Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dodatki do paliw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Krótki raport ode mnie dot paliwa diesel efecta:

    1. zalany już drugi bak +AR6900D
    2. Auto lepiej zbiera -moment wyraźnie lepszy
    3. Spalanie: kompetnie nic nie mogę na ten temat powiedzieć ze względu na brak stałych warunków do porowniania
    4. Jeździ się b przyjemnie. Akustyka bez wyraźnych zmian.

    Swoja droga jestem ciekaw czy na innych stacja zaopatrywanych w paliwa Orlen również są te paliwa ?

    Komentarz


    • #77
      Trochę czasu minęło i odświeżyłbym temat AR6900D, ktoś coś jeszcze testował i jak ma się to po większym dystansie z tym środkiem?
      Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

      Komentarz


      • #78
        Już 15. Butelkę wlewam.
        Kazdemu polecę w ciemno !

        Dziala.

        Po kilku bakach jest wyśmienicie.
        Potem to już utrzymywanie czystości i korzystanie z pełnej mocy pieca.

        Komentarz


        • #79
          To trzeba zakupic. To juz grubo bakow wyjezdziles jak to 15 butelka. Planuje zakupic jiz teraz zwykla on na orlenie np i zalac tego specyfika. Zobaczymy jak to sie sprawdzi. Jakies pomiary wtryskow cos zaobserwowane na macalnie po tych 15 butelkach?
          Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

          Komentarz


          • #80
            Po kilku tankowaniach korekty a konkretnie rozjazdy pomiędzy wtryskami poprawiły się . Potem już nie podnieciłem się pomiarami tylko jeździłem.

            dodatkowo filtr wypala się znacznie rzadziej.
            Licze ze spaliny i osprzęt przez to jest czystszy (nie sprawdzałem ale żadnych problemów z DPF ani egr)

            ostatnio nawet majac 1/5 baku dodałem potrójna dawkę Czyli stężenie kilkanaście razy większe niż zalecane -> auto szatan

            Komentarz


            • #81
              a jak nie mam już dpfa to też warto zastosować ten AR6900? czy coś innego polecacie? wcześniej lałem czasem LM a nawet K2 do czyszczenia, czasem olej 2T no i depresatory zimową porą.

              Komentarz


              • #82
                Ja często do kaszlaków dolewam olej liqui moly 1052. Korekcje na wtryskach znacznie się poprawiają, silnik pracuje ciszej przy czym lepiej odpala. 0,2L na zbiornik zimą a latem można wlać nawet 0,5L.

                Komentarz


                • #83
                  Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                  Chemia tego typu jest relatywnie niedroga to marketing dorabia ideologię i daje pretekst do wyższych cen wiec K2 udowadnia to na każdym kroku na plus.

                  Wracajac - analiza karty prawdę powie.
                  tak naprawdę jest kilka rodzajów związków które działają czyszcząca jak kerozyna, naftalen itp ale jak ma dobrze czyścić to trzeba zadbać i smarowanie bo to stoi w opozycji ( za wyjątkiem np ksylenu) dlatego uważam osobiście ze lepiej krótko i mocno niż długo i słabo. Chyba ze mówimy o preparatach celowych skomponowanych zgodnie ze sztuka czyli full Complex do prewencji i delikatnego dekomponowania depozytów .
                  Analizując Twoją wypowiedź na krótkie-dobre działanie środków do benzyny (TSI) czyszczących zawory, wtryskiwacze, itd. byłoby wskazane użycie np. podwójnej dawki na zbiornik paliwa lub pojedyńcze dawki: jedna po drugiej na pełne dwa zbiorniki? Mam tu na myśli środki do zastosowań jednorazowych w odstępach przebiegu np.co 5000 km.
                  Ostatnio edytowany przez endryu; 861.
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz


                  • #84
                    Przy stosowaniu AR6O00D dolwacie jakiegoś depresatora jeszcze w okresie zimowym?
                    AR faktycznie sporo osób poleca, trochę przejrzałem internet, ale faktycznie lepiej chyba ze zwyklym ON niz jakimś premium.
                    Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                    Komentarz


                    • #85
                      Depresatory działają przeciwstawnie do niektórych właściwości AR6900D -

                      AR separuje wodę z układu bo ma demulgatory
                      Depreststory np kleen flo na propanolu i ksylenach pochłania wodę w strukturę paliwa.


