Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • czy ktoś miał doczynienia z olejem Kamoka? mam taki przegłub w aucie, dobrze zrobiony widać był jak był nowy (w pudełku) :P może i oleje sensowne?
    404 Not Found

    Komentarz


    • PAOLO ESCO,Siema.jestem wlasnie po zmianie auta.zostalem przy marce i model ten sam ale autko pojawilo sie mlodsze zmniejszym silnikiem i przebiegiem.mianowicie 2011r 1.6tdi cr automat.110tys km i teraz pytanko co do oleju co wlac??widze tu ponad 200stron w tym temacie i az zmieklem by czytac Link oszybka porade.mysle nad castrol chyba nie ma lipy 5w30??
      Pozdr.

      Komentarz


      • Kupiłem olej Lukoil 5W40 Luxe. Czy sądzicie, że jest w miarę ok? The URL you requested has been blocked
        Silnik to 1.9TDI AHF 110KM z przebiegiem 304 tys km
        http://www.euromove.pl

        Komentarz


        • Zamieszczone przez szamoT1984
          1.6tdi cr
          to w chwili obecnej wyboru większego nie masz - olej z SAE 5W30 i specyfikacji VW 507.00 i jest jedna rodzynka Shell 0W30 z VW 507.00 - Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 | Shell Global Napisz do forumowych sprzedawcó to napewno dostaniesz "ciekawą" ofertę - "a sprzedawców Ci u Nas na forum pod dostatkiem" :wink:

          Zamieszczone przez majuDJ
          Kupiłem olej Lukoil 5W40 Luxe. Czy sądzicie, że jest w miarę ok?
          tak, jest odpowiedni do tego silnika, parametry też w porządku.
          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

          Komentarz


          • ciekaw jestem czy ktos w ogole w polsce ma tego shella 507.00 0w30

            Komentarz


            • Zamieszczone przez xtremesystems
              ciekaw jestem czy ktos w ogole w polsce ma tego shella 507.00 0w30
              tutaj nawet w 2 wersjach
              SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W30 1L|Sklep Online Galonoleje.pl
              SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W30 4L - Sklep Online Galonoleje.pl
              karty:
              Error 404
              Link

              Komentarz


              • a co sądzicie o takich olejach do BKD:

                Neste City Standard 5W40

                Xado Atomic 5W40 SM
                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                Auto Detailing: Dream Car Studio
                (znajdź również na fb)

                Komentarz


                • Mam taki relikt jak Tipo 93r 1.9 TD.
                  Ksiazka 'sam naprawiam' zaleca tylko jedna klase oleju - 15W40, wymiana co 7500km

                  Od paru lat przeszedlem na polsyntetyk 10W40, ostatnio zrobilem dolewke 5W40. Przy pozegnaniu sie z mineralem zrobilem plukanke. Silnik nie sito, wymyl sie ale nic olejem nie tryska :P

                  Mialbym pytanie, czy jesli zalecany jest 15W40, czy mozliwe ze jest jakies wskazanie konstrukcyjne by musiala byc lepkosc 15W ????
                  Skad zalecany interwal 7500 ? przeciez przyjeta norma to 15000.

                  thx :x
                  Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                  Jeżdżę w blasku
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez zsolpyw
                    Skad zalecany interwal 7500 ? przeciez przyjeta norma to 15000
                    Bo kiedy właśnie co tyle zmieniano olej. Patrz np Skoda Felicja 1.9D

                    Komentarz


                    • Dzida, no ale wtedy były inne oleje, teraz mamy cuda takie,że te 15kkm powinny wytrzymać ;-)

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Lashlo
                        Dzida, no ale wtedy były inne oleje
                        No właśnie o tym mówię.

                        Komentarz


                        • Dzida, teraz mamy inteligentne molekuły i inne cuda. Ja dalej pamiętam 126p na selektorze special i wymiany co 10kkm a Kaszlak dawał radę ;-)

                          Komentarz


                          • Trzeba dodać że 126p nie miały filtra oleju

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez filip_auto
                              126p nie miały filtra oleju
                              Miały, odśrodkowy
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz


                              • Miały, działający na zasadzie siły odśrodkowej :-) Co 2 wymiany chyba było trzeba go wyczyścić i tam było troszkę syfu z Selektora ;-)

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez zsolpyw
                                  Ksiazka 'sam naprawiam' zaleca tylko jedna klase oleju - 15W40, wymiana co 7500km
                                  Przecierz mineralny olej nie wytrzyma nawet 7,5tys :wink:

                                  Zamieszczone przez zsolpyw
                                  Mialbym pytanie, czy jesli zalecany jest 15W40, czy mozliwe ze jest jakies wskazanie konstrukcyjne by musiala byc lepkosc 15W ????
                                  Moim zdaniem spokojnie możesz lać 10W40, a jak nie bierze oleju to na zimę pokusiłbym się o jakiś nierdogi, a dobry 5W40



                                  Zamieszczone przez Lashlo
                                  Ja dalej pamiętam 126p na selektorze special i wymiany co 10kkm a Kaszlak dawał radę :wink:
                                  Proszę, nie przypominaj mi tej padaki.

