Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpis
    A to prawda, że PAO niekorzystnie wpływa na wszelakie uszczelniacze w silniku? Gdzieś taka informacja obiła mi się o uszy.
    Kiedyś ale to było dawno, teraz są specjalne dodatki aby temu zapobiegać.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpis

      Tam masz dostępne VOA I UOA po 9.5 tyś km . Syntetyk to nie jest .Tak jak pisałem wcześniej dobry Hydrokrak z czystymi bazami olejowymi od pewnego producenta,za rozsądną kasę a parametrami i składem jest mocno zbliżony(cena niższa około 30%) do Motula Specyfic 5w40 505.01 tylko tyle ,albo aż tyle.
      Valvoline All Climate to podobna klasa oleju trudno tutaj wskazać który lepszy Valvo ma w składzie trochę Molibdenu ,Eurol ma trochę Boru, Eurol ma oficjalną aprobatę VW 505.01 ,aczkolwiek nie ma to wielkiego znaczenia.
      No właśnie nie znalazłem UOA i VOA u ruskich dla tego dokładnie oleju...dla innych wersji Valvo i owszem Czy dobrze interpretowałem ocenę Eurola Turbo Di jako by nie trzymał zbyt dobrze parametrów a tamtejsi tubylcy forum stwierdzili że jest przereklamowany???

      Rozumiem że Valvo spełnia normy 505.01 ale nie ma papierka za worek pieniędzy od VW a Eurol wydał kasę na papierek???
      Ostatnio edytowany przez D2mian; 9799.
      120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

      Smarowanie zapewnia

      Komentarz


      • Nie wiem czy jest przereklamowany. Zalej potestuj i napisz nam jak u Ciebie się sprawował.
        Taki papierek ma wiele firm w tym Valvo więc jednak ich worek też nie jest mały: Captcha - tu masz do wyboru do koloru.

        Komentarz


        • Ja teraz w swoim ATD sprawdzę Eurola Fluence 5w40, na papierze wygląda zacnie, zobaczymy w praktyce ;-).

          Komentarz


          • @Czerwc
            Ja teraz będę zalewać Eurola Turbo DI 5W-40 do AXR. Ten Fluence ma niezłą lepkość strukturalną i temp. płynięcia, na papierze. Ciekawe tylko jak z HTHS? Jakoś nie mogę znaleźć tego parametru.

            Po Eurolu zastanawiam się nad Ravenolem VPD, albo na grubo, czyli Ravenol RUP 5W-40 który ma HTHS=3,9 a CCS=4510. Raz można go sobie zalać

            Komentarz


            • Fluence ciekawa oliwa, coś mi się zdaje że niedługo poznamy go dokładniej

              Komentarz


              • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                Fluence ciekawa oliwa, coś mi się zdaje że niedługo poznamy go dokładniej
                Bardzo na to liczę,tym bardziej ,że jestem z Fluence zadowolony.i na kolejną zimę będzie powtórzony.
                Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.
                Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                Komentarz


                • Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpis
                  @Czerwc
                  Ja teraz będę zalewać Eurola Turbo DI 5W-40 do AXR. Ten Fluence ma niezłą lepkość strukturalną i temp. płynięcia, na papierze. Ciekawe tylko jak z HTHS? Jakoś nie mogę znaleźć tego parametru.

                  Po Eurolu zastanawiam się nad Ravenolem VPD, albo na grubo, czyli Ravenol RUP 5W-40 który ma HTHS=3,9 a CCS=4510. Raz można go sobie zalać
                  Dokladnie nie podaja niestety HTHS, ale w normie jest > 3.5 także biedy nie ma ;-).

                  W sumie to będzie zmiana z fsa 0w30 ktorego miałem dwie zmiany, zobaczymy co z tego będzie ;-).

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpis
                    Bardzo na to liczę,tym bardziej ,że jestem z Fluence zadowolony.i na kolejną zimę będzie powtórzony.
                    Najważniejsze zadowolenie.

                    Zamieszczone przez Czerwc Zobacz wpis
                    Dokladnie nie podaja niestety HTHS, ale w normie jest > 3.5 także biedy nie ma ;-).
                    A więcej potrzebne? Chyba że do ostrej jazdy.

                    Zamieszczone przez Czerwc Zobacz wpis
                    zmiana z fsa 0w30 ktorego miałem dwie zmiany, zobaczymy co z tego będzie ;-).
                    Ciekawa zmiana, nie dość że lepkościowa to i gatunkowa.

                    Komentarz


                    • Za darmo mam olej Fuchs GT1 PRO C3 5w30, mozna to spokojnie wlac czy raczej mega kiepski jest?

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                        Za darmo mam olej Fuchs GT1 PRO C3 5w30, mozna to spokojnie wlac czy raczej mega kiepski jest?
                        Dorzuć witamin i będzie ok.

