Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem/bez hamulca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    WK nie jest chyba wladne wydania opinii. ITD albo "drogowka".
    Zarówno WK, jak i pracownik ITD, który mi odpowie. Niestety nic nas nie ochrania przed nieznajomością prawa.

    [ Dodano: Sro 10 Lut, 16 15:26 ]
    Zamieszczone przez leonn
    Zamieszczone przez Crk64
    Czy jakieś przepisy aktualnie to jasno określają?
    Tak, między innymi to które sam przytoczyłeś
    Czy opieramy się o domniemania, czy jakieś przepisy jasno regulują to, o czym piszesz? Przytoczony fragment wygasł 20 kwietnia 2004.

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Maicroft
      Malo aut jest, ktore maja DMC bez hamulca 750kg, tak samo z hamulcem 2000kg. Najczesciej jest 1500-1800kg
      Tak malo jest takich. W sharanch alhambrach i galaxach jest tak ze bez hamulca jest 700 kg i jak widac anwet brakuje zeby dobic do tych 750 kg. Czemu to takie wazne bo przyczepy kempingowe zazwyczja maja po 750 kg i ja juz nie moge sobie takowa smigac na legalu. Dziwne ale to prawdziwe. Z hamulcem przyczepe moge ciagnac do 2000 kg ale uwaga byla wczesniej afera z epolicja sie czepiala do sharanow itd bo na tej czarnej wlepie na podszybiu jest wybite jesli mnie pamiec nie myli 1600 czy 1700 kg. Zabierali dowody za to bo dla polici to jest wyznacznik. Jednakze paru chlopakow z sharanami sie psotawilo i brali wyciag z homologacji z ASO VW ze sharany maja homologacje uzyskana pryz produkcji na 2000 kg. Pamietajmy tez ze majac przyczpeke z DMC wiekszym jak 750 kg czyli z hamulcem musimy robic przeglady takie przyczpeki na SKP co roku. Ot taki psikus.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz


      • #28
        Wyglada na to, ze znalazlem klarowna odpowiedz, ktora wyjasnia te kwestie.
        [hide:b9c8b4a3e4]str.19 post #184:
        Just a moment...[/hide:b9c8b4a3e4]

        Komentarz


        • #29
          1,33 musi być zawsze dla przyczep z hamulcem najazdowym. Ustawa daje możliwość by DMC przyczepy było równe DMC auta nawet przekraczało ale wymaga to instalacji hamulca w przyczepie (uruchamianego z pozycji kierowcy) czyli de facto sprzężonego bezpośrednio z układem hamulcowym pojazdu a o takim wynalazku jeszcze nawet nie słyszałem.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X