Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dodatki do paliw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 190 to super, czyż nie?
    Silnik R18A2.
    http://www.dadrl.org.uk
    http://www.lightmare.org

    Komentarz


    • No raczej - do tego jeszcze AR69 zero zero wjeżdżał i była cetanowa uczta.

      smarnosc przydaje się przy wtryskiwaczach -iglica ma eldorado ale pompa CR tez nie pogardzi.

      Komentarz


      • Możliwa byla by taka różnica w smarności między Orlenem a Circle? Może są to wartości podawane np. w różnych temperaturach. Skoro norma jest do 460 to byłoby tu 180?
        Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

        Komentarz




        • Dobrze kombinujesz - smarnosc bada się obecnie wedle jednej normy iso (zwróć uwagę każda analiza ma obok podane jaka metodyka badań i wędkę jakich standardów próbki sa przeprocesowane)

          Nitma iso zakłada smarnosc w dwóch temperaturach w tej niższej owszem smarnosc jest lepsza ale to raczej różnica wynosi 460 vs 380 mikrometrów.

          moja wklejka z pomiaru to fragment paliwa standard - obok jest premium ... które jest takie same wedle tej karty (nie pamietam czy cetany były nawet takie same)

          Generalnie według mojej skromnej wiedzy nawet jedna cysterna ma komory i w każdej może znajdować się paliwo na zamówienie z precyzyjnie dozowany dodatkami na etapie konfekcjonowania w terminalu. A dodatki o czym pisał Dragster to faktycznie nieziemsko tania sprawa bo stężenie efektywne to np 0,005% środka którego litr kosztuje 12 pln

          Nadal podtrzymuje ze Lotosa warto czasem obserwować i wyciągnąć własne wnioski.

          Komentarz


          • no to zalałem pierwszą dawkę AR 6900 D max do 2.0 hdi
            (i pierwszą dawkę AR 6900 P max do 2.5i n52). pierwszego mam większe opakowanie, zobaczymy
            p.s. czy przy AR6900 D stosować mimo wszystko depresator dodatkowo przy niższych temperaturach czy odpuścić? bo w końcu jaśności nie mam z tym...po powyższych postach...
            Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

            Komentarz


            • Z depresatorami nie szalalbym jeśli nie ma przesłanek.
              dzisiaj wlalem testowo Xeramic Diesel Protector i zaczął klekotac bez kultury.

              depresatory wiążą wodę a AR6900 D zawiera deemulgatory co oczywiście nie wyklucza używania

              dla mnie najlepszy skład depresatora to IPA i Xyleny - dobrze czyści, smaruje, obniża pkt krzepnięcia - ot cała filozofia

              Komentarz


              • Stosuje ktoś do benzyny Archoil AR6900-P MAX? Jakie odczucia, efekty?
                Silnik R18A2.
                http://www.dadrl.org.uk
                http://www.lightmare.org

                Komentarz


                • Kolegaw UFO 1,8 zadowolony. Jescze miał te stara wersje litrowa -chwalił prędkość wkręcania się na obroty i lepsza prace na bardzo wysokich obrotach. Spalanie wg niego bez zmian. Ale tylko jedna butelkę miał wiec efekt mógł potęgować się po kolejnych butelkach.

                  Komentarz


                  • Dziękuję. U mnie też UFO, właśnie z tym prostym motorem.
                    Silnik R18A2.
                    http://www.dadrl.org.uk
                    http://www.lightmare.org

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                      p.s. czy przy AR6900 D stosować mimo wszystko depresator dodatkowo przy niższych temperaturach czy odpuścić? bo w końcu jaśności nie mam z tym...po powyższych postach...
                      dołączam do pytania - ostatnio wlałem bak lotosa i ledwo zapalałem przy <-3'C - dopiero po uzupełnieniu baku arktycznym z CircleK+wlaniu depresatora, przejechaniu z ~50km, by się wymieszało, na kolejny dzień zapalił mi jak powinien. Jak dotąd byłem przekonany, że AR6900D działa również jako depresator, ale chyba dość słabo?

                      Komentarz


                      • AR6900D nie jest depresatorem i nigdy nie był pozycjonowany jako depresator.

