Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Akcje serwisowe

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Na jutro jestem umówiony. W sumie mógłbym to olać, ale czytając tematy z O3 z jakimi pierdołami ludzie jeżdżą do ASO to to jest poważna sprawa.

    Komentarz


    • #27
      zonku, napisz co i jak
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz


      • #28
        Więc w moim przypadku była szybka akcja. Okazało się że te blokady są w porządku i nie trzeba było wymieniać zamków. W sumie nic więcej nie wiem. :P

        Komentarz


        • #29
          Czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy warto przeprowadzać akcje serwisową (kod: 23R6) w Octavii w związku z tą aferą emisji NaO2?
          Czy po wgraniu nowego oprogramowania da się odczuć jakieś zmiany? Inne spalanie, mniejsza moc itp

          Aha silnik to 2.0 TDI 140 KM (EA189).

          Komentarz


          • #30
            03 1.4 dsg z 2014 dostalo wlasnie akcje serwisowa 34h5 : oprogramowanie sterownika skrzyni biegow.

            Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

            O3 elegance 1.4 tsi dsg, race blue, amazing, columbus, kessy + dodatki

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=77449

            Komentarz


            • #31
              Co z tą akcją 23R6? Widzę, że temat jakiś martwy (albo źle szukam). Jechać nie jechać?

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez samogon Zobacz wpis
                Czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy warto przeprowadzać akcje serwisową (kod: 23R6) w Octavii w związku z tą aferą emisji NaO2?
                Czy po wgraniu nowego oprogramowania da się odczuć jakieś zmiany? Inne spalanie, mniejsza moc itp

                Aha silnik to 2.0 TDI 140 KM (EA189).
                NaO2. ... ? Dobre

                Odpowiadając: ja kategorycznie odmawiam w ASO ponieważ auto jeździ bardzo dobrze a każda ingerencja w soft niesie za sobą zmiany których możemy nie wychwycić od razu a może być kosztem trwałości osprzętu silnika.

                NOx zawsze powstaną i bez selektywnej katalizy to tylko ruchy pozorowane

                na pewno po upgradzie

                czesciej można zaobserwować wypalanie się filtra

                nie wiadomo co z EGR ponieważ nowa aktualizacja dopuszcza większe obciążenie recyrkulacji spalin

                nie wiadomo co trwałością wtryskiwaczy bo rzekomo zmienia sie reżim ich pracy

                ale co tam przecież nikt autem nie będzie jeździł 200 kkm





                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                  czesciej można zaobserwować wypalanie się filtra

                  nie wiadomo co z EGR ponieważ nowa aktualizacja dopuszcza większe obciążenie recyrkulacji spalin

                  nie wiadomo co trwałością wtryskiwaczy bo rzekomo zmienia sie reżim ich pracy
                  to wszystko prawda,ale już tu na forum ktoś pisał że po sofcie ASO odrazu zapowiedziało że jeśli coś to wymieni na swój koszt:
                  -DPF
                  -EGR
                  -wtryski
                  ....
                  Dawid
                  czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                  Komentarz


                  • #34
                    Mój kumpel ma Superba i jest po tej akcji zmiany oprogramowania i niestety stwierdził, że auto jest bardziej zmulone.
                    Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
                      to wszystko prawda,ale już tu na forum ktoś pisał że po sofcie ASO odrazu zapowiedziało że jeśli coś to wymieni na swój koszt:
                      -DPF
                      -EGR
                      -wtryski
                      ....
                      Lepiej żeby taka informacja była na piśmie z wszelkimi wyłączeniami roszczeń wobec serwisanta bo .... normalnie chyba nie uwierzę w taki akt dobrej woli ze strony VAG.

                      moje zdanie w tym temacie jest klarowne i niezmienne od początku EA189 Gate - tylko SCR czyli NOXy(dawniej AdBlue) rozwiązuje problem tlenków azotu kto twierdzi inaczej jawnie mija sie z prawda.

                      Timingi wtrysków i rcyrkacja spalin oraz udrażnianie na sile wylotu gazów spalinowych to proteza bo w intencji VAG było tylko części oprogramowania odpowiedzialnej za oszukiwanie testów.