                                  Komentarz


                                  • A ze jest zalecenie 15W, nie ma znaczenia ? mozna dac 5W bez skutkow jakichs ? jest mozliwe ze 15W wynika z jakis cech silnika i powinno byc takowe ?
                                    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                    Jeżdżę w blasku
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                    Komentarz


                                    • No ale przeciez i tak już zalałeś olej o SAE niezgodnym z instrukcją, więc się nie czaj tylko idź na całość
                                      Było już wiele przykładów, że do starych samochodów z przebiegami powyżej 300tys ludzie postanowili zalać 5W40 i poprzedzić to jeszcze płukanką no i auta jużdżą do dzisiaj :wink: No ale to Twoje zabawki, Twoja decyzja

                                      Komentarz


                                      • Szybkie pytanie
                                        jaka płukanka
                                        ta:
                                        Link
                                        czy ta:
                                        Link

                                        do 1.9 asv

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez PiotreQ
                                          jaka płukanka
                                          z tych dwóch ... tańsza :wink:
                                          Ja proponuję do wyboru Link zwłaszcza 404 Not Found choć sam używałem kilkanaście razy 404 Not Found i też byłem zadowolony.
                                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                          Komentarz


                                          • Pytanie do Paolo Esco:
                                            Czy Olej: VALVOLINE SynPower Xtreme MST C3 5W40 będzie lepszy od Millers Oils EE Longlife 5w40, obecnie mam tego Millersa już drugie zalanie w O1 1.9TDI AXR jak i O2FL1.4TSI i po mroźnej nocy silnik ma ciężej z porannym odpaleniem.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                              Zamieszczone przez PiotreQ
                                              jaka płukanka
                                              z tych dwóch ... tańsza :wink:
                                              Ja proponuję do wyboru Link zwłaszcza 404 Not Found choć sam używałem kilkanaście razy 404 Not Found i też byłem zadowolony.
                                              Napewno nie warto doplacic do mollego ? jak nie to biore millersa nie lubie valvoline

                                              Komentarz


                                              • Bierz Millersa
                                                Zamieszczone przez PiotreQ
                                                jaka płukanka
                                                --->
                                                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                                z tych dwóch ... tańsza
                                                :P
                                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                Komentarz


                                                • Ale dopytam , to czym sie rozni molly ze jest zauważalnie droższy, przepraszam za moją dociekliwość

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez toomasz
                                                    zy Olej: VALVOLINE SynPower Xtreme MST C3 5W40 będzie lepszy od Millers Oils EE Longlife 5w40
                                                    papierowe dane w obu przypadkach są bardzo podobne. Ten Millers to "nano" ... i nie daje rady?
                                                    Zamieszczone przez toomasz
                                                    po mroźnej nocy silnik ma ciężej z porannym odpaleniem.
                                                    nooo "się nie dziwię" a mogłeś kupić na zimę za jednym zamachem coś "ludzkiego" o niskiej lepkości i specyfikacji VW 506.01 dla AXR i odpowiednio też do 1,4 CAXA, no chyba że masz silnik na gwarancji i chcesz mieć VW 502.00 zamiast 503.00 ---> Link Swoją drogą LazerWay LL 5W30 byłby też odpowiedni (sprawdzone zachowanie się tego oleju w zimie) ale polecać go "ciągle"... to już nudne.
                                                    Zamieszczone przez PiotreQ
                                                    czym sie rozni molly ze jest zauważalnie droższy
                                                    bo taką płukankę LM sobie wybrałeś ( ma "jakieś tam" nowoczesne dodatki + detergenty itd.) kwestia stężenia % aktywnej substancji czynnej i do tego "jakość" dodatków.
                                                    Mogłeś wybrać "oczyszczacz" - LIQUI MOLY Engine Flush 2640 za +- 22 zł Link
                                                    Seria Pro Line jest bardziej zaawansowanym produktem o większym stężeniu i do "profesjonalnego" zastosowania itd ble ble ble... Zwróć uwagę, że podobną płukankę tej serii zaproponowałem Tobie w cenie "płukacza" LM czyli ---> 404 Not Found ... nie bez powodu przecież proponuję coś lepszego za mniejszą kasę ale kto bogatemu zabroni
                                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X