                      Ja dorzucalem sporadycznie prewencyjnie pomimo ze wątek chwili paliwa sa dobrej jakości wctym aspekcie.

                      AR 6900 nie zmienia parametrów niskotemperaturowych paliwa.

                      Komentarz


                      • #86
                        Dobra zamówiony AR6900. Czekam na dostawe. Na razie 500 ml a jak sie sprawdzi jedziemy z tym dalej. Tak mocno jest to zachwalane i tu i na innych forach, ze oczekiwania sa spore. Rozumiem, że depresatorow nie ma juz co stosować, a tak z technicznych pytań to można lać go i przed i po tankowaniu, obojetnie? Mialem, w ogole kupić LM Systempflege, ale dobrze, ze zaczalem tu czytac, bo nawet nie wiem na co wlasciwie byl ten LM.
                        Ostatnio edytowany przez upel; 46045.
                        Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                        Komentarz


                        • #87
                          Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                          Przy stosowaniu AR6O00D dolwacie jakiegoś depresatora jeszcze w okresie zimowym?
                          Ja nic nie dolewałem
                          Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                          ale faktycznie lepiej chyba ze zwyklym ON niz jakimś premium.
                          dolewam do Vervy, nie widzę różnicy ani w spalaniu ani w mocy.
                          Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                          a tak z technicznych pytań to można lać go i przed i po tankowaniu, obojetnie?
                          Ja wlewam przed tankowaniem dwie miarki po 25 ml, później tankuje paliwo do pełna.
                          Chyba w taki sposób najlepiej zmiesza się z paliwem.

                          Polecam również wozić ze sobą torebki strunowe, w które spakujesz po tankowaniu "lejek".
                          AR ma dość mocny specyficzny zapach, który czuć w całym aucie.

                          Wypalam teraz chyba szóstą butelkę.
                          Różnicę widzę w pracy silnika, jest jakby ciszej, bardziej elastycznie, łagodniej pracuje silnik nawet przy rozruchu w zimie.
                          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                          Komentarz


                          • #88
                            Najlepiej zalewać przed tankowaniem -to jest gęste i nie wiadomo jaki ma to wpływ na gumę w szyji baku.


                            Worek strunowy - zdecydowanie Tak! Mimo ze to ma elementy zapachu wód perfumowanych niemniej inhalacja tego jest niezdrowa.

                            Komentarz


                            • #89
                              Sorry za może głupie pytanie ale wolę się upewnić, czy do O3 1.4 TSI CZDA z 2016r. można lać AR6900 P-MAX w celu wyczyszczenia układu paliwowego? Zauważyłem, że po nocnym postoju silnik jest trochę mułowaty i poszarpuje przy lekkim przyspieszaniu. Poranne odpalanie niezależnie od temperatury i wilgotności powietrza bez problemu. Po rozgrzaniu nie ma takich objawów. Aktualny przebieg to 20,5 tys. km. Ile wlać na pełny zbiornik benzyny w celu uzyskania skutecznego rozpuszczania osadów i czyszczenia?
                              Z góry dzięki za wskazówki i rady.

                              Komentarz


                              • #90
                                To może być inna przyczyna niż paliwo ale AR generalnie pomaga mocno przy układzie paliwowym.

                                lejesz 1:500 czyli 100 ml na 50 litrów beny lub proporcjonalnie.

                                w benzynie najlepsze efekty na muła to przegonić z 10 minut na trójce prawie przy czerwonym polu.

                                Komentarz


                                • #91
                                  Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                                  To może być inna przyczyna niż paliwo ale AR generalnie pomaga mocno przy układzie paliwowym.

                                  lejesz 1:500 czyli 100 ml na 50 litrów beny lub proporcjonalnie.

                                  w benzynie najlepsze efekty na muła to przegonić z 10 minut na trójce prawie przy czerwonym polu.
                                  Dzięki pedros.
                                  Jakie jeszcze inne przyczyny mogą powodować tego typu objawy?