                      Komentarz


                      • #36
                        Właśnie oglądałem raport turbo z wczoraj i mówili że w Octaviach i Superbach sierpnia mogą odpaść tylne koła na szczęście dotyczy to tylko 23 samochodów.
                        ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                        mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                        Komentarz


                        • #37
                          Oferta serwisu

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez rafalszwede Zobacz wpis
                            Dla marketingowcow z VW -szacun.
                            Reszte pozostawię bez komentarza bo mogę się mylić

                            Komentarz


                            • #39
                              W moim przypadku złożyłem reklamację akcji serwisowej 23R6, którą Skoda uznała i w konsekwencji wymienili mi wtrysk na nowy

                              Komentarz


                              • #40
                                [QUOTE=rafalszwede;n2596274]W moim przypadku złożyłem reklamację akcji serwisowej 23R6, którą Skoda uznała i w konsekwencji wymienili mi wtrysk na nowy /QUOTE]

                                a dlaczego wtryskiwacz zepsuł się? (Korrlujesz z aktualizacja ekologiczną)?

                                Warunkiem jest jednak posiadanie przeglądów okresowych i przebieg mniejszy niż 250 tys km


                                Komentarz


                                • #41
                                  Nie pytałem dlaczego wtryskiwacz źle dawkował paliwo przez co kwalifikował się do wymiany.
                                  Jeden warunek spełniałem- przebieg, brakowało mi jedynie serwisu przy 120 tyś km, ale rozpatrzyli moje zgłoszenie indywidualnie i uznali reklamację.
                                  Warto spróbować jak ktoś ma podobny przypadek.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez rafalszwede Zobacz wpis
                                    Nie pytałem dlaczego wtryskiwacz źle dawkował paliwo przez co kwalifikował się do wymiany.
                                    Jeden warunek spełniałem- przebieg, brakowało mi jedynie serwisu przy 120 tyś km, ale rozpatrzyli moje zgłoszenie indywidualnie i uznali reklamację.
                                    Warto spróbować jak ktoś ma podobny przypadek.
                                    To faktycznie duży progres na rzecz klienta -w sumie to dobre info.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Witam,

                                      Oddałem dzisiaj Octavię 3 1.4 TSI MY2016 i okazuje się że jest objęta akcją serwisową. Dowiedziałem się, ze to zmiana oprogramowania. Czy może ktoś wie coś więcej na ten temat? Rozumiem że z dieslami i spalaniem mieli problem ale benzyna też?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Podejrzewam, że u Ciebie chodzi o akcję:
                                        90K1 – zmiana oprogramowania, optymalizacja ładowania akumulatora. Dotyczy aut z systemem SS, ponoć ma wydłużyć czas pracy akumulatora ładowanego podczas częstych krótkich odcinków

                                        Mamy takie same silniki, więc pewnie i ta akcja u Ciebie była/będzie:

                                        58D2 – kontrola/wymiana zamka, a dokładnie blokady dziecięcej z tyłu. Ponoć były partie wadliwych zamków z plastikowymi blokadami co się ułamywały. Czyli mimo blokady dziecko byłoby w stanie otworzyć drzwi od wewnątrz.

                                        U mnie jak na razie były te dwie, ostatnio pytałem w ASO przy okazji wymiany świec, czy coś znowu nie wyskoczyło im, doradca twierdził, że jak będą akcje to raczej tylko poprawki softów.
                                        O1-->O3--> ?

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Kontrolę zamka już miałem w 2016r bo dostałem pismo. O tym na razie cicho, ale ok. Mam nadzieję tylko że mi nie ograniczą "mocy" moich kucyków 8)

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Powinni dać Ci naklejkę z potwierdzeniem akcji serwisowej. Sprawdź sobie kod i będziesz wiedział co było grzebane.
                                            O1-->O3--> ?

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Dzisiaj ja dostałem pismo z zaproszeniem na akcję serwisową 23R6, czyli zmianę oprogramowania w CFHC pod kątem optymalizacji emisji NO2.
                                              I co? jechać?
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                                                I co? jechać?
                                                Chyba żartujesz
                                                Pozdrawiam,


                                                Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Ty krzynol nie wierzę

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                                                    Dzisiaj ja dostałem pismo z zaproszeniem na akcję serwisową 23R6, czyli zmianę oprogramowania w CFHC pod kątem optymalizacji emisji NO2.
                                                    I co? jechać?
                                                    Chyba czosnkiem...
                                                    To jeszcze jest ta akcja serwisowa?
                                                    Serio VAG docina te gałęzi cześć na której przesiaduje ?
                                                    Zużycie paliwa wyższe o 26% i emisja tlenków azotu 4,11 razy wyższa niż przewidują normy. To oficjalne wyniki badań samochodu Volkswagena po akcji serwisowej, przeprowadzone przez australijskie laboratorium.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X