                        Komentarz


                        • Kiedys ponoc byl to dobry olej a teraz nie ma o nim zbyt info a na stronie fuchsa to dane nie aktualne sa

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                            Kiedys ponoc byl to dobry olej a teraz nie ma o nim zbyt info a na stronie fuchsa to dane nie aktualne sa
                            Link

                            Komentarz


                            • Coś nie mam możliwości cytowania postów.
                              Odnośnie PAO i ich wpływu na uszczelniacze to problem był ale w latach 90-tych i może jeszcze w przypadku starych receptur we wczesnych latach 90-tych. Obecnie nie ma sensu sobie zaprzątać tym głowy.
                              Odnośnie Eurola Tubro DI 5W40 - nie jest to olej z najwyższej półki tylko dobra średnia półka i przyrównałbym go do LM top tec 4100 czy Motula Specufic 5W40. Plusem jest cena (ca. 100,00 zł za 5l) niższa niż większości konkurentów.
                              Odnośnie Valvolin-a to ostatnio miałem bardzo ciekawą rozmowę z przedstawicielem Valvolin-a (oficjalnym - od nich biorę towar) i mogę powiedzieć tylko tyle, że jak Valvoline to tylko ze sprawdzonego źródła, które ma towar z oficjalnej dystrybucji. Nie chodzi nawet o podróbki tylko o fakt, że towar może pochodzić z dystrybucji na zupełnie inny rynek np. .. Afrykański. Oficjalny importer Valvolin-a w PL często nie ma pojęcia skąd towar mają nie tylko hurtownie ale również sieci marketów, bo często ten towar niewiele ma wspólnego z tym, który znajduje się w oficjalnej dystrybucji. Patrzmy na parametry w karcie a potem kupujemy coś co jest innym olejem i nie jest to niestety wcale margines rynkowej sprzedaży ale jej znaczny procent. Valvoline produkuje też z tego co wiem w kilku zakładach (zleca produkcję) wiec różnie może być z tą zgodnością towaru z kartami. Valvoline jest bardzo popularny i tym handluje każdy dlatego ceny są konkurencyjne ale jak komuś bardzo zleży aby olej był zgodny z tym z karty to radzę wypytać sprzedawcę o źródło. Wiem, ze wielu sprzedawców ma cefryfikaty (sam tez muszę wystąpić) ale wiem o jednym takim (b. popularnym na allegro) co ma certyfikat tylko ...nie wiadomo od kogo bo nie od oficjalnego importera.

                              Komentarz


                              • czyli od kogo kupować Valvoline na allegro a od kogo nie?

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                  hmm szkoda ze z dodatkiem. Wchodzac na link z tamtej strony do forum bmw gdzie uzytkownik zrobil sporo analiz tego oleju wynika ze mial duze zuzycie ale to chyba cos mial z silnikiem bo zelazo konkretnie widać reasomujac olej taki sobie?

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez ksyniu22 Zobacz wpis
                                    czyli od kogo kupować Valvoline na allegro a od kogo nie?
                                    Jest tylu wiarygodnych sprzedawców, że nie podam Ci nikogo konkretnego. Niestety ale kierowanie się najniższa ceną w tym wypadku może skierować Cię na "dziwne" oferty, choć z góry zaznaczam, ze nie wiem kto aktualnie ma najniższa cenę na allegro na Valvolin-a (zależy jeszcze którego) bo może to być "certyfikowany" sprzedawca.

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                                      reasomujac olej taki sobie?
                                      Nie jest zły, ale dodane witaminy i będzie bardzo dobrze.

                                      Komentarz


                                      • 9100 czy mix z 9200v2?

                                        Komentarz


                                        • Panowie, tak podsumowując to który olej będzie lepszy do PD: Eurol Turbo DI 5w40 czy Eurol Fluence 5w40?
                                          Docelowo zamierzam dolać dodatek AR 9100.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                                            9100 czy mix z 9200v2?
                                            ar 9100

                                            Komentarz


                                            • tomek evo a ten dystrybutor Valovline nie potrafi ogarnąć tego bajzlu?

                                              Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpis
                                              Panowie, tak podsumowując to który olej będzie lepszy do PD: Eurol Turbo DI 5w40 czy Eurol Fluence 5w40?
                                              Ciężko powiedzieć bo ile tego pierwszego znamy z analizy to tego drugiego jeszcze nie...

                                              Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpis
                                              Docelowo zamierzam dolać dodatek AR 9100
                                              I bardzo dobrze.

                                              Komentarz


                                              • cytrynowiec Oki, dzięki za odpowiedź. Będę obserwował temat.

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                                                  9100 czy mix z 9200v2?
                                                  Do diesla AR9100 powinien być w pełni wystarczający.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpis
                                                    Panowie, tak podsumowując to który olej będzie lepszy do PD: Eurol Turbo DI 5w40 czy Eurol Fluence 5w40?
                                                    Docelowo zamierzam dolać dodatek AR 9100.
                                                    Na zimę na pewno lepsze parametry ma Fluence 5w40 temp płynięcia i CCS
                                                    Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X