Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ja dopiero chce kupic to auto. stad sie pytam. bo 288 to mam w fabii i troche lipa jakby takie byly w 180konnej octavii.

    Komentarz


    • To nie moc hamujesz a masę, pozatym nastawy hamulców w tego typu autach są mocno cywilne i nie ma tu co szukać a do tego ta kalibracja abs/esp.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • ok . naprawde ja wiem co i jak hamuje. staram sie znalec konkretna info o rozmiarze hebli. czy jest 288 czy 312

        Komentarz


        • 1ZA/1KD oznacza 288/253 a 1ZE/1KS, 1KT oznacza 312/272 to tak w formie podpowiedzi
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz


          • to mnie nieco dziwi ze do jednego silnika montowali by mniejsze badz wieksze heble

            edit
            a zamawiając mam jakis wplywa jakie heble dostawne z 1.8tsi?
            Ostatnio edytowany przez xtremesystems; 13725.

            Komentarz


            • Jeśli mogę doradzić:

              1. Ze strony dowolnego sprzedawcy internetowego dobierz sobie odpowiednie/sprawdź u kilku.
              2. Zmierz swoje nawet centymetrem , jeśli się da nawet przez felgi (+/-).
              3. Zadaj pytanie sprzedającemu podając nr VIN.
              4. Przeglądając fora zdecyduj się na producenta.
              5. Zamów

              Komentarz


              • Textar czy ATE? Ferodo odpuściłem teraz zastanawiam się nad tymi firmami. Chodzi o komplet na tył Ate mogę miec za ok 400zł. Textara jeszcze nie namierzałem ale czytałem,ze nie odstepuje niczym. Prawda czy mit? Pacjent: O1 1.8T 180km
                Champ20ns!

                Komentarz


                • Witam kolegów, potrzebuję namiarów na przyzwoite jakościowo tarcze za niewielkie pieniądze -wiem że za jakość trzeba zapłacić,ale rok temu wymieniłem komplet na jakieś FTE które w Czechach wyszły mnie 280 za przód i już je c...j strzelił. Dlatego wolę je wymienić częściej i mieć spokój z biciem na kierownicy.

                  Komentarz


                  • Tu nie chodzi tylko o krzywienie się tarcz ale również o efektywność hamowania.
                    Załóż tarcze Brembo + klocki ferodo Premier i będziesz zadowolony lub zestaw gładkiego zimmermanna (takie mam u siebie) i zero problemów.

                    Komentarz


                    • witam mam pytanko co sie dzieje nowa tarcza nowy klocek i takie coś z jednej strony na może z 5 tys zrobione. tarcza i klocek ZIMMERMAN
                      Załączone pliki
                      Ostatnio edytowany przez Szakal_84; 36782.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...kal_84&start=0

                      Komentarz


                      • Zacisk nie pracuje prawidłowo. Kwestia pracy tłoczka i prowadnic.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Klima Zobacz wpis
                          Zacisk nie pracuje prawidłowo. Kwestia pracy tłoczka i prowadnic.
                          w taki razie zabiore sie za to jeszcze raz wyczyszcze i wy smaruje. Dzieki
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...kal_84&start=0

                          Komentarz


                          • Ale to dziadostwo zimmermann szybko rdzewieje.
                            Seria 188KM/270Nm na 95RON

                            Komentarz


                            • To chyba cos sie zmienilo, bo Zimmermany jakie ja zakladalem w kilku autach wlasnie dosc dlugo byly bez rdzy, gdzie inne TRW czy ATE rdzewialy szybko.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • Przymierzam się na poważnie już do wymiany klocków i tarcz na tył. Teraz tylko zastanawiam się czy faktycznie dobrym wyborem będzie Textar
                                Champ20ns!

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                                  Przymierzam się na poważnie już do wymiany klocków i tarcz na tył. Teraz tylko zastanawiam się czy faktycznie dobrym wyborem będzie Textar
                                  Ogólnie Textar jest raczej polecany ale najlepiej o wrażenia pytać kogoś kto ma taki zestaw w identycznym modelu.

                                  Komentarz


                                  • W moim użytkowaniu tarcze:
                                    1.Brembo malowane .11 a jak nie ma to Textar(Zimmerman)
                                    I
                                    Klocki:
                                    1. Ferrodo DS2000, jak nie ma lub za drogie to Textar.

                                    Także Textar jak najbardziej polecam.
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz


                                    • Będę zmieniał klocki i tarcze w VRS-ce, obawiam się piszczenia Zimmermana nawiercanego, czy słusznie?

                                      Komentarz


                                      • Poleca ktoś zwykła tarcza ATE + klocki ATE Ceramic?

                                        Komentarz


                                        • Nie polecam. Tarcz, bo rdzewieją na potęgę już pierwszej zimy, a klocków, bo w początkowej fazie hamowania są strasznie niewydajne (trzeba mocno deptać, żeby uzyskać to samo, co na zwykłych). Miałem ate ceramic przez 17 000 km i nawet żona narzekała, że auto słabo hamuje. Nie wytrzymałem i zmieniłem na zwykłe. A powrót do zwykłych klocków nie jest łatwy, bo te ceramiczne oklejają tarcze bardzo trwałym "glutem", którego żaden zmywacz ani benzyna ekstrakcyjna nie ruszają,

                                          Komentarz


                                          • Miałeś te tarcze co obecnie są sprzedawane takie całe pokryte na srebrno? Ponoć Ate ma najlepszą tą powkłokę przed rdzewieniem pozniej coś wiem że TRW lakieruje na czarno a reszta tańsza to zero powłoki.

                                            Komentarz


                                            • Tak, te całe srebrne (matowe). To jest gówniana powłoka (na zimmermannach też). Rdzewieje pierwszej zimy. Nie ma to żadnego porównania do czarnej na brembo, jurid czy trw.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez karolsky Zobacz wpis
                                                Będę zmieniał klocki i tarcze w VRS-ce, obawiam się piszczenia Zimmermana nawiercanego, czy słusznie?
                                                Po co Tobie nawiercanie osłabiające konstrukcję?
                                                Nawiercane acwlasciwie tarcze z otworami (niekoniecznie wykonane metoda postprodukcyjnego nawiercania) to olbrzymi koszt - ja jestem zwolennikiem tarcz ori plus bardzo dobre klocki.



                                                Tańsze (ok 500 pln /szt) to duża szansa na zwichrowane niestety bo firmy produkujące tarcze lecą w kloca i dają słabszy skład niż nawet oem (nie oem econo) a im wieksze tym bardziej to czuć.

                                                jesli masz na myśli odprowadzanie skompresowanego powietrza i samooczyszczenie to rozważ nacinane ale wówczas nie należy stosować ceramicznych klocków.


                                                Ten temat mnie kiedyś niszczył mentalnie i wydaje mi się ze znalazłem swoją ścieżkę w temacie.

                                                Oczywiscie mówię o jeździe po ulicy.
                                                na tor to zupełnie inny rozdział.

                                                Komentarz


                                                • Czyli jeśli chodzi o rdzewienie to TRW wypada wyjątkowo dobrze?

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                                                    ja jestem zwolennikiem tarcz ori plus bardzo dobre klocki.
                                                    Czyli właściwie nie wiadomo jakich, bo dostawca/producent tych "ori" zmienia się w zależności od aktualnie podpisanej umowy.
                                                    Lepiej napisać, że jesteś zwolennikiem marży pudełkowej.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X