Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Najmniej brudzą ceramiczne, na przykład jurid white albo ate ceramic. Nie polecam.

    Komentarz


    • Dodam ze do ceramików tylko gładkie tarcze.
      Na postoju na światłach np
      nie wolno trzymać hebla wciśniętego jak tarcza gorąca (auto hold ).
      poza tym chyba puchną szybko.

      Komentarz


      • Na światłach i tak nigdy nie trzymam nożnego hamulca.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
          Na światłach i tak nigdy nie trzymam nożnego hamulca.
          Jak docierałem zestaw to unikałem jak ognia ... zatrzymywania się ... trochę przewrażliwiony byłem ale opłaciło się nie zeszklić moich Hawków.
          Autohold wyłączony na czas układania.

          Teraz mogę dowolna ilość razy pod rząd z 200 redukować prędkość

          Komentarz


          • A uważasz, że ds performance też wymagają takiego układania?

            Komentarz


            • Tez je brałem pod uwagę. Nie DS2500 ale właśnie te. Jazdy zestaw wymaga dotarcia / ułożenia. Niektórzy producenci klocków robią zewnętrzna warstwę miękką celem szybszego dopasowania do np używanej tarczy (nawet wyglądającej jak płyta vinylowa)

              Komentarz


              • Chcę założyć wraz z nowymi tarczami. Tylko, jak ze wszystkim, różne szkoły różnie doradzają.

                Komentarz


                • Tez trzeba układać żeby nie zeszklić sobie klocków -to zależy od stylu jazdy oczywiście.

                  Tak czy inaczej na początku nowy zestaw jest tępy i nie daje wyczucia jak dobrze „przetarty”

                  Oczywiście sprawność nowego zestawu jest inna co warto mieć na uwadze przy większym temperamencie.

                  Komentarz


                  • Mój temperament jest mały. U mnie klocki wystarczyłyby na 100 000 km. Tylko nigdy tak długo auta nie miałem.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                      Mój temperament jest mały. U mnie klocki wystarczyłyby na 100 000 km. Tylko nigdy tak długo auta nie miałem.
                      To niecna co szaleć bo to jest tak jak w życiu:

                      - albo dobre hamowanie od początku z wyczuciem z dobra modulacja ale po trzecim hamowaniu zaczyna być slabo

                      - albo początek względny ale skuteczność rośnie wraz z rozgrzaniem się zestawu


                      Skrajny przypadek którego nie polecam na ulice to klocki sportowe / torowe- brak hebli na początku -dopiero potem po rozgrzaniu zaczyna się moc.

                      Komentarz


                      • Obawiam się, że te deesy to ta druga opcja i przepłaciłem, a nie jest to preferowana przez mnie charakterystyka.

                        Komentarz


                        • DS jest ok ma ogień od początku wiec luz. A większa skuteczność -bezcenna.

                          Komentarz


                          • Odgrzeje kotleta,

                            Jakie tarcze do O1 VRS 312 mm ?

                            Obecne mam jeszcze ori tarcze i kończą się klocki .....

                            Hamulce są bardzo dobre, skuteczne nawet z dużej prędkości, nawet gdy się rozgrzeją ale już się kończą.

                            Nie chcę kupować w ciemno jakichś zamienników, które będą gorzej hamowały od tych co mam ale też nie chcę wywalać nie wiadomo ile $$$$$$ na zestaw.

                            Sporo ludzi narzeka na ATE itp.... Zimmermann? Sam nie wiem? Metelli ? Jakie do tego klocki? Ktoś zmieniał kiedyś w VRS i może się podzielić spostrzeżeniami oraz opisać jaki zestaw wybrał ?

                            Komentarz


                            • Ile ori kosztują ? Sa bdb. Powtórzę się nie kupuje zamienników bo jak naprawdę zapierNiczasz to wtedy wiesz jest test i nawet pseudo ori czyli ate biją.

                              klocki osobiscie wybrałem Hawk 5.0.
                              nie chce innych.

                              200-100 10 razy i sa coraz skuteczniejsze. Jednoczesnie nie trzeba rozgrzewać na ulice- moduluja od początku minimalnie mniej precyzyjnie jak miękkie ori.


                              Po ori klockach straciłem heble po trzecim tirze na A2
                              warto mieć w tyle głowy zapas bezpieczeństwa.

                              podkreslam można taniej.

                              Komentarz


                              • Dzwonilem do ASO z zapytaniem o taecze i klocki do O1 1.8T 132 KW.

                                Oryginalna tarcza 312mm z logo VW (tak mi pracownik aso powoedzial) do kury RS 1 kosztuje 669zl za 1 szt, maja tez z bitym logiem VW tarcze tansze (nie powoedzial jakiej firmy) w cenie 387zl szt. Po rabacie te tańsze do nabycia w cenie 300 zl szt.

                                Jak czytam o narzekaniach na te ATE, zimmermann itp jak to ludzie psy wieszaja ze sie gną (przeczytałem 27 stron tego topicu i po tej lekturze wiem mniej niz przed przeczytaniem).

