Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dobry prostownik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ładowarka CAR XTRAS z ALDI. Według instrukcji ładuje z napięciem do 15,1 V a w trybie zimowym do 15,5 V i może być używana w temp. otoczenia od 0 st.C

    Komentarz


    • Grajewiak to siedzi w Kanadzie tam ALDI mogą nie mieć poza tym ta ładowarka z ALDI troche za słaba bo tylko 3.8A - wygląda na nową wersję tego co było w LIDLU - ludzie to rozbierają i tuningują wtedy daje nawet ponad 16.2V ale z prądem cudów się nie zdziała --> .
      Jeep ładowałby się ze 3 dni a i tak pewnie by się nie naładował
      Myślę że ten NOCO nie jest zły, choć jeśli ma ładować także AGM to chyba warto poszukać model z trybem AGM+ aby dał koło 15.1-15.2V bo wielu producentów akumulatorów AGM pozwala na takie ładowanie.
      Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.

      Komentarz


      • Zamówiłem ten NOCO GENIUS10, dziś ma przyjść. Zobaczymy co potrafi. Patrzyłem jeszcze Victron Blue Smart Ładowarka Blue Smart IP65 - Victron Energy ale cena już niestety trochę za duża.
        Jest: Toyota Corolla 1.8 VVT-i, Jeep Grand Cherokee Overland 4x4 3.6L V6
        Była: Octavia II FL 1.2 TSI,

        Komentarz


        • Kupiłem Kulona 405 po przeczytaniu artykułu że warto raz na kwartał podładować akumulator - podobno rewelacyjna ładowarka z możliwością regulacji napięcia , prądu , i czasu ładowania
          Ale ....nie będę ściemniał , sprawy elektryczne słabo ogarniam - więc wole spytać i poprosić o podpowiedzi
          Jeśli chodzi o ładowanie w samochodzie bez odpinania klem , powiedzcie jakie ustawić parametry ?
          Wiem że prąd ładowania ustawiamy 1/10 Ah aku - czyli jak mam 69 Ah to 7 A , ale ładowarka ma max 5A czyli ta wartość jest ok , no i właśnie tu mam problem napięcie ładowania 14,4 żeby nie popalić elektroniki ? i czas ładowania 10 h ? . W sumie ta ładowarka nie pozwala na przeładowanie i jak naładuje szybciej przechodzi w stan podtrzymania . Będę wdzięczny za poradę


          Komentarz


          • Jeżeli masz Aku kwasowy, to lądując go w aucie nie naładujesz go na maksa. Do tego potrzebne jest napięcie 16,2v więc z dwa razy w roku warto byłoby go wyciągnąć z auta. Jeżeli chcesz ładować w aucie to spokojnie możesz ustawić napięcie 14,9v i amperaż tak jak pisałeś z tym, że kulon zakończy ładowanie po osiagnieciu napięcia 14,9v i przy 0,5A można wtedy zmienić natężenie na np 2A i jeszcze poładować.
            Octavia 2 FL 1,4 CAXA, 12r

            Komentarz


            • opermon ....A jaki ustawić czas ładowania ?

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X