Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ceramiczne klocki ATE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ceramiczne klocki ATE

    I ktoś mi powie że to jest normalny kraj?
    I dziwić się że później szaleją jacyś kolesie z bombami. :roll:
    Nic tylko przypilnować, pała i rozum uzupełnić o brakujące elementy idei "nie ruszaj jak nie twoje" :evil:

  • #2
    Ceramiczne klocki ATE

    Jakieś prawdziwe wrażenia z użytkowania a nie reklamowy bełkot?

    http://www.motofakty.pl/artykul/cera...lcowe_ate.html

    Komentarz


    • #3
      przylaczam sie do pytania
      Marek



      Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
      Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

      Komentarz


      • #4
        Das tut uns leid!

        katalog ATE - można popatrzeć co dla siebie
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Jak jest tarcie, to coś musi się ścierać.
          Albo klocki albo tarcze.
          Cudów nie ma.

          Komentarz


          • #6
            NIkt nie napisał że są niezniszczalne.

            Było YETI Jest LEON

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez sdss
              NIkt nie napisał że są niezniszczalne.
              ...Prawie tak to zrozumiałem:

              "(...)W porównaniu z tradycyjnymi klockami, prawie nie ulegają zużyciu. Co to oznacza dla ich użytkownika? Nie tylko poważne oszczędności finansowe, bo wymienia się je znacznie rzadziej, ale także tarcze hamulcowe mają znacznie wydłużony przebieg.(...)"


              "(...)Liczne testy eksploatacyjne nowych ceramicznych klocków hamulcowych ATE pokazały, że klocki ceramiczne zużywają się w dużo mniejszym stopniu i bezpośrednio przyczyniają się do znacznego wydłużenia żywotności tarcz hamulcowych.(...)"

              ...Co tam hamuje?

              Komentarz


              • #8
                Wysoka odporność na ścieranie nie równa się złemu hamowaniu.

                Było YETI Jest LEON

                Komentarz


                • #9
                  Energia musi gdzieś się podziać... stawiam na to, że się mocno grzeją, więc na seryjnych tarczach będzie nieciekawie.
                  Octavia

                  Komentarz


                  • #10
                    Ciekawe jak to hamuje czy nie są za twarde :?:
                    Daniel

                    Komentarz


                    • #11
                      Miałem raz za twarde klocki.
                      Bardzo szybko "zjadły" tarcze.

                      Według mnie stwierdzenie, że klocki prawie się nie ścierają, a tarcze ścierają się wolniej niż zwykle, to zwykły bełkot reklamowy.
                      ...Zresztą podobnych "kfiatkuf" jest więcej:
                      "(...)ceramiczne klocki hamulcowe ATE chronią i zabezpieczają tarcze hamulcowe przed korozja i wymyciami. To znowu prowadzi do odsunięcia na dalszy plan ewentualnych problemów z biciem tarcz, które powodują drgania i bicia kierownicy pojazdu(...)"
                      Klocki chronionią tarcze przed korozją... :lol: która powoduje bicie kierownicy :lol: :lol: :lol:
                      ...I zapewne zapobiegają krzywieniu się tarcz po długim hamowaniu zakończonym w kałuży.
                      Nie, chyba nie. Przeciez to nie powoduje bicia kierownicy.

                      "(...)Przejrzysta powłoka ochronna, jaką wytwarzają ceramiczne klocki hamulcowe, zabezpiecza tracze przed korozja.(...)"
                      :shock:
                      Normalnie czary mary.
                      ...A argument o oszczędności wody przekonał mnie ostateczne.

                      Komentarz


                      • #12
                        Też mi się wydaje że z tych kloców to najlepsza jest reklama
                        Daniel

                        Komentarz


                        • #13
                          ale trzeba chyba wziasc pod uwage ze to firma wiodaca ATE a nie jakis krzak, wiec nie wiem czy mogliby sobie pozwolic sprzedajac bubla
                          Marek



                          Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
                          Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

                          Komentarz


                          • #14
                            "(...)Przejrzysta powłoka ochronna, jaką wytwarzają ceramiczne klocki hamulcowe, zabezpiecza tracze przed korozja.(...)"

                            Kolejny raz pękam ze śmiechu...
                            Kompromitacja. Kto im pisze takie rzeczy?