                        Trzeba dodatkowo dozować jeśli jest potrzeba.
                        Arktyczny to taka petarda ze nie trzeba dodawać depresatora bo jest wyjątkowo czysty i bez FAME

                        Jak jest poniżej zera to delikatne ilości dorzucam depresator (różne: kleenflo, xeramic; nie testowałem jescze dfa39 do którego skłaniam się za kilkaset tys km bo zanim skończę litra xeramica to pewnie już elektrykami będziemy gonić )

                        Komentarz


                        • Witam pamiętam, że parę osób zakupiło też Archoil 6900D, a że już troszkę czasu minęło, to chciałbym się zapytać jak wrażenia po przepaleniu już jakiejś ilości tego specyfiku i podzielę się też swoimi wrażeniami.
                          Otóż dawkowanie na początku było lekko stresujące, natomiast teraz już idzie elegancko, zapach jest niesamowity, oby się nigdzie nie rozlało w bagażniku czy coś, bo jest strasznie drażniący. Co do samego działania, to powiem tak. Coś tam słychać, że silnik chodzi jakby bardziej aksamitnie, a że jestem niedowiarkiem to zawsze muszę jakoś to sprawdzić. e nie jest to jakoś adekwatne, ale zwykłą apka na telefon mierzyłem nie raz poziom hałasu rozgrzanego silnika i było to z reguły 50-51 dB, teraz mam 49-50, ale i czasem 51, i nie jest to spowodowane temperaturami na zewnątrz, bo pomiary robiłem i wcześniej duzo razy. Może to nie jest różnica, bo tak jak mówię i 51 dB tez jest, ale 49 dB nigdy nie bywało. Poza tym faktycznie słychać bardziej miękką pracę. Co do spalania to ciężko wyczuć, więcej na pewno nie pali, a czy mniej nie wiem, to tak ciężko wyczuć. Mam nadzieje, że dodatkowo ten specyfik smaruje coś tam co ma smarować i jakoś oczyszcza, ale tego nie ma jak sprawdzić. Moc jest ok, wcześniej lałem Vervę, ale mówią, że sucha, teraz leje Efecte i do tego AR,i nie zauważyłem spadków osiągów, czy też jakiegoś kopa. Verva ma 55 cetanów, Efecta ma 51 prawdopodobnie. Generalnie Archoil 6900 jest na plus. Wychodzi taniej niż tankowanie paliw premium, a mam nadzieję, że działa on nawet lepiej niż tankowanie właśnie paliw premium.
                          Zapewne jeszcze sprawdzę korekty na wtryskach, jak będzie troszkę więcej czasu, Zawsze na 1 cylindrze miałem wyższe niż wszędzie, ciekawe czy coś się poprawiło i wyrównało.
                          Ostatnio edytowany przez upel; 46045.
                          Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                          Komentarz


                          • Jak będziesz miał okazję pogonić auto na autostradzie to polecam jeden strzał z poczwórna dawka - to daje fajny efekt przeczyszczenia. Filtr paliwa lepiej mieć nowy. Ja po ok 20 butelkach filtr mam jak nowy

                            Komentarz


                            • 4x to producentowi by wlosy nie zsiwialy? Nie za "tłusta" taka mieszanka?
                              Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                              Komentarz


                              • Jedna butla AR 6900 d-max wypalona w Foce i teraz dokończona w Fiacie. Dziś zamówiona druga
                                Czy jakieś efekty bez pomiarów fachowych? Nie stwierdziłem..różnic, może równiej chodzi faktycznie, a może wrażenie....w każdym razie lecę dalej z tym.
                                Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez upel Zobacz wpis
                                  4x to producentowi by wlosy nie zsiwialy? Nie za "tłusta" taka mieszanka?
                                  Jednorazowo -jest ok. TDI przyjmie. Niekoniecznie na cały bak bo poczworne stężenie można osiągnąć podwójna dawka na bak przy połowie baku

                                  Komentarz


                                  • Efekty stosowania AR6900D-max są często odczuwalne dopiero po 2-3 bakach. Czasami stosuje podwójną dawkę ale zwykle podczas jazdy w trasie z obciążeniem. Myślę, że wtedy ma to największy sens i wysoka liczba cetanowa jest dobrze spożytkowana. Dawkowanie może być trochę kłopotliwe- zwłaszcza kiedy butelka się kończy. Ja czasami stosuje taki patent, ze przelewam sobie do małej buteleczki odmierzoną dawkę i wtedy wszystko wlewam na 1 raz i czasami buteleczka ląduje potem w koszu aby nie było żadnych efektów zapachowych.