                                Zastanawiam sie nad Bosch lub te z ASO tansze

                                Czy ktos w RSce uzywa tatcz Boscha??

                                Dodam, ze seryjne hamulce w RS zadowalaja mnie, nie jezdze po torze, do codziennego uzytkowania auta hamulce moim zdaniem sa bardzo skuteczne. Natomiast naczytalem sie ze "markowe" krzywia sie i nie wiem czy nie wziąc tych z ASO po 300 lub boscha.

                                Co do cen klockow w ASO to sa ceny z kosmosu. Ori kpl na przednią oś 483 zl, tansza wersja tez ori 300zl.

                                Takze podsumowujac dalej nie wiemnjakie tarcze i jakie klocki :-)

                                Sorry za błedy, pisane z telefonu ;-(

                                Komentarz


                                • A co vw produkuje tarcze, albo producenci mają drugą lepszą fabrykę dla vw jak w batonach twix?
                                  Wszystko da się pogiąć, ja pogiąłem org 312mm.
                                  Jedno czego będę unikał to ferodo premier bo zeszło na psy.
                                  Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                  Komentarz


                                  • Kontrola jakości plus odpowiednia preselekacja materiału.

                                    VW ma 2 kategorie części

                                    1. OEM
                                    2. Aftermarket OEM /Economy (tańsze)

                                    obstawiam ze to pierwsze to marketingowy punkt odniesienia i umotywowanie wyższej ceny.

                                    Osobiscie mam pkt 2 jeśli chodzi o tarcze bo w podobnej cenie nic nie znalazłem interesującego mnie.

                                    jesli celowałbym w oem za 600 pln sztuka to dokładam trochę i mam tarcze firm specjalistycznych (klocki już takie mam) co daje mega power



                                    Komentarz


                                    • Zdecyduje się chyba jednak na ASO wersja Economy. Ale dalej nie wiem jakie klocki do tych tarcz? Twarde zjedzą szybko tarcze miękkie będą pylić :/

                                      Biorę pod uwagę jeszcze ten kpl Boscha Link

                                      Za 600 zł jest w sumie kpl tarcz i klocków. W tych wątkach powyżej prawie nie ma nic o tarczach i klockach Bosch, AT, Zimmerman, Ferrodo, Jurid często się przewija i można po przeczytaniu wątków coś już wywnioskować, natomiast o Boschu nie ma prawie nic? Nikt nie zakłada czy jak ?

                                      Jurid wygląda cenowo całkiem nieźle lecz znając życie, jaka cena taka jakość, nie ma okazji, niska cena = niska jakość ?
                                      Just a moment...
                                      Ostatnio edytowany przez KrzysiekVRS; 48062.

                                      Komentarz


                                      • Dobre klocki nie zżerają tarczy, średnio pylą i sa skuteczne ale i tez są drogie.

                                        Ceramiczne - mało pylą ale gunwo hamują (mówię o poważnych autostradowych sytuacjach), łatwo zeszklić jeśli mamy autohold w aucie i nie nadają się do tarcz nacinanych i nawiercanych.

                                        Ja podjąłem męskie decyzje po kilku sytuacjach na drodze ze heble akurat będę miał bardzo dobre i teraz naprawdę jestem przezadowolony

                                        klocki mam hawk 5.0 na przodzie i ori tarcze (ale to już powtarzam kolejny raz)

                                        Komentarz


                                        • Hej, a jakie obecnie polecacie tarcze i klocki na przód i tył do O1 1U5 silnik 2.0 115KM? Jazda 90 miasto.

                                          Komentarz


                                          • Generalnie cokolwiek firmowego będzie OK, grunt to poprawny montaż.

                                            Komentarz


                                            • To jaki zestaw proponujesz? Chciałbym w miarę miękkie klocki, żeby hamowały od razu, a nie po nagrzaniu.

                                              Komentarz


                                              • Wydaje mi się, że miękkie klocki poza hamowaniem odrazu to nie zjadają tarczy. Koledze wraz z klockami skończyły się tarcze. Niestety nie wie jaki zestaw założył mechanik ale na pewno coś markowego . Wydaje mi się, że tarcze spokojnie powinny wytrzymać 2 a nawet 3 wymiany klocków. Jeśli się mylę to mnie poprawcie

                                                Komentarz


                                                • Nie ma czegoś takiego jak miękkie klocki za to jest współczynnik tarcia i ciemność materiału - metalicZne klocki sprawiają wrażenie miękkich a w zżerają tarcze w oczach.
                                                  Jest również charakterystyka hamowania czyli rozkład współczynnika względem temperatury i to jest megawazne.
                                                  przewaznie dobre klocki łagodne dla tarcz niepylące i o podwyższonym wsp tarcia to jak na złość nie posiada homologacji ale życie ratuje i bądź tu mądry

                                                  Komentarz


                                                  • Pedros popraw twój wpis bo, aż oczy bolą od czytania.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X