                            Komentarz


                            • #15
                              To jest jak z klockami rowerowymi. Zywiczne slabo hamuja i szybko znikaja a metaliczne jak sie rozgrzeja to sa zylety ale tarcza szybciej sie zuzywa. Cos za cos.
                              Te ATE na pewno nie sa wykonane cale z ceramiki a maja dodatki ceramiczne w okladzinie ciernej. Poza oczywistym belkotem marketingowym klocki moga byc na prawde dobre w skutecznosci hamowania. Ale powinni do nich sprzedawac jeszcze odpowiednie tarcze bo zwykle markety moga sie rozhartowac
                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                              Komentarz


                              • #16
                                A jak kupić klocki ATE ceramika + ATE tarcze np. PD ? Powinno zagrać chyba, że nie napisali iż do tych klocków trzeba kupić jakieś hiper mega tarcze ATE ? :roll:
                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                Komentarz


                                • #17
                                  szkoda, że wczesniej ich nie zauważyłem bo bym je chętnię wypróbował
                                  drugim razem może...
                                  a co do tych wpisów to faktycznie.. nie wiem kto im to pisał.
                                  Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Tak wygląda tarcza Bosch traktowana Ate Ceramic przez ~2500km

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      ...Nie widzę tej niewidzialnej powłoki ochronnej...
                                      Chyba faktycznie jest niewidzialna.
                                      :lol:

                                      Klocki musiały strasznie głośno hamować.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Powiem krótko nie polecam...
                                        klocki stworzone i stosowane na ameryke i na warunki amerykanskie (duzo prostych, mniejsze predkości)
                                        w skrócie najważniejsze cechy klocków na tamten rynek: 1 cicha praca, 2 niepylenie=czyste felgi duże przebiegi w automatach
                                        na europe: 1 duży współczynnik tarcia 2 odporność na fading
                                        producenci dostosowują sie do rynku i klijentów, w europie jak ekolodzy wywalczą ograniczenia na autostradach w niemczech to się skończą dobre heble powyżej 130km/h i w usportowionych wersjach bedziemy mieli tarcze 288mm max (oszczedności)
                                        bosch też ma takie klocki, ale tu niema czym sie chwalic zadna rewelacja,
                                        smieszą mnie zachwyty pismaków z portali motoryzacyjnych i gazet typu auto..t i ich artykuły z nowościami i dobrymi radami, żal to czytać, (sorki ulżyłem sobie :-))
                                        chcecie lepszy klocek polecam spieki np. ferodo ds2500
                                        testowane jeżdże na tym w w swoich autach (tylko cena to 400+) ale warto
                                        O2 4x4
                                        UZALEŻNIONY OD 4x4

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Sanchos Zobacz wpis

                                          I dziwić się że później szaleją jacyś kolesie z bombami. :roll:
                                          Nic tylko przypilnować, pała i rozum uzupełnić o brakujące elementy idei "nie ruszaj jak nie twoje" :evil:

                                          W Octavii mam tarcze ATE Power Disc i DS performance - ceramiczne.

                                          wady: droższe (ale tańsze niż ori w ASO)

                                          zalety:

                                          mniej pylą
                                          nie puchną
                                          wybitnie lepiej hamują z większej prędkości

                                          jak mawiają autorytety ceramików nie powinno się przegrzewać trzymając auto na hamulcach na np światłach

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ludzie nie wierzcie w ten durny bełkot marketingowy ludzi chcących was naciągnąć na kasę. Auto Świat i Motor już dawno temu robił testy porównawcze droższych i tanich klocków hamulcowych i wyszło z tych testów, że marka i rodzaj klocków miały znikome znaczenie podczas hamowania. Niemierzalne wręcz. Wyszło, że jak ktoś chce lepiej hamować bez upgreadu tarcz i z zacisków... to opony lepsze trzeba założyć
                                            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              pieprzysz chlopie. zalozylem brembo max i do tego ferodo premier. i po kilku dniach zmienilem na ferodo ds. zupelnie inne hamowanie.

                                              premiery nie przewodzily ciepla i wszystko zostawoalo na feldze . po kilku hamowaniach puchły. ds to inna liga

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Puchnie to portfel sprzedawcy a te klocki pewnie w dodatku piszczą jak nastolatki kiedy zobaczą Bibera a tarcze jedzą lepiej niż pluton piechoty grochówkę.
                                                Ostatnio edytowany przez zepter00; 3842.
                                                Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                                "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                                Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  chlopie czy ty jak Pisuary masz problemy z odbieraniem rzeczywistosci i tworzysz alternatywna?

                                                  Pisze Ci ze mialem oba klocki w reku i oba testowalem na tych samych tarczach w tym samym aucie dzien po dniu. przy jednych klockach felga byla gorace a klocki przestaly hamowac po kilku ostrzejszych hamowaniach . drugie odprowadzaly cieplo .

                                                  w samym dotyku jest inna mieszanka. jedne to klocki organiczne ,drugie to semi metaliczne.
                                                  a ate ceramic (ktore tez mialem ) to ceramiki. (organiczno ceramiczne)/

                                                  a jeszcze odpowiedz sobie na pytanie czemu piszcza ......oooo eureka mają opiłki metalu

                                                  a jakbys jeszcze bardziej wysilil sie to bys doczytal ze performance tak bardzo nie piszcza jak jeszcze bardziej sportowe ds2500 badz ds3000

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X