                                    Komentarz


                                    • Eee przesadzasz z ta trudnością dawkowania po paru razach idealnie można odmierzać a jak kończy się to można tak zrobić żeby ani kropelka nie została tego drogocennego eliksiru.


                                      Dla mnie świetnym wyznacznikiem jakości jest rzadkość wypalania DPF w warunkach miejskich bez co ok 450 z AR co ok 650 (jak jeździ się 100% po mieście to trudno przeoczyć fakt wypalania się filtra )

                                      Komentarz


                                      • Ja leję AR6900 od jakichś 20 000 km do każdego zbiornika, czy to do Vervy czy do zwykłego diesla.
                                        Ogólnie jak pisałem słychać że silnik lżej pracuje, wszyscy o tym piszą i wszyscy piszą, że tak im się wydaje więc coś w tym jest
                                        Rzadziej wypala się DPF, pali tyle samo co palił bo tu różnicy nie widzę, w mocy również nie widzę czy na plus czy na minus.
                                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                        Komentarz


                                        • Podobny efekt odczuwają właściciele z forum Avensis dodawając olej 2T

                                          Komentarz


                                          • Z tym wypalaniem DPF faktycznie coś jest, mi np dzisiaj sie wlaczylo wypalanie, po 580 km i tylko w mieście, tak sie ostatnio zlożyło, ze nie wyjechalem za miasto...
                                            Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

                                            Komentarz


                                            • Dlatego wszelkie dodatki trzeba z głowa dobierać -najgorsze syfy to tanie środki do obniżania temperatury wypalania sadzy -generuje mnóstwo popiołu i DPF traci drożność. AR akurat jest bezpopiołowy.

                                              Bezpopiolowo również spała się ksylen/propanol -stary dobry patent a smaruje i poprawia parametry spalania jednocześnie obniżając punkt mętnienia gnojówki.

                                              Komentarz


                                              • Proszę o radę, dziś po trasie auto zaczęło chodzić bardzo twardo na jałowym, jakby wstrząsy (raczej od układu paliwowego) - diesel 1.9 jtd.
                                                od ok 4 tankowań używam znowu zakupiony AR 6900 D-Max. Kiedyś to stosowałem w Fordzie i nie było tego problemu, w Fiacie aktualnym reszte też wykończyłem i takich objawów nie było wcześniej.
                                                Stara butelka miała ciemniejszą barwę płynu, aktualna jest dużo jaśniejsza....poglądowo
                                                stara wyglądała tak:
                                                Link

                                                nowa tak:
                                                ARCHOIL AR6900-D MAX CETANE BOOSTER - Dodatki do paliwa - Petrostar - Warszawa

                                                tą nową zakupiłem na allegro, nawet z tej aukcji co powyżej, raczej od dobrego sprzedawcy. Tak samo w innych sklepach np. wyżej widać taką jasną barwę. Czy to jakieś podróby, czy to tak ma nowszy wypust tego płynu, że jest jaśniejszy?
                                                Nie wiem co zrobić z fantem, przed chwilą zaaplikowałem dodatkową dawkę, do 1/4 paliwa w zbiorniku.
                                                Ostatnio dodaje do głównie do paliwa lanego na Orlenie - Efecty.
                                                Co zrobić już nie dolewać więcej jak to wypalę, czy dolać już ropy?
                                                Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

                                                Komentarz


                                                • sprawa nieaktualna, stuki powoduje prawdopodobnie sprzęgło....ASO Fiata robiło w styczniu...brawo
                                                  po świętach gniotę ich...

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                                                    sprawa nieaktualna, stuki powoduje prawdopodobnie sprzęgło....ASO Fiata robiło w styczniu...brawo
                                                    po świętach gniotę ich...
                                                    No widzisz ile mocy przybyło ze sprzęgło rozwaliło się

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X