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Świece, Przewody WN, cewki, uszkodzone wtryskiwacze, sondy lambda, nieszczelność w dolocie, brak kompresji, uszkodzenie UPG, nagar w dolocie (tutaj mało prawdopodobne bo chyba masz dodatkowe wtryskiwacze paliwa do dolotu)

                                    sprawdz najpierw błędy w komputerze. Tam jest centrum wiedzy -kody Ew błędów pomogą dojść do sedna.

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Dzisiaj zalewam pierwszą dawkę AR6900, po jakimś czasie zobaczymy, Wczoraj sprawdzałem jak ten AR6900 wygląda i z gęstością może jakoś gęsty nie jest, ale śmierdzi faktycznie konkretnie, po odkręceniu i po 15 minutach, żona stwierdziła, że "coś strasznie capi w pokoju, jakimś takim smrodem jak u mechanika", na palcu czuć, że jest takie tłuste. Generalnie na razie tyle, więcej po jakichś faktycznie 2 bakach o ile coś faktycznie będzie zauważalne. Na pewno zaleje to z ON Efecta z Orlenu, w Verve się bawił już nie będę, bo po pierwsze może być i za bogato, a po drugie przy tych cenach ON to już szaleństwo i rożne opinie co do suchości paliw Verva... Trochę problem mam z ta obsługa tej miarki, ale może tak mi się wydaje, pierwszą dawkę sobie odmierzę i wleje do mniejszej buteleczki i to zapodam na raz.
                                      Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        Stosował ktoś już to albo ma jakąś wiedzę na temat tego produktu? Według opisu to wydaje się że nie ma nic lepszego już do paliwa
                                        Oilsyn Hybrogen – Rewolucyjny Modyfikator Paliw – Oficjalny Sklep Archoil Polska

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Również dobrze można dobudować ideologie do (none)

                                          wzrost momentu z wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku pachnie mi amłejem.
                                          reszta opisu może dotyczyć dokładnie mieszaniny izopropanolu z mieszanina ksylenow ... co kosztuje przepraszam 9 pln za litr. A jak dodamy naftalen to brud z wtryskiwaczy schodzi jak po piaskowaniu.

                                          Ciekawostka dla niektórych może być temat wogole paliw premium - do których dodanie powszechnie dostępnego i taniego dodatku czyni go premium ( a naprawdę dodawany jest również do zwykłego paliwa ze wzgledow praktycznych dla stacji paliw jak niskopiennosć, przedłużanie trwałości paliwa przechowywanego, antykorozyjnosc - dbanie o systemy przewodów i pomp na stacji paliw, absorbcja wody (emulsja))

                                          Przy okazji przekłucie tego w zalety dla samochodów - ok to trochę koreluje wiec marketingowo ok

                                          Zrobcie sobie doświadczenie - poproście na stacji o kartę kontroli jakości paliwa dotyczący dostawy: fachowo „ odpis ze świadectwa jakość dla dowodu wydania bieżącej dostawy”

                                          stacj ma obowiązek okazania - i co stwierdzamy: ze np olej napędowy niechętnie różni się jeden od drugiego

                                          Dlatego warto stosować swoje sprawdzone środki polepszające walory użytkowe.
                                          ale to taka dygresja.

                                          wracajac do tego cudownego dodatku - nie chce dyskredytować ale za wcześnie na osądy

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                                            Wczoraj sprawdzałem jak ten AR6900 wygląda i z gęstością może jakoś gęsty nie jest
                                            dokładnie, jest jak paliwo,
                                            Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                                            więcej po jakichś faktycznie 2 bakach o ile coś faktycznie będzie zauważalne.
                                            moim zdaniem zauważysz już w połowie pierwszego,
                                            Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                                            bo po pierwsze może być i za bogato
                                            nie jest, ja tak leję
                                            Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                                            Trochę problem mam z ta obsługa tej miarki, ale może tak mi się wydaje, pierwszą dawkę sobie odmierzę i wleje do mniejszej buteleczki i to zapodam na raz.
                                            bez sensu, masz rurkę i miarkę w butelce, przyciskasz butelkę, odmierzasz ile Ci potrzeba wlewasz do zbiornika, znów przyciskasz, lejesz ile Ci potrzeba i przelewasz do zbiornika, prosta robota.
                                            Polecam założyć na dwie ręce rękawiczki foliowe i przypominam o torebce strunowej
                                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              Przejechałem pół baku z AR6900 i tak postanowiłem się podzielić. A więc, pisze ostrożnie, bo bardzo sceptycznie podchodzę do rożnego rodzaju 'ulepszaczy", ale tutaj faktycznie coś jest na rzeczy, mimo, że to dopiero pół baku, ale czuje faktycznie jakąś bardziej miękką prace dieselka, nawet rano po odpaleniu jest jakby mniej pyrkotliwy, jakoś tak inaczej chodzi, nie wiem czy ciszej czy nie, ale to tez będę sprawdzał, chociażby apką na telefonie do pomiaru natężenia hałasu. Wiem, że na mojej apce i telefonie było to na postoju 51-52dB, zobaczymy jak będzie teraz, ale jeszcze trochę pojeżdżę i zobaczę. Jakiś mega test to nie jest, ale coś tam zobrazuje.Generalnie innych różnic czy na plus czy minus nie zaobserwowałem, ale jak mówię jeżdżę dalej i bacznie obserwuje.

                                              Zwróciłem uwagę ostatnio mocno na paliwa Orlen, które głównie tankuje i generalnie tylko tych paliw udało mi się odnaleźć specyfikacje, ale wychodzi na to, że np. parametr smarowności jest w paliwach Verva na poziomie 460 ​um​, czyli tyle ile przewiduje norma dla paliw u nas. Natomiast Efecta ma smarność na poziomie max 400 um, czyli generalnie jest bardziej smarowne, czyli może być coś na rzeczy odnośnie np. paliw typu Verva i ich suchości. Dodatek AR6900 w proporcji 1ml na 1l ON podnosi tą smarność jeszcze niby do 320 um mniej więcej, o ile jest to prawda. Ciekawy jestem jak to jest, może ktoś jest bieglejszy w te klocki, ale ze swoich spostrzeżeń i tego co zamieszcza Orlen tak wynika.
                                              Ostatnio edytowany przez upel; 46045.
                                              Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                zachęciliście mnie...właśnie zamówiłem 0.5 litra AR6900 do diesla, i seteczkę do benzyny też.

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  1. Odnośnie dodatków, to jak ktoś interesuje się chemią, lub ma wykształcenie w tej dziedzinie, to pewnie jest w stanie sam namieszać za kilkanaście zł dobry dodatek.

                                                  2. Do diesli; wyższa smarność była wymagana dla układów gdzie ciśnienie robiła pompa rotacyjna (VP-37 i inne podobne). Układy na common rail czy PD, nie wymagają paliwa o aż tak wysokiej smarności. W ciepłych miesiącach sprawę poprawia BIO w oleju napędowym, a zimą dodatki. U mnie (ASV - ostatni na pompie) po Klen Flo odpala wyraźnie lepiej i na zimnym pracuje bardziej miękko, przyjemniej. Na m.in. avensis info i alfaholicy jest grupa userów, którzy dodają olej 2T i nachwalić się nie mogą.

                                                  3. Do benzyny, skusiłem się ostatnio na Wynn's Supremium Petrol, obecnie zalany w leciwym 1,6 16V. Tu zobaczymy, bo pierwszy raz.

                                                  4. Odnośnie obowiązku stacji do okazywania świadectw, zapytałem grzecznie kilka razy o to, i jak widziałem te miny niewiast obrazujące niesamowity entuzjazm ...
                                                  Silnik R18A2.
                                                  http://www.dadrl.org.uk
                                                  http://www.lightmare.org

                                                  Komentarz


                                                  • A propos smarnosci - zwykły lotos zakamuflowany ubrany w Cirkle K - już kiedy podniecalem się ta analiza (dostałem ksero obu diesli i obu benzyn.
                                                    dodam ze smarnosc zwykłego i premium była taka sama



                                                    10FD5504-F998-444F-8A9C-26998198AAAE.jpeg

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X