwnicy większą jej ilość?
                czy walnąć butelecznę skydda czy kleena raz na jakiś czas? co lepsze?....
                Nie opłaca się dla jednego auta ale dla 9 k litrów ropy wierz mi - opłaca się
                zwlasza ze substraty są tanie.

                reszta składu to głównie nośnik baza bo rozpuszczalnik zeżre nawet PP, HDPE jeśli jest nierozcienczony.

                Z ciekawostek to naftalen tez pięknie czyści.
                Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.

                Komentarz


                • #33
                  no tak, racja.
                  W styczniu wytestuje ten kleen.
                  dziś dodałem skydda

                  Komentarz


                  • #34
                    Ja zaraz po kupnie przekonałem się o tym że mam walnięte wtryski i po dłuższym postoju autem miotało jak szatan... (oddzielny wątek o tej historii). Więc za poradą zalałem AR6400D-Max, a w tym momencie używam AR 6900D-Max co tankowanie i generalnie jestem zadowolony pod względem pracy silnika
                    Nie ma poszarpywania ani nic z tych rzeczy, nie wiem jak wygląda filtr paliwa bo przy zmianie zawartość pojemnika wyglądała słabo... Choć wiem że muszę wymienić wtryski ponieważ przy wyższym ciśnieniu nie trzymają nastawów (przy prędkościach powyżej 140 czuć delikatne wibracje/poszarpywanie na pedale przy przyspieszaniu) ale rano na zimnym tego nie ma - co daję mi możliwość przedłużenia agonii i zebrania funduszy na komplet...
                    Więc jak dla mnie - jestem ZA ale nie ma co się nastawiać na cuda wianki, chodzi raczej o ochronę i konserwację układu zasilania a niżeli "dodatkową moc".

                    Komentarz


                    • #35
                      Dlatego prewencyjnie zawsze po zmianie filtra paliwa w dieslu warto zalać czymś co czyści niż zostawiać paliwo z syfem albo zalewać ON. Niestety całe zło w układzie paliwowym to głównie błędy eksploatacji a w mniejszym stopniu jakość paliwa.

                      Komentarz


                      • #36
                        pedros czy dobrze rozumiem żeby zalać samą puszkę na filtr jakimś dodatkiem bezpośrednio?

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
                          pedros czy dobrze rozumiem żeby zalać samą puszkę na filtr jakimś dodatkiem bezpośrednio?
                          Tak, przeważnie najlepszy efekt daje Diesel Spulung od LM.
                          To musi być mieszanina na bazie ropy broń Boże nie na samym rozpuszczalniku ani dodatku do paliwa.

                          Komentarz


                          • #38
                            Ale większość jest na bazie nafty.

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
                              Ale większość jest na bazie nafty.
                              Nafta i olej napędowy to bardzo podobne frakcje i jest ponadto lżejsza co powoduje lepsze czyszczenie


                              F64571A2-04D7-4236-B617-F207E9B9C8B2.jpeg

                              Komentarz


                              • #40
                                Lm system reiniger jest chyba nawet ciut lepszy od diesel spulung, ale nie znam skladu. jest ciut drozsze

                                Komentarz


                                • #41
                                  Jedno jest pewne raz na 100 kkm trzeba taki zabieg zrobić chyba ze od początku auta dolewa się świadomie polepszacze.
                                  I tu smutna wiadomość dla fanatyków olejów 2T owszem poprzez zmianę parametrów fizykochemicznych paliwa można uzyskać bardziej miękka prace silnika ale trzeba być czujnym bo metaliczne dodatki AW w tym oleju zabijają wtryski i DPF - powoli ale skutecznie.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    I jak tam depresatory zalane ?



                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                                      Jedno jest pewne raz na 100 kkm trzeba taki zabieg zrobić chyba ze od początku auta dolewa się świadomie polepszacze.
                                      I tu smutna wiadomość dla fanatyków olejów 2T owszem poprzez zmianę parametrów fizykochemicznych paliwa można uzyskać bardziej miękka prace silnika ale trzeba być czujnym bo metaliczne dodatki AW w tym oleju zabijają wtryski i DPF - powoli ale skutecznie.
                                      À to ktos jakieś badania robił na ten temat, czy tylko teoria? Pytam z ciekawości bo na forum toyota ludzie dolewają od kilkuset tys kilometrów i same pozytywy. Co akurat z dodatkami do paliw bywa rożnie. Tak jak na OCP ludzie wysyłają oleje do analiz tak oni
                                      te mieszanki ropowo/olejowe. Wszystko jest na ich forum.
                                      Moj kolega w 2.0 Cr miał opiłki w filtrze paliwa i zapałał mu sie "czek". Odkąd zaczął stosować pomysły z forum Toyoty problem opiłków i czeka znikną. Kilka razy nie dolał i czek powracał. Czyli związek jest. Przejechał już z 50 tys km i jak narazie same pozytywy.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Opilki to jedno a zawalnie końcówek wtryskiwaczy to niezależnie inny temat - nigdy nie ma gwarancji czy producent oleju 2T nie dodaje czegoś od siebie jak np metaliczne dodatki ... poza tym nasze wtryskiem roznia się od Japończyków

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Mój silnik jest na pompo-wtryskach - BKC, przebieg 140 000. Narazie nic złego się nie dzieje. Co byście polecili z dodatków do paliwa dla niego?
                                          Myślę tutaj coś co pomoże w łagodnym oczyszczeniu ich, ochrona przed zużyciem i wspomaganie prawidłowej ich pracy. Więc, bardziej dbać o pompki, jak reanimować.
                                          Miło by było jak by pozytywnie wpływał jeszcze na jakość paliwa.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Ja leję od 8 tyś km archoil d6900 max.
                                            Ze swojej strony mogę polecić, auto pracuje trochę ciszej, silnik "łagodniej" a i DPF przestał mi się tak często wypalać.
                                            Przez około 5 tyś nie wypalił się ani razu, archoil skończył się i zanim zamówiłem, musiałem wypalić dwa zbiorniki i po tych dwóch bez dodatku znów zaczął się wypalać.
                                            Teraz przepalam drugi zbiornik z dodatkiem AR i DPF znów przestał się wypalać. Moim zdaniem warto zainwestować. Dużo dobrych opinii jest w internecie na różnych forach.
                                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              No to dzięki za wskazanie środka, bo ja nic w tym temacie się nie orientuję.
                                              Rozumiem że to jest preparat do ciągłego stosowania? Ile masz przebiegu na swoim?

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Ja leje od Ok 50 kkm ar6900 D ta stara formule (czerwona) jak tą nową (pomarańczowa) i zero problemów z

                                                turbiną
                                                Egr
                                                Dpf

                                                nawet kiedy miałem jazdy po mieście.

                                                Najbardziej u mnie sprawdza się proporcja 1:1000 na ON Standard (żadne premium)

                                                Przy takiej konfiguracji jedt nadal tanio a korzyści znacznie większe niż paliwa rzekomo premium.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Używał ktoś Archoil AR6900-P MAX ? Jakie odczucia w praktyce?
                                                  Silnik R18A2.
                                                  http://www.dadrl.org.uk
                                                  http://www.lightmare.org

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Ja właśnie czekam na dostawę. W którymś wątku jest dużo opini pozytywnych i na ich podstawie postanowiłem zamienić dotychczas używane L